nee je krijgt fable2 binnen als gears of war2 uit is danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:57 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dus als ik Fable 2 bestel en Gow2 dan krijg ik Fable 2 eerder binnen dan GoW2 voor de zelfde verzendkosten?
Nu snap ik er niks meer van
Vervang de mits & mits met behalve als & behalve als en dan moet het logisch zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:57 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dus als ik Fable 2 bestel en Gow2 dan krijg ik Fable 2 eerder binnen dan GoW2 voor de zelfde verzendkosten?
Nu snap ik er niks meer van
wat ik dus zei, waarom moet er dan weer zo verwarrende zin hier komen te staanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee je krijgt fable2 binnen als gears of war2 uit is dan
http://www.xboxonly.nl/ni(...)s_in_Gears_of_War_2/quote:In de laatste uitgave van het gamemagazine GamePro valt te lezen dat oude multiplayer maps van Gears of War terug zullen keren in het tweede deel van de serie.
Eerder was er nog alleen sprake dat alleen Gridlock en Subway waren toegevoegd aan Gears of War 2, maar nu blijkt dat ook maps als Canals, Mansion en Tyro Station zullen terugkeren in het vervolg.
De originele maps zullen niet bij het spel inbegrepen zitten maar kunnen bij de release van Gears of War 2 gedownload worden. Bij het spel zit namelijk een download voucher bijgevoegd, die toegang geeft tot de gratis, originele, maps. Goed nieuws dus voor de fans die niet van de oude maps willen afstappen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
http://www.xboxonly.nl/ni(...)s_in_Gears_of_War_2/
Goed nieuws
D'r komt binnenkort een grote update van live, dit zijn voorbereidingen daarop. Spontane downtime komt weinig voor en word ook meestal gecompenseerd als het erg lang duurt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 06:48 schreef santax het volgende:
Laat maar, zie al op de site dat het globaal is. Is dit standaard? Of gebeurd het echt maar zelden?
Mansion vind ik matig en tyro station gewoon weg bagger. Subway is daarentegen uberquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Goed nieuws
ik zou ze toch apart bestellen dan , anders moet je zo lang wachten op fablequote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:58 schreef Def1987 het volgende:
[..]
wat ik dus zei, waarom moet er dan weer zo verwarrende zin hier komen te staan![]()
Achja, met die 7 euro erbij kom je nog steeds 20 euro onder de nl prijs uit
De Nederlandse les is afgelopen! Pauze allemaal!![]()
Fable2 bestel ik ook apart. Een vriend van mij bestelt Fable2 en SC4 daar, dus hij bestelt Fable 2 ook voor mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik zou ze toch apart bestellen dan , anders moet je zo lang wachten op fable
Dat is zekers goed nieuwsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Goed nieuws
Wordt er niet warm of koud vanquote:
was al bekend, maar tot nu toe alleen in de UK volgens mijquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was dit al bekend:
http://www.skynet.be/ente(...)r-preorder?id=874333
Ik heb GC Shop een mailtje gestuurd om te vragen of ze het kunnen bevestigen. Skynet is vooralsnog de enige BeNeLux site waar ik het heb gelezen namelijk...
Maar jij speelt dan ook weer amper games online (op worms na)quote:
Ja, maar Skynet zegt dus dat Activision BeNeLux het ook bevestigd heeft...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef kepler het volgende:
[..]
was al bekend, maar tot nu toe alleen in de UK volgens mij
dan zal het wel zo zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar Skynet zegt dus dat Activision BeNeLux het ook bevestigd heeft...
quote:Can't get enough of Star Wars: The Force Unleashed? LucasArts has you covered. The latest addition to the Star Wars universe will see two rounds of downloadable content before the end of the year on Xbox Live Marketplace and PlayStation Network.
The first available download will feature additional costumes and character models for use in the single-player campaign, including Luke Skywalker, Obi-Wan Kenobi, Ki-Adi-Mundi, and Kit Fisto. The second round, due later this year, will include a new single-player mission, set in the Jedi Temple on the planet Coruscant. The Secret Apprentice turns to the Jedi Temple to learn more about his father, and "while searching through the rubble of the destroyed building he must confront his inner demons," LucasArts said in a news release announcing the upcoming content.
Staat er wel bij gast, je kan een game bestellen met gratis verzendkosten,quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk als ik 1 game bestel? Staat nou niet echt bijster veel info op die site.
En als het goed is kan je direct via paypal betalen zonder geld op paypal te zetten. Daar is het koppelen juist voor ( nooit gebruikt, van iemand gehoord ).
eigenlijk wel mooi die prijzen, maar aan de andere kant wil ik het liefst 3 games bestellen, maar die komen dan pas wanneer ze allemaal verzonden kunnen worden als 1 pakket, dan moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik ze heb, en betaald heb ik dan al
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=232&productID=206337quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was dit al bekend:
http://www.skynet.be/ente(...)r-preorder?id=874333
Ik heb GC Shop een mailtje gestuurd om te vragen of ze het kunnen bevestigen. Skynet is vooralsnog de enige BeNeLux site waar ik het heb gelezen namelijk...
Ah kijk, dat zit wel goed dusquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=232&productID=206337
Enige waar ik hem in ieder geval heb kunnen vinden. Heb me gewoon daar ingeschreven, toch geld teveel
dubbeltje en eerste rang enzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:26 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb nu nog niets binnen van die kanker digitala.nl, en de 48 uur is nu voorbij.
dat is gewoon duurder dan een 360quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef gamefreek het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=232&productID=206337
Enige waar ik hem in ieder geval heb kunnen vinden. Heb me gewoon daar ingeschreven, toch geld teveel
Je kan hem overal halen voor 160-170, noem het niet echt een ''gratis'' gitaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is gewoon duurder dan een 360Bizar eigenlijk
Echt nepquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:
DLC voor The Force Unleashed... pricing nog niet bekend
[..]
Ik weet dat je gratis kan laten verzenden, maar dat duurt 2 weken. En ik zaf niks in de FAQ staan dus daarom.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Staat er wel bij gast, je kan een game bestellen met gratis verzendkosten,
echter kan je ook via UPS de game bestellen, komt er nog 7 euro bij, maar ben je wel verzekerd dat de game aankomt.
Ik heb nu nog niets binnen van die kanker digitala.nl, en de 48 uur is nu voorbij.
-edit-
Oh en gast, heb jij al het overgemaakte geld op je paypal rekening? ik niet.
Waar dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je kan hem overal halen voor 160-170, noem het niet echt een ''gratis'' gitaar.
Oh oké gastjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:21 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik weet dat je gratis kan laten verzenden, maar dat duurt 2 weken. En ik zaf niks in de FAQ staan dus daarom.
En ik zet geen geld op mijn paypal, je kan via paypal betalen en die haalt het dan van je rekening af die je hebt gekoppeld aan je paypal. https://www.paypal.com/nl(...)l/NLDDBuyers-outside
en laat dat gast maar achterwegen volgende keer
Je kan ook als je een console hebt (current gen consoles) iets van je pc op je tv afspelen via TVersity.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach mijn pc tv en xbox staan allemaal op 1 kamer , en een kabeltje van 5 meter kost niks
mm vreemd want bij mij is het precies andersom als ik via mijn pc films naar mijn tv sleep ziet het er beter uit
als dat ik mijn xbox het laat streamen via media center
wat voor soort kabel gebruikte je dan ? toch geen S-video ofwel soms![]()
en vind dit eerlijk gezegt makkelijker pc staat altijd en en een venster slepen kost geen moeite + mijn pc is stil en mijn xbox maakt lawaai
http://www.current.com.au/2008/09/26/article/XPNMJPZSEI.htmlquote:On the date we release it, it will be a global message to update the console and if you don’t do it through our connected service, you will be able to do it on disc, so when you buy the latest Gears of War, or whatever game purchased after the release of the Dash it will have the new Dashboard in the disc and it will automatically update your Xbox.
Leuk om te weten, haal ik alleen de game van 60,- hoef ik niet dat pret pakket te kopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:41 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.joystiq.com/Instrument-Compatibility-Matrix/
Leuk dat GH:WT & RB drumsets bij elkaar werken. Maar hoe gaat dat in hemelsnaam speelbaar zijn met de verschillende indeling van de 'drumpads'?
Oeeeeeiiiiiiiiii, dat voorspelt weinig goeds, heb je je xboxje meteen weer uit gedaan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:21 schreef VoreG het volgende:
CoD4 liep zojuist vast en na het opstarten kreeg ik drie knipperende rode lampjes. Gaat ie dood? Garantie etc?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oeeeeeiiiiiiiiii, dat voorspelt weinig goeds, heb je je xboxje meteen weer uit gedaan?
Ik bedoel niet dat het niet echt is maar die DLC vind ik echt heel erg nep met alleen een paar skinsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ja heel nep![]()
http://xboxlive.ign.com/articles/914/914623p1.html
Ja die skins gaan ook nergens over, dat extra level lijkt me dan nog wel aardig.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat het niet echt is maar die DLC vind ik echt heel erg nep met alleen een paar skins
Jammer dat het zo'n kutspel is!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef Simsfan88 het volgende:
Omdat ik dat price dinges topic zo niet kon vinden. Alone in the Dark: Collectors Edition, nu 30 euro bij de Bart Smit, E-Plaza en Xboxhome! Echt geen geld, deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
Mooi zo hopelijk ligt het nog even een paar dagen plat
Op de bugs na, tof spel. Besturing is gewoon even wennenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n kutspel is!
(Voor er mensen gaan huilen, dit is MIJN mening, heb de demo gespeeld en vond de besturing KUT. Mkay?)
Want dan krijgen we weer een xbla gamequote:
Hater!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
Mooi zo hopelijk ligt het nog even een paar dagen plat
Mama, ik ben klaargekomen. Welk platform zijn deze screenies van trouwens? Vast PC?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Far Cry 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
360quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mama, ik ben klaargekomen. Welk platform zijn deze screenies van trouwens? Vast PC?
Mijn testikels, wat doe je!quote:
21 okt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn testikels, wat doe je!!!!!
Godsgruwelijk ja!Wanneer kwam ie ook alweer uit?
Ook rond 20 oktober?
I want my money backquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Coam het volgende:
We have just been informed by Microsoft this afternoon that there is a significant supply chain issue regarding the contents of the Fable II Limited Edition. This affects the entire market.
They have advised us that neither the figurine nor the fate cards are going to be available. Which is incredibly frustrating!
However the Limited Edition WILL still come with a bonus disk with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from soundtrack and new behind the scenes making of video footage, as well as bonus in-game content.
shit!
Hebben meer mensen nu.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:41 schreef emokid het volgende:
Mijn Xbox Live klapt er spontaan uit, bij Network Test faalt die bij het onderste stap, die van XBOX LIVE zelf.. waar kan dit aan liggen?
Megaman 9 op XBLA!quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 GTA IV
4 Gears of War
5 Star Wars: The Force Unleashed
6 Madden NFL 09
7 Guitar Hero III
8 Rock Band 2
9 Rock Band
10 Duke Nukem 3D
Ik zou zeggen er nog even 2 seconden over naquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:41 schreef emokid het volgende:
Mijn Xbox Live klapt er spontaan uit, bij Network Test faalt die bij het onderste stap, die van XBOX LIVE zelf.. waar kan dit aan liggen?
fouten bevat? Dan krijg je gewoon een foutmelding volgens mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:24 schreef emokid het volgende:
Nou, als bijvoorbeeld je gamertag fouten bevat dan faalt die ook bij die stap dus zo gek is het niet.
Mooi dan hoef ik 'm ook niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Coam het volgende:
We have just been informed by Microsoft this afternoon that there is a significant supply chain issue regarding the contents of the Fable II Limited Edition. This affects the entire market.
They have advised us that neither the figurine nor the fate cards are going to be available. Which is incredibly frustrating!
However the Limited Edition WILL still come with a bonus disk with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from soundtrack and new behind the scenes making of video footage, as well as bonus in-game content.
shit!
Ik snap dan ook niet wie in godsnaam aldoor die special editions wil.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Coam het volgende:
shit!
Ga jij eens gauw Liverpool-PSV kijken.quote:
Haal ze alle 3 johquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:49 schreef druide het volgende:
Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen maar twijfel nog over de spelletjes. Naast GTA 4 wil ik nog een shooter kopen, en ik twijfel daarbij tussen Gears of War 2, Halo 3 en Call of Duty 4. Kan iemand die al deze spellen heeft mij adviseren?
Adviseer je nu iemand om Halo3 te kopen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Haal ze alle 3 johHalo 3 en CoD4 haal je voor een paar tientjes ergens weg, en ook GoW2 haal je voor 3 tientjes bij gamehubs.
Gewoon 1 voor 1 halen dat is het beste!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef druide het volgende:
Als ik teveel titels tegelijk haal verwatert mijn interesse en speel ik ze nooit uit. Dat is zonde. En ik moet ook nog studeren en werken enzo. Het is beter als ik een keuze maak.
zeer terechtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Adviseer je nu iemand om Halo3 te kopen?
leuke game, maar in een rijtje bij GoW en CoD4 toch echt de mindere v/h stel.quote:
Goede insteek!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef druide het volgende:
Als ik teveel titels tegelijk haal verwatert mijn interesse en speel ik ze nooit uit. Dat is zonde. En ik moet ook nog studeren en werken enzo. Het is beter als ik een keuze maak.
Wat is dat nu voor opmerking? het is wel een van de meest gespeelde games.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Adviseer je nu iemand om Halo3 te kopen?
Maar het lijkt me zo lastig met normale drums en crashes (zo heten die bovenste dingen toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef Nemmii het volgende:
enne lennartb@
Ze hebben beide spellen zo gemaakt dat hij herkent of het om een rockband drum of world tour drum gaat. Aan de hand daarvan word het verandert.
Dude, relax, ik game vaak met Jimmie. Hij zit mij gewoon te dollen, ik vind zelf Halo3 ook veruit de minste van het stelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor opmerking? het is wel een van de meest gespeelde games.
Of denk je dat jij het bete weet dan al die andere gamers?
Halo is gewoon een heel andere shooter dan cod, en gears of war is weer heel anders.
Ja cool, eh eh ehquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef kepler het volgende:
[..]
was al bekend, maar tot nu toe alleen in de UK volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |