6 tot 12 euro voor een bhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh het doet geen pijn als ze trappen, ze schudden alleen zo
Hm... 40 euroMijn BH's zijn altijd 6-12 euro
Pas bij de Hunkemoller wel van 30 euro, ben er ook echt heel blij meequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
met 70-E kan ik 12 euro echt vergeten
Ik ben echt fortuintjes kwijt aan lingerie
Idem hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
Mijn maat is nauwelijks te krijgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Pas bij de Hunkemoller wel van 30 euro, ben er ook echt heel blij meemeteen 3 gekocht
Daar blijven de beugels altijd tussen mijn tieten hangenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Pas bij de Hunkemoller wel van 30 euro, ben er ook echt heel blij meemeteen 3 gekocht
Ja de mijne ook (70/75 E) maar toen hingen er genoeg bij hunkemollerquote:
Al eens bij SandrabrA geweest? Zit aan het Vredenburgquote:
Beugels tussen je tietenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar blijven de beugels altijd tussen mijn tieten hangen
Buiten dat... volgens Hunkemöller bestaat mijn maat niet eens
Je hebt 'm al eens genoemd idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Al eens bij SandrabrA geweest? Zit aan het Vredenburg
65G. Soms is zelfs die omvang te grootquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Beugels tussen je tieten![]()
Welke maat heb je dan?
Een kennis van mij (die echt huuuuuge tits heeft- echt veel groter dan G) zegt dat er in Groningen in de zwanestraat een goede winkel zitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Mijn maat is ook nauwelijks te krijgen. Cup G
. Ik kan nooit sexy lingerie vinden
.
Die ben ik inderdaad nog helemaal nooit tegengekomen daarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
65G. Soms is zelfs die omvang te groot
Die bh waar ik het over had bij de hunkemoller (75E) had zelfs ook nog push upquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil een Bh met ingebouwde kipfiletsDan lijkt het wat
En zonder BH schijnt het ook wel oke te zijn,
maar anders moet m'n bil, buik, benene & armen dunner worden om in verhouding te komen. Dus gewoon grotere tieten is makkelijker!
Ik heb nu geen geld voor dure BH'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kennis van mij (die echt huuuuuge tits heeft- echt veel groter dan G) zegt dat er in Groningen in de zwanestraat een goede winkel zit
En anders in Heerenveen, A&T de Jong aan de Lindengracht.
Zelfde maat, zelfde probleem. En Hunkemoller zit niet lekker, daar hangen ze de bh onder je tieten ipv ze wat steun te gevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
Ik had tot mijn 24ste een mini Bcupquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zal eens een foto maken met een strak shirt en zonder bh
dan denk je echt
dude wtf waar zijn je tieten! en waarom steekt je buik meer uit dan je tepels
ik klink er nu wel.. laconiek over.. maar sinds m'n 11e hoop ik al op dikke tieten
Ik vond haar ook dom overkomen maar toch ook een beetje schattigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Viking84 het volgende:
Sonja Bakker was net bij Paul de Leeuw. Het blijft een dom gansje, maar ze heeft toch ook wel weer een bepaalde charme.
Kip toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Chicolate het volgende:
Voor dikke tieten moest je toch meer eiwitten eten?Zoiets?
Ik weiger een verkeerde maat te kopen, dat zit niet goed en mooi en bovendien help je je rug dan de vernieling in. No wayquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die ben ik inderdaad nog helemaal nooit tegengekomen daar
Dan ben je echt steeds veel geld kwijt.......ik koop vaak ook gewoon een verkeerde maat
Ja, het was een leuk gesprek tussen die tweequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond haar ook dom overkomen maar toch ook een beetje schattig
Nee kipfiletjes moet je erop plakkenquote:
Moet je Implanon nemen. Ik kreeg er 4 cupmaten bij cadeauquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je grote tieten krijgtIK WIL OOK
*stampvoet*
Ik ben eigenwijs (als ik iets moois zie wil ik het hebben), maar vaak komt het er toch op neer dat ik die bh's een stuk minder draag dan die in de juiste maatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weiger een verkeerde maat te kopen, dat zit niet goed en mooi en bovendien help je je rug dan de vernieling in. No way![]()
Er zijn maar heel weinig zaken die deze maat verkopen. Ook weleens gehad dat de lingerieverkoopster zei: "Die maat bestaat niet"
Dat kan best mevrouw, maar die maat staat toch echt in het labeltje van m'n bh
Buiten dat, dan zou ik een 70F/FF moeten kopen, ook niet echt goedkoop. De cup van de 70F bij Hunkemöller is te kleinBij 75E hangt de rugband in m'n nek.
Een goede bh maakt echt zoveel verschil!
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het was een leuk gesprek tussen die twee.
Hoe was je ze?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen geld voor dure BH's. En heb nu overigens wel redelijke bh's. Die zaten in den beginne heel goed, maar de rek gaat er nu - na een paar maanden - al uit
. Als ik een goed salaris verdien ga ik eens voor Freya's kijken
.
Maar toen woog jij toch ook <60kg?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had tot mijn 24ste een mini Bcup
Er is dus nog hoop
Door mijn pil ging ik van aa naar b (incl 10kg, puisten, hysterische huilbuien en ik had een lichte pilquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je Implanon nemen. Ik kreeg er 4 cupmaten bij cadeau
Na 2 dagen al?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe was je ze?
NIET in de wasmachine doen, daar vernachel je je bh's mee! Altijd op handwas, en heel goed uitspoelen. Bh's na 2 dagen dragen wassen.
Ik gebruik er zelf speciaal lingeriewasmiddel voor (10,- per klein flesje, maar dat gaat heel erg lang mee omdat je maar 2 drupjes nodig hebt per keer).
2 x gehad, bij MarieJo setjes, dat doe ik dus niet meer. Het is duur genoeg, dan moet het ook goed zitten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs (als ik iets moois zie wil ik het hebben), maar vaak komt het er toch op neer dat ik die bh's een stuk minder draag dan die in de juiste maat
Ik heb maar 1 bh, en die droogt niet in een nachtje. Dus ik was hem niet zoveelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 dagen al?. Ik heb 2 beha's (en één hele goede voor speciale gelegenheden
) en ik draag ze om en om. Draag ze allebei ongeveer een week in totaal en ik was ze dus eens in de twee weken
.
En ik doe ze idd niet in de wasmachine. Helpt lingeriewasmiddel echt?
Toen schommelde ik tussen 58 en 64quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar toen woog jij toch ook <60kg?
Bij 72 kg heb ik 70B nu heb ik meer 70AB
en bij <60kg meer 70A/AA
Het mijne wel, veel beter dan fijnwasmiddel. Heel sterk en al het vuil wordt eruit gehaald. Bh's in een emmer doen met wat van dat wasmiddel, nachtje laten weken en heeeel goed uitspoelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 dagen al?. Ik heb 2 beha's (en één hele goede voor speciale gelegenheden
) en ik draag ze om en om. Draag ze allebei ongeveer een week in totaal en ik was ze dus eens in de twee weken
.
En ik doe ze idd niet in de wasmachine. Helpt lingeriewasmiddel echt?
Oa runnin' rhino. Welke jij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit op een slome computer maar ik zou zeggen L!
Welke ga je nemen? Ik zou gister bestellen in M maar ik wist het dus ook niet zeker
Je hebt wel een CC nodig eh!!
Ik wil 'm best aan je slijten hoor, ik heb er eventueel ook nog een string bij (krap vallende maat 38) ook zelden gedragen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef SHE het volgende:
Oh Ewelina!! Da's echt iets voor mijRoze is mijn kleur ook
Wil je'm anders aan mij slijten?
Dan moet je alsnog een bh aan, om te voorkomen dat ze wel gaan hangenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Toen schommelde ik tussen 58 en 64
Mooie tijden waren dat
Mijn borsten krimpen overigens nu alweer, 70 E zit net comfortabel ( kwam van G )
Ben dus met 5 kg afvallen al 1 cupmaat en 1 omtrekmaat gekrompen![]()
Ik had gehoopt dat mijn dikke tieten zouden blijven...maar goed, er zit genoeg. Ik hoop dat ik een C overhoud.
Dan laat ik ze liften zodat ik NOOIT meer een bh hoef te dragen. Van die vooruitstekende volle borsten
Geweldig, ik heb ondermaat 38quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil 'm best aan je slijten hoor, ik heb er eventueel ook nog een string bij (krap vallende maat 38) ook zelden gedragen.
Ik heb ook nog een andere MarieJo, een bruine, maar daar heb ik geen pic van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |