Heeft niet alleen met het overwinnen van angsten te maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 01:48 schreef Lauriette91 het volgende:
Overwin je angsten.
Word je sterk van.
Neuhquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:26 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze gewoon uitdagend gekleed, iets wat mannen niet zo snel gaat lukken.
idd sommige vrouwen hebben charme, ik kan dat ook niet plaatsen maar soms vind ik sommige vrouwen leuker knapper dan ze eigenlijk zijn in vergelijking met de rest en juist die types zijn vaak het proberen waardquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:46 schreef RRGJL het volgende:
[..]
NeuhGewoon normale kleren. Ik bedoel overigens ook niet dat die meiden lelijk waren hoor, maar niet über aantrekkelijk ofzo..
Goed advies.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK, ik wil je absoluut niet het drankpad opsturen, maar: Heb je wel eens een paar biertjes gehad in een café? Zo ja, heeft dat effecten (gehad)?
Of je wordt er agressief van en slaat het hele huis kort en klein.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef keuvelaar het volgende:
[..]
Goed advies.
En als je dat ook nog te eng vindt, kan je altijd twee blikjes bij de supermarkt halen en thuis opdrinken. Zelfs als je daar dan raar van zou gaan doen, dan merkt niemand het.
Lijkt me sterk dat dat gebeurt bij 2 biertjes.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:32 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Of je wordt er agressief van en slaat het hele huis kort en klein.Of kan het niet zover komen?
En als je geen bier lust, werkt 2 shotjes tequila ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat gebeurt bij 2 biertjes.Maar als je er misschien heel gevoelig voor bent...
Jaaaa Tequila! Beter dan bierquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:25 schreef heartz het volgende:
[..]
En als je geen bier lust, werkt 2 shotjes tequila ook, misschien wel beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |