abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:52:45 #1
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62626554
quote:
Man Finds Racial Slur Printed On Receipt
Journeys Corporate Says It's Looking Into Incident

KANSAS CITY, Mo. -- A Kansas City man found a racial slur printed on his receipt after returning a pair of shoes he bought over the weekend.

KMBC's Marcus Moore reported that Keith Slater, 22, bought a pair of shoes from a store called Journeys. Slater later returned them after finding a cheaper pair at another store. Slater did get his money back, but it was what was printed on the receipt that he and his family found disturbing.

"That makes me upset. I don't want to look at that (receipt,) that makes me so upset. Why would you say that?" said a woman who was shown the receipt.
Click here to find out more!

"Have they been fired? I mean, this is absolutely crazy," said a man who saw the store ticket.

The receipt, which shows "Cust: Dumb" and then the n-word, is what Slater received after returning a pair of shoes to Journeys at Oak Park Mall.

"When he showed me that receipt, I could not believe it," said Slater's mother, Linda. "He couldn't believe it. I couldn't believe it. None of us got any sleep just thinking about it."

By the time the Slaters noticed the racial slur printed on the receipt, the store was already closed for the day.

Hoping to get answers about how the words got on the receipt, the Slaters returned to the store the next day. But they said they never got a full explanation, only that the employee entered a generic code.

"And it pulled up six or seven different choices, and the choice that she (the employee) chose was the very last choice," said Slater's father, Keith.

"I really don't doubt that this is the first time it happened. I'm sure it's happened before, but this is probably the first time that somebody noticed their receipt and came back and asked about it," Linda Slater said.

The Slaters said they are waiting for answers.

"To me, the appropriate thing to do is to terminate the employee because it's just inappropriate for that to be there, and then to have that deleted from their system," Keith Slater said.

The Slaters also filed a complaint with mall security.

A representative with the U.S. Department of Justice told KMBC that it will refer the case to the FBI to investigate whether a civil rights violation has occurred.

Store Owner Issues Statement
On Tuesday, Genesco, which owns Journeys, released this statement:

"While we are continuing to investigate this incident, it now appears that an employee in one of our stores entered highly inappropriate statements in a form used to process a merchandise return. Needless to say, such an act was not authorized by Journeys, and will not be tolerated. This employee has been terminated.

"At Journeys, we pride ourselves on valuing and respecting every customer. We are shocked and sickened that a former associate could be responsible for an act so out of keeping with our culture and our values. We profoundly regret this incident."

Community Activist Boycotts Store
On Wednesday, community activist Alonzo Washington held a news conference to announce that he and his family will no longer shop at Journeys, and they are asking others to do the same.

Washington said his family is returning several shirts that were purchased at Journeys a few days before the Slater incident.

Washington said the store's apology to Slater was not enough.

Washington's wife, Dana Washington, said she is concerned about a culture of race problems.

"My kids are looking at this wondering why would a person do something like this. It's unfortunate that African-Americans still have to go through these experiences today, because unfortunately, not everyone has arrived at the point where we should treat each other fairly," Dana Washington said.
(Oké, kwaliteitsnieuws, ik weet het)

Wat mij altijd opvalt bij de meeste Amerikanen is dat ze niet eens in een niet-uitscheldende context het woord willen uitspreken of afdrukken, alsof je er een kwade god mee afroept die alle afro-amerikanen komt neerhakken.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:54:21 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62626616
Pics or it didn't...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 23 oktober 2008 @ 22:57:49 #3
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62626771
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

(Oké, kwaliteitsnieuws, ik weet het)

Wat mij altijd opvalt bij de meeste Amerikanen is dat ze niet eens in een niet-uitscheldende context het woord willen uitspreken of afdrukken, alsof je er een kwade god mee afroept die alle afro-amerikanen komt neerhakken.
Dat komt omdat het in amerika gewoon een scheldwoord is...
Klootzak kan je nou ook niet echt in een niet-uitscheldende context gebruiken
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 23:02:18 #5
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62626919
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nigger is wel een erger woord dan asshole, hoor.

Maar je zou kunnen zeggen: "McCain calls Ron Paul an asshole".
pi_62626929
Ik zou er waarschijnlijk heel hard om lachen als ik zoiets zou zien, maar is ook net hoe je tegen zoiets opkijkt. Vind het hele nigger gedoe sowieso erg overdreven dat dat niet gezegd mag worden.
pi_62627061
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je kan moeilijk zeggen "McCain calls Ron Paul a nigger."

Dat zou ook nergens op slaan.
pi_62627803
Niggers noemen zichzelf voortdurend niggers in allerlei rolbevestigende (veel goud, veel primitieve geluiden en bijbehorende bewegingen) houdingen, maar als een blanke het zegt, dan kan het ineens niet.

Ik vind het wel (zwarte) humor. De beste reactie zou dan ook lachen geweest zijn. Door er een zaak van te maken, maak je het racistisch.

Joden zijn veel beter in dat soort zelfspot.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62627834
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Tussen zwarten onderling is het weer geen scheldwoord.
pi_62627855
Bleh, een minuut te laat.
pi_62627988
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:29 schreef El_Matador het volgende:
Tuurlijk. Als er slechts (dus enkel 't eerste woord zou als belediging kunnen worden ervaren) 'domme jood' op een kassabon van een joodse man in Nederland had gestaan, dan had het CIDI direct geklaagd en kopten de kranten de volgende dag met "antisemitisme in supermarkt" op de voorpagina.
pi_62628010
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:36 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Tuurlijk. Als er slechts 'domme jood' op een kassabon van een joodse man in Nederland had gestaan, dan had het CIDI direct geklaagd en kopten de kranten de volgende dag met "antisemitisme in supermarkt" op de voorpagina.
Het CIDI niet, lees mijn topic daarover idd. Maar joden hebben wel vaak veel meer zelfspot. Daarom is de vergelijking met moslims (totaal geen zelfspot) ook zo zwak.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_62628104
Die amerikanen meteen super overdreven er op reageren "De hele familie kon er niet van slapen" blabla wat een onzin. Gewoon hier een groot verhaal van maken om er geld uit te kloppen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62628318
Ze konden er niet van slapen .
pi_62629340
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 23:51 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Ze konden er niet van slapen .
Tja het begint met dumb nigger.

Dit is niet eens zo heel lang geleden. NSFW+schokkend
http://fotograf.gazetevat(...)_3799_23102008_7.jpg

Okey deze foto is ook weer overdreven. Maar om dingen even in perspectief te zetten.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 04:57:35 #16
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_62631764
"dumb nigger" god die negers overdrijven toch ook altijd maar. Het is niet netjes maar ze doen net of de wereld vergaat. Ze zijn wel heel militant, hier wordt vaak genoeg "stupid farang" voor buitenlanders gebruikt. Daar liggen de meeste mensen niet wakker van. Het wordt wel heel erg opgeklopt weer, netjes is het zeer zeker niet maar ze moeten niet doen of het een halsmisdaad is. Ik vind een overval of diefstal een stuk erger en ze willen zelfs de FBI inschakelen.
mai pen rai
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:32:59 #17
3542 Gia
User under construction
pi_62632417
quote:
Niggers noemen zichzelf voortdurend niggers in allerlei rolbevestigende (veel goud, veel primitieve geluiden en bijbehorende bewegingen) houdingen, maar als een blanke het zegt, dan kan het ineens niet.

Ik vind het wel (zwarte) humor. De beste reactie zou dan ook lachen geweest zijn. Door er een zaak van te maken, maak je het racistisch.

Zou je er ook om kunnen lachen als er op de kassabon bij Customer "K*t-Mocro" staat?
pi_62633238
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Zou je er ook om kunnen lachen als er op de kassabon bij Customer "K*t-Mocro" staat?
Moet ik me daardoor aangesproken voelen dan?

vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:08:37 #19
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62633384
quote:
Dat dus.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62633808
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 04:57 schreef niet_links het volgende:
"dumb nigger" god die negers overdrijven toch ook altijd maar. Het is niet netjes maar ze doen net of de wereld vergaat. Ze zijn wel heel militant, hier wordt vaak genoeg "stupid farang" voor buitenlanders gebruikt. Daar liggen de meeste mensen niet wakker van. Het wordt wel heel erg opgeklopt weer, netjes is het zeer zeker niet maar ze moeten niet doen of het een halsmisdaad is. Ik vind een overval of diefstal een stuk erger en ze willen zelfs de FBI inschakelen.
Amerika heeft ook wel een geschiedenis met zwarten natuurlijk. Zwarten werd altijd ingewreven dat ze slechts domme nikkers zijn, te gevaarlijk om los te lopen. Dan kun je het niet echt vergelijken met Thailand.

Ze reageren wel wat overdreven inderdaad, maar het is wel in en in triest dat er anno 2008 nog steeds geen oogjes open gaan in sommige staten in de VS.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:53:14 #21
3542 Gia
User under construction
pi_62635800
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Moet ik me daardoor aangesproken voelen dan?
Dat zeg ik toch niet.
Laat ik het anders formuleren: Vind je dat dát ook moet kunnen?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:01:39 #22
3542 Gia
User under construction
pi_62636000
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:08 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Dat dus.
Als iemand met rood haar zichzelf vuurtoren noemt, dan is dat niet kwetsend. Dat is zelfspot.
Als iemand anders een roodharige voor vuurtoren uitscheldt, dan is dat wel kwetsend.

Zo is dat ook met bevolkingsgroepen onder elkaar.

Ik zou dit ook niet pikken. Slaat echt nergens op om een klant uit te schelden via de kassabon. Of het nou een neger of een vetzak is. Ik kan me ook voorstellen dat je daar behoorlijk verontwaardigd over bent. En door die boosheid blijf je daaraan denken en kun je inderdaad niet slapen.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:04:09 #23
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62636063
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou lachen, die smous achter de kassa ziet het verschil niet tussen een berber en een kaaskop
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:32:47 #24
3542 Gia
User under construction
pi_62636909
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:04 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ik zou lachen, die smous achter de kassa ziet het verschil niet tussen een berber en een kaaskop
Ik heb het niet over jouw kassabon!! Maar over EEN kassabon. In dit geval van een marokkaan waar dan bijvoorbeeld "achterlijke Mocro" staat, of zo. Moet dan ook maar kunnen?
pi_62636977
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb het niet over jouw kassabon!! Maar over EEN kassabon. In dit geval van een marokkaan waar dan bijvoorbeeld "achterlijke Mocro" staat, of zo. Moet dan ook maar kunnen?
Dat woord wordt overal gebruikt, zie jij daar Marokkanen grootschalig over klagen? Je Marokkanen-fetish neemt ernstige proporties aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_62637255
quote:

[..]

Heel veel negers noemen elkaar ook nigger. Als ze elkaar asshole zouden noemen, zou de pleuris uitbreken.

Overigens gisteren noemde Ribas een Iranees uit CBML, (negeroide) Marco meerdere malen een apie.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:44:24 #27
231425 Max_Pain
I'll be back, linksback
pi_62637295
quote:

[..]

Maar die negers in amerika noemen elkaar toch allemaal niggers?
Stop met medicijnen sturen naar Afrika die je na het eten moet innemen !
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:03:05 #28
185261 Scaurus
Memento mori
pi_62639511
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:01 schreef Gia het volgende:
Als iemand met rood haar zichzelf vuurtoren noemt, dan is dat niet kwetsend. Dat is zelfspot.
Als iemand anders een roodharige voor vuurtoren uitscheldt, dan is dat wel kwetsend.

Zo is dat ook met bevolkingsgroepen onder elkaar.
True, true. Zwarte rappers dragen echter bij aan de instandhouding van negatieve raciale stereotypen door in videoclips taal te hanteren en gedrag te tonen dat vrij achterlijk is. Ze bevestigen het stereotype van de zwarte als wilde aap die alleen aan 'pussy' en 'blingbling' denkt.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_62639929
Je moet wel echt dom zijn als kassamedewerker om zoiets te doen. Goed dat de man er een zaak van maakt.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:35:49 #30
167595 mirved
Infobesitas
pi_62642441
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Als iemand zichzelf steeds vuurtoren noemt moet hij het ook niet gek vinden als ik hem zo ga noemen.

Ik heb een Indonesische vriend en die noemen we gewoon allemaal pinda. Hij maakt er ook geen probleem van. Als je jezelf iets noemt moet je het ook niet erg vinden als andere je zo gaan noemen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:59:44 #31
3542 Gia
User under construction
pi_62643320
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat woord wordt overal gebruikt, zie jij daar Marokkanen grootschalig over klagen?
Dat is iets anders als wanneer een kassamedewerker dat uit irritatie op de kassabon zet.

Ik vind zoiets belachelijk. En ik geloof niet dat een Marokkaan dit zou pikken. Net zoals een Indonesier het niet zou pikken als er "domme pinda" zou staan, of een turk als er "vuile Turk" zou staan.

Het is niet hetzelfde als het onderling gebruiken van dergelijke woorden.

@ Mirved:
Vindt je vriend het ook niet erg als vreemden hem pinda noemen?
Stel hij brengt iets terug naar de winkel, omdat het niet goed is en men zet op de teruggave bon bij naam klant: Domme pinda. Dat vindt hij dan grappig?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:05:31 #32
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_62643500
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tja het begint met dumb nigger.

Dit is niet eens zo heel lang geleden. NSFW+schokkend
http://fotograf.gazetevat(...)_3799_23102008_7.jpg

Okey deze foto is ook weer overdreven. Maar om dingen even in perspectief te zetten compleet uit perspectief te rukken.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:33:31 #33
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_62644332
quote:
This employee has been terminated.
Geniaal dat Engels/Amerikaans!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:35:43 #34
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_62644414
Ik postte hier eerder een comment, ik vind dit natuurlijk niet normaal. Ik vind het echter overdreven om de FBI er bij te halen ook is het wat gek dat ze er niet van kunnen slapen. Dat ze boos zijn en een verontschuldiging willen hebben dat kan ik zeker wel begrijpen.
mai pen rai
pi_62646158
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:03 schreef Scaurus het volgende:

[..]

True, true. Zwarte rappers dragen echter bij aan de instandhouding van negatieve raciale stereotypen door in videoclips taal te hanteren en gedrag te tonen dat vrij achterlijk is. Ze bevestigen het stereotype van de zwarte als wilde aap die alleen aan 'pussy' en 'blingbling' denkt.
Er zijn ook blanke en bijv. Marokkaanse jongeren die zich schuldig maken aan dergelijk gedrag. Heeft eerder te maken met (gebrek aan) opleiding, leeftijd en sociale klasse dan met ras.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_62646248
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 22:52 schreef Floripas het volgende:

Dat zegt eigenlijk alles al. Als je er niet over durft te praten, laat staan een grapje te maken, dan zit de angst dus blijkbaar nog veel te diep.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_62646324
Nigga, Never Ignorrant Gettin' Goals Accomplished.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:04:18 #38
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62648326
Leuke reacties, maar de meeste Afro-Amerikanen noemen zichzelf helemaal geen "nigger". Echt weer een TMF-beeld dat hier heerst.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:13:37 #39
232598 Soul-Makossa
beginning of the end
pi_62648541
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:28 schreef Dodecahedron het volgende:
Ze reageren wel wat overdreven inderdaad, maar het is wel in en in triest dat er anno 2008 nog steeds geen oogjes open gaan in sommige staten in de VS.
Het ligt daar gewoon veel gevoeliger denk ik dan. Het is een gevoels-kwestie. De Nederlanders kunnen nu al heel erg opgefokt doen als een Marokkaan in Gouda weer iets heeft geflikt en er "niks aan wordt gedaan."
En Amerika is gewoon een heel andere cultuur ook. Je merkt het al als je handelt met Amerikanen op ebay.
pi_62648646
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:13 schreef Soul-Makossa het volgende:

[..]

Het ligt daar gewoon veel gevoeliger denk ik dan. Het is een gevoels-kwestie. De Nederlanders kunnen nu al heel erg opgefokt doen als een Marokkaan in Gouda weer iets heeft geflikt en er "niks aan wordt gedaan."
En Amerika is gewoon een heel andere cultuur ook. Je merkt het al als je handelt met Amerikanen op ebay.
Ebay? Wat bedoel je?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:21:20 #41
232598 Soul-Makossa
beginning of the end
pi_62648725
Ebay, handelen, veiling winnen, jippie! Betalen, onderhandelen, Amerikaan doet schichtig, raar, moet perse 'zo' blabla, gewoon net ff andere cultuur en gedachtgoed al zijn ze ook blank. (ik ben bruin)

[ Bericht 24% gewijzigd door Soul-Makossa op 24-10-2008 18:29:29 ]
pi_62648924
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:04 schreef Floripas het volgende:
Leuke reacties, maar de meeste Afro-Amerikanen noemen zichzelf helemaal geen "nigger". Echt weer een TMF-beeld dat hier heerst.
En dat TMF beeld wordt toch aardig bevestigd als je over straat loopt in de VS. In Atlanta, waar ik van de zomer op een werkdag overdag een Burger King binnenliep, was ik letterlijk de enige blanke. Verder alleen negers met veel bling bling, oversized kleding en petjes. En niet 10 of 20, maar zeker 100 (ook op straat).

A - wat doen ze daar (moeten die niet werken?)
B - het had zo een MTV-clip kunnen zijn
C - sommigen noemden elkaar zeker wel nigga. "Hey wassup nigga"

pi_62649464
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:21 schreef Soul-Makossa het volgende:
Ebay, handelen, veiling winnen, jippie! Betalen, onderhandelen, Amerikaan doet schichtig, raar, moet perse 'zo' blabla, gewoon net ff andere cultuur en gedachtgoed al zijn ze ook blank. (ik ben bruin)
Zal wel dan. Ik handel met Chinezen en Amerikanen alsof het Volendammers zijn.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:35:10 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62655113
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat TMF beeld wordt toch aardig bevestigd als je over straat loopt in de VS. In Atlanta, waar ik van de zomer op een werkdag overdag een Burger King binnenliep, was ik letterlijk de enige blanke. Verder alleen negers met veel bling bling, oversized kleding en petjes. En niet 10 of 20, maar zeker 100 (ook op straat).

Misschien draaiden al deze negers nachtdiensten in een nabijgelegen fabriek. Ik zie het al helemaal voor me, zo'n donkere fabriekshal en dan al die witte tanden die oplichten in de nacht.
The End Times are wild
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:23:23 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62657786
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Max_Pain het volgende:

[..]

Maar die negers in amerika noemen elkaar toch allemaal niggers?
Ja joh, dat doen ze daar allemaal!
Krekker is de bom!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:25:41 #46
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62657824
quote:

[..]

Burger King volk is inderdaad erg representatief volk

En hangt er ook maar net vanaf in welke wijk je rondloopt he...
Krekker is de bom!
pi_62657953
Als er smart nigger op stond was er waarschijnlijk niets aan de hand

Die familie moet verder niet zo dramatisch doen, de verantwoordelijke voor deze trieste actie is immers al ontslagen...
Get over it
I approve this message
pi_62658001
quote:

[..]

A - neem een beeld van het zuiden van de VS, in een bepaalde wijk, niet als algemeen beeld
B- er is een verschil tussen nigga(h), en nigger.
C - kijk eens wat Chris Rock te zeggen heeft over niggahs vs black people
D - all the above.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_62658359
hij kon beter een driveby op m doen
pi_62659383
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 00:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Burger King volk is inderdaad erg representatief volk

En hangt er ook maar net vanaf in welke wijk je rondloopt he...
Alsof negers in betere wijken vertoeven. Okay, alleen nachts als de bewoners niet in hun huizen zijn he.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:43:08 #51
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62659660
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 02:15 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Alsof negers in betere wijken vertoeven. Okay, alleen nachts als de bewoners niet in hun huizen zijn he.
Alle negers zijn uiteraard dom en ze wonen alleen maar in ghetto's

Nou ja, anders wordt het allemaal wat te ingewikkeld voor je he
Krekker is de bom!
pi_62665758
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 02:43 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Alle negers zijn uiteraard dom en ze wonen alleen maar in ghetto's

Nou ja, anders wordt het allemaal wat te ingewikkeld voor je he
Feit blijft wel dat negers minder bedeeld zijn qua intelligentie. Ook al ben je ook zo'n halve neger, dit telkens proberen goed te praten staat sowieso gelijk aan het ontkennen van de harde realiteit .
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:30:30 #53
3542 Gia
User under construction
pi_62682883
quote:

[..]

Van de zomer?

Zou het kunnen zijn dat er dan veel mensen vakantie hebben? En misschien niet zoveel geld om, bijvoorbeeld, naar Parijs op vakantie te gaan?
  zondag 26 oktober 2008 @ 10:33:01 #54
3542 Gia
User under construction
pi_62682931
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:23 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Feit blijft wel dat negers minder bedeeld zijn qua intelligentie.
Waaaat? Volgens mij zijn er toch ook een heleboel zeer intelligente negers.

Dit is echt een zwaar belachelijke generalisatie.
pi_62682935
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Van de zomer?

Zou het kunnen zijn dat er dan veel mensen vakantie hebben? En misschien niet zoveel geld om, bijvoorbeeld, naar Parijs op vakantie te gaan?
De gemiddelde negert in Atlanta heeft het hele jaar door vakantie, het is daar namelijk niet zo'n bloeiend economisch paradijs.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:31:54 #56
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62687963
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:23 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat negers minder bedeeld zijn qua intelligentie. Ook al ben je ook zo'n halve neger, dit telkens proberen goed te praten staat sowieso gelijk aan het ontkennen van de harde realiteit .
Leer jij eerst nou maar even wat het verschil is tussen feit en overtuiging .
Krekker is de bom!
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:40:31 #57
28033 Pek
je moet wat
pi_62688226
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Dit is echt een zwaar belachelijke generalisatie.
Maar toch wel een beetje waar, aziaten zijn het slimst trouwens:

Bron

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:13:42 #58
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62691458
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Pek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Hier zijn al talrijke discussies over geweest op dit forum. Zonder weer opnieuw zo'n discussie te starten: het is wel erg makkelijk om te stellen dat de resultaten van het onderzoek waar jij hier aan refereert 'de waarheid' zijn.
Krekker is de bom!
  zondag 26 oktober 2008 @ 17:43:09 #59
3542 Gia
User under construction
pi_62694154
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Pek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Bron

Waar zijn die resultaten op gebasseerd? Op onafhankelijke iq-testen of op behaalde onderwijsresultaten?

Iemand die in de ghetto woont en daar opgroeit, stopt waarschijnlijk met studeren zogauw hij oud genoeg is om te gaan werken. En dan heb je het al over de slimmere types.

Als je nu eens op een universiteit een IQ-test afneemt van al deze bevolkingsgroepen die daar studeren, dan denk ik dat de uitkomst echt niet zoveel verschilt.

Afkomst is wel erg belangrijk voor de studieresultaten. Scholing kost nog steeds geld, namelijk.
pi_62694997
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Hier zijn al talrijke discussies over geweest op dit forum. Zonder weer opnieuw zo'n discussie te starten: het is wel erg makkelijk om te stellen dat de resultaten van het onderzoek waar jij hier aan refereert 'de waarheid' zijn.
En die talrijke discussies wezen uit dat van de drie rassen in gelijke omstandigheden, de Aziaten gemiddeld genomen het meest slimst waren, en de negers in gelijke omstandigheden minder slim waren vergeleken met de 2 andere rasgroepen. Helaas voor je, maar dit zijn toch de bikkelharde feiten.
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:40:30 #61
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_75912586
quote:

So true.
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:41:16 #62
284196 Underwatertaker.
I'll take you underwater
pi_75912593
Kutkick, ik weet het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')