En dan heb ik het niet eens over de inhoud van de postquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:01 schreef Ps2K het volgende:
en dit is waarom ik zo schofterig veel belasting moet betalen? Zo zie je maar weer eens dat hard werken niet wordt beloond in dit land. Nee, die vieze gifput laat zit volblaffen en schijt de ene naar de andere kut baby uit en de hardwerkende burgers mogen hiervoor opdraaien.
Dit soort mensen moesten verplicht worden opgesloten in werkkampen, wasknijpers maken of zakjes plakken...
En nog een uit dat topicquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bah, wat een kansloosheid.
Voedsel bij de voedselbank halen in je auto, meerdere huisdieren, waaronder 2(?) kinderen...
Ze eist zeker bij de Voedselbank ook nog merkspullen voor haar honden en katten?
Compleet doorgeslagen.
Ik zit hier te lachen, maar eigenlijk is het in- en intriest. Zeker als je bedenkt dat er nog veel meer van dit soort mensen zijn. En dat velen van hen Geert Wilders of Rita Verdonk stemmen, "want die buitenlanders pikken mijn baan af". Nee sufkut, je bent te lui om te werken..
Hmpfffffquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dit soort paria's wil alleen maar proviteren, voor de rest niets.
Strafkampen, waar men arbeidsdisipline leert, dat werkt beter
Ehhhhhh...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zal hem eens versturen straks. voedselbak groningen was het toch?
RSI (Repetative Spelling Injury)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Heathen. het volgende:
Kunnen de gemeentes er niet aansprakelijk worden gesteld dat dit soort mensen misbruik maken van bijvoorbeeld een uitkering?
En als bonus de enige leuke opmerking uit dit topic. Zonder spelfouten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
het betreft de voedselbak in Spijkenisse
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ze zegt dat Afrika ver van haar bed is, maar aan de kleur van die kindertjes te zien is Afrika in haar bed geweest...
Dat zal me een rel opleveren!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:53 schreef Deetch het volgende:
ik zou het wel aan d'r ouders verellen. misscien kunnen die nog wat verstand in haar hoofd rammen. Op je 17e een kind houden oom je ex aan je te binden is echt te sneu voor woorden.
Als ie daar tenminste in past.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:52 schreef basmens het volgende:
TVP VOOR EEN ECONOOM IN DE NOTENDOP :p
Konden we deze variant al?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:20 schreef Einal2 het volgende:
Ik vind 6GB sowizo overkill wat doe je allemaal wel niet op die pc?
aiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:37 schreef glasbak het volgende:
Nog steeds geen quote van mezelf voorbij zien komen hier![]()
Gelukkig maar
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Konden we deze variant al?
Het lolligst vind ik nog wel om die varianten ook echt uit proberen te spreken.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:50 schreef wschravendijk het volgende:
nee dat slaat nergens op, want dat betekend omdat hun te weten krijgen wat onze stage vergoeding is moeten wij er maar voor boeten.
En andere leerlingen in buitenland die hebben nergens last van. Omdat hun school van nicks weet daarover ik vindt dat zij er dan maar een regel over moeten maken dat ze willen weten wat die bedragen zijn.
maarja ik ga tog maar een advocaat raad plegen want dit slaat nergens op waar ze mee bezig zijn vindt ik.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef DuranK het volgende:
Ik zou er waarschijnlijk heel hard om lachen als ik zoiets zou zien, maar is ook net hoe je tegen zoiets opkijkt.
Zouden er mensen zijn die hier een strakke plasser van krijgen ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:17 schreef henkway het volgende:
wat maakt nou uit dat die jongen homo was, zijn vrouw ging er goed mee om.
alleen van kleien jongentjes moet je afblijven.
maar dat zijn vriend nu leider van die partij wordt kan ie wel vergeten
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:15 schreef mrfool het volgende:
Klacht: notebook van 2 kilo moeten schouwen
Nou, eigenlijk...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die hier een strakke plasser van krijgen ? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:21 schreef Red_Cat het volgende:
Ja dat was ik ook en ik had ff een uitlaadklep nodig
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:39 schreef Allure_ het volgende:
Er moest zelfs politie worden ingezet om dat bejaarde afthanse volk weg te houden bij de trauma helikopter en de politieauto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |