Mooi dan hoef ik 'm ook niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Coam het volgende:
We have just been informed by Microsoft this afternoon that there is a significant supply chain issue regarding the contents of the Fable II Limited Edition. This affects the entire market.
They have advised us that neither the figurine nor the fate cards are going to be available. Which is incredibly frustrating!
However the Limited Edition WILL still come with a bonus disk with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from soundtrack and new behind the scenes making of video footage, as well as bonus in-game content.
shit!
Ik snap dan ook niet wie in godsnaam aldoor die special editions wil.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Coam het volgende:
We have just been informed by Microsoft this afternoon that there is a significant supply chain issue regarding the contents of the Fable II Limited Edition. This affects the entire market.
They have advised us that neither the figurine nor the fate cards are going to be available. Which is incredibly frustrating!
However the Limited Edition WILL still come with a bonus disk with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from soundtrack and new behind the scenes making of video footage, as well as bonus in-game content.
shit!
Ga jij eens gauw Liverpool-PSV kijken.quote:
Haal ze alle 3 johquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:49 schreef druide het volgende:
Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen maar twijfel nog over de spelletjes. Naast GTA 4 wil ik nog een shooter kopen, en ik twijfel daarbij tussen Gears of War 2, Halo 3 en Call of Duty 4. Kan iemand die al deze spellen heeft mij adviseren?
Adviseer je nu iemand om Halo3 te kopen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Haal ze alle 3 johHalo 3 en CoD4 haal je voor een paar tientjes ergens weg, en ook GoW2 haal je voor 3 tientjes bij gamehubs.
Gewoon 1 voor 1 halen dat is het beste!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef druide het volgende:
Als ik teveel titels tegelijk haal verwatert mijn interesse en speel ik ze nooit uit. Dat is zonde. En ik moet ook nog studeren en werken enzo. Het is beter als ik een keuze maak.
zeer terechtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Adviseer je nu iemand om Halo3 te kopen?
leuke game, maar in een rijtje bij GoW en CoD4 toch echt de mindere v/h stel.quote:
Goede insteek!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef druide het volgende:
Als ik teveel titels tegelijk haal verwatert mijn interesse en speel ik ze nooit uit. Dat is zonde. En ik moet ook nog studeren en werken enzo. Het is beter als ik een keuze maak.
Wat is dat nu voor opmerking? het is wel een van de meest gespeelde games.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef PP. het volgende:
[..]
Adviseer je nu iemand om Halo3 te kopen?
Maar het lijkt me zo lastig met normale drums en crashes (zo heten die bovenste dingen toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef Nemmii het volgende:
enne lennartb@
Ze hebben beide spellen zo gemaakt dat hij herkent of het om een rockband drum of world tour drum gaat. Aan de hand daarvan word het verandert.
Dude, relax, ik game vaak met Jimmie. Hij zit mij gewoon te dollen, ik vind zelf Halo3 ook veruit de minste van het stelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor opmerking? het is wel een van de meest gespeelde games.
Of denk je dat jij het bete weet dan al die andere gamers?
Halo is gewoon een heel andere shooter dan cod, en gears of war is weer heel anders.
Ja cool, eh eh ehquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef kepler het volgende:
[..]
was al bekend, maar tot nu toe alleen in de UK volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |