hahahaha nou dan moet je helemaal niet beginnen over wat voor een loser je was, het zal haar echt opgeilen als je dat wel doet..........quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Soul-Makossa het volgende:
Jamaar het gaat om sex. "Het gaat om sex" Relaties boieen me niet. ik heb nieten servaring. Als je lelijk bent maar wel met een lach en zelfvertrouwen hebt (die zijn er ook), duiken meisjes dan met je het bed in? Dacht het niet.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:42 schreef heartz het volgende:
[..]
hahahaha nou dan moet je helemaal niet beginnen over wat voor een loser je was, het zal haar echt opgeilen als je dat wel doet..........
Jij hebt dus weinig levenservaring. Denk je nou echt dat het alleen om het uiterlijk gaat? Wanneer iemand gewoon elke dag douched, zichzelf goed verzorgt, haren goed doet slaag je 100% voor het uiterlijk hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Soul-Makossa het volgende:
Jamaar het gaat mij om sex. Relaties boeien me niet. ik heb nieteens ervaring. Hoe wil je dat ik me goed ha hedraen in een relatie. Als je lelijk bent maar wel met een lach en zelfvertrouwen hebt (die zijn er ook) duiken meisjes dan met je het bed in? Dacht het niet. Wat heb je er dan aan?
Oooh yeah!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
pssst meisje... ik ben een loser jeweettoch!
Ik denk dat verzorging ook heel belangrijk is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij hebt dus weinig levenservaring. Denk je nou echt dat het alleen om het uiterlijk gaat? Wanneer iemand gewoon elke dag douched, zichzelf goed verzorgt, haren goed doet slaag je 100% voor het uiterlijk hoor.
Ja en ik ben het met je eens (ik bedoel 'ook' anders dan jij interpreteerd)quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:47 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik denk dat verzorging ook heel belangrijk is.
schitzo anyone?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:57 schreef heartz het volgende:
[..]
Ja en ik ben het met je eens (ik bedoel 'ook' anders dan jij interpreteerd).
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij hebt dus weinig levenservaring. Denk je nou echt dat het alleen om het uiterlijk gaat? Wanneer iemand gewoon elke dag douched, zichzelf goed verzorgt, haren goed doet slaag je 100% voor het uiterlijk hoor.
Het innerlijk is na de 1e indruk(uiterlijk dus) ook zeer belangrijk, wanneer jij non-stop praat met een meisje, haar regelmatig aan het lachen krijgen heb je zo een hele goeie vriendin erbij hoor of een partner... denk je nou echt dat het leven leuk is met een domme/stille doos die er goed uitziet?
Ja en nee, bij mij dan. Het is niet alleen letterlijk het uiterlijk, maar ook de uitstraling. Er zijn ook wel meiden geweest die niet bijster knap waren maar die gewoon op een of andere manier toch aantrekkelijk waren, een beetje een uitdagende blik in hun ogen oid bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]bulll shit bingo!
1ste selectie is altijd uiterlijk...
daarna ga je kijken of ze aardig/lief/intelligent is
en als dat het geval is dan begint de jacht
teminste zo deed ik het altijd..
Aha op die manier. En dat is precies wat vrouwen hebben bij mannen bedoel je?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ja en nee, bij mij dan. Het is niet alleen letterlijk het uiterlijk, maar ook de uitstraling. Er zijn ook wel meiden geweest die niet bijster knap waren maar die gewoon op een of andere manier toch aantrekkelijk waren, een beetje een uitdagende blik in hun ogen oid bijvoorbeeld.
MSN is ook weer zoiets waar ik niet veel van begrijp. Ik ben een hele lange tijd niet meer op MSN geweest, tot twee weken terug. Toen heb ik een meisje toegevoegd, een heel gesprek mee gehad waarbij de ene grap na de ander zich opvolgde. Ik kon haar dus heel erg aan het lachen maken en had best het gevoel dat we elkaar vaker zouden gaan spreken. Inmiddels is ze al anderhalve week niet meer online geweest waardoor ik het gevoel krijg dat ik voor haar niks voorstel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:03 schreef Soul-Makossa het volgende:
Maar vrouwen zien dat dus niet zo![]()
Ik moet ze wel serieus nemen daar ze in fora topic topic na topic hetzelfde zeggen. Je kan wat ze zeggen dus niet ontkennen maar het kwartje valt nog niet helemaal bij mij. Ik denk namelijk steeds dat ze politiek correct zitten te lullen. Als ik dan bijv. een meisje in me msn toevoeg is een van de eerste dingen die ze vragen toch een foto.. Mijn lieve aapjes grapje werkt niet altijd. En plaatjes van grote bananen heb ik ook al een paar keer gehad en is dus flauw. Maar... 'k geef ze voordeel van de twijvel omdat ik geen vrouw ben.
Waarschijnlijk waren ze gewoon uitdagend gekleed, iets wat mannen niet zo snel gaat lukken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:08 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ja en nee, bij mij dan. Het is niet alleen letterlijk het uiterlijk, maar ook de uitstraling. Er zijn ook wel meiden geweest die niet bijster knap waren maar die gewoon op een of andere manier toch aantrekkelijk waren, een beetje een uitdagende blik in hun ogen oid bijvoorbeeld.
Dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:24 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
MSN is ook weer zoiets waar ik niet veel van begrijp. Ik ben een hele lange tijd niet meer op MSN geweest, tot twee weken terug. Toen heb ik een meisje toegevoegd, een heel gesprek mee gehad waarbij de ene grap na de ander zich opvolgde. Ik kon haar dus heel erg aan het lachen maken en had best het gevoel dat we elkaar vaker zouden gaan spreken. Inmiddels is ze al anderhalve week niet meer online geweest waardoor ik het gevoel krijg dat ik voor haar niks voorstel.
Mjah, waarschijnlijk moet ik ook gewoon helemaal niet via MSN een meid proberen te zoeken.![]()
Is het trouwens vreemd om in je eentje een cafe binnen te stappen en aan de bar een cola gaat zitten te drinken?
Waar ben je dan eigenlijk bang voor als ik vragen mag? Ik zat vroeger ook wel wat "vast", maar ben toch een stuk relaxter gaan denken/handelen, want je komt echt nergens op die manier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:30 schreef Soul-Makossa het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.
In je eentje een cafe binnengaan staat niet maar ik heb het wel gedaan. Daarnaast komt er ook nog wat bijkijken waar ikzelf over struikel. In een cafe, door de mensen om mij heen, de muziek en de gezelligheid waar ik graag aan mee wil doen, kom ik niet los :\ Het is dan alsof er een druk op mijn hele wezen zit dat al mijn emoties van vreugde en ook mijn lachspieren onderdrukt. Ik vecht daar dan de hele avond mee en dat is stressend.
Hierdoor zit ik er maar een beetje bij alsof ik het niet leuk vind. Terwijl dat niet zo is. Echt zo stom.
Wie herkent dit ook?
OK, ik wil je absoluut niet het drankpad opsturen, maar: Heb je wel eens een paar biertjes gehad in een café? Zo ja, heeft dat effecten (gehad)?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:58 schreef Soul-Makossa het volgende:
Ik weet het niet. Het is een heel gevecht op zo;n moment. Ik probeer me hele lichaam te ontspannen, dat gaat dan in het begin, maar op een gegeven moment moet je het steeds meer doen omdat je snel strest. Maar hoe meer je probeert te ontspannen, dan ga je juist weer krampachtig doen. En dan begint de ellende. Ik probeer altijd te zijn zoals ik thuis ook ben. Ik ben best wel een losse gekke/spontane jongen. Maar in een cafe lukt dat dus niet. Hoe dat kan is mij een vraag.
Welicht dat ik wel ergens bang voor ben, maar wat? 'k kom er niet uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |