abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62025814

Morgen op XBLA, de Duke:

Edit

Fail! Ik loop alweer een week achter ! !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:53:25 #2
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62025913
zo slecht
The line is a dot to you!
pi_62026044
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
zijn : het net en alice de enige twee providers waar je je internet maandelijks kan opzeggen?
Beetje off-topic ik weet.
Volgens mij kan het met heel veel ADSL providers, met Ziggo (kabel dus) kan het ook, maar aan Ziggo moet je sowieso NOOIT beginnen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_62026102
Om te streamen heb je toch een PC nodig met windows xp media center edition, of vista?

Ik gebruik nog steeds mn classic xbox met xbmc erop om te streamen namelijk, maar dan zou ik die dus in mn vriendin haar huis kunnen zetten.
pi_62026267
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
Om te streamen heb je toch een PC nodig met windows xp media center edition, of vista?

Ik gebruik nog steeds mn classic xbox met xbmc erop om te streamen namelijk, maar dan zou ik die dus in mn vriendin haar huis kunnen zetten.
XP met Windows Media Player 10 is voldoende.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62026293
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef kikoooooo het volgende:

Nee hoor, met gewoon XP kan het ook. Ik stream via Windows Media Player
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:10:02 #7
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62026335
ik gebruik gewoon een portable HDD
pi_62026474
Yi-Long mocht wel in de TT.
pi_62026504
XBLA-games mogen wel eens een kwaliteitsinjectie krijgen, de laatste tijd krijgen we de grootste troep voorgeschoteld. Dan zijn de PSN-games kwalitatief gezien toch een stuk beter.
pi_62026565
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Volgens mij kan het met heel veel ADSL providers, met Ziggo (kabel dus) kan het ook, maar aan Ziggo moet je sowieso NOOIT beginnen
Ziggo had ik in me 2 vorige woningen en werkte perfect eigenlijk! kan zijn dat ik dicht bij centrale zat,nooit gezeur mee gehad en heerlijk snel.
Maar nu ga ik anti kraak wonen en heb xbox live nodig en dus internet, maar wel op tijdelijke basis. En alice en het net klinkt mij niet echt chill in de oren. dan nog liever ziggo!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_62026583
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef kepler het volgende:

[..]

ja, dat klinkt echt heel makkelijk Vergeet daarbij de drivers voor je videokaart niet, of het feit dat je een videokaart met TV-out (of 2 VGA-uitgangen moet hebben).

Dan vind ik streamen via de 360 toch een stuk makkelijker
welke videokaart heeft nu geen 2 vga/dvi uitgangen tegenwoordig , dit is al vanaf de geforce 6 serie zo'n beetje standaard
en ehh drivers voor de videokaart ? die heb je toch al geinstalleerd anders kan jij niet eens fatsoenlijk naar beneden scrollen op een website .

en zo'n beetje alle moederborden voor core2 duo's of amd x2's en up hebben ook standaard onboard een optical out

dus je lult wel erg zwak eerlijk gezegt

+ het voordeel dat je alles kan kijken op je tv ook h.264 films of filmpjes die je op websites bekijkt ect ect

je hebt er veelmeer aan dan het streamen via de xbox dat is echt ruk t.b.h
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_62026656
Mijn Xbox is gisteren overleden (RoD)
Heb op internet beetje rondgekeken welke mogelijkheden er zijn om m te repareren en heb meteen de 'handdoek methode' geprobeerd om hem te repareren. Wonder boven wonder doet hij het nu weer.

Hopelijk blijft ie t nog eventjes doen
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:24:00 #13
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62026730
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef DJ_ het volgende:

[..]

welke videokaart heeft nu geen 2 vga/dvi uitgangen tegenwoordig , dit is al vanaf de geforce 6 serie zo'n beetje standaard
en ehh drivers voor de videokaart ? die heb je toch al geinstalleerd anders kan jij niet eens fatsoenlijk naar beneden scrollen op een website .

en zo'n beetje alle moederborden voor core2 duo's of amd x2's en up hebben ook standaard onboard een optical out

dus je lult wel erg zwak eerlijk gezegt

+ het voordeel dat je alles kan kijken op je tv ook h.264 films of filmpjes die je op websites bekijkt ect ect

je hebt er veelmeer aan dan het streamen via de xbox dat is echt ruk t.b.h
gaat mij erom dat je als je de PC op je TV wil aansluiten, je hiervoor veel dingen moet instellen en draden moet trekken. De 360 zit al prima aangesloten op de TV, dus waarom moeilijk dan als het makkelijk kan Scheelt ook weer kosten in kabels

Daarnaast had ik veel problemen toen ik mn PC wilde aansluiten op de TV, en was de kwaliteit op 1 of andere manier ook minder. Die paar bestanden die ik niet kan kijken, kijk ik dan wel op mn laptop.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:24:48 #14
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62026753
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef toma het volgende:
Heb op internet beetje rondgekeken welke mogelijkheden er zijn om m te repareren en heb meteen de 'handdoek methode' geprobeerd om hem te repareren. Wonder boven wonder doet hij het nu weer.

waarom niet gewoon MS bellen?
pi_62026835
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ziggo had ik in me 2 vorige woningen en werkte perfect eigenlijk! kan zijn dat ik dicht bij centrale zat,nooit gezeur mee gehad en heerlijk snel.
Maar nu ga ik anti kraak wonen en heb xbox live nodig en dus internet, maar wel op tijdelijke basis. En alice en het net klinkt mij niet echt chill in de oren. dan nog liever ziggo!
Mijn grootste probleem met ziggo is dat ik 3 maand heb moeten wachten voordat ik internet had. Maar sindsdien werkt het wel perfect, snelheid is altijd als beloofd terwijl ik in een complex woon met 150ziggo aansluitingen.

En eerlijk gezegd zou ik ook niet aan Alice beginnen nee

Maar qua ADSL verbindingen kan je volgens mij wel vaak elke maand opzeggen, tele2.nl even checken misschien?
pi_62026863
quote:

Wrm stuur je hem niet gewoon op dan? Binnen 7 dagen heb je hem terug
pi_62026899
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef kepler het volgende:

[..]

waarom niet gewoon MS bellen?
hij is gemod
pi_62026919
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef Devz het volgende:
XBLA-games mogen wel eens een kwaliteitsinjectie krijgen, de laatste tijd krijgen we de grootste troep voorgeschoteld. Dan zijn de PSN-games kwalitatief gezien toch een stuk beter.
Whuuh? Castle Crashers mên!
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:32:14 #19
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_62026922
Eindelijk het pro supersizepack besteld via xboxhome, dus dat wordt van het weekend GoW knallen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:33:49 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_62026975
quote:

Je hebt er ook andere methodes voor om hem zelf te fixen, als je om welke reden dan ook geen garantie meer op je Xdoos hebt.

*kuch* Zie mijn signature bijvoorbeeld *kuch*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_62026989
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef PP. het volgende:

[..]

Whuuh? Castle Crashers mên!
Braid!
pi_62027076
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef kepler het volgende:

[..]

gaat mij erom dat je als je de PC op je TV wil aansluiten, je hiervoor veel dingen moet instellen en draden moet trekken. De 360 zit al prima aangesloten op de TV, dus waarom moeilijk dan als het makkelijk kan Scheelt ook weer kosten in kabels

Daarnaast had ik veel problemen toen ik mn PC wilde aansluiten op de TV, en was de kwaliteit op 1 of andere manier ook minder. Die paar bestanden die ik niet kan kijken, kijk ik dan wel op mn laptop.
ach mijn pc tv en xbox staan allemaal op 1 kamer , en een kabeltje van 5 meter kost niks
mm vreemd want bij mij is het precies andersom als ik via mijn pc films naar mijn tv sleep ziet het er beter uit
als dat ik mijn xbox het laat streamen via media center
wat voor soort kabel gebruikte je dan ? toch geen S-video ofwel soms

en vind dit eerlijk gezegt makkelijker pc staat altijd en en een venster slepen kost geen moeite + mijn pc is stil en mijn xbox maakt lawaai
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_62027089
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hebt er ook andere methodes voor om hem zelf te fixen, als je om welke reden dan ook geen garantie meer op je Xdoos hebt.

*kuch* Zie mijn signature bijvoorbeeld *kuch*
thx
Als nou blijkt dat ie t straks niet doet dan zal ik m wel laten fixen.
pi_62027104
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:31 schreef toma het volgende:

[..]

hij is gemod
www.xcontrol.nl

heb mijn amerikaanse xbox daar ook laten maken ( MS nl weigerde )
en hij werkt prima
pi_62027139
Mee lees post!
pi_62027208
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:31 schreef toma het volgende:

[..]

hij is gemod
Die van mn neefje ook, en die is gewoon gerepareerd
pi_62027255
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef Devz het volgende:
haha ga weg man, Braid & Castle Crashers ownen dat hele PSN alleen al.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_62027330
Ik heb gewoon een media pc besteld voor 500 euro. Zou niet weten waarom een pc en een 360 aanzetten om een film te kijken makkelijker moet zijn dan alleen een pc. Nu heb ik gewoon een pc met XBMC erop. een dvi-hdmi kabel naar mn tv en klaar. 10 min werk en je bent helemaal klaar. Onzin om te zeggen dat het veel moeite is.
pi_62027493
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:44 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

haha ga weg man, Braid & Castle Crashers ownen dat hele PSN alleen al.
Ik zal aquila even voor zijn: en Worms!

Al lijkt Wipeout HD me wel vet
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:04:34 #30
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62027820
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ach mijn pc tv en xbox staan allemaal op 1 kamer , en een kabeltje van 5 meter kost niks
mm vreemd want bij mij is het precies andersom als ik via mijn pc films naar mijn tv sleep ziet het er beter uit
als dat ik mijn xbox het laat streamen via media center
wat voor soort kabel gebruikte je dan ? toch geen S-video ofwel soms

en vind dit eerlijk gezegt makkelijker pc staat altijd en en een venster slepen kost geen moeite + mijn pc is stil en mijn xbox maakt lawaai
Het is ook persoonlijk natuurlijk. Mijn laptop en 360 staan ook in 1 kamer (twee meter afstand ofzo )

Geen idee welke kabel ik toen gebruikte, maar ik ben nu tevreden. Ik gebruik ook een portable HDD om de films af te spelen, dus mijn PC kan uit. Als het eenmaal werkt met TV-out is het geen probleem nee, maar bij mij heeft dat altijd wat meer voeten in de aarde
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:06:20 #31
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62027884
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:47 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb gewoon een media pc besteld voor 500 euro. Zou niet weten waarom een pc en een 360 aanzetten om een film te kijken makkelijker moet zijn dan alleen een pc. Nu heb ik gewoon een pc met XBMC erop. een dvi-hdmi kabel naar mn tv en klaar. 10 min werk en je bent helemaal klaar. Onzin om te zeggen dat het veel moeite is.
portable HDD (a 100 euro) in mn 360 pluggen en ik was helemaal klaar

Spaar ik en 10 minuten werk uit en 400 euro
pi_62027939
oke ff vraagje, welke snelheid heb je nodig om fatsoenlijk online te kunnen gamen, kheb zelf altijd 20mbit gehad maar wat gebruikt men hier? moet wel beetje betaalbaar zijn
pi_62027994
ik internet en kijk films/series gewoon op mn tv, gebruik mn computerscherm helemaal niet meer.
en als ik de 360 aanzet verwissel ik gewoon even het kanaal
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:11:29 #34
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62028030
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef KneusTeun het volgende:
oke ff vraagje, welke snelheid heb je nodig om fatsoenlijk online te kunnen gamen, kheb zelf altijd 20mbit gehad maar wat gebruikt men hier? moet wel beetje betaalbaar zijn
20 mbit is echt meer dan zat
quote:
The minimum broadband speed Microsoft recommends is 256K for download and 64K for uploads
Dit was uit 2005, zal misschien ietsje hoger zijn nu.
pi_62028031
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef KneusTeun het volgende:
Download snelheid boeit niet zo,fatsoenlijke upload en een lage ping zijn veel belangrijker.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_62028082
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:52 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Ik zal aquila even voor zijn: en Worms!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_62028136
Fracture demo is best lachuhhhh ja
pi_62028266
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef kepler het volgende:

[..]

En hoe zet je die films op je portable hdd? Daar heb je een PC voor nodig.
En dat kopieeren duurt ook elke keer een aantal minuten. Je spaart dus vrij weinig uit.
pi_62028520
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef kepler het volgende:

[..]

hoe bespaar je 400 euro uit dan ? , je had toch al een pc
je bent alleen maar duurder uit met die 100 euro hdd , aangezien een vga kabel 10 euro kost
pi_62028593
quote:
Volgens de Xbox 360 DVD Drive Database zijn de eerste Xbox 360-consoles met 65nm-cpu en -gpu gearriveerd. De 'Jasper'-chipset moet voor lagere temperaturen en dientengevolge voor minder hardwareproblemen zorgen.

Precies een jaar geleden kwamen de eerste Xbox 360-modellen met de 65nm-Xenon van IBM op de markt, maar de Falcon-chipset van deze consoles huisvest nog wel een 90nm-gpu. De overgang naar Jasper zorgt voor een volledige overstap van 90nm naar 65nm. Hierdoor zou de Xbox 360 minder energie verstoken en minder warmte genereren, waardoor de beruchte red ring of death-problemen zich minder vaak zouden moeten manifesteren. Ook zorgt de update ervoor dat de productiekosten van Microsoft dalen, hetgeen prijsverlagingen mogelijk maakt.

Wie een model met Jasper-chipset wil aanschaffen moet letten op de productiedatum. Consoles met een productiedatum na 2008-08-06 zijn van de 65nm-chips voorzien, schrijft Joey Gadget. De volgende update voor de Xbox 360 vindt naar verluidt in de herfst van 2009 plaats. Dan krijgt het apparaat de Valhalla-chipset, waarbij de cpu en de gpu geïntegreerd zijn.
voor de gene die intresse hebben
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:34:56 #41
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62028707
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef Def1987 het volgende:

[..]

En hoe zet je die films op je portable hdd? Daar heb je een PC voor nodig.
En dat kopieeren duurt ook elke keer een aantal minuten. Je spaart dus vrij weinig uit.
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef DJ_ het volgende:

[..]

hoe bespaar je 400 euro uit dan ? , je had toch al een pc
je bent alleen maar duurder uit met die 100 euro hdd , aangezien een vga kabel 10 euro kost
haha, dat serieuze ook

Ik dacht trouwens dat je een extra media-PC had gekocht
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:46:35 #42
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62029013
quote:
Speaking to VG247 yesterday, Lionhead boss Peter Molyneux said that it was his “ambition” to include online co-op in Fable II in a first day patch, and that everything was “going well” to achieve the goal.

“It is a very usual thing with anything to do with co-op and it relies upon the Live service,” he said. “It gives us a tiny bit more time to polish it and make sure it’s working right. Anything to do with Live is much more complex than single-player, so out ambition is to get it out on day one release patch.

“Now, I can’t absolutely confirm that at the moment. It’s all going well. It’s looking like it should be spot on for that. It is down to a few minor little things, and we’re pretty close.”

Molyneux added: “This is purely me as a guessing man - remember, I haven’t been in the office for quite some time - but it’s all looking good to be a day one patch.
pi_62029101
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef kepler het volgende:

[..]

[..]

haha, dat serieuze ook

Weer zo zielige reactie, had ik vorige keer ook al zodra je met iemand in discussie bent. Makkelijk hoor

Iemand enig idee of gamehubs wel alle games binnenkrijgt? Ik wil namelijk 3 games bestellen zodat ik ze binnen 3 dagen binnenkrijg, maar ik zie alleen nog maar Fable2 staan. Dead Space en PES09 zie ik nog nergens daar staan.
  Redactie Games dinsdag 30 september 2008 @ 17:53:58 #44
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62029174
GH:WT

.....Kennedy
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:55:19 #45
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62029201
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:50 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Weer zo zielige reactie, had ik vorige keer ook al zodra je met iemand in discussie bent. Makkelijk hoor

Waar slaat dat nu weer op

Ik zeg alleen maar dat jullie niet zo serieus moeten reageren, in mijn eerste post stond zelfs nog een smiley

Daarnaast zeg ik ook nog eens dat ik me vergiste, en dacht dat je een extra media-PC had gekocht.

dinsdag 30 september 2008 @ 17:56:17 #46
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62029223
nog meer goed nieuws:

17 Oktober een Alan Wake Gameplay-trailer
  Redactie Games dinsdag 30 september 2008 @ 17:56:46 #47
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62029236
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:56 schreef kepler het volgende:
nog meer goed nieuws:

17 Oktober een Alan Wake Gameplay-trailer
Eerst zien dan geloven.
.....Kennedy
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:57:35 #48
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62029249
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:56 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Eerst zien dan geloven.
Dat altijd natuurlijk
pi_62029663
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:55 schreef kepler het volgende:

[..]

Waar slaat dat nu weer op

Ik zeg alleen maar dat jullie niet zo serieus moeten reageren, in mijn eerste post stond zelfs nog een smiley

Daarnaast zeg ik ook nog eens dat ik me vergiste, en dacht dat je een extra media-PC had gekocht.

Tsja, ik hou er maar over op

Nog enig idee over mijn gamehubs vraag? Namelijk nog nooit wat daar besteld dus heb ook geen idee of ze wel alle games binnen krijgen.
  Redactie Games dinsdag 30 september 2008 @ 18:19:31 #50
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62029728
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:16 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Tsja, ik hou er maar over op

Nog enig idee over mijn gamehubs vraag? Namelijk nog nooit wat daar besteld dus heb ook geen idee of ze wel alle games binnen krijgen.
Kan je wel antwoord geven.

Niet alle 360 games zijn regio vrij, en ze zetten alleen regio vrije games erop, je noemt nu games van Konami en EA, die zijn nooit regio vrij, bijvoorbeeld die van Ubisoft en Microsoft wel altijd.
.....Kennedy
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:28:53 #51
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62029924
Fable 2 dus ook regio-vrij?
pi_62030322
Xbox
pi_62030343
Ik heb het verkeerde spel gekocht Wilt iemand mijn Mercenaries 2 ruilen tegen zijn/haar Brothers in Arms HH?

Of gewoon iemand die Merc2 wil kopen? Mail me of PM me!
pi_62030459
Brothers in Arms is trouwens geniaal goed
Had nog nooit een BiA-game gespeeld.
pi_62030498
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:46 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb het verkeerde spel gekocht Wilt iemand mijn Mercenaries 2 ruilen tegen zijn/haar Brothers in Arms HH?

Of gewoon iemand die Merc2 wil kopen? Mail me of PM me!
Breng terug naar de winkel?
pi_62030628
tvp
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_62030987
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:52 schreef Leonos het volgende:

[..]

Breng terug naar de winkel?
Neen. Ik bedoelde dat ik dacht dat Merc 2 leuker was.
  Redactie Games dinsdag 30 september 2008 @ 19:45:12 #58
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62031930
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:28 schreef kepler het volgende:
Fable 2 dus ook regio-vrij?
Ja

Mag ik nog even tussen neus en lippen door zeggen dat ik Brother in Arms een geniaal spel vind?

Best gelijk nog aan deel 1 en 2, echt een tof tactisch spel weer, duurde een tijdje
.....Kennedy
pi_62032771
tvp
Ooh, I just felt my dick move!
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:16:32 #60
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62032971
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ja

Mag ik nog even tussen neus en lippen door zeggen dat ik Brother in Arms een geniaal spel vind?

Best gelijk nog aan deel 1 en 2, echt een tof tactisch spel weer, duurde een tijdje
das mooi, dan kan ik die gewoon daar bestellen
pi_62033203
Lol mapmaker bij Halo3?zat die bij laaste update ofzo? Nooit opgevallen?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_62033285
Forge? jazeker
  Redactie Games dinsdag 30 september 2008 @ 20:39:50 #63
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62033609
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:16 schreef kepler het volgende:

[..]

das mooi, dan kan ik die gewoon daar bestellen
Elke game die jij bij Gamehubs ziet is regio vrij en daar te bestellen.
5 min geleden weer 4 games daar besteld, shaun white, fallout 3, gears of war 2 en cod5, heerlijke site
.....Kennedy
pi_62033628
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:27 schreef Reintji het volgende:
Forge? jazeker
Nee geen forge stond bij downloads en was gratis
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_62033824
Ohhh was een filmpje dat over forge ging
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:07:14 #66
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62034398
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Als je via internet bankiert heb je als het goed is die bedragen er al op staan. Ik in ieder geval wel
Yo chill dat je het zegt man, ik was het vergeten

-latere edit-

Zo, en nu moet ik weer een dagje ong. wachten denk ik totdat ik mijn 45 euro heb bijgeschreven op paypal.

Hmmm wat zal ik eerst pre-orderen, fable 2 of toch fallout 3... Achja maakt ook niets uit, over een week bestel ik de andere....

[ Bericht 18% gewijzigd door Rickocum op 30-09-2008 21:31:42 ]
pi_62035314
tmf game awards best xbox 360 game:gta 4 gamekings dan weer wel
pi_62035339
Morgen FIFA!!
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_62035710
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef kepler het volgende:

[..]

[..]

haha, dat serieuze ook

nee , kga geen aparte pc kopen om films te kijken
ik zorg gewoon altijd dat als ik een nieuwe pc koop ik gelijk alles er op heb en niet een jaar later weer een nieuwe moet kopen of uitbreiden ( zelf bouw uiteraard )
pi_62036284
Ik had de RROD dus toen deed ik hem uit, maar vervolgens zet ik hem aan en doet hij het gewoon:S Betekend dit iets of was het iets eenmaligs? (eigenlijk zou ik ook wel een stillere en betrouwbare Xbox willen:O
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:05:10 #71
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62036351
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:34 schreef KneusTeun het volgende:
tmf game awards best xbox 360 game:gta 4 gamekings dan weer wel
GTA 4 niet de best game van alles?

Naja, ik denk dat volgend jaar de beste game voor xbox Fable 2 zal zijn.
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:05:18 #72
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62036354
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:

[..]

nee , kga geen aparte pc kopen om films te kijken
ik zorg gewoon altijd dat als ik een nieuwe pc koop ik gelijk alles er op heb en niet een jaar later weer een nieuwe moet kopen of uitbreiden ( zelf bouw uiteraard )
ik heb een laptop gekocht die al 4 keer kapot is geweest
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:05:39 #73
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62036365
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik had de RROD dus toen deed ik hem uit, maar vervolgens zet ik hem aan en doet hij het gewoon:S Betekend dit iets of was het iets eenmaligs? (eigenlijk zou ik ook wel een stillere en betrouwbare Xbox willen:O
Hoe oud is je xbox?
pi_62036369
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 21:07 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Yo chill dat je het zegt man, ik was het vergeten

-latere edit-

Zo, en nu moet ik weer een dagje ong. wachten denk ik totdat ik mijn 45 euro heb bijgeschreven op paypal.

Hmmm wat zal ik eerst pre-orderen, fable 2 of toch fallout 3... Achja maakt ook niets uit, over een week bestel ik de andere....

Wat zijn de verzendkosten eigenlijk als ik 1 game bestel? Staat nou niet echt bijster veel info op die site.
En als het goed is kan je direct via paypal betalen zonder geld op paypal te zetten. Daar is het koppelen juist voor ( nooit gebruikt, van iemand gehoord ).

eigenlijk wel mooi die prijzen, maar aan de andere kant wil ik het liefst 3 games bestellen, maar die komen dan pas wanneer ze allemaal verzonden kunnen worden als 1 pakket, dan moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik ze heb, en betaald heb ik dan al
pi_62036453
Schaamteloze tvp
pi_62036477
Die Bol.com reclame is echt geniaal

Hoe dat meisje kijkt
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_62036631
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef kepler het volgende:

[..]

ik heb een laptop gekocht die al 4 keer kapot is geweest
, dat is echt erg , in hoeveel maand/jaar ?
merk trouwens ?
pi_62036708
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Die Bol.com reclame is echt geniaal

Hoe dat meisje kijkt
Mijn zusje zag hem ook net, maar die snapte hem niet.
Ik vond hem best grappig!
  Redactie Games dinsdag 30 september 2008 @ 22:19:43 #79
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62036806
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Wat zijn de verzendkosten eigenlijk als ik 1 game bestel? Staat nou niet echt bijster veel info op die site.
En als het goed is kan je direct via paypal betalen zonder geld op paypal te zetten. Daar is het koppelen juist voor ( nooit gebruikt, van iemand gehoord ).

eigenlijk wel mooi die prijzen, maar aan de andere kant wil ik het liefst 3 games bestellen, maar die komen dan pas wanneer ze allemaal verzonden kunnen worden als 1 pakket, dan moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik ze heb, en betaald heb ik dan al
Ookal doe je 10 games in 1 order, elke wordt apart verzonden mits ze op dezelfde dag uitkomen.

Verzendkosten is gratis, mits je UPS doet (aangeraden) dat kost 7 euro.
.....Kennedy
pi_62037764
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik heb ook een keer een rrod gehad toen ik in een te warme ruimte was (ik zou guitar hero spelen in Vera ('uitgaansgelegenheid'))

Toen mn xbox weer in een koudere ruimte was deed hij het gewoon weer. Tot hij maanden later een compleet andere error kreeg.

Was het extra warm toen je m kreeg?
pi_62037822
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ookal doe je 10 games in 1 order, elke wordt apart verzonden mits ze op dezelfde dag uitkomen.

Verzendkosten is gratis, mits je UPS doet (aangeraden) dat kost 7 euro.
Volgens mij heb jij een omgekeerde betekenis van 'mits' in je hoofd
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:55:11 #82
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62037906
Ik haal nu één spel bij digitala.nl

Echter staat nu op die site zoe iets in de trant van:

Geachte klant, Wegens persoonlijke omstandigheden zijn wij helaas niet telefonisch bereikbaar en is het mogelijk dat de levertijden iets langer zijn dan normaal. Onze excuses voor het ongemak.

toch wel merkwaardig, een dag nadat je iets hebt besteld.

Maarja, t ziet er wel redelijk betrouwbaar uit.

Nou, ik ga naar bedde eventjes fappen op de gedachte dat ik (als het goed is) binnen 2 dagen die soul calibur binnen heb.
pi_62038020
digitala ook nog nooit van gehoord
pi_62039111
Gears of war 2
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_62039362
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:35 schreef Gamedemon het volgende:
Duke 3D
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  Redactie Games dinsdag 30 september 2008 @ 23:45:56 #86
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62039386
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:35 schreef Gamedemon het volgende:
Gears of war 2
Second that
.....Kennedy
pi_62040619
Banjo Kazooie remake
pi_62040738
Shrek the third
pi_62040828
bier
pi_62040927
Je moeder.
pi_62040982
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Je moeder.
die van mij niet
pi_62041987
Hmmz, ik meld zojuist een probleempje via mail aan de xbox-dudes... 2 minuten later valt mijn xbox live weg... Kan niet meer inloggen Blijkbaar houden ze niet zo van mensen die lastig doen per mail
pi_62042005
Mocht er al iemand wakker zijn met zo een apparaat, zou die dan misschien eens even willen kijken of het probleem globaal is? :p
pi_62042012
Laat maar, zie al op de site dat het globaal is. Is dit standaard? Of gebeurd het echt maar zelden?
pi_62042332
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:52 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij een omgekeerde betekenis van 'mits' in je hoofd
Dus als ik Fable 2 bestel en Gow2 dan krijg ik Fable 2 eerder binnen dan GoW2 voor de zelfde verzendkosten?

Nu snap ik er niks meer van
pi_62042347
is er iemand van plan Leisure Suit Larry Box Office Bust te kopen. ik heb hem gepre-ordered (uit nostalgie) en begin nu te twijfelen...
pi_62042469
Wanneer komt Shaun White nu precies uit ?
pi_62042906
Volgens shaunwhite.com op 18 november
pi_62043004
Op Gamehubs.com nu Viva pinata 2 en lego indiana jones, bedien 20 euro per stuk .
Ik twijfel of ik er een meot kopen.

Indiana Jones is wel cool, maar volgens mij is dat een heel kort spel.

Viva pinata 2 is denk ik wel tof, maar ik heb deel 1 al. Op een gegeven moment haakte ik af omdat ik het te ingewikkeld vond, is dat nu allemaal wat speelbaarder?
Dus, welke zouden jullie kiezen?
pi_62043136
Lego indy is cool, maar mist de online co-op die lego star wars wel heeft. maar voor 20 euro is ie zeker leuk
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')