Dan is de spanning bij de samenvattingen toch weg, als ik op zondag in de auto rijd en ze gaan de voetbalstanden voorlezen op de radio dan zet ik hem gauw op mute... dat is toch logisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik heb het weer gedaan bij m'n broertje/ouders
Ik: Oh dat is toch die film waar op het einde die man slecht is en de wereld vernietigd
De rest:EN BEDANKT
En ik zoUh je hebt die film al gezien, helemaal, en ik heb er ooit tien minuutjes van gezien
Of ander voorbeeld
Vader& broertje zijn een voetbalwedstrijd aan het kijken
1. ik haat voetbal, ik vermijd het 2. ik luister nooit nieuws
hoorde ik toevallig op het nieuws dat ajax feyenoord die middag 1-2 was geworden of zo
Dus ik: Waarom kijk je een herhaling, was 1-2 geworden hoorde ik.
ie-de-reeeen weer boos. Blijken ze voetbal wedstrijden niet live uit te zenden
Ja sorry, hoe moet ik dat wetenEn ze luisteren toch zelf ook wel nieuws
PM verzonden incl. foto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Geweldig, ik heb ondermaat 38
Hebbe! En die bruine mag je er ook bij doen, mits 70 E. Ik heb zo'n idee dat jij geen stomme lingerie koopt![]()
Scheelt me weer een tripje naar de lingeriezaak
Neem jor price ( PM )
Vbw die tittons: Als ik er een kleine prothese in laat zetten hoef ik toch geen bra? Ik wil verdomme van dat gekut met BH's af. En ik wil de tand des tijds verslaan
Heb je die niet gekregen samen met je kindje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil borsten die ik kan laten liften later.
Nou, ik had ze en mijn rug was er niet blij meequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil borsten die ik kan laten liften later.
Ik wil nu al een borstlift!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook een borstlift later!
Oja, hoi enzo![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Greys en Conleche melden van achter een tafel zelfgefrobelde sushi, sashimi en yakitori (die laatste komt uit de diepvries). Lekkerrrrr. Pyama's aan, de roze Action slofjes en Popstars op tv. Fijn avondje zo! Foto's volgen
Dan kan ik je dokter Kanhai in het OLVG van harte aanbevelenquote:
Jaaa Leuk leuk leuk, ik ben benieuwd naar de foto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Greys en Conleche melden van achter een tafel zelfgefrobelde sushi, sashimi en yakitori (die laatste komt uit de diepvries). Lekkerrrrr. Pyama's aan, de roze Action slofjes en Popstars op tv. Fijn avondje zo! Foto's volgen
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan kan ik je dokter Kanhai in het OLVG van harte aanbevelen
Wish I was there!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
En reeds teruggegeven jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je die niet gekregen samen met je kindje?
That sucksquote:
[Calimero] Aw, wat gezellig..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Och, bij mij was het ook geen esthetische kwestie, ik vond ze eigenlijk wel OK, maar die rugpijn héquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenmaar mag niet van mijn vriend (mag niet zeuren van hem)
Ik vind de mijne van de zijkant mooiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, bij mij was het ook geen esthetische kwestie, ik vond ze eigenlijk wel OK, maar die rugpijn hé
(als ik die foto zo bekijk, hadden ze ongeveer dezelfde vorm als de jouwe)
Maar eerlijk is eerlijk: toen ik ze voor het eerst zag na de operatie, had ik wel zoiets van: WAUW!!
Ik bewonder ze nog elke dag, ik ben er echt enorm blij mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |