abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62600510
tvp
pi_62600639
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 23:51 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dat is een contradictie. Je kunt niet jezelf én een loser vinden én denken dat je er wat aan kan doen. Immers: je bent een loser. Dat etiketje heb je al opgeplakt.
Een loser kan ook een winnaar worden.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62600744
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:06 schreef Crane het volgende:

[..]

Een loser kan ook een winnaar worden.
Daarvoor moet je eerst stoppen 'loser' te zijn.
pi_62600854
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:10 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Daarvoor moet je eerst stoppen 'loser' te zijn.
Precies, en daarvoor moet je eerst erkennen dat je het was/bent.
pi_62600920
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:16 schreef Crane het volgende:

[..]

Waarom zou je van een loser aannemen dat je een winnaar kan zijn?
pi_62600985
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:20 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Waarom zou je van een loser aannemen dat je een winnaar kan zijn?
Omdat als je kunt erkennen, je al een hele stap hebt gemaakt om een 'winnaar' te zijn.
Het wordt wel een beetje filosofisch zo.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:03:24 #82
232598 Soul-Makossa
beginning of the end
pi_62626959
Het is erg leuk als je er scoiaal gezien wat slecht aan toe bent, en er toch in ene een vriendin in je leven komt. Of dat je anders toch wat aandacht krijgt van meisjes. Dit doet je zelfvertrouwen veel goeds kan ik me voorstellen. Maar is altijd pas achteraf makkelijk over gesproken uiteraard. Als mensen zo'n mooi verhaal neerzetten is het meer een verhaal van persoonlijke opluchting bemerk ik. Wat ze niet begrijpen is dat wat voor hen werkt niet voor iedereen hoeft te werken. Dat is wat ik denk.

En wat ik ook denk is dat het ook per persoon en per situatie sterk kan verschillen. Een lach hoeft niet afdoende te werken bij iedereen om meiden te kunnen trekken voor sex of een relatie. Er is in deze tijd meer nodig. Je moet knap zijn en iets voorstellen.

In mijn geval is lachen bijv. dan ook niet zo makkelijk. Er liggen zoveel emotionele gevoelens bovenop, dat lachen in het openbaar moeilijk wordt en gewoon niet gaat. En dan heb ik het nog niet over mijn fysieke problemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Soul-Makossa op 23-10-2008 23:55:43 ]
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:12:14 #83
232598 Soul-Makossa
beginning of the end
pi_62627276
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 00:16 schreef Crane het volgende:

[..]

Maar dan doet diegene het toch goed. Hij/zij noemt zichzefl al een loser dus das toch een een goed begin volgens jou.
Ik volg je niet meer.
pi_62628045
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:12 schreef Soul-Makossa het volgende:

[..]

Maar dan doet diegene het toch goed. Hij/zij noemt zichzefl al een loser dus das toch een een goed begin volgens jou.
Ik volg je niet meer.
Dat zeg ik toch ook? Dat het goed is dat ie dat deed? Al moet ie dat over een tijd niet meer zeggen natuurlijk.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 03:22:27 #85
232598 Soul-Makossa
beginning of the end
pi_62631252
Meiden hebben het altijd over zelfvertrouwen, maar een eng uitziende man met veel zelfvertrouwen is toch ook geen chick magnet. Of snap ik iets nog niet? Volgens deze meiden zouden mooie meisjes dus ook iets kunnen zien in een dikke nerd met bril en ruk-kleren, maar die wel veel zelfvertrouwen heeft?
pi_62641934
Eh zou kunnen ja.. maar het klopt inderdaad dat een glimlach alleen niet genoeg is (vaak). Het helpt veel jongens ook vaak als ze niet meer de kleding die mams meebrengt van de V&D dragen, maar ook zelf eens op zoek gaan (stom voorbeeld misschien, maar het kan zoveel schelen ;') )

M.a.w.: je moet ook zelf stappen durven nemen. Zelf op meiden en/of jongens afstappen. Hoeft niet altijd te lukken, maar proberen kan geen kwaad.
En een beetje zelfvertrouwen maakt dat makkelijker - en inderdaad krijg je dat meer als je merkt dat mensen je steeds vaker opmerken.

(Enne Soul - Makossa: nee ik weet dat mijn manieren/ervaringen niet per se het beste zijn voor TS, maar ik wilde hem eigenlijk laten 'zien' dat een scolioserug en een broertje dat popi is niet gelijk het einde van het gelukkige leven hoeven te betekenen )
pi_62642971
Wat ook helpt is gewoon doorgaan met een gesprek waar een vriend van je mee bezig was tegen een vreemde dan is de drempel niet zo hoog.

wat ik overigens gemerkt heb is idd gewoon mezelf zijn (wat inhoud sarcastische) tot nu toe het meeste opgeleverd heeft dit terwijl ik dat eerst niet deed (als ik ze voor het eerst tegenkwam) om ze niet te beledigen.

[ Bericht 46% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 24-10-2008 14:54:53 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:15:20 #88
232598 Soul-Makossa
beginning of the end
pi_62643787
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:21 schreef Candaasje het volgende:
En een beetje zelfvertrouwen
Ik kan dat zelfvertrouwen nooit plaatsen, Iets met onafhankelijkheid uitstralen of iets?
pi_62643883
Rechtop lopen?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:20:41 #90
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62643941
tis nooit goed voor een man om toe te geven dat hij een loser is of was
Volg je hart, gebruik je verstand.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:26:16 #91
232598 Soul-Makossa
beginning of the end
pi_62644118
Als een man zijn "loserschap" overwonnen heeft. Heden ten dage knap vol zelfvertrouwen en er goed uitziet. Als zo iemand dan zegt "joh ik was vroeger een loser daar kan ik je wat over vertellen" Is dat dan gelijk een afknapper, zoja waarom dan?
pi_62644260
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef heartz het volgende:
Ik durf eerlijk toe te geven dat ik in groep 6 nog met ruitjesbroeken rondliep .
pi_62644461
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:15 schreef Soul-Makossa het volgende:

[..]

Ik kan dat zelfvertrouwen nooit plaatsen, Iets met onafhankelijkheid uitstralen of iets?
Hm... deels denk ik. Deels in de zin van dat je er niet gelijk als eem macho bij hoeft te gaan lopen (macho's ) maar ook deels dat je niet met reusachtige neonletters op je voorhoofd hebt staan dat je toch wel heel erg wanhopig op zoek bent naar houvast, en dat je daarom maar alles en iedereen dat/die op je pad komt als een pitbull vastgrijpt. Bij iemand die erg in elkaar gekropen zit, werkelijk elke opmerking persoonlijk (en héél) zwaar opneemt, en die continu schichtig/droevig voor zich uit zit te kijken, krijgt men vaak het idee. Daar willen de meeste mensen niks van weten.
Een beetje zekerheid kun je al creeëren om er goed verzorgd bij te zitten, met je blik gericht op de ander in plaats van op de vloer. En dan het liefst niet met enorme puppy-eyes, maar een gewoon een (bescheiden) glimlach. Echt, een glimlach kan de houding van iemand die tegenover je zit ZO veranderen; mensen vinden het leuk om iemand te zien glimlachen en reageren dan veel aardiger. Ik merkt dat echt als postbode (en eerst winkelbediende). Een vrolijke glimlach (het liefst oprecht) en de mensen zijn gelijk veel behulpzamer en wensen me spontaan een goede dag toe Voel ik me ook weer goed!

't is misschien wat moeilijk, zeker in het begin. Maar probeer het eens; gewoon minimaal een keer per dag met een big smile iemand (een vreemde) 'zomaar' gedag zeggen. 9 van de 10 keer krijg je een leuke reactie terug. Wat ook weer een mogelijkheid tot wat meer contact met diegene kan zijn), je voelt je dan zelf ook gelijk een stuk vrolijker -en ik persoonlijk - ook wat zekerder. Waarom? tja wat kan ik verkeerd doen aan "hallo!" zeggen? Niks toch? hooguit sla ik een mopperkont aan de haak die niks terugzegt
(Eh dit is geen moraalverhaal om de maatschappij vriendelijker te maken hè, dit is een manier om wat zekerder in je schoenen te gaan staan, hoe vergezocht het ook mag klinken..)
pi_62644918
Iemand aankijken met een glimlach doet idd. echt heel veel, een soort ijsbreker, het laat zien dat je contact zoekt. Ofzoiets
pi_62645077
Candaasje slaat de spijker op z'n kop. Een glimlach en gewoon groeten doet wonderen. Ik ben ook heel lang het "uit-de-boom-kijk-type" geweest, maar op een gegeven moment de knop omgezet en dan doet zo'n glimlach wonderen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:13:35 #96
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62645544
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 15:20 schreef heartz het volgende:
Omdat de meeste vrouwen zoeken naar een man, iemand die ze kan beschermen. Natuurlijk kan je het erover hebben, maar het is de manier waarop....... met een beetje humor zou het geen kwaad kunnen.
Maar om nou een serieus een gesprek te gaan voeren over wat voor een loser je wel niet was, lijkt mij vrij nutteloos.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_62645703
Idd, dat is alleen je zelf omlaag halen.
pi_62645927
Het meest onaantrekkelijke aan jou is je negativiteit. Je scoliose is iets waar je zelf tot op zekere hoogte niets aan kunt doen, maar aan je instelling wel.

Focus je op positieve en leuke dingen in je leven, dan krijg je er ook meer lol in. En vrouwen hebben veel meer met een man die blij is met zichzelf en zijn leven.

En wat betreft je broertje: alcohol op je 14e en veel vriendinnen vind ik niet echt een pre op die leeftijd. En sommige vrouwen vallen op branieschoppers en andere op verlegen, rustige mannen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:41:00 #99
232598 Soul-Makossa
beginning of the end
pi_62646293
Jamaar het gaat mij om sex. Relaties boeien me niet. ik heb nieteens ervaring. Hoe wil je dat ik me goed ha hedraen in een relatie. Als je lelijk bent maar wel met een lach en zelfvertrouwen hebt (die zijn er ook) duiken meisjes dan met je het bed in? Dacht het niet. Wat heb je er dan aan?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:41:57 #100
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62646318
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Soul-Makossa het volgende:
Jamaar het gaat om sex. "Het gaat om sex" Relaties boieen me niet. ik heb nieten servaring. Als je lelijk bent maar wel met een lach en zelfvertrouwen hebt (die zijn er ook), duiken meisjes dan met je het bed in? Dacht het niet.
Ik ken genoeg lelijke kerels die veel chicks scoren hoor.

Maar als je er al van uitgaat dat het niet gaat lukken...
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')