Breng terug naar de winkel?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:46 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb het verkeerde spel gekochtWilt iemand mijn Mercenaries 2 ruilen tegen zijn/haar Brothers in Arms HH?
Of gewoon iemand die Merc2 wil kopen? Mail me of PM me!
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:28 schreef kepler het volgende:
Fable 2 dus ook regio-vrij?
das mooi, dan kan ik die gewoon daar bestellenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja
Mag ik nog even tussen neus en lippen door zeggen dat ik Brother in Arms een geniaal spel vind?
Best gelijk nog aan deel 1 en 2, echt een tof tactisch spel weer, duurde een tijdje
Elke game die jij bij Gamehubs ziet is regio vrij en daar te bestellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:16 schreef kepler het volgende:
[..]
das mooi, dan kan ik die gewoon daar bestellen
Nee geen forge stond bij downloads en was gratisquote:
Yo chill dat je het zegt man, ik was het vergetenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als je via internet bankiert heb je als het goed is die bedragen er al op staan. Ik in ieder geval wel
nee , kga geen aparte pc kopen om films te kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
haha, dat serieuze ook
Ik dacht trouwens dat je een extra media-PC had gekocht
GTA 4 niet de best game van alles?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:34 schreef KneusTeun het volgende:
tmf game awardsbest xbox 360 game:gta 4
gamekings dan weer wel
ik heb een laptop gekocht die al 4 keer kapot is geweestquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , kga geen aparte pc kopen om films te kijken![]()
ik zorg gewoon altijd dat als ik een nieuwe pc koop ik gelijk alles er op heb en niet een jaar later weer een nieuwe moet kopen of uitbreiden ( zelf bouw uiteraard )
Hoe oud is je xbox?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik had de RROD dus toen deed ik hem uit, maar vervolgens zet ik hem aan en doet hij het gewoon:S Betekend dit iets of was het iets eenmaligs? (eigenlijk zou ik ook wel een stillere en betrouwbare Xbox willen:O
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yo chill dat je het zegt man, ik was het vergeten
-latere edit-
Zo, en nu moet ik weer een dagje ong. wachten denk ik totdat ik mijn 45 euro heb bijgeschreven op paypal.
Hmmm wat zal ik eerst pre-orderen, fable 2 of toch fallout 3... Achja maakt ook niets uit, over een week bestel ik de andere....
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb een laptop gekocht die al 4 keer kapot is geweest
Mijn zusje zag hem ook net, maar die snapte hem niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Die Bol.com reclame is echt geniaal![]()
Hoe dat meisje kijkt
Ookal doe je 10 games in 1 order, elke wordt apart verzonden mits ze op dezelfde dag uitkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk als ik 1 game bestel? Staat nou niet echt bijster veel info op die site.
En als het goed is kan je direct via paypal betalen zonder geld op paypal te zetten. Daar is het koppelen juist voor ( nooit gebruikt, van iemand gehoord ).
eigenlijk wel mooi die prijzen, maar aan de andere kant wil ik het liefst 3 games bestellen, maar die komen dan pas wanneer ze allemaal verzonden kunnen worden als 1 pakket, dan moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik ze heb, en betaald heb ik dan al
Ik heb ook een keer een rrod gehad toen ik in een te warme ruimte was (ik zou guitar hero spelen in Vera ('uitgaansgelegenheid'))quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik had de RROD dus toen deed ik hem uit, maar vervolgens zet ik hem aan en doet hij het gewoon:S Betekend dit iets of was het iets eenmaligs? (eigenlijk zou ik ook wel een stillere en betrouwbare Xbox willen:O
Volgens mij heb jij een omgekeerde betekenis van 'mits' in je hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ookal doe je 10 games in 1 order, elke wordt apart verzonden mits ze op dezelfde dag uitkomen.
Verzendkosten is gratis, mits je UPS doet (aangeraden) dat kost 7 euro.
die van mij nietquote:
Dus als ik Fable 2 bestel en Gow2 dan krijg ik Fable 2 eerder binnen dan GoW2 voor de zelfde verzendkosten?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een omgekeerde betekenis van 'mits' in je hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |