Morgen hebben we een feestje (quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Legitiem.
Jij zat inmiddels zonder schema toch? Wat ga je dit weekend doen?
Watskeburt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
Fuuuuuuck... Belgisch supermarktpersoneel
Oh ja, het spruitjesseizoen is weer begonnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef AKnynke het volgende:
mmm....gebakken aardappelen, spruitjes en een karbonaadje. plus appelmoes!![]()
Traaaaaaaaaag. er stonden 2 mensen voor mij, en ik moest 16 minuten wachten voor ik aan de beurt was. Die gasten zijn zo passiefquote:
In dat geval heb ik m namelijk alquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:34 schreef k_i_m het volgende:
Geen idee. Ik zag het net bij RTL Boulevard. Het moet nog uitkomen geloof ik.
Heel gebruikelijk dit soort acties daar in Belgie of niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Traaaaaaaaaag. er stonden 2 mensen voor mij, en ik moest 16 minuten wachten voor ik aan de beurt was. Die gasten zijn zo passief
BBQ is juist handig, kun je zelf bepalen waar je koolhydraten vandaan komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Morgen hebben we een feestje (. ) met BBQ 's middags (
. ) Verder niks. Maar ik heb vandaag weer twee pakken yoghurt gekocht, dus ik kan zelf ook wel wat verzinnen voor het weekend, afgaande op de afgelopen dagen? Als je van maandag tm vrijdag maakt, kan ik morgen gewoon rustig boodschappen doen om alles in huis te halen.
Kweenie, is zo.... truttigquote:
Ik heb er ook eentje, maar wat was de vraag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Laureline het volgende:
Had iemand nog tips over de shockabsorber, welke je het beste kon nemen? Isegrim had toch zo'n bh?
Als ik hier snel overheen lees staat er dat je uit je poes stinktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:36 schreef mordradead het volgende:
Gisteren bij een feestje kwam ik een oud studiegenootje tegen en toen vroeg ze hoeveel ik wel niet was afgevallen![]()
En nu ben ik lekker op de bank aan het internetten, ik wil eigenlijk koffie pakken maar m'n poes ligt op me te slapen dus ik blijf nog maar even liggen. Als dat beest een scheet laat moet die wel oprotten, die stinken echt verschrikkelijk.
Ik ben overgeschakeld naar Shownieuws, is dat beter?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kweenie, is zo.... truttig
DML, ja, vrijwel al het supermarktpersoneel hier is passief, traag en tamelijk onvriendelijk. Bwuh.
Ik zou er eentje nemen die zoveel mogelijk schokken opneemt. Niet een softe variant, zal je altijd zien dat je voor jouw sport weer net niet genoeg steun krijgt. Sowieso heb je voor hardlopen vaak al het hoogste steunniveau nodig. Verder heb ik er geen enkel verstand van, heb niet zo'n ding, enkel een te kleine sportbh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Laureline het volgende:
Had iemand nog tips over de shockabsorber, welke je het beste kon nemen? Isegrim had toch zo'n bh?
Zo'n poes heb ik nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ik hier snel overheen lees staat er dat je uit je poes stinkt.
Ik heb er ook 1, gewoon de sterkste variant nemen, zeker als je een grote cup hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Laureline het volgende:
Ik dacht al dat die varkens me bekend voorkwamen, die zijn hier al eens voorbij geweest niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, de galerie van Meneer Conleche bij DWDD net.
Proest, nu je varkens zegt denk ik aan iets heel anders dan die leuke schilderijen van meneer Cquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die varkens me bekend voorkwamen, die zijn hier al eens voorbij geweest niet?
Yep. De varkentjes waar Greys en SHE (?) gretig op azenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die varkens me bekend voorkwamen, die zijn hier al eens voorbij geweest niet?
Welke heb jij dan? Ik zie twee verschillende modellen, een is echt een bh, de andere lijkt meer een soort strak topje, en ik vroeg me af welke soort beter werkte.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, maar wat was de vraag?
De mijne lijkt meer een sporttopje maar is wel het hoogste leven (heb ook een e cup)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? Ik zie twee verschillende modellen, een is echt een bh, de andere lijkt meer een soort strak topje, en ik vroeg me af welke soort beter werkte.
Maar als ik het goed begrijp van Ewelina is Level 4 dus het hoogste, maar die is er weer alleen vanaf cup D, en ik moet 75C. Dan haal je dus hoogstens level 3, en heb ik de keuze uit 1 model met flexibeugel, 1 model met banden die je op 300 manieren kan vastmaken, en 1 die een soort top is met gekruiste banden achter, maar die ziet er dan weer zo lubberig uit op het plaatje.
Nouja, uiteindelijk zal alles wel een verbetering zijn na mijn te kleine sportbh's (70B)
Ik heb meestal tussen 12 en 2 college, maar dat wisselt een beetje per week. Ik zal zo in m'n rooster en planning kijken of ik kanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:27 schreef Chicolate het volgende:
PF, volgende week vrijdag nog een keer op zoek gaan? Samen? Ben tussen 12 en 3 vrij, en jij ging pas half 1 weg van huis, dus kan jij vrijdag ook?Dit staat ook een paar topics terug, maar nu zie je het tenminste meteen
.
Waren ze nu trouwens wel aardig tegen je?
Hunkemoller heeft wel stevige in jouw maatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zoek een sportBH in 70B!
Met rennen heb ik er geen last van, maar bij het blocken van high kicks vliegen m'n borsten steeds uit m'n topje. Wel leuk gezicht voor de dudesVooral ook omdat ik de enige was die haar borsten kon bewegen tot hilariteit van alle kerels daar
Dat moet gewoon pijn doen (schudden alleen al), of is dat echt alleen maar bij een grote cup?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh het doet geen pijn als ze trappen, ze schudden alleen zo
Hm... 40 euroMijn BH's zijn altijd 6-12 euro
Ik normaal eerst ook, maar volgende week heb ik juist van 3 tot 5 werkcollege ... of ... ik kan natuurlijk mijn docent mailen, dan word ik weer teruggezet naar 1 tot 3quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar normaal kan ik op vrijdag dus pas vanaf drie uur!
Met een kleine cup doet schudden geen pijn en zoals PF ook zonder BH is geen probleem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat moet gewoon pijn doen (schudden alleen al), of is dat echt alleen maar bij een grote cup?
Het doet mij alleen al pijn als ik er aan denkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Met een kleine cup doet schudden geen pijn en zoals PF ook zonder BH is geen probleem.
Oh nee, 35. Maar ... het ding dat ik heb, gaat echt al sinds de brugklas mee. Stevig spul. Deze (van site geplukt) ziet er wel stevig uit:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh het doet geen pijn als ze trappen, ze schudden alleen zo
Hm... 40 euroMijn BH's zijn altijd 6-12 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |