Alles goed daaar PoepSnoetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:27 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mij zeggen ze ook geen gedag joh
Maar goedenavond
Vooropgesteld dat ik helemaal niks tegen tieten op zich heb, vind ik het niet prettig als ik ze ineens onverwacht tegenkom in een slowchat waar ik even tussen werken door kom buurten. Maar goed, die mening mag bekend worden geacht hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OM het heel zachtjes uit te drukken ben ik het daar totaal niet mee eens. Maar goed, dat was al bekend.
Kijk. Zo hoort hetquote:
punt is duidelijk, Flash is het er niet mee eens, maar ik ga er van uit dat hij en de andere NSFW-pics posters willen meewerken. Verdere discussie lijkt mij niet nodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik helemaal niks tegen tieten op zich heb, vind ik het niet prettig als ik ze ineens onverwacht tegenkom in een slowchat waar ik even tussen werken door kom buurten. Maar goed, die mening mag bekend worden geacht hier.
De laatste weken hebben jullie met die plaatjes mij zelfs SFW gemaakt, omdat ik tietenvermijdendgedrag vertoonde op werk.
Sorry, druk met PM, Hyves en MSN.quote:
Oh wacht, ik heb geen hyves en MSN. En maar 1 PMquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, druk met PM, Hyves en MSN.
Een goedenavond
Je kijkt te vaak tv marc.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Alles goed daaar PoepSnoet.
.
quote:
Misschien wel ja. Maar dit was wel heel gaafquote:
mwah, gaat. Hele dag al koppijn, maar wel lekker getraind, en goed huisnieuws, dus lijkt er verder wel op dat de dag ok wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ah, een fan.
.
Een fijne dag gehad vandaag BrandX?
Haha, ze hebben mij nog geen nieuwe dreig- en/of spookmails gestuurd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je die Ultimoos nou al gebombd?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat je je vrienden groette, begreep je de hint niet toen niemand reageerde?
Het was NIET de bedoeling om modjes overdag weg te jagen uit bepaalde topics door middel van het posten van tieten. Al vind ik het wel vermakelijk dat dat bij-effect optreedtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
Vooropgesteld dat ik helemaal niks tegen tieten op zich heb, vind ik het niet prettig als ik ze ineens onverwacht tegenkom in een slowchat waar ik even tussen werken door kom buurten. Maar goed, die mening mag bekend worden geacht hier.
De laatste weken hebben jullie met die plaatjes mij zelfs SFW gemaakt, omdat ik tietenvermijdendgedrag vertoonde op werk.
Hah. Ik was al vanochtend op 06.00 op om mijn collega op te halen in Charlois (uur over gedaan voor 30 kilometer). Daarna na mijn werk om 09.00 beginnen en om 21.00 klaar. Was rond 22.00 thuis en ben echt bekaf, hah,.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, gaat. Hele dag al koppijn, maar wel lekker getraind, en goed huisnieuws, dus lijkt er verder wel op dat de dag ok was
En toen werd het stil hmm?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:35 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha, ze hebben mij nog geen nieuwe dreig- en/of spookmails gestuurd.
Laatste mail van mij was of ze mij kunnen bewijzen dat ik de besteller was.
Een plaatje zo nu en dan is nog wel grappig, en dat gebeurde dan ook maar sporadisch. Maar op een gegeven moment waren jullie bijna hele pagina's aan het vol plempen. En dat is niet de bedoeling. Dit is een SC met als basis koffie. Geen tieten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was NIET de bedoeling om modjes overdag weg te jagen uit bepaalde topics door middel van het posten van tieten. Al vind ik het wel vermakelijk dat dat bij-effect optreedt![]()
Maar er worden hier al heel lang met enige regelmaat tieten gepost. En naar Fok!maatstaven is dat volledig okee. En als er mensen op hun werk zitten te Fok!ken dan is dat gewoon voor eigen risico. Want nou is het "graag alleen kuise plaatjes van 9 tot 5" maar dan zijn er weer mensen met avonddienst en met nachtdienst etc. Die komen hier ook. En die komen hier niet om dezelfde dingen te zien als op de site van het Reformatorisch dagblad hoor. Die willen gewoon een beetje smeuiig lol hebben. En tieten zien, want dat kan op Fok!. EN ja, snachts zit er geen collega eventueel over je schouder mee te kijken![]()
Echt, dat hele "alleen kuise plaatjes van 9 to 5" gedonder is de huichelachtigheid ten top. Zoek dan gewoon een ander forum of zo.
Was?? Nu nog haha!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen werd het stil hmm?![]()
Zonde wel, was een leuk topic om te volgen
Dat is waar. De rest niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:40 schreef BrandX het volgende:
Dit is een SC met als basis koffie. Geen tieten.
Wil je het als cadeau hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik hier zeg dat ik een Senseo wil voor in m'n nieuwe huis, word ik OOK vermoord
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als ik hier zeg dat ik een Senseo wil voor in m'n nieuwe huis, word ik OOK vermoord
Nou maar telkens ik Senseo zeg hoor ik "senseo is een kutding je moet Nespresso kopen"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
door wie! ik geloof dat MPG of OA zelfs een hele handleiding heeft gemaakt van hoe je senseo's kan afstellen op de hoeveelheid water die het gebruikt per kopje enzo!
![]()
senseo is heul wel goed te doen
Joa gernequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:46 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wil je het als cadeau hebben.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou maar telkens ik Senseo zeg hoor ik "senseo is een kutding je moet Nespresso kopen"
Saaie film. Omdat er Tarantino bij staat moet het goed zijn, maar het overstijgt een standaard hack/slash film niet.quote:
Doe zoals MPG, kom bij mij langs voor je eerste kopje nespresso. Ik lijk in de verste verte niet op Clooney, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een nespressobakkie gedronken, ik weet alleen maar dat mijn senseo voor geen goud de deur uit gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ach, Uma maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Saaie film. Omdat er Tarantino bij staat moet het goed zijn, maar het overstijgt een standaard hack/slash film niet.
Vind je?quote:
Die lijkt (of jah, leekquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
gvd mijn kop knalt echt uit elkaar, en de paracetamols helpen nauwelijks. Ik ga mijn mandje opzoeken.![]()
trusten allemaal en hopelijk tot morgen zonder koppijn
HOAXquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, druk met PM, Hyves en MSN.
Een goedenavond
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh wacht, ik heb geen hyves en MSN. En maar 1 PM
Sterkte! slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
gvd mijn kop knalt echt uit elkaar, en de paracetamols helpen nauwelijks. Ik ga mijn mandje opzoeken.![]()
quote:
Paracetamol schiet ook niet echt op. Probeer eens Finimal, Advil, Ibuprofen, Brufenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef BrandX het volgende:
O ja?quote:
Pijnstillers die je alleen kan slikken icm maagbeschermers... dan moet je je echt afvragen waar je mee bezig bent denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef Pheno het volgende:
diclofenacGoede herinneringen aan (not). Ik heb die zooi hier nog liggen geloof ik. Maar geen maagbeschermers meer
Flink pijn hebben. maar die troep zrgde alleen maar voor veel bijeffecten die niet al te prettig waren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pijnstillers die je alleen kan slikken icm maagbeschermers... dan moet je je echt afvragen waar je mee bezig bent denk ik
Slaap lekker stoeipoesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn naam weer eer aan doen
truste
Dat is het ook. Ik heb nog nooit enige verbetering gemerkt van die dingen. En ik moest er 8 per dag slikken van de arts. Dat hielp niet, dus toen aan de diclo...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Ph je zult het met me eens zijn dat Paracetamol eigenlijk een soort alias is van M&M's
Trustequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga mijn naam weer eer aan doen
truste
whehehehe.. vanavond wordt er niet gestoeid hier hoor. Hooguit in mijn dromenquote:
Wel met mij dan hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehehe.. vanavond wordt er niet gestoeid hier hoor. Hooguit in mijn dromen
Oh dan sla je wmb wel een slagje overquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik heb nog nooit enige verbetering gemerkt van die dingen. En ik moest er 8 per dag slikken van de arts. Dat hielp niet, dus toen aan de diclo...
quote:
quote:
quote:
hmmzz.. ik heb echter al een favoriet droomonderwerpquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmzz.. ik heb echter al een favoriet droomonderwerp
Haha, inderdaad. Maar zelf denk ik dat ik morgen weer een nieuwe spookclaim ontvang.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar AC4W:
Behalve "update: geen update" is er niet veel te melden begrijp ik?at zou wel jammer zijn eigenlijk
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is weg, we kunnen weer tieten posten!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:11 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Maar zelf denk ik dat ik morgen weer een nieuwe spookclaim ontvang.
whut?
Kut voor mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:11 schreef cablegunmaster het volgende:
* leest zich in * pagina 2AC4wheels jezus man.
Kut voor je.
ja ik las het even wat verder door. eigenlijk heb jij er niks mee te maken maar is dat bedrijf wenefmedia dingesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Kut voor mij... laat me niet lachen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |