quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
Een vriendin die je auto niet in de prak rijdt?
Hoe enorm veel te hard moet je rijden om dit voor elkaar te krijgen bij "een flauwe bocht"?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:23 schreef RiKe het volgende:
Een vriendin die je auto niet in de prak rijdt?
als je nieuwe wan-li banden koopt heb je ook profiel genoeg. zodra er echter regen valt hebben ze totaal geen grip. niet alleen blindstaren op profielquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:42 schreef Oksel het volgende:
We dachten aan de banden, maarja, genoeg profiel, en niet meer naar gekeken omdat er toch begin volgende week winterbandjes onder gingen.. Na de crash banden bekeken, meer dan genoeg profiel.. MEER dan genoeg. Ze denken aan iets met de as ofzo.
ja ik lees hier dat jij er echt verstand van hebt!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef mvdejong het volgende:
Ik rij ondertussen mijn 3e lease-Focus-station (2.0l benzine).
Daarin moet je heel hard werken om hem uit te laten breken, neem je een lichter gemotoriseerde versie dan begint het haast onmogelijk te worden. Zelfs met lage brede sloffen blijft dat ding maar aan de weg plakken.
De nieuwe Swift ziet er leuk uit.. zodoende. Opels zijn allemaal lelijk, dus daar beginnen we sowieso niet aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
Geen Opel willen, maar wel een Suzuki overwegen.![]()
Sorry hoor, maar je moet denk ik nog veel van autorijden leren.
Niet dat ik zo pro-Opel ben, maar een Suzuki is voor mij compleet uitgesloten. En ik spreek uit ervaring, wat dat betreft. Ik heb een behoorlijke tijd zo'n Suzuki-gedrocht als leaseauto gehad en als -ie aan één gevoel niet voldeed was het wel veiligheid...
Ik bedoelde : Zelfs met lage brede sloffen blijft dat ding zelfs op kletsnatte wegen maar aan de weg plakken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik lees hier dat jij er echt verstand van hebt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |