Mensen aankijken is zo geweldigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:54 schreef SpecialK het volgende:
Om een meisje aan je te binden zal je toch echt moeten werken aan je sociale vaardigheden. Zoek een groep mensen op met dezelfde intresses als jij. Praat mee. Als je in het OV bent, kijk mensen expres kort aan. Geef een knikje en glimlach. Wedden dat je er eentje terug krijgt?
Stapje voor stapje kom je er wel. Zelfs als je het gevoel hebt dat je een enorme achterstand verwerken moet.
Dat denk ik dus!!!!!!! De meesten maken ze zich alleen druk over zichzelfquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef WallOfStars het volgende:
Tja.....psy...loog en aichter niets voor je al was het maar om met je onzekerheid te leren omgaan,
je maakt je druk om echt niets....people dont care about you....
at least most people dont....so dont care about them.
ik dacht vroeger ook altijd dat mensen altijd naar mij keken en mij be- of veroordeelden...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:42 schreef WallOfStars het volgende:
je maakt je druk om echt niets....people dont care about you....
at least most people dont....so dont care about them.
Jij bent gek! Het is juist leuker om dat soort mensen aan te kijken. En net zo lang blijven staren tot ze wegkijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mensen aankijken is zo geweldigDie reacties zijn zo mooi...
Ik heb echter 1 belangrijke tip: Noooooit doen bij van die petjes/handtasjes tuig met burbery kleren
Ja, ik heb ongeveer 2 jaar bij Mensendieck gelopen maar werd het helemaal zat. Ik heb eigenlijk totaal geen pijnklachten behalve dan als ik achter elkaar spullen moet tillen of lang moet staan. Omdat ik dus eigenlijk nergens last van heb ben ik ermee gestopt. Ook ben ik kort na de eerste keer dat er bij mij scoliose geconstateerd was bij de huisarts langsgegaan waaruit bleek dat mijn benen gewoon gelijk zijn. Als ik voor de spiegel sta kan ik ook makkelijk rechtop staan. Als ik echter over straat loop dan heb ik constant het gevoel dat mijn schouders niet gelijk staan en ik dus scheef loop.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:21 schreef Koert het volgende:
Ik heb t idee dat je met je scoliose van 40 graden zit. Niet doen, nergens voor nodig! Oke, hij wordt niet minder - maar ook niet meer, aangezien je uit de groei bent. Die kronkel heb je nou eenmaal, en als je houding gecorrigeerd (ws heb je ook een langer en een korter been --> klein inlegzooltje et voila, meneer staat recht) is zal je hem niet zien als je rechtop staat of loopt.
Ben je er voor behandeld enzo? Oefeningen?
Pobeer jezelf ten eerste eens niet te vergelijken met je broertje. Heeft niemand wat aan. Het is geen wedstrijd.quote:
Ik denk dat ik dit een top award fok reactie waard vindt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:15 schreef duckes het volgende:
Ach man, op ieder potje past een dekseltje.
Ik dacht ook zo, zoals jij nu denkt. 8 jaar geleden heb ik een ongeluk gehad met mijn brommer, nek gebroken, dwarslaesie en zit daardoor voor de rest van mn leven in een rolstoel!
8 jaar geleden was ik 18 jaar oud, tot het ongeluk heb ik 2 vriendinnetjes gehad maar over een echte relatie was geen sprake. Na mn ongeluk (dus in de afgelopen 8 jaar) heb ik nooit een vriendinnetje gehad. Ik dacht: rolstoel, wie ziet mij nou nog staan (zitten) Ik bedoel wat heb ik een meisje nou te bieden. Heb een uitkering, geen werk (wel opzoek met arbeidsdeskundige) en buiten het optische zijn er nogal wat dingen waar je gewoon rekening mee moet houden.
Nu sinds een maand of 4 contact met een hele leuke lieve (valide, dus zonder beperkingen) meid en heb nu 9 weken verkering.
Met andere woorden het komt wel goed. Bij de een duurt het wat langer dan de ander maar ook voor jouw loopt er iemand rond op deze aarde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |