quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Krezip stopt. EIndelijk die zooi van de radio en tv
Kook zequote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:09 schreef BrandX het volgende:
ohja., ik ging eten kokenHup BX, de keuken in jiji!
Reactie van mijn vrouw: nooit meer die lelijke trollenkop op tvquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nu kane en blof nog, en er is weer een sprankje hoop voor de nederlandse muziek
ja en geer en die andere relnicht, en weet ik het wat wie nog meer![]()
programma of windows zelf ? :pquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
lol: disc cleanup= 6G vrij maken door compressed files en tempfiles weg te mieteren
windows zelf.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
programma of windows zelf ? :p
Oh, dat is dat rommelende geluid in mn buikquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:09 schreef BrandX het volgende:
ohja., ik ging eten kokenHup BX, de keuken in jiji!
Ikweetsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:19 schreef Pheno het volgende:
Op tv: luchtvaartdeskundige Benno Baksteen. Die naam icm met functie
ik denk een fout in die 64 bits videokaartdriver.quote:
kwam tevoorschijn toen ik in FTD Zat te klootten dus ik denk, restart gaat ie weg :p maar wil weten hoe ik hem kreegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk een fout in die 64 bits videokaartdriver.
Ja, moet lukken. NTFS filesystem kan dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
XP kan toch mel met 160Gb omgaan toch?
59% geformatteerd ondertussen
1 jas, 5 broeken, 10 truien, 60 shirts en 400 sokken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
Op tv: gemiddeld kopen Nederlanders 17 kledingstukken per jaar. gemiddeld geven ze 475 euro uit aan kleren per jaar. Wtf is dat voor cheape troep?
De lotgevallen van mevrouw Brard kunnen me zegge en schrijve gestolen worden, sorryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)shoorn_vs_brard.html
OKee, dat is dus een beetje de omzet van iemand die precies 0 euro per jaar aan wasmiddel uitgeeft, begrijp ik?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1 jas, 5 broeken, 10 truien, 60 shirts en 400 sokken.
Hey, het is dumpertquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De lotgevallen van mevrouw Brard kunnen me zegge en schrijve gestolen worden, sorry
Of heel veel op z'n sokken looptquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OKee, dat is dus een beetje de omzet van iemand die precies 0 euro per jaar aan wasmiddel uitgeeft, begrijp ik?
So far so goodquote:
Smakelijkquote:
Gordijnen dicht, zie je het pokkeweer nietquote:
Ik zie anders een hoop blauw buitenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gordijnen dicht, zie je het pokkeweer niet
Oeh, nieuwe pjoeter, lekker spelenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zie anders een hoop blauw buiten
En binnen want ik heb een nieuwe pjoeter, blauwe led's, blauw verlicht toetsenbord, blauw installatiescherm.....
Eins, Zwei POLIZEIquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
686 euro aan onderdelen gehaald en lekker wezen knutselen vandaagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, nieuwe pjoeter, lekker spelen
Zou wel tof zijn, bijvoorbeeld een jaar lang alleen maar dingen eten en drinken die met een E beginnen.quote:
dat is meestal wel het geval jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kan mn BIOS updaten. Maar dan heb ik wel een floppy nodig
Nu nog een fatsoenlijke verbindingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En binnen want ik heb een nieuwe pjoeter, blauwe led's, blauw verlicht toetsenbord, blauw installatiescherm.....
Ik zal s in de hoek van de kamer kijken, maar heb ik nog wel een floppy?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is meestal wel het geval jaEen beetje knutseldude heeft toch wel een USB-floppydrive?
En werkt het nu ook allemaal ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
686 euro aan onderdelen gehaald en lekker wezen knutselen vandaag
Volgens Need for Speed underground wel, maar moederbord vind dat hij de u-proc niet herkend en wil een bios updatequote:
Moggels naar de paradigit een doosje floppies halen maar dan hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens Need for Speed underground wel, maar moederbord vind dat hij de u-proc niet herkend en wil een bios update
Dan moet je er een keer tegen trappenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat die tyfus database van me niet meewerkt![]()
![]()
Heb ik ondertussen ook gedaanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je er een keer tegen trappen
dat kan toch ook in windows?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moggels naar de paradigit een doosje floppies halen maar dan he
Was het haar eigen fout of niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:46 schreef Klonk het volgende:
Hoi
we zijn ook weer thuis, vriendin had na haar schuiver een nieuwe jas nodig en ik ging voor een goedkope mp3 speler kijken en kom met een nieuwe telefoon thuisgelukkig wel een walkmanphone van sony dus het is nog een beetje goed gekomen
Gelukkig maar dat ze zelf niets heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef Klonk het volgende:
neuh, olievlek in een bocht op het fietspad, kan de beste overkomen. de mensen die het zagen gebeuren hadden ook zoiets van WTF.
Ik moest trouwens wel meteen denken aan een lotgenoot van je vandaag: Crash (foto's), dus nieuwe auto.. welke?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:10 schreef Klonk het volgende:
helemaal mee eens, helm en andere dingen zijn niet gratis, maar het is maar geld (wat klinkt dat dagobert duck achtig), zal morgen eens een foto maken van de helm.
Je gaat met pensioen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen laatste werkdag op m'n oude werk
Cool. En dan geen twee uur meer reizen hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen laatste werkdag op m'n oude werk
Ah, goeiemorgen dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:56 schreef Pheno het volgende:
Nee, net wakker. Even snel in bed gelegen om 19:00 of zo
ik om 9 uur nog ff met iemand afgesproken om 8:10 vanochtend om iets te verkopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:59 schreef DR34M3R het volgende:
Ik had om 7 uur willen beginnen.. maar dat gaat niet als je pas om 10 voor zeven je bed uit komt natuurlijk. Het was gewoon te fijn in bed
Je loopt achterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:16 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb eindelijk gratis nieuwsgroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |