abonnement Unibet Coolblue
pi_65849321
Done, wil je ff in de OP aangeven wat precies de bedoeling van 't topic is ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 8 februari 2009 @ 15:26:35 #252
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 8 februari 2009 @ 16:29:12 #253
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_65852968
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:29 schreef Drugshond het volgende:

[..]
Klopt, we hebben die optie al ff besproken en besloten ze niet te mergen aangezien de insteek van de topics anders is (ondanks dat 't wel sterk in verband staat). Daarnaast heeft 't real estate topic al erg veel posts, ze kunnen prima naast elkaar bestaan .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 8 februari 2009 @ 16:38:38 #255
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_65853106
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Klopt, we hebben die optie al ff besproken en besloten ze niet te mergen aangezien de insteek van de topics anders is (ondanks dat 't wel sterk in verband staat). Daarnaast heeft 't real estate topic al erg veel posts, ze kunnen prima naast elkaar bestaan .
Mwah... krijg je 2x dezelfde discussie. zonder het overzicht te bewaren.
Laat ook maar.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:03:39 #256
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_66011150
ff overleggen
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:32:00 #258
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_66078153
Thanx voor 't melden.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66381582
ff een vraagje: sommige users beginnen hier en daar een tikkie irritant te worden en verpesten het wel wat voor de rest (ik noem een ES57 wiens "tin foil hat" en paniekerig gedoe best irri begint te worden zo onmderhand her en der links en rechts in zowat elk topic hier). hoe hard wordt er gemod als je verbaal/getiept (onderbouwd) gehakt maakt van zo'n onnozele hans?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66387534
Verbaal gehakt maken is natuurlijk een ruim begrip . Maar goed, net zoals paniek zaaien met argumenten mag, mag 't tegengestelde ook zolang 't wel ontopic is (dus niet gehakt maken om 't gehakt maken, maar met argumenten de discussie naar een hoger niveau tillen). In principe mag er ontzettend veel, zolang het niet ontaard in schelden of extreem zuigen. Wat dat precies is hangt van de context en 't topic af.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66439864
Ik weet dat er veel mag Pietjepuk007, maar een paar van deze gasten posten totaal niet ontopic en blijven maar doorgaan met het uitstorten van hun onzin gewoon tussen de nog redelijk zinnige discussies in.

Qau modden mag er ook veel zou ik als antwoord willen zeggen. Door gericht te modden hou je ook je serieuze gebruikers binnen dit forum, wanneer je het laat vervallen tot een anarchie moet je ook niet vreemd opkijken als er opeens veel minder in dit subforum gepost wordt, omdat er toch alleen maar onzin antwoorden gemaakt worden.

En de serieuzere discussies mogen wat mij betreft heus wel wat serieuzer gehouden worden, in ieder geval zonder de consparcy nut case opmerkingen.

Tegenlicht VPRO vanavond 20:55 uur NED 2, Wat wordt het nieu
Bulls, Bears & Bucks #54: Senaat akkoord met Obama-plan

Hier weer zo'n nutcase die totaal niets aan beide topics bijdraagt alleen maar wat conspiracy geneuzel neer zet, totaal niet ingaande op de inhoud van de tegenlicht aflevering of de discussie.
pi_66440709
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66441296
We willen iedereen de kans geven om z'n mening te geven, waarover ie ook gaat. Daarnaast is voor de een iets een conspiracy terwijl 't voor de ander de normaalste zaak van de wereld is. In de OP's bijvoorbeeld moet er altijd een bron bijstaan en anders wordt die gevraagd, bij iedere post of mening is dat wat lastiger natuurlijk, we zijn geen wetenschapsforum . Dat de BB&Breeks niet geschikt is voor conpiracies ben ik 't volledig mee eens, zie de post daar.

Als we de opmerking in 't tegenlicht-topic zouden wegeditten is er al snel sprake van 'censuur' en dan staat half FOK! op de achterste poten (beetje terecht natuurlijk ).
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66441709
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
We willen iedereen de kans geven om z'n mening te geven, waarover ie ook gaat. Daarnaast is voor de een iets een conspiracy terwijl 't voor de ander de normaalste zaak van de wereld is. In de OP's bijvoorbeeld moet er altijd een bron bijstaan en anders wordt die gevraagd, bij iedere post of mening is dat wat lastiger natuurlijk, we zijn geen wetenschapsforum . Dat de BB&Breeks niet geschikt is voor conpiracies ben ik 't volledig mee eens, zie de post daar.

Als we de opmerking in 't tegenlicht-topic zouden wegeditten is er al snel sprake van 'censuur' en dan staat half FOK! op de achterste poten (beetje terecht natuurlijk ).
Wat een nonsens verkondig je in mijn optiek hier, ik weet zeker dat er best dingen die totaal offtopic zijn bij sommige subfora's werden/( worden?) weggemod. Wat deze persoon in dat topic verkondingd heeft totaal niets van doen met het onderwerp.

Verder zouden alleen de nutcase's op hun achterste poten staan.

[Basp1 conspiracy mode on]
Wil je dit sub forum in leven houden dan zul je zulke nutcases niet teveel vrijheid moeten geven anders nemen ze dit subforum over en zie je de serieuzere gebruiker steeds minder vaak posten.

Sluit ze maar op in hun fema camp
[Basp1 conspiracy mode off]

Dat minder serieus posten en shit onderwerpen openen lijkt nu eigenlijk al aan de gang te zijn volgens mijn subjectieve beoordelings vermogen.

Ik ben reuze blij dat toendertijd de beurskoersen van de BB&B reeks los gekoppeld was, want dat ging ook nergens meer over.
pi_66695929
nu ik via de bloomberg terminal acces heb tot FOK! vroeg ik me af of het uberhaupt verstandig is om een extra topic daar voor te openen om wat inside plaatjes aan te geven die het beeld allemaal wat helderer kunnen aantonen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 16:39:53 #268
236264 crew  capricia
pi_66695994
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:38 schreef sitting_elfling het volgende:
nu ik via de bloomberg terminal acces heb tot FOK! vroeg ik me af of het uberhaupt verstandig is om een extra topic daar voor te openen om wat inside plaatjes aan te geven die het beeld allemaal wat helderer kunnen aantonen.
Helemaal voor!
Definitely not CIA
pi_66696043
Ik vind 't prima, en als 't niks blijkt te worden als in weinig dicussie zakt ie vanzelf weg. De posts van gister kunnen er ook bij .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66734006
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind 't prima, en als 't niks blijkt te worden als in weinig dicussie zakt ie vanzelf weg. De posts van gister kunnen er ook bij .
Ik gooi hem er vanavond even bij. Puur een globaal informatie topic over de bloomberg terminal + shitload aan foto's en wat het kan om de interesse te wekken bij mensen die misschien later bij een professionele trader willen werken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:59:53 #271
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66801442
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:29 schreef Lemmeb het volgende:
- matig je toon ff -
Komop zeg, zo'n grap moet toch kunnen??? Of vind jij het wel allemaal normaal dan, wat je ziet gebeuren? Dat er gewoon nog volop bonussen uitgekeerd worden van belastinggeld, terwijl kleine belasting betalende particulieren door die crisis vet in de shit komen en door Bos alleen nog verder worden uitgeknepen?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66801712
Op zich was de grap niet eens zo erg, maar de reeks had net weer een beetje discussie op niveau. Heb al eerder een reeks posts daar moeten weghalen om precies dat soort 'grappen' en alle bash-reacties daaropvolgend . Heb er niet voor niks een ludiek topic over geopend, om 't simpele bankier-bashen in die serieuze reeks weg te houden. Hier verder: [Ludieke actie] Hoe wil jij de bankiers straffen? , leef je uit .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:11:02 #273
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66801765
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op zich was de grap niet eens zo erg, maar de reeks had net weer een beetje discussie op niveau. Heb al eerder een reeks posts daar moeten weghalen om precies dat soort 'grappen' en alle bash-reacties daaropvolgend . Heb er niet voor niks een ludiek topic over geopend, om 't simpele bankier-bashen in die serieuze reeks weg te houden. Hier verder: [Ludieke actie] Hoe wil jij de bankiers straffen? , leef je uit .
Ah, bedankt, dat wist ik niet!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66874172
Werken in de financiėle sector (deel II)

wat mij betreft is dat topic zo onderhand nu wel dood hoor. je kan er helemaal niks meer zeggen zonder antwoord van fanatici.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_66874590
Het onderwerp ligt erg gevoelig, modereer 't vrij strak op persoonlijke aanvallen e.d. Dat de discussie 'hard' is klopt, maar daar ga ik verder niks aan doen . Als 't maar geen trollen om te trollen zijn en 't inhoudelijk blijft. Zoals 't de laatste uren gaat heb ik er geen problemen mee. Hoe de users de 'branche' zien heeft wel degelijk te maken met of je er evt. zou willen werken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')