quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Krezip stopt. EIndelijk die zooi van de radio en tv
Kook zequote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:09 schreef BrandX het volgende:
ohja., ik ging eten kokenHup BX, de keuken in jiji!
Reactie van mijn vrouw: nooit meer die lelijke trollenkop op tvquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nu kane en blof nog, en er is weer een sprankje hoop voor de nederlandse muziek
ja en geer en die andere relnicht, en weet ik het wat wie nog meer![]()
programma of windows zelf ? :pquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
lol: disc cleanup= 6G vrij maken door compressed files en tempfiles weg te mieteren
windows zelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
programma of windows zelf ? :p
Oh, dat is dat rommelende geluid in mn buikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:09 schreef BrandX het volgende:
ohja., ik ging eten kokenHup BX, de keuken in jiji!
Ikweetsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
Op tv: luchtvaartdeskundige Benno Baksteen. Die naam icm met functie
ik denk een fout in die 64 bits videokaartdriver.quote:
kwam tevoorschijn toen ik in FTD Zat te klootten dus ik denk, restart gaat ie weg :p maar wil weten hoe ik hem kreegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk een fout in die 64 bits videokaartdriver.
Ja, moet lukken. NTFS filesystem kan dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
XP kan toch mel met 160Gb omgaan toch?
59% geformatteerd ondertussen
1 jas, 5 broeken, 10 truien, 60 shirts en 400 sokken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
Op tv: gemiddeld kopen Nederlanders 17 kledingstukken per jaar. gemiddeld geven ze 475 euro uit aan kleren per jaar. Wtf is dat voor cheape troep?
De lotgevallen van mevrouw Brard kunnen me zegge en schrijve gestolen worden, sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)shoorn_vs_brard.html
OKee, dat is dus een beetje de omzet van iemand die precies 0 euro per jaar aan wasmiddel uitgeeft, begrijp ik?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1 jas, 5 broeken, 10 truien, 60 shirts en 400 sokken.
Hey, het is dumpertquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De lotgevallen van mevrouw Brard kunnen me zegge en schrijve gestolen worden, sorry
Of heel veel op z'n sokken looptquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OKee, dat is dus een beetje de omzet van iemand die precies 0 euro per jaar aan wasmiddel uitgeeft, begrijp ik?
So far so goodquote:
Smakelijkquote:
Gordijnen dicht, zie je het pokkeweer nietquote:
Ik zie anders een hoop blauw buitenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, zie je het pokkeweer niet
Oeh, nieuwe pjoeter, lekker spelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie anders een hoop blauw buiten
En binnen want ik heb een nieuwe pjoeter, blauwe led's, blauw verlicht toetsenbord, blauw installatiescherm.....
Eins, Zwei POLIZEIquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
686 euro aan onderdelen gehaald en lekker wezen knutselen vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, nieuwe pjoeter, lekker spelen
Zou wel tof zijn, bijvoorbeeld een jaar lang alleen maar dingen eten en drinken die met een E beginnen.quote:
dat is meestal wel het geval jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kan mn BIOS updaten. Maar dan heb ik wel een floppy nodig
Nu nog een fatsoenlijke verbindingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En binnen want ik heb een nieuwe pjoeter, blauwe led's, blauw verlicht toetsenbord, blauw installatiescherm.....
Ik zal s in de hoek van de kamer kijken, maar heb ik nog wel een floppy?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is meestal wel het geval jaEen beetje knutseldude heeft toch wel een USB-floppydrive?
En werkt het nu ook allemaal ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
686 euro aan onderdelen gehaald en lekker wezen knutselen vandaag
Volgens Need for Speed underground wel, maar moederbord vind dat hij de u-proc niet herkend en wil een bios updatequote:
Moggels naar de paradigit een doosje floppies halen maar dan hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens Need for Speed underground wel, maar moederbord vind dat hij de u-proc niet herkend en wil een bios update
Dan moet je er een keer tegen trappenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat die tyfus database van me niet meewerkt![]()
![]()
Heb ik ondertussen ook gedaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je er een keer tegen trappen
dat kan toch ook in windows?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moggels naar de paradigit een doosje floppies halen maar dan he
Was het haar eigen fout of niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:46 schreef Klonk het volgende:
Hoi
we zijn ook weer thuis, vriendin had na haar schuiver een nieuwe jas nodig en ik ging voor een goedkope mp3 speler kijken en kom met een nieuwe telefoon thuisgelukkig wel een walkmanphone van sony dus het is nog een beetje goed gekomen
Gelukkig maar dat ze zelf niets heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef Klonk het volgende:
neuh, olievlek in een bocht op het fietspad, kan de beste overkomen. de mensen die het zagen gebeuren hadden ook zoiets van WTF.
Ik moest trouwens wel meteen denken aan een lotgenoot van je vandaag: Crash (foto's), dus nieuwe auto.. welke?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Klonk het volgende:
helemaal mee eens, helm en andere dingen zijn niet gratis, maar het is maar geld (wat klinkt dat dagobert duck achtig), zal morgen eens een foto maken van de helm.
Je gaat met pensioen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen laatste werkdag op m'n oude werk
Cool. En dan geen twee uur meer reizen hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen laatste werkdag op m'n oude werk
Ah, goeiemorgen dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:56 schreef Pheno het volgende:
Nee, net wakker. Even snel in bed gelegen om 19:00 of zo
ik om 9 uur nog ff met iemand afgesproken om 8:10 vanochtend om iets te verkopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:59 schreef DR34M3R het volgende:
Ik had om 7 uur willen beginnen.. maar dat gaat niet als je pas om 10 voor zeven je bed uit komt natuurlijk. Het was gewoon te fijn in bed
Je loopt achterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:16 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb eindelijk gratis nieuwsgroepen
Bij mij waren zeg maar de stukken 'piepschuim' die in die helm zitten eruit gekomenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:43 schreef Klonk het volgende:
Dit is trouwens haar helm na een flinke smak op het wegdek en een beetje doorschuiven
[ afbeelding ]
Wel heel verstandig. Beter dat alleen haar helm open scheurt dan haar hoofd! Dat is denk ik wel 220,- waardquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:51 schreef Klonk het volgende:
haar helm zat verder nog helemaal in elkaar, maar je weet nooit of nog ergens haarscheurtjes zitten door de klap, dus hebben we gelijk een nieuwe helm gekocht. ik vermoed dat dat nog de grootste schadepost is, was iets van 220 euro
2:30 uur op schiphol rondgelopen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
Mja, vanaf 0:00 op, 1:00 Schiphol gaan bezoeken, half 4 waren mijn ouders er pas (met dank aan het niet melden van de vertraging door schiphol.com of teletekst). Dus ik lag er half 5 in.
Nee, om 1 uur was ik vertrokken. En ben maar ook gaan tanken, je moet wat hequote:
Lotgenotenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, om 1 uur was ik vertrokken. En ben maar ook gaan tanken, je moet wat he
Nou ja, ook weer overleefd. Wel druk op die tijd daar bij de aankomst dit keer. Gewoon wat praten met mensen die ook op vertraagde vliegtuigen aan het wachten waren
Excelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, stroomschema eindelijk af
Lang leve excel
Geen visio hier, dus dan voldoet excel primaquote:
Netjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eerste koffie vanaf nieuwe pjoeter![]()
ik wil ook een pjoeter die koffie zetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eerste koffie vanaf nieuwe pjoeter![]()
Visio gebruikenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, hoe krijg ik 3 processen zo goed mogelijk in 1 stroomschema verwerkt
Nu pas? Ik heb dat al 4 uur en ondertussen nog met een glaasje (letterlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef DR34M3R het volgende:
WEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Je zit gewoon te veel te niksen dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:11 schreef ScarFace- het volgende:Moet je online wat inleveren word je automatisch uitgelogd omdat je zoveel minuten niks doet.
School, lutsers.
Welke gek bedenkt dat dan? Je hoeft ook maar radio te luisteren en er komt een gek ja het internet is baggertraag neem je muziek van thuis mee wtfZoiemand zou dat wel bedacht kunnen hebben
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zit gewoon te veel te niksen dus.
Ja, dat zei ik ook al, maar dat wil hij nietquote:
Ga lekker van school af en slijt je dagen bij de plantsoenendienstquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:11 schreef ScarFace- het volgende:
Moet je online wat inleveren word je automatisch uitgelogd omdat je zoveel minuten niks doet.
School, lutsers.
Welke gek bedenkt dat dan? Je hoeft ook maar radio te luisteren en er komt een gek ja het internet is baggertraag neem je muziek van thuis mee wtfZoiemand zou dat wel bedacht kunnen hebben
Bij mij nietquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker van school af en slijt je dagen bij de plantsoenendienst
Morgen op Gesprek over een hypotheek. Gewoon puur oriënterend, en dan heb ik al mn halve papiermuseum nodig aan jaaropgaven, contracten, loonstroken en de hele flikkerse boel.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
VreemdWindows messenger doet het wel, maar Windows Live messenger kan geen verbinding maken
Wel man. Al je 3 vage kennissen hebben je gewoon geblokt, da's allesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
VreemdWindows messenger doet het wel, maar Windows Live messenger kan geen verbinding maken
Ik niet. Vraag hoeveel dat hoertje in Euri kostquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij doet ut weer
Wie weet de ascii-code voor het Yen teken?
Ik doe niet aan kennissenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man. Al je 3 vage kennissen hebben je gewoon geblokt, da's alles
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kennissen![]()
Mijn band en BrEaZaHs, meer heb ik niet op MSN
Hoeveel kost je in Euri, wil hij wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik. Maar ik help jou niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij doet ut weer
Wie weet de ascii-code voor het Yen teken?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel kost je in Euri, wil hij weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Zou BX dat bewust doen, na die vraag posten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
topic vermoord? Of moeten er weer tieten komen?
Oe, spannendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef BrandX het volgende:
'navond allen.
Knallende koppijn![]()
Maar ook goed nieuws!!!! In de loop van volgende week weet ik of ik een nieuw huisje heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef BrandX het volgende:
'navond allen.
Knallende koppijn![]()
Maar ook goed nieuws!!!! In de loop van volgende week weet ik of ik een nieuw huisje heb
Geen idee. Laten we eerst eens de tieten van BX beoordelen, dan weten we meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Zou BX dat bewust doen, na die vraag posten?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou BX dat bewust doen, na die vraag posten?
[..]
Oe, spannend.
Thanks, beidenquote:
Nee, dat doen we morgen. DIt keer kleren voor _A_. Vorige week heb ik dat voor mezelf al gedaanquote:
ga maar in KPD tietenfrusti lopen zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Laten we eerst eens de tieten van BX beoordelen, dan weten we meer.
BX post je tieten eens?
Vrouwen zijn helemaal niet gemaakt om in kleren rond te lopen hoorquote:
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga maar in KPD tietenfrusti lopen zijnIk vind al dat jullie hier te veel tieten posten. Was laatst bepaald niet grappig. Zou wel fijn zijn als jullie rekening houden met de meesten van ons die op het werk zitten, en wat jullie deden was NSFW
OM het heel zachtjes uit te drukken ben ik het daar totaal niet mee eens. Maar goed, dat was al bekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef BrandX het volgende:
Zou wel fijn zijn als jullie rekening houden met de meesten van ons die op het werk zitten, en wat jullie deden was NSFW
Sokken gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga maar in KPD tietenfrusti lopen zijnIk vind al dat jullie hier te veel tieten posten. Was laatst bepaald niet grappig. Zou wel fijn zijn als jullie rekening houden met de meesten van ons die op het werk zitten, en wat jullie deden was NSFW
Zie het zoals je het ziet, maar ik zou het ten zeerste waarderen als jullie je verder van dat soort pics willen onthouden. Thanks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OM het heel zachtjes uit te drukken ben ik het daar totaal niet mee eens. Maar goed, dat was al bekend.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pleeeeeeeeeaaaaaaaaaaase?
hmz. En jij denkt er zo makkelijk van af te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Nee, gezorgd dat dat pauperse gemiddelde weer omhoog is gegaan.quote:
Alles goed daaar PoepSnoetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:27 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mij zeggen ze ook geen gedag joh
Maar goedenavond
Vooropgesteld dat ik helemaal niks tegen tieten op zich heb, vind ik het niet prettig als ik ze ineens onverwacht tegenkom in een slowchat waar ik even tussen werken door kom buurten. Maar goed, die mening mag bekend worden geacht hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OM het heel zachtjes uit te drukken ben ik het daar totaal niet mee eens. Maar goed, dat was al bekend.
Kijk. Zo hoort hetquote:
punt is duidelijk, Flash is het er niet mee eens, maar ik ga er van uit dat hij en de andere NSFW-pics posters willen meewerken. Verdere discussie lijkt mij niet nodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik helemaal niks tegen tieten op zich heb, vind ik het niet prettig als ik ze ineens onverwacht tegenkom in een slowchat waar ik even tussen werken door kom buurten. Maar goed, die mening mag bekend worden geacht hier.
De laatste weken hebben jullie met die plaatjes mij zelfs SFW gemaakt, omdat ik tietenvermijdendgedrag vertoonde op werk.
Sorry, druk met PM, Hyves en MSN.quote:
Oh wacht, ik heb geen hyves en MSN. En maar 1 PMquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, druk met PM, Hyves en MSN.
Een goedenavond
Je kijkt te vaak tv marc.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Alles goed daaar PoepSnoet.
.
quote:
Misschien wel ja. Maar dit was wel heel gaafquote:
mwah, gaat. Hele dag al koppijn, maar wel lekker getraind, en goed huisnieuws, dus lijkt er verder wel op dat de dag ok wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah, een fan.
.
Een fijne dag gehad vandaag BrandX?
Haha, ze hebben mij nog geen nieuwe dreig- en/of spookmails gestuurd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je die Ultimoos nou al gebombd?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat je je vrienden groette, begreep je de hint niet toen niemand reageerde?
Het was NIET de bedoeling om modjes overdag weg te jagen uit bepaalde topics door middel van het posten van tieten. Al vind ik het wel vermakelijk dat dat bij-effect optreedtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
Vooropgesteld dat ik helemaal niks tegen tieten op zich heb, vind ik het niet prettig als ik ze ineens onverwacht tegenkom in een slowchat waar ik even tussen werken door kom buurten. Maar goed, die mening mag bekend worden geacht hier.
De laatste weken hebben jullie met die plaatjes mij zelfs SFW gemaakt, omdat ik tietenvermijdendgedrag vertoonde op werk.
Hah. Ik was al vanochtend op 06.00 op om mijn collega op te halen in Charlois (uur over gedaan voor 30 kilometer). Daarna na mijn werk om 09.00 beginnen en om 21.00 klaar. Was rond 22.00 thuis en ben echt bekaf, hah,.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, gaat. Hele dag al koppijn, maar wel lekker getraind, en goed huisnieuws, dus lijkt er verder wel op dat de dag ok was
En toen werd het stil hmm?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha, ze hebben mij nog geen nieuwe dreig- en/of spookmails gestuurd.
Laatste mail van mij was of ze mij kunnen bewijzen dat ik de besteller was.
Een plaatje zo nu en dan is nog wel grappig, en dat gebeurde dan ook maar sporadisch. Maar op een gegeven moment waren jullie bijna hele pagina's aan het vol plempen. En dat is niet de bedoeling. Dit is een SC met als basis koffie. Geen tieten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was NIET de bedoeling om modjes overdag weg te jagen uit bepaalde topics door middel van het posten van tieten. Al vind ik het wel vermakelijk dat dat bij-effect optreedt![]()
Maar er worden hier al heel lang met enige regelmaat tieten gepost. En naar Fok!maatstaven is dat volledig okee. En als er mensen op hun werk zitten te Fok!ken dan is dat gewoon voor eigen risico. Want nou is het "graag alleen kuise plaatjes van 9 tot 5" maar dan zijn er weer mensen met avonddienst en met nachtdienst etc. Die komen hier ook. En die komen hier niet om dezelfde dingen te zien als op de site van het Reformatorisch dagblad hoor. Die willen gewoon een beetje smeuiig lol hebben. En tieten zien, want dat kan op Fok!. EN ja, snachts zit er geen collega eventueel over je schouder mee te kijken![]()
Echt, dat hele "alleen kuise plaatjes van 9 to 5" gedonder is de huichelachtigheid ten top. Zoek dan gewoon een ander forum of zo.
Was?? Nu nog haha!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen werd het stil hmm?![]()
Zonde wel, was een leuk topic om te volgen
Dat is waar. De rest niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:40 schreef BrandX het volgende:
Dit is een SC met als basis koffie. Geen tieten.
Wil je het als cadeau hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik hier zeg dat ik een Senseo wil voor in m'n nieuwe huis, word ik OOK vermoord
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik hier zeg dat ik een Senseo wil voor in m'n nieuwe huis, word ik OOK vermoord
Nou maar telkens ik Senseo zeg hoor ik "senseo is een kutding je moet Nespresso kopen"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
door wie! ik geloof dat MPG of OA zelfs een hele handleiding heeft gemaakt van hoe je senseo's kan afstellen op de hoeveelheid water die het gebruikt per kopje enzo!
![]()
senseo is heul wel goed te doen
Joa gernequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wil je het als cadeau hebben.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maar telkens ik Senseo zeg hoor ik "senseo is een kutding je moet Nespresso kopen"
Saaie film. Omdat er Tarantino bij staat moet het goed zijn, maar het overstijgt een standaard hack/slash film niet.quote:
Doe zoals MPG, kom bij mij langs voor je eerste kopje nespresso. Ik lijk in de verste verte niet op Clooney, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een nespressobakkie gedronken, ik weet alleen maar dat mijn senseo voor geen goud de deur uit gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach, Uma maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saaie film. Omdat er Tarantino bij staat moet het goed zijn, maar het overstijgt een standaard hack/slash film niet.
Vind je?quote:
Die lijkt (of jah, leekquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
gvd mijn kop knalt echt uit elkaar, en de paracetamols helpen nauwelijks. Ik ga mijn mandje opzoeken.![]()
trusten allemaal en hopelijk tot morgen zonder koppijn
HOAXquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, druk met PM, Hyves en MSN.
Een goedenavond
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb geen hyves en MSN. En maar 1 PM
Sterkte! slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
gvd mijn kop knalt echt uit elkaar, en de paracetamols helpen nauwelijks. Ik ga mijn mandje opzoeken.![]()
quote:
Paracetamol schiet ook niet echt op. Probeer eens Finimal, Advil, Ibuprofen, Brufenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
O ja?quote:
Pijnstillers die je alleen kan slikken icm maagbeschermers... dan moet je je echt afvragen waar je mee bezig bent denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef Pheno het volgende:
diclofenacGoede herinneringen aan (not). Ik heb die zooi hier nog liggen geloof ik. Maar geen maagbeschermers meer
Flink pijn hebben. maar die troep zrgde alleen maar voor veel bijeffecten die niet al te prettig waren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pijnstillers die je alleen kan slikken icm maagbeschermers... dan moet je je echt afvragen waar je mee bezig bent denk ik
Slaap lekker stoeipoesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn naam weer eer aan doen
truste
Dat is het ook. Ik heb nog nooit enige verbetering gemerkt van die dingen. En ik moest er 8 per dag slikken van de arts. Dat hielp niet, dus toen aan de diclo...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Ph je zult het met me eens zijn dat Paracetamol eigenlijk een soort alias is van M&M's
Trustequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn naam weer eer aan doen
truste
whehehehe.. vanavond wordt er niet gestoeid hier hoor. Hooguit in mijn dromenquote:
Wel met mij dan hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe.. vanavond wordt er niet gestoeid hier hoor. Hooguit in mijn dromen
Oh dan sla je wmb wel een slagje overquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik heb nog nooit enige verbetering gemerkt van die dingen. En ik moest er 8 per dag slikken van de arts. Dat hielp niet, dus toen aan de diclo...
quote:
quote:
quote:
hmmzz.. ik heb echter al een favoriet droomonderwerpquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmzz.. ik heb echter al een favoriet droomonderwerp
Haha, inderdaad. Maar zelf denk ik dat ik morgen weer een nieuwe spookclaim ontvang.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar AC4W:
Behalve "update: geen update" is er niet veel te melden begrijp ik?at zou wel jammer zijn eigenlijk
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is weg, we kunnen weer tieten posten!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar zelf denk ik dat ik morgen weer een nieuwe spookclaim ontvang.
Kut voor mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
* leest zich in * pagina 2AC4wheels jezus man.
Kut voor je.
ja ik las het even wat verder door. eigenlijk heb jij er niks mee te maken maar is dat bedrijf wenefmedia dingesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kut voor mij... laat me niet lachen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |