quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker van school af en slijt je dagen bij de plantsoenendienst
Morgen op Gesprek over een hypotheek. Gewoon puur oriënterend, en dan heb ik al mn halve papiermuseum nodig aan jaaropgaven, contracten, loonstroken en de hele flikkerse boel.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
VreemdWindows messenger doet het wel, maar Windows Live messenger kan geen verbinding maken
Wel man. Al je 3 vage kennissen hebben je gewoon geblokt, da's allesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
VreemdWindows messenger doet het wel, maar Windows Live messenger kan geen verbinding maken
Ik niet. Vraag hoeveel dat hoertje in Euri kostquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij doet ut weer
Wie weet de ascii-code voor het Yen teken?
Ik doe niet aan kennissenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel man. Al je 3 vage kennissen hebben je gewoon geblokt, da's alles
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kennissen![]()
Mijn band en BrEaZaHs, meer heb ik niet op MSN
Hoeveel kost je in Euri, wil hij wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik. Maar ik help jou niet meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij doet ut weer
Wie weet de ascii-code voor het Yen teken?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel kost je in Euri, wil hij weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Zou BX dat bewust doen, na die vraag posten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
topic vermoord? Of moeten er weer tieten komen?
Oe, spannendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef BrandX het volgende:
'navond allen.
Knallende koppijn![]()
Maar ook goed nieuws!!!! In de loop van volgende week weet ik of ik een nieuw huisje heb
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat doe je goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef BrandX het volgende:
'navond allen.
Knallende koppijn![]()
Maar ook goed nieuws!!!! In de loop van volgende week weet ik of ik een nieuw huisje heb
Geen idee. Laten we eerst eens de tieten van BX beoordelen, dan weten we meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
Zou BX dat bewust doen, na die vraag posten?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou BX dat bewust doen, na die vraag posten?
[..]
Oe, spannend.
Thanks, beidenquote:
Nee, dat doen we morgen. DIt keer kleren voor _A_. Vorige week heb ik dat voor mezelf al gedaanquote:
ga maar in KPD tietenfrusti lopen zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Laten we eerst eens de tieten van BX beoordelen, dan weten we meer.
BX post je tieten eens?
Vrouwen zijn helemaal niet gemaakt om in kleren rond te lopen hoorquote:
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga maar in KPD tietenfrusti lopen zijnIk vind al dat jullie hier te veel tieten posten. Was laatst bepaald niet grappig. Zou wel fijn zijn als jullie rekening houden met de meesten van ons die op het werk zitten, en wat jullie deden was NSFW
OM het heel zachtjes uit te drukken ben ik het daar totaal niet mee eens. Maar goed, dat was al bekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef BrandX het volgende:
Zou wel fijn zijn als jullie rekening houden met de meesten van ons die op het werk zitten, en wat jullie deden was NSFW
Sokken gekocht?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga maar in KPD tietenfrusti lopen zijnIk vind al dat jullie hier te veel tieten posten. Was laatst bepaald niet grappig. Zou wel fijn zijn als jullie rekening houden met de meesten van ons die op het werk zitten, en wat jullie deden was NSFW
Zie het zoals je het ziet, maar ik zou het ten zeerste waarderen als jullie je verder van dat soort pics willen onthouden. Thanks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OM het heel zachtjes uit te drukken ben ik het daar totaal niet mee eens. Maar goed, dat was al bekend.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pleeeeeeeeeaaaaaaaaaaase?
hmz. En jij denkt er zo makkelijk van af te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Nee, gezorgd dat dat pauperse gemiddelde weer omhoog is gegaan.quote:
Alles goed daaar PoepSnoetquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:27 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mij zeggen ze ook geen gedag joh
Maar goedenavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |