Volgens mij kan het met heel veel ADSL providers, met Ziggo (kabel dus) kan het ook, maar aan Ziggo moet je sowieso NOOIT beginnenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
zijn : het neten alice
de enige twee providers waar je je internet maandelijks kan opzeggen?
Beetje off-topic ik weet.
XP met Windows Media Player 10 is voldoende.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
Om te streamen heb je toch een PC nodig met windows xp media center edition, of vista?
Ik gebruik nog steeds mn classic xbox met xbmc erop om te streamen namelijk, maar dan zou ik die dus in mn vriendin haar huis kunnen zetten.
Nee hoor, met gewoon XP kan het ook. Ik stream via Windows Media Playerquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
Om te streamen heb je toch een PC nodig met windows xp media center edition, of vista?
Ik gebruik nog steeds mn classic xbox met xbmc erop om te streamen namelijk, maar dan zou ik die dus in mn vriendin haar huis kunnen zetten.
Ziggo had ik in me 2 vorige woningen en werkte perfect eigenlijk! kan zijn dat ik dicht bij centrale zat,nooit gezeur mee gehad en heerlijk snel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij kan het met heel veel ADSL providers, met Ziggo (kabel dus) kan het ook, maar aan Ziggo moet je sowieso NOOIT beginnen
welke videokaart heeft nu geen 2 vga/dvi uitgangen tegenwoordig , dit is al vanaf de geforce 6 serie zo'n beetje standaardquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, dat klinkt echt heel makkelijkVergeet daarbij de drivers voor je videokaart niet, of het feit dat je een videokaart met TV-out (of 2 VGA-uitgangen moet hebben).
Dan vind ik streamen via de 360 toch een stuk makkelijker
gaat mij erom dat je als je de PC op je TV wil aansluiten, je hiervoor veel dingen moet instellen en draden moet trekken. De 360 zit al prima aangesloten op de TV, dus waarom moeilijk dan als het makkelijk kanquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
welke videokaart heeft nu geen 2 vga/dvi uitgangen tegenwoordig , dit is al vanaf de geforce 6 serie zo'n beetje standaard
en ehh drivers voor de videokaart ?die heb je toch al geinstalleerd anders kan jij niet eens fatsoenlijk naar beneden scrollen op een website .
en zo'n beetje alle moederborden voor core2 duo's of amd x2's en up hebben ook standaard onboard een optical out
dus je lult wel erg zwak eerlijk gezegt![]()
+ het voordeel dat je alles kan kijken op je tv ook h.264 films of filmpjes die je op websites bekijkt ect ect
je hebt er veelmeer aan dan het streamen via de xbox dat is echt ruk t.b.h
waarom niet gewoon MS bellen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef toma het volgende:
Mijn Xbox is gisteren overleden(RoD)
Heb op internet beetje rondgekeken welke mogelijkheden er zijn om m te repareren en heb meteen de 'handdoek methode' geprobeerd om hem te repareren. Wonder boven wonder doet hij het nu weer.
Hopelijk blijft ie t nog eventjes doen
Mijn grootste probleem met ziggo is dat ik 3 maand heb moeten wachten voordat ik internet had. Maar sindsdien werkt het wel perfect, snelheid is altijd als beloofd terwijl ik in een complex woon met 150ziggo aansluitingen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ziggo had ik in me 2 vorige woningen en werkte perfect eigenlijk! kan zijn dat ik dicht bij centrale zat,nooit gezeur mee gehad en heerlijk snel.
Maar nu ga ik anti kraak wonen en heb xbox live nodigen dus internet, maar wel op tijdelijke basis. En alice en het net klinkt mij niet echt chill in de oren. dan nog liever ziggo!
Wrm stuur je hem niet gewoon op dan? Binnen 7 dagen heb je hem terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef toma het volgende:
Heb op internet beetje rondgekeken welke mogelijkheden er zijn om m te repareren en heb meteen de 'handdoek methode' geprobeerd om hem te repareren. Wonder boven wonder doet hij het nu weer.
Whuuh? Castle Crashers mên!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef Devz het volgende:
XBLA-games mogen wel eens een kwaliteitsinjectie krijgen, de laatste tijd krijgen we de grootste troep voorgeschoteld. Dan zijn de PSN-games kwalitatief gezien toch een stuk beter.
Je hebt er ook andere methodes voor om hem zelf te fixen, als je om welke reden dan ook geen garantie meer op je Xdoos hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef toma het volgende:
ach mijn pc tv en xbox staan allemaal op 1 kamer , en een kabeltje van 5 meter kost niksquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat mij erom dat je als je de PC op je TV wil aansluiten, je hiervoor veel dingen moet instellen en draden moet trekken. De 360 zit al prima aangesloten op de TV, dus waarom moeilijk dan als het makkelijk kanScheelt ook weer kosten in kabels
Daarnaast had ik veel problemen toen ik mn PC wilde aansluiten op de TV, en was de kwaliteit op 1 of andere manier ook minder. Die paar bestanden die ik niet kan kijken, kijk ik dan wel op mn laptop.
thxquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt er ook andere methodes voor om hem zelf te fixen, als je om welke reden dan ook geen garantie meer op je Xdoos hebt.
*kuch* Zie mijn signature bijvoorbeeld *kuch*
www.xcontrol.nlquote:
haha ga weg man, Braid & Castle Crashers ownen dat hele PSN alleen al.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef Devz het volgende:
XBLA-games mogen wel eens een kwaliteitsinjectie krijgen, de laatste tijd krijgen we de grootste troep voorgeschoteld. Dan zijn de PSN-games kwalitatief gezien toch een stuk beter.
Ik zal aquila even voor zijn: en Worms!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:44 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
haha ga weg man, Braid & Castle Crashers ownen dat hele PSN alleen al.
Het is ook persoonlijk natuurlijk. Mijn laptop en 360 staan ook in 1 kamerquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ach mijn pc tv en xbox staan allemaal op 1 kamer , en een kabeltje van 5 meter kost niks
mm vreemd want bij mij is het precies andersom als ik via mijn pc films naar mijn tv sleep ziet het er beter uit
als dat ik mijn xbox het laat streamen via media center
wat voor soort kabel gebruikte je dan ? toch geen S-video ofwel soms![]()
en vind dit eerlijk gezegt makkelijker pc staat altijd en en een venster slepen kost geen moeite + mijn pc is stil en mijn xbox maakt lawaai
portable HDD (a 100 euro) in mn 360 pluggen en ik was helemaal klaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:47 schreef Def1987 het volgende:
Ik heb gewoon een media pc besteld voor 500 euro. Zou niet weten waarom een pc en een 360 aanzetten om een film te kijken makkelijker moet zijn dan alleen een pc. Nu heb ik gewoon een pc met XBMC erop. een dvi-hdmi kabel naar mn tv en klaar. 10 min werk en je bent helemaal klaar. Onzin om te zeggen dat het veel moeite is.
20 mbit is echt meer dan zatquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef KneusTeun het volgende:
oke ff vraagje, welke snelheid heb je nodig om fatsoenlijk online te kunnen gamen, kheb zelf altijd 20mbit gehad maar wat gebruikt men hier? moet wel beetje betaalbaar zijn
Dit was uit 2005, zal misschien ietsje hoger zijn nu.quote:The minimum broadband speed Microsoft recommends is 256K for download and 64K for uploads
Download snelheid boeit niet zo,fatsoenlijke upload en een lage ping zijn veel belangrijker.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:08 schreef KneusTeun het volgende:
oke ff vraagje, welke snelheid heb je nodig om fatsoenlijk online te kunnen gamen, kheb zelf altijd 20mbit gehad maar wat gebruikt men hier? moet wel beetje betaalbaar zijn
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik zal aquila even voor zijn: en Worms!
En hoe zet je die films op je portable hdd? Daar heb je een PC voor nodig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef kepler het volgende:
[..]
portable HDD (a 100 euro) in mn 360 pluggen en ik was helemaal klaar
Spaar ik en 10 minuten werk uit en 400 euro
hoe bespaar je 400 euro uit dan ? , je had toch al een pcquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef kepler het volgende:
[..]
portable HDD (a 100 euro) in mn 360 pluggen en ik was helemaal klaar
Spaar ik en 10 minuten werk uit en 400 euro
voor de gene die intresse hebbenquote:Volgens de Xbox 360 DVD Drive Database zijn de eerste Xbox 360-consoles met 65nm-cpu en -gpu gearriveerd. De 'Jasper'-chipset moet voor lagere temperaturen en dientengevolge voor minder hardwareproblemen zorgen.
Precies een jaar geleden kwamen de eerste Xbox 360-modellen met de 65nm-Xenon van IBM op de markt, maar de Falcon-chipset van deze consoles huisvest nog wel een 90nm-gpu. De overgang naar Jasper zorgt voor een volledige overstap van 90nm naar 65nm. Hierdoor zou de Xbox 360 minder energie verstoken en minder warmte genereren, waardoor de beruchte red ring of death-problemen zich minder vaak zouden moeten manifesteren. Ook zorgt de update ervoor dat de productiekosten van Microsoft dalen, hetgeen prijsverlagingen mogelijk maakt.
Wie een model met Jasper-chipset wil aanschaffen moet letten op de productiedatum. Consoles met een productiedatum na 2008-08-06 zijn van de 65nm-chips voorzien, schrijft Joey Gadget. De volgende update voor de Xbox 360 vindt naar verluidt in de herfst van 2009 plaats. Dan krijgt het apparaat de Valhalla-chipset, waarbij de cpu en de gpu geïntegreerd zijn.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:19 schreef Def1987 het volgende:
[..]
En hoe zet je die films op je portable hdd? Daar heb je een PC voor nodig.
En dat kopieeren duurt ook elke keer een aantal minuten. Je spaart dus vrij weinig uit.
haha, dat serieuze ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hoe bespaar je 400 euro uit dan ? , je had toch al een pc![]()
je bent alleen maar duurder uit met die 100 euro hdd , aangezien een vga kabel 10 euro kost
quote:Speaking to VG247 yesterday, Lionhead boss Peter Molyneux said that it was his “ambition” to include online co-op in Fable II in a first day patch, and that everything was “going well” to achieve the goal.
“It is a very usual thing with anything to do with co-op and it relies upon the Live service,” he said. “It gives us a tiny bit more time to polish it and make sure it’s working right. Anything to do with Live is much more complex than single-player, so out ambition is to get it out on day one release patch.
“Now, I can’t absolutely confirm that at the moment. It’s all going well. It’s looking like it should be spot on for that. It is down to a few minor little things, and we’re pretty close.”
Molyneux added: “This is purely me as a guessing man - remember, I haven’t been in the office for quite some time - but it’s all looking good to be a day one patch.”
Weer zo zielige reactie, had ik vorige keer ook al zodra je met iemand in discussie bent. Makkelijk hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
haha, dat serieuze ook
Ik dacht trouwens dat je een extra media-PC had gekocht
Waar slaat dat nu weer opquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:50 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Weer zo zielige reactie, had ik vorige keer ook al zodra je met iemand in discussie bent. Makkelijk hoor![]()
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:56 schreef kepler het volgende:
nog meer goed nieuws:
17 Oktober een Alan Wake Gameplay-trailer
Tsja, ik hou er maar over opquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:55 schreef kepler het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op
Ik zeg alleen maar dat jullie niet zo serieus moeten reageren, in mijn eerste post stond zelfs nog eensmiley
Daarnaast zeg ik ook nog eens dat ik me vergiste, en dacht dat je een extra media-PC had gekocht.
Kan je wel antwoord geven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:16 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Tsja, ik hou er maar over op
Nog enig idee over mijn gamehubs vraag? Namelijk nog nooit wat daar besteld dus heb ook geen idee of ze wel alle games binnen krijgen.
Breng terug naar de winkel?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:46 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb het verkeerde spel gekochtWilt iemand mijn Mercenaries 2 ruilen tegen zijn/haar Brothers in Arms HH?
Of gewoon iemand die Merc2 wil kopen? Mail me of PM me!
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:28 schreef kepler het volgende:
Fable 2 dus ook regio-vrij?
das mooi, dan kan ik die gewoon daar bestellenquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja
Mag ik nog even tussen neus en lippen door zeggen dat ik Brother in Arms een geniaal spel vind?
Best gelijk nog aan deel 1 en 2, echt een tof tactisch spel weer, duurde een tijdje
Elke game die jij bij Gamehubs ziet is regio vrij en daar te bestellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:16 schreef kepler het volgende:
[..]
das mooi, dan kan ik die gewoon daar bestellen
Nee geen forge stond bij downloads en was gratisquote:
Yo chill dat je het zegt man, ik was het vergetenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als je via internet bankiert heb je als het goed is die bedragen er al op staan. Ik in ieder geval wel
nee , kga geen aparte pc kopen om films te kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:34 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
haha, dat serieuze ook
Ik dacht trouwens dat je een extra media-PC had gekocht
GTA 4 niet de best game van alles?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:34 schreef KneusTeun het volgende:
tmf game awardsbest xbox 360 game:gta 4
gamekings dan weer wel
ik heb een laptop gekocht die al 4 keer kapot is geweestquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , kga geen aparte pc kopen om films te kijken![]()
ik zorg gewoon altijd dat als ik een nieuwe pc koop ik gelijk alles er op heb en niet een jaar later weer een nieuwe moet kopen of uitbreiden ( zelf bouw uiteraard )
Hoe oud is je xbox?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik had de RROD dus toen deed ik hem uit, maar vervolgens zet ik hem aan en doet hij het gewoon:S Betekend dit iets of was het iets eenmaligs? (eigenlijk zou ik ook wel een stillere en betrouwbare Xbox willen:O
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Yo chill dat je het zegt man, ik was het vergeten
-latere edit-
Zo, en nu moet ik weer een dagje ong. wachten denk ik totdat ik mijn 45 euro heb bijgeschreven op paypal.
Hmmm wat zal ik eerst pre-orderen, fable 2 of toch fallout 3... Achja maakt ook niets uit, over een week bestel ik de andere....
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb een laptop gekocht die al 4 keer kapot is geweest
Mijn zusje zag hem ook net, maar die snapte hem niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Die Bol.com reclame is echt geniaal![]()
Hoe dat meisje kijkt
Ookal doe je 10 games in 1 order, elke wordt apart verzonden mits ze op dezelfde dag uitkomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:05 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk als ik 1 game bestel? Staat nou niet echt bijster veel info op die site.
En als het goed is kan je direct via paypal betalen zonder geld op paypal te zetten. Daar is het koppelen juist voor ( nooit gebruikt, van iemand gehoord ).
eigenlijk wel mooi die prijzen, maar aan de andere kant wil ik het liefst 3 games bestellen, maar die komen dan pas wanneer ze allemaal verzonden kunnen worden als 1 pakket, dan moet ik nog 2 maanden wachten voordat ik ze heb, en betaald heb ik dan al
Ik heb ook een keer een rrod gehad toen ik in een te warme ruimte was (ik zou guitar hero spelen in Vera ('uitgaansgelegenheid'))quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef YOgamerYO het volgende:
Ik had de RROD dus toen deed ik hem uit, maar vervolgens zet ik hem aan en doet hij het gewoon:S Betekend dit iets of was het iets eenmaligs? (eigenlijk zou ik ook wel een stillere en betrouwbare Xbox willen:O
Volgens mij heb jij een omgekeerde betekenis van 'mits' in je hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ookal doe je 10 games in 1 order, elke wordt apart verzonden mits ze op dezelfde dag uitkomen.
Verzendkosten is gratis, mits je UPS doet (aangeraden) dat kost 7 euro.
die van mij nietquote:
Dus als ik Fable 2 bestel en Gow2 dan krijg ik Fable 2 eerder binnen dan GoW2 voor de zelfde verzendkosten?quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een omgekeerde betekenis van 'mits' in je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |