abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62061680
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Coam het volgende:
We have just been informed by Microsoft this afternoon that there is a significant supply chain issue regarding the contents of the Fable II Limited Edition. This affects the entire market.

They have advised us that neither the figurine nor the fate cards are going to be available. Which is incredibly frustrating!

However the Limited Edition WILL still come with a bonus disk with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from soundtrack and new behind the scenes making of video footage, as well as bonus in-game content.

shit!
Mooi dan hoef ik 'm ook niet.
pi_62061850
Voor de mensen die nog twijfelen of het aan hun ligt (xbox live niet kunnen inloggen).
Op de engelse site: http://www.xbox.com/en-US/SUPPORT/default.htm kun je rechtsboven zien wat de status is. En op dit moment ligt Live gewoon plat. Zag toevallig vanochtend dat de engelse site die status wel laat zien in tegenstelling tot de Nederlandse.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:37:15 #178
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_62061965
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Coam het volgende:
We have just been informed by Microsoft this afternoon that there is a significant supply chain issue regarding the contents of the Fable II Limited Edition. This affects the entire market.

They have advised us that neither the figurine nor the fate cards are going to be available. Which is incredibly frustrating!

However the Limited Edition WILL still come with a bonus disk with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from soundtrack and new behind the scenes making of video footage, as well as bonus in-game content.

shit!
Ik snap dan ook niet wie in godsnaam aldoor die special editions wil.
Je koopt een spel toch om het spel en niet om een stel pauper standbeeldjes of kaartjes die je erbij krijgt?
pi_62062063
Godver ik kan niet meer inloggen op Xbox Live! Ben toch niet gebanned ofzo???
pi_62062086
Ow ik lees het al
Spuit 11
pi_62062325
Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen maar twijfel nog over de spelletjes. Naast GTA 4 wil ik nog een shooter kopen, en ik twijfel daarbij tussen Gears of War 2, Halo 3 en Call of Duty 4. Kan iemand die al deze spellen heeft mij adviseren?
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_62062345
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ow ik lees het al
Spuit 11
Ga jij eens gauw Liverpool-PSV kijken.
pi_62062637
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:49 schreef druide het volgende:
Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen maar twijfel nog over de spelletjes. Naast GTA 4 wil ik nog een shooter kopen, en ik twijfel daarbij tussen Gears of War 2, Halo 3 en Call of Duty 4. Kan iemand die al deze spellen heeft mij adviseren?
Haal ze alle 3 joh Halo 3 en CoD4 haal je voor een paar tientjes ergens weg, en ook GoW2 haal je voor 3 tientjes bij gamehubs.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_62062972
Als ik teveel titels tegelijk haal verwatert mijn interesse en speel ik ze nooit uit. Dat is zonde. En ik moet ook nog studeren en werken enzo. Het is beter als ik een keuze maak.
pi_62063919
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 21:58 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Haal ze alle 3 joh Halo 3 en CoD4 haal je voor een paar tientjes ergens weg, en ook GoW2 haal je voor 3 tientjes bij gamehubs.
Adviseer je nu iemand om Halo3 te kopen?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:36:55 #186
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_62064043
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef druide het volgende:
Als ik teveel titels tegelijk haal verwatert mijn interesse en speel ik ze nooit uit. Dat is zonde. En ik moet ook nog studeren en werken enzo. Het is beter als ik een keuze maak.
Gewoon 1 voor 1 halen dat is het beste!

En ik zeg we krijgen Duke 3d als live nog lang plat ligt
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:40:51 #187
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62064182
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef PP. het volgende:

[..]

zeer terecht
The line is a dot to you!
pi_62064226
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:40 schreef kepler het volgende:

[..]

zeer terecht
leuke game, maar in een rijtje bij GoW en CoD4 toch echt de mindere v/h stel.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_62064264
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef druide het volgende:
Goede insteek!

Het zijn alle 3 goede games (al vind ik persoonlijk halo3 kut, maarja als het zo populair is kan het moeilijk zo slecht zijn)

Ik zou even kijken naar welke stijl je meer ligt.
Modern, futuristisch of ruig.

Ik denk dat je bij welke keuze dan ook niet teleurgesteld zal zijn.
Ik zou zelf voor gow2 gaan. Die wordt echt legendarisch denk ik. En het is de nieuwste, wat de houdbaarheid, zeker qua multiplayer, ten goede komt.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_62064345
Heb te veel spellen die ik nog uit moet spelen:
Conan
GTA IV
Saint Row
Orange Box

En nog meer waar ik nog achievements moet halen of op hard meot uitspelen:
Halo 3
COD 4
Oblivion
SImpsons
Gears Of War vergeten

Waar haal ik de tijd vandaan
Xbox Live: koenpijl
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:55:46 #191
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_62064620
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:33 schreef PP. het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor opmerking? het is wel een van de meest gespeelde games.
Of denk je dat jij het bete weet dan al die andere gamers?

Halo is gewoon een heel andere shooter dan cod, en gears of war is weer heel anders.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_62064785
Nog 26 dagen voor Guitar Hero World Tour als 27 Oktober waar blijkt te zijn. Ik haal hem denk ik in de winkel als hij 200 daar is anders heb je dat gejank weer dat het uitverkocht is en daar heb ik schijt aan.
De gitaar actie is gewoon een GH3 gitaar die je er gratis bij krijgt(voor de bas.)

enne lennartb@
Ze hebben beide spellen zo gemaakt dat hij herkent of het om een rockband drum of world tour drum gaat. Aan de hand daarvan word het verandert.

Fifa09 Fable2 GH:WT . Dit word een mooie maand!
pi_62064960
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 23:02 schreef Nemmii het volgende:
enne lennartb@
Ze hebben beide spellen zo gemaakt dat hij herkent of het om een rockband drum of world tour drum gaat. Aan de hand daarvan word het verandert.
Maar het lijkt me zo lastig met normale drums en crashes (zo heten die bovenste dingen toch? )

Wel heel netjes dat het kan
pi_62065460
Ik wou dat ik wist hoe films direct naar de xbox kon kopieeren
Weet trouwens iemand eigenlijk hoe je aan extra themes kunt komen voor dashboard? Ik begrijp dat ie snel vervangen gaat worden, maar het gewone theme heb ik nu wel weer lang genoeg gezien en de overige die er standaard op zitten vind ik niet zo leuk.
pi_62066014
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:55 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor opmerking? het is wel een van de meest gespeelde games.
Of denk je dat jij het bete weet dan al die andere gamers?

Halo is gewoon een heel andere shooter dan cod, en gears of war is weer heel anders.
Dude, relax, ik game vaak met Jimmie. Hij zit mij gewoon te dollen, ik vind zelf Halo3 ook veruit de minste van het stel
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_62066019
megaman 9
zodra ik tijd heb koop ik die game meteen , eindelijk weer eens een 2d megaman en een die gewoon lekker moeilijk is en waar je niet elk level in je eerste poging haalt .
ik heb megaman2 destijds helemaal grijs gespeeld op de nes en vond het ook de leukste game op de nes
allertijden .
dus back to the roots met een 8bit ervaring =D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_62066041
De baas is terug
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_62066047
Even op marketplace kijken, zijn veel gratis themes.

Ik heb een gta4 theme, ik neem aan dat die nog steeds gratis is.
pi_62066223
Ah thanks man. Ik had al eens gekeken toenstraks, maar toen waren de downloads niet beschikbaar. Ik ga opnieuw kijken! Gta zou wel cool zijn. Ik heb afgelopen weekend ook meegedaan met die live-play tegen de makers ervan. Daarmee heb ik wat extra pics enzo gekregen. Je hebt er niets aan, maar het is toch grappig
pi_62066395
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 14:33 schreef kepler het volgende:

[..]

was al bekend, maar tot nu toe alleen in de UK volgens mij
Ja cool, eh eh eh
En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: