Mensen aankijken is zo geweldigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef SpecialK het volgende:
Om een meisje aan je te binden zal je toch echt moeten werken aan je sociale vaardigheden. Zoek een groep mensen op met dezelfde intresses als jij. Praat mee. Als je in het OV bent, kijk mensen expres kort aan. Geef een knikje en glimlach. Wedden dat je er eentje terug krijgt?
Stapje voor stapje kom je er wel. Zelfs als je het gevoel hebt dat je een enorme achterstand verwerken moet.
Dat denk ik dus!!!!!!! De meesten maken ze zich alleen druk over zichzelfquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef WallOfStars het volgende:
Tja.....psy...loog en aichter niets voor je al was het maar om met je onzekerheid te leren omgaan,
je maakt je druk om echt niets....people dont care about you....
at least most people dont....so dont care about them.
ik dacht vroeger ook altijd dat mensen altijd naar mij keken en mij be- of veroordeelden...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef WallOfStars het volgende:
je maakt je druk om echt niets....people dont care about you....
at least most people dont....so dont care about them.
Jij bent gek! Het is juist leuker om dat soort mensen aan te kijken. En net zo lang blijven staren tot ze wegkijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mensen aankijken is zo geweldigDie reacties zijn zo mooi...
Ik heb echter 1 belangrijke tip: Noooooit doen bij van die petjes/handtasjes tuig met burbery kleren
Ja, ik heb ongeveer 2 jaar bij Mensendieck gelopen maar werd het helemaal zat. Ik heb eigenlijk totaal geen pijnklachten behalve dan als ik achter elkaar spullen moet tillen of lang moet staan. Omdat ik dus eigenlijk nergens last van heb ben ik ermee gestopt. Ook ben ik kort na de eerste keer dat er bij mij scoliose geconstateerd was bij de huisarts langsgegaan waaruit bleek dat mijn benen gewoon gelijk zijn. Als ik voor de spiegel sta kan ik ook makkelijk rechtop staan. Als ik echter over straat loop dan heb ik constant het gevoel dat mijn schouders niet gelijk staan en ik dus scheef loop.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:21 schreef Koert het volgende:
Ik heb t idee dat je met je scoliose van 40 graden zit. Niet doen, nergens voor nodig! Oke, hij wordt niet minder - maar ook niet meer, aangezien je uit de groei bent. Die kronkel heb je nou eenmaal, en als je houding gecorrigeerd (ws heb je ook een langer en een korter been --> klein inlegzooltje et voila, meneer staat recht) is zal je hem niet zien als je rechtop staat of loopt.
Ben je er voor behandeld enzo? Oefeningen?
Pobeer jezelf ten eerste eens niet te vergelijken met je broertje. Heeft niemand wat aan. Het is geen wedstrijd.quote:
Ik denk dat ik dit een top award fok reactie waard vindt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:15 schreef duckes het volgende:
Ach man, op ieder potje past een dekseltje.
Ik dacht ook zo, zoals jij nu denkt. 8 jaar geleden heb ik een ongeluk gehad met mijn brommer, nek gebroken, dwarslaesie en zit daardoor voor de rest van mn leven in een rolstoel!
8 jaar geleden was ik 18 jaar oud, tot het ongeluk heb ik 2 vriendinnetjes gehad maar over een echte relatie was geen sprake. Na mn ongeluk (dus in de afgelopen 8 jaar) heb ik nooit een vriendinnetje gehad. Ik dacht: rolstoel, wie ziet mij nou nog staan (zitten) Ik bedoel wat heb ik een meisje nou te bieden. Heb een uitkering, geen werk (wel opzoek met arbeidsdeskundige) en buiten het optische zijn er nogal wat dingen waar je gewoon rekening mee moet houden.
Nu sinds een maand of 4 contact met een hele leuke lieve (valide, dus zonder beperkingen) meid en heb nu 9 weken verkering.
Met andere woorden het komt wel goed. Bij de een duurt het wat langer dan de ander maar ook voor jouw loopt er iemand rond op deze aarde
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:13 schreef IkMepJeTenen het volgende:
[..]
Jij bent gek! Het is juist leuker om dat soort mensen aan te kijken. En net zo lang blijven staren tot ze wegkijken.![]()
![]()
Maar als allochtoon gaat dat makkelijker.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit een top award fok reactie waard vindt!
Respect man!
Dank dank, maar ik meen het, en heb het nu toch ook ondervonden.quote:
Sommige mensen willen dat niet. Ik heb zelf ook scoliose en voel me daar regelmatig onzeker over. Gelukkig wordt dat steeds minder, maar ik heb er net als TS weinig klachten door. Soms wel wat pijn als ik lang moe staan of erg moe ben.quote:
Makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik op m'n twintigste nog maagd zou zijn, zou ik mezelf daar op den duur ook onzeker over gaan voelen. Voor bepaalde leeftijden of levensfasen dien je iets bereikt te hebben op bepaalde gebieden (hetzij seksueel, financieel, etc.). Als dat niet gebeurd blijft dat als 'huiswerk' liggen. Waneer ik bijv. op m'n 25ste nog thuiswoon, is de kans groot dat ik ook word bestempeld als zielig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:46 schreef diginoob het volgende:
[..]
Pobeer jezelf ten eerste eens niet te vergelijken met je broertje. Heeft niemand wat aan. Het is geen wedstrijd.
Dat klopt ik heb ook scoliose en ben daar aan geopereerd. Het is inderdaad zeer pijnlijk en je bent maanden uit de running. Maar in sommige gevallen is er geen andere optie dan opereren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
Sommige mensen willen dat niet. Ik heb zelf ook scoliose en voel me daar regelmatig onzeker over. Gelukkig wordt dat steeds minder, maar ik heb er net als TS weinig klachten door. Soms wel wat pijn als ik lang moe staan of erg moe ben.
Maar mijn zus heeft zich er wel aan laten opereren. Als ik zag hoeveel pijn het deed na die operatie en hoe lang dat revalideren daarna duurde, dan wil ik dat gewoon niet. Haar bewegingen zijn nu ook zo ontzettend beperkt en dat wil ik niet. Kan me voorstellen dat anderen daar ook zo over denken.
Verder kan ik TS aanraden om gewoon proberen om lol te maken en toch ergens je kans zien te grijpen. Ik heb pasgeleden ook een date geregeld met een meisje waarvan ik dacht dat het nooit bij zou gaan lukken..
Ik kan dus me verder dus aansluiten bij de persoon hierboven
Gelukkig stel ik geen eisen aan mezelf en kan het me eigenlijk niet zoveel schelen dat ik nog maagd ben hoewel ik misschien anders doe vermoeden. Ik weet dat er ook heel veel andere mensen bestaan die in hetzelfde schuitje zitten en daarom maak ik me niet zoveel zorgen. Natuurlijk knaagt het wel aan me maar ik weet dat als ik moeite voor iets doe dat het me waarschijnlijk wel gaat lukken. Het is alleen zo veel makkelijker om lekker achter mijn computer te zitten en zo de dagen door te komen zonder moeite te hoeven doen om aan je trekken te komen, als jullie snappen wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik op m'n twintigste nog maagd zou zijn, zou ik mezelf daar op den duur ook onzeker over gaan voelen. Voor bepaalde leeftijden of levensfasen dien je iets bereikt te hebben op bepaalde gebieden (hetzij seksueel, financieel, etc.). Als dat niet gebeurd blijft dat als 'huiswerk' liggen. Waneer ik bijv. op m'n 25ste nog thuiswoon, is de kans groot dat ik ook word bestempeld als zielig.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:19 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Wel grappig trouwens... Vandaag liep ik over straat toen een meid op de fiets zomaar gedag tegen me zei. Helaas was ik te laat om te reageren want eer ik doorhad dat ze het tegen mij had was ze alweer een paar meter verder.
Ja het is niet een simpele operatie en er zitten risico´s aan. Dat je er minder bewegenlijk door wordt klopt. Alleen in mijn geval valt het wel mee althans dat vind ik zelf. En pijn heb ik nauwelijks meer alleen het eerste jaar na mijn operatie had ik vaak pijn. Daarvoor heb ik nooit last gehad van scoliose. Dat kan anders bij jouw zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:19 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
knip
Ik weet dat er iets aan de scoliose is te doen, alleen zitten er voor mij veel te veel haken en ogen aan vast. Ten eerste kan de rug in de meeste gevallen niet helemaal recht worden gezet. Ten tweede ben je dus heel beperkt in bewegen wat hier al is gezegd. Ten derde kunnen er juist meer pijnklachten door ontstaan.
Alleen krijgen vrouwen wel 10 keer zoveel aandacht als de (meeste) mannen. Als je een vrouw wilt versieren moet je volgens mij toch heel wat in je mars hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef SallySellsSalt het volgende:
Hoe zenuwachtig en onzeker je ook bent. t.o.v. vrouwen, onthoud altijd: vrouwen zijn ook maar mensen... ;-)
Het is eerder een soort mindstate waarin je moet groeien. Erg veel mannen trappen in de valkuil door de vrouw op een troon te plaatsen. Dat manifesteert zich bijv. in a) overenthousiast doen, b) naar de vrouw haar mond praten en c) nervositeit/stotteren. Als je dat door hebt komen die sociale vaardigheden eigenlijk vanzelf.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:08 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Alleen krijgen vrouwen wel 10 keer zoveel aandacht als de (meeste) mannen. Als je een vrouw wilt versieren moet je volgens mij toch heel wat in je mars hebben.
Probeer gewoon eerst eens te praten met meiden, met allerlei meiden. Ook met meiden die je helemaal niet zit zitten, maar het is gewoon goed te oefenen met praatjes maken. Op die manier wordt de drempel ook niet zo hoog om een meid aan te spreken die je wel leuk vind.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:08 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Alleen krijgen vrouwen wel 10 keer zoveel aandacht als de (meeste) mannen. Als je een vrouw wilt versieren moet je volgens mij toch heel wat in je mars hebben.
Het was wel een begrijpelijk verhaal totdat ik dit las. Je wil er dus niets aan doen, maar daardoor ben je wel doodsbang om over straat te lopen of een biertje te drinken? Doe er wat aan je houding zowel fysiek als mentaal, dat zou al schelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:46 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ja, ik heb ongeveer 2 jaar bij Mensendieck gelopen maar werd het helemaal zat. Omdat ik dus eigenlijk nergens last van heb ben ik ermee gestopt.
Ik zie het niet zitten om mijn hele leven therapie te volgen. Twee jaar is voor mij al heel wat, ik heb ook zeker wat aan mijn houding gedaan door te gaan sporten. In het begin kon ik 5 minuten hardlopen nog niet eens volhouden, nu haal ik de 20 minuten (wel met veel moeite) dus volgens mij ben ik best vooruit gegaan. Jammer genoeg ben ik de laatste maanden weer een paar kilo bijgekomen en is er van een beetje hardlopen niet meer echt sprake. Maar gelukkig weet ik mijn gewicht nu aardig op peil te houden, vroeger at ik elke dag een doos bonbons, dat krijg ik nu niet eens meer op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was wel een begrijpelijk verhaal totdat ik dit las. Je wil er dus niets aan doen, maar daardoor ben je wel doodsbang om over straat te lopen of een biertje te drinken? Doe er wat aan je houding zowel fysiek als mentaal, dat zou al schelen.
Ik heb eergister voor het eerst in mijn leven alcohol gedronken. Geloof me, het is alleen maar lol zolang je jezelf niet dronken voert. Ik begrijp wel dat je bang bengt om rare dingen te doen, en dat mensen zo je scoliose zullen gaan zien. Mja, ik denk niet echt dat het mensen van jouw leeftijd zoveel zou boeien dat je een ietwat kromme rug hebt. En rare dingen doen iedereen wel eens, maar dat hoeft dus niet eens. Aangeschoten zijn is meer dan leuk genoeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:Nu is het ook zo dat ik een broertje van 14 jaar heb. Hij is een enorme uitslover, drinkt al alcohol en heeft al zat vriendinnen gehad. Ik probeer me er niks van aan te trekken maar het wilt gewoon niet lukken. Zelf heb ik nog nooit alcohol gedronken omdat ik heel erg bang ben dat ik rare dingen ga doen waardoor mensen die scoliose gaan zien. Ik weet dat er een moment komt dat mijn broertje met een vriendin hier thuis komt en het bed in duikt en daar ben ik als de dood voor.
Ja nouja dat ligt er echt aan wat voor beperkingen je jezelf oplegt. Als je besluit de rest van je leven thuis te blijven en nooit een meisje aan te spreken dan geef je jezelf idd gelijk. Maar dat hoef je dus niet te doen. Ik weet zelf niet precies hoe jou situatie in elkaar zit, maar ik zou zeggen dat je iig wel een baan zou moeten zoeken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:Ik zit heel erg in de knoop met mezelf en ben bang dat het alleen maar erger gaat worden. Op dit moment ben ik 20 jaar en ik heb nog nooit een vriendin gehad. Natuurlijk zeggen mensen dan dat er zat andere mannen van 20 zijn die ook nog nooit een vriendin hebben gehad maar ik heb het gevoel dat ik er echt nooit een ga krijgen.
Ook in het openbaar vervoer heb ik er erg veel moeite mee als er bijvoorbeeld mensen tegenover me gaan zitten. Ik durf vaak niet eens in het raam te kijken omdat ik bang ben dat ik de mensen via spiegelbeeld per ongeluk aankijk. Toch weiger ik om de hele reis naar de grond te staren dus kijk ik wel gewoon om me heen maar in dat soort situaties ben ik enorm gespannen wat ook echt van mijn gezicht is af te lezen.
Die wil ik ff quoten, want dat is nu toch echt wel de meest onmogelijke opgave ter wereld.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:19 schreef TheNold het volgende:
het enige wat je moet begrijpen is de vrouwelijke psyche.
Probeer je de man nou een abbo op de Viva aan te smeren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:19 schreef TheNold het volgende:
het enige wat je moet begrijpen is de vrouwelijke psyche.
Dat dus. Het gaat allemaal niet vanzelf... Sommige mensen worden geboren met het geluk aan hun zijde, anderen niet. De anderen moeten zelf zorgen dat ze het op eigen kracht bereiken, en daarvoor zul je dus soms 'offers' moeten doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was wel een begrijpelijk verhaal totdat ik dit las. Je wil er dus niets aan doen, maar daardoor ben je wel doodsbang om over straat te lopen of een biertje te drinken? Doe er wat aan je houding zowel fysiek als mentaal, dat zou al schelen.
Deels mee eens.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:49 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat dus. Het gaat allemaal niet vanzelf... Sommige mensen worden geboren met het geluk aan hun zijde, anderen niet. De anderen moeten zelf zorgen dat ze het op eigen kracht bereiken, en daarvoor zul je dus soms 'offers' moeten doen.
Dat gelul van 'wees jezelf en het komt allemaal wel goed' slaat nergens op. Als dat zo was, dan was het allemaal allang wel 'goed gekomen' en had TS allang een vriendin en vrienden.
Wel hulde dat je op zo'n manier aan jezelf werkt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:31 schreef diginoob het volgende:
[..]
Deels mee eens.
De reden dat iemand op een gegeven moment wel die vriend(in)/vrienden krijgt is denk ik de ervaring die je opdoet door te leven, dingen te proberen en aan te gaan. Dat kan direct op 'liefdesgebied', kan ook indirect waardoor je meer durft op dat gebied, maar de reden dat zoveel mensen zeggen 'het komt vanzelf wel' is denk ik dat de meeste mensen na verloop van tijd die ervaring wel opdoen en het bij hen dus goedkomt.
Maar als je alles blijft vermijden kun je jarenlang tegen hetzelfde aan blijven lopen.
Ik werk er al een paar jaar bewust heel hard aan om van mijn verlegenheid af te komen, i.i.g op zo'n manier dat ik geen dingen meer ga vermijden of om dingen heen ga werken, dat het niet alleen leefbaar wordt, maar ook leuk. Dat doe ik door mezelf een doel te stellen: minimaal 1x per week, liever 2x moet ik iets gedaan hebben wat ik eng vind maar waarvan ik weet dat het goed voor me zou zijn, of het nu lukt of mislukt. Bijv. voor een nieuw baantje solliciteren, een praatje met iemand maken, iemand zeggen dat dit of dat me irriteert en of hij/zij daar aub mee op wil houden, dingen op flirtgebied, enz enz. Dat werpt echt wel zijn vruchten af, langzaam maar zeker. In sommige situaties zouden vreemde mensen me totaal niet meer als verlegen beschouwen, omdat ik me daar nu gewoon op mijn gemak voel. Er zijn nog zat situaties waar ik aan moet werken, maar zo kom je toch telkens iets verder.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:50 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Het ergste van alles is dat ik een scoliose, oftewel een verkromming van 40 graden, in mijn rug heb wat me echt enorm onzeker maakt. Ik heb er een enorme hekel om over straat te lopen, elke dag weer, omdat ik gewoon weet dat ik niet rechtop kan lopen hoe hard ik ook probeer.
Door deze afwijking heb ik eigenlijk totaal geen zin meer in het leven maar een zelfmoordpoging gaat me ook weer te ver.
quote:Nu is het ook zo dat ik een broertje van 14 jaar heb. Hij is een enorme uitslover, drinkt al alcohol en heeft al zat vriendinnen gehad. Ik probeer me er niks van aan te trekken maar het wilt gewoon niet lukken. Zelf heb ik nog nooit alcohol gedronken omdat ik heel erg bang ben dat ik rare dingen ga doen waardoor mensen die scoliose gaan zien. Ik weet dat er een moment komt dat mijn broertje met een vriendin hier thuis komt en het bed in duikt en daar ben ik als de dood voor.
Heheheh, bedankt voor het delen van je verhaal. Groot respect dat jij gewoon overal schijt aan hebt. Helaas heb ik dat niet en dat ga ik ook niet krijgen. In feite heb ik me er nu al bij neergelegd dat ik bijvoorbeeld nooit meer een zwembad zal gaan zien, ik schaam me gewoon te erg voor mijn rug. Het is niet dat ik hier de zielepoot uit wil gaan hangen, dat ben ik namelijk al en met jullie tips hoop ik dat te kunnen veranderen. Alleen hier gaat veel tijd in zitten.quote:
Vermoedelijk proberen ze op hun eigen onhandige stoethaspelige manier je een handje op weg te helpen. Andere mensen zijn ook nogal sociale sukkels, zoals je zietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Overigens krijg ik de laatste tijd veel opmerkingen van collega`s op mijn stage. Vandaag nog vroeg iemand of ik gisteravond nog seks heb gehad. Het is dat ik hem nu best wel goed ken en dat hij vaker rare opmerkingen maakt maar volgens mij kan iedereen het gewoon van mij af lezen dat ik nog nooit een vriendin heb gehad. Een andere collega vroeg een paar dagen geleden of ik weleens uit ga, waarom moeten hun zulke vragen stellen?
Pff.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:41 schreef Candaasje het volgende:
Hé, die schaamte overwinnen kost tijd, dat is niet in een maand gebeurd, dat hoef en mag je van jezelf ook niet te verwachten. En hoewel je je nu zoals je zelf zegt een enorme loser voelt - en hoewel ik je niet persoonlijk ken, schets je zelf een HEEL ander beeld van jezelf, je bent GEEN loser, je bent gewoon onzeker. Losers zijn bijvoorbeeld mensen die continu hun bek maar opentrekken zonder na te denken of hun opmkerking iemand anders kwetst -
Ik vind het juist goed dat ie op dit moment hard over zichzelf is, mits ie beseft dat ie er wel wat aan kan doen.quote:zal je zien dat dat echt wel wat zal verminderen. Mits je jezelf er voor openzet (en ja dat is heel erg moeilijk).
Dat is een contradictie. Je kunt niet jezelf én een loser vinden én denken dat je er wat aan kan doen. Immers: je bent een loser. Dat etiketje heb je al opgeplakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed dat ie op dit moment hard over zichzelf is, mits ie beseft dat ie er wel wat aan kan doen.
Een loser kan ook een winnaar worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dat is een contradictie. Je kunt niet jezelf én een loser vinden én denken dat je er wat aan kan doen. Immers: je bent een loser. Dat etiketje heb je al opgeplakt.
Daarvoor moet je eerst stoppen 'loser' te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Een loser kan ook een winnaar worden.
Precies, en daarvoor moet je eerst erkennen dat je het was/bent.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst stoppen 'loser' te zijn.
Waarom zou je van een loser aannemen dat je een winnaar kan zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Precies, en daarvoor moet je eerst erkennen dat je het was/bent.
Omdat als je kunt erkennen, je al een hele stap hebt gemaakt om een 'winnaar' te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:20 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom zou je van een loser aannemen dat je een winnaar kan zijn?
Maar dan doet diegene het toch goed. Hij/zij noemt zichzefl al een loser dus das toch een een goed begin volgens jou.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:16 schreef Crane het volgende:
[..]
Precies, en daarvoor moet je eerst erkennen dat je het was/bent.
Dat zeg ik toch ook? Dat het goed is dat ie dat deed?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef Soul-Makossa het volgende:
[..]
Maar dan doet diegene het toch goed. Hij/zij noemt zichzefl al een loser dus das toch een een goed begin volgens jou.
Ik volg je niet meer.
Ik durf eerlijk toe te geven dat ik in groep 6 nog met ruitjesbroeken rondliepquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef heartz het volgende:
tis nooit goed voor een man om toe te geven dat hij een loser is of was
Hm... deels denk ik. Deels in de zin van dat je er niet gelijk als eem macho bij hoeft te gaan lopen (macho'squote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef Soul-Makossa het volgende:
[..]
Ik kan dat zelfvertrouwen nooit plaatsen, Iets met onafhankelijkheid uitstralen of iets?
Omdat de meeste vrouwen zoeken naar een man, iemand die ze kan beschermen. Natuurlijk kan je het erover hebben, maar het is de manier waarop....... met een beetje humor zou het geen kwaad kunnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef heartz het volgende:
tis nooit goed voor een man om toe te geven dat hij een loser is of was
Ik ken genoeg lelijke kerels die veel chicks scoren hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Soul-Makossa het volgende:
Jamaar het gaat om sex. "Het gaat om sex" Relaties boieen me niet. ik heb nieten servaring. Als je lelijk bent maar wel met een lach en zelfvertrouwen hebt (die zijn er ook), duiken meisjes dan met je het bed in? Dacht het niet.
hahahaha nou dan moet je helemaal niet beginnen over wat voor een loser je was, het zal haar echt opgeilen als je dat wel doet..........quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Soul-Makossa het volgende:
Jamaar het gaat om sex. "Het gaat om sex" Relaties boieen me niet. ik heb nieten servaring. Als je lelijk bent maar wel met een lach en zelfvertrouwen hebt (die zijn er ook), duiken meisjes dan met je het bed in? Dacht het niet.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef heartz het volgende:
[..]
hahahaha nou dan moet je helemaal niet beginnen over wat voor een loser je was, het zal haar echt opgeilen als je dat wel doet..........
Jij hebt dus weinig levenservaring. Denk je nou echt dat het alleen om het uiterlijk gaat? Wanneer iemand gewoon elke dag douched, zichzelf goed verzorgt, haren goed doet slaag je 100% voor het uiterlijk hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Soul-Makossa het volgende:
Jamaar het gaat mij om sex. Relaties boeien me niet. ik heb nieteens ervaring. Hoe wil je dat ik me goed ha hedraen in een relatie. Als je lelijk bent maar wel met een lach en zelfvertrouwen hebt (die zijn er ook) duiken meisjes dan met je het bed in? Dacht het niet. Wat heb je er dan aan?
Oooh yeah!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
pssst meisje... ik ben een loser jeweettoch!
Ik denk dat verzorging ook heel belangrijk is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij hebt dus weinig levenservaring. Denk je nou echt dat het alleen om het uiterlijk gaat? Wanneer iemand gewoon elke dag douched, zichzelf goed verzorgt, haren goed doet slaag je 100% voor het uiterlijk hoor.
Ja en ik ben het met je eens (ik bedoel 'ook' anders dan jij interpreteerd)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik denk dat verzorging ook heel belangrijk is.
schitzo anyone?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:57 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja en ik ben het met je eens (ik bedoel 'ook' anders dan jij interpreteerd).
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij hebt dus weinig levenservaring. Denk je nou echt dat het alleen om het uiterlijk gaat? Wanneer iemand gewoon elke dag douched, zichzelf goed verzorgt, haren goed doet slaag je 100% voor het uiterlijk hoor.
Het innerlijk is na de 1e indruk(uiterlijk dus) ook zeer belangrijk, wanneer jij non-stop praat met een meisje, haar regelmatig aan het lachen krijgen heb je zo een hele goeie vriendin erbij hoor of een partner... denk je nou echt dat het leven leuk is met een domme/stille doos die er goed uitziet?
Ja en nee, bij mij dan. Het is niet alleen letterlijk het uiterlijk, maar ook de uitstraling. Er zijn ook wel meiden geweest die niet bijster knap waren maar die gewoon op een of andere manier toch aantrekkelijk waren, een beetje een uitdagende blik in hun ogen oid bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]bulll shit bingo!
1ste selectie is altijd uiterlijk...
daarna ga je kijken of ze aardig/lief/intelligent is
en als dat het geval is dan begint de jacht
teminste zo deed ik het altijd..
Aha op die manier. En dat is precies wat vrouwen hebben bij mannen bedoel je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ja en nee, bij mij dan. Het is niet alleen letterlijk het uiterlijk, maar ook de uitstraling. Er zijn ook wel meiden geweest die niet bijster knap waren maar die gewoon op een of andere manier toch aantrekkelijk waren, een beetje een uitdagende blik in hun ogen oid bijvoorbeeld.
MSN is ook weer zoiets waar ik niet veel van begrijp. Ik ben een hele lange tijd niet meer op MSN geweest, tot twee weken terug. Toen heb ik een meisje toegevoegd, een heel gesprek mee gehad waarbij de ene grap na de ander zich opvolgde. Ik kon haar dus heel erg aan het lachen maken en had best het gevoel dat we elkaar vaker zouden gaan spreken. Inmiddels is ze al anderhalve week niet meer online geweest waardoor ik het gevoel krijg dat ik voor haar niks voorstel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:03 schreef Soul-Makossa het volgende:
Maar vrouwen zien dat dus niet zo![]()
Ik moet ze wel serieus nemen daar ze in fora topic topic na topic hetzelfde zeggen. Je kan wat ze zeggen dus niet ontkennen maar het kwartje valt nog niet helemaal bij mij. Ik denk namelijk steeds dat ze politiek correct zitten te lullen. Als ik dan bijv. een meisje in me msn toevoeg is een van de eerste dingen die ze vragen toch een foto.. Mijn lieve aapjes grapje werkt niet altijd. En plaatjes van grote bananen heb ik ook al een paar keer gehad en is dus flauw. Maar... 'k geef ze voordeel van de twijvel omdat ik geen vrouw ben.
Waarschijnlijk waren ze gewoon uitdagend gekleed, iets wat mannen niet zo snel gaat lukken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ja en nee, bij mij dan. Het is niet alleen letterlijk het uiterlijk, maar ook de uitstraling. Er zijn ook wel meiden geweest die niet bijster knap waren maar die gewoon op een of andere manier toch aantrekkelijk waren, een beetje een uitdagende blik in hun ogen oid bijvoorbeeld.
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:24 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
MSN is ook weer zoiets waar ik niet veel van begrijp. Ik ben een hele lange tijd niet meer op MSN geweest, tot twee weken terug. Toen heb ik een meisje toegevoegd, een heel gesprek mee gehad waarbij de ene grap na de ander zich opvolgde. Ik kon haar dus heel erg aan het lachen maken en had best het gevoel dat we elkaar vaker zouden gaan spreken. Inmiddels is ze al anderhalve week niet meer online geweest waardoor ik het gevoel krijg dat ik voor haar niks voorstel.
Mjah, waarschijnlijk moet ik ook gewoon helemaal niet via MSN een meid proberen te zoeken.![]()
Is het trouwens vreemd om in je eentje een cafe binnen te stappen en aan de bar een cola gaat zitten te drinken?
Waar ben je dan eigenlijk bang voor als ik vragen mag? Ik zat vroeger ook wel wat "vast", maar ben toch een stuk relaxter gaan denken/handelen, want je komt echt nergens op die manier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:30 schreef Soul-Makossa het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
In je eentje een cafe binnengaan staat niet maar ik heb het wel gedaan. Daarnaast komt er ook nog wat bijkijken waar ikzelf over struikel. In een cafe, door de mensen om mij heen, de muziek en de gezelligheid waar ik graag aan mee wil doen, kom ik niet los :\ Het is dan alsof er een druk op mijn hele wezen zit dat al mijn emoties van vreugde en ook mijn lachspieren onderdrukt. Ik vecht daar dan de hele avond mee en dat is stressend.
Hierdoor zit ik er maar een beetje bij alsof ik het niet leuk vind. Terwijl dat niet zo is. Echt zo stom.
Wie herkent dit ook?
OK, ik wil je absoluut niet het drankpad opsturen, maar: Heb je wel eens een paar biertjes gehad in een café? Zo ja, heeft dat effecten (gehad)?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:58 schreef Soul-Makossa het volgende:
Ik weet het niet. Het is een heel gevecht op zo;n moment. Ik probeer me hele lichaam te ontspannen, dat gaat dan in het begin, maar op een gegeven moment moet je het steeds meer doen omdat je snel strest. Maar hoe meer je probeert te ontspannen, dan ga je juist weer krampachtig doen. En dan begint de ellende. Ik probeer altijd te zijn zoals ik thuis ook ben. Ik ben best wel een losse gekke/spontane jongen. Maar in een cafe lukt dat dus niet. Hoe dat kan is mij een vraag.
Welicht dat ik wel ergens bang voor ben, maar wat? 'k kom er niet uit.
Heeft niet alleen met het overwinnen van angsten te maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:48 schreef Lauriette91 het volgende:
Overwin je angsten.
Word je sterk van.
Neuhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:26 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze gewoon uitdagend gekleed, iets wat mannen niet zo snel gaat lukken.
idd sommige vrouwen hebben charme, ik kan dat ook niet plaatsen maar soms vind ik sommige vrouwen leuker knapper dan ze eigenlijk zijn in vergelijking met de rest en juist die types zijn vaak het proberen waardquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:46 schreef RRGJL het volgende:
[..]
NeuhGewoon normale kleren. Ik bedoel overigens ook niet dat die meiden lelijk waren hoor, maar niet über aantrekkelijk ofzo..
Goed advies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK, ik wil je absoluut niet het drankpad opsturen, maar: Heb je wel eens een paar biertjes gehad in een café? Zo ja, heeft dat effecten (gehad)?
Of je wordt er agressief van en slaat het hele huis kort en klein.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Goed advies.
En als je dat ook nog te eng vindt, kan je altijd twee blikjes bij de supermarkt halen en thuis opdrinken. Zelfs als je daar dan raar van zou gaan doen, dan merkt niemand het.
Lijkt me sterk dat dat gebeurt bij 2 biertjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:32 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Of je wordt er agressief van en slaat het hele huis kort en klein.Of kan het niet zover komen?
En als je geen bier lust, werkt 2 shotjes tequila ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat gebeurt bij 2 biertjes.Maar als je er misschien heel gevoelig voor bent...
Jaaaa Tequila! Beter dan bierquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:25 schreef heartz het volgende:
[..]
En als je geen bier lust, werkt 2 shotjes tequila ook, misschien wel beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |