En dat TMF beeld wordt toch aardig bevestigd als je over straat loopt in de VS. In Atlanta, waar ik van de zomer op een werkdag overdag een Burger King binnenliep, was ik letterlijk de enige blanke. Verder alleen negers met veel bling bling, oversized kleding en petjes. En niet 10 of 20, maar zeker 100 (ook op straat).quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:04 schreef Floripas het volgende:
Leuke reacties, maar de meeste Afro-Amerikanen noemen zichzelf helemaal geen "nigger". Echt weer een TMF-beeld dat hier heerst.
Zal wel dan. Ik handel met Chinezen en Amerikanen alsof het Volendammers zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:21 schreef Soul-Makossa het volgende:
Ebay, handelen, veiling winnen, jippie! Betalen, onderhandelen, Amerikaan doet schichtig, raar, moet perse 'zo' blabla, gewoon net ff andere cultuur en gedachtgoed al zijn ze ook blank. (ik ben bruin)
Misschien draaiden al deze negers nachtdiensten in een nabijgelegen fabriek. Ik zie het al helemaal voor me, zo'n donkere fabriekshal en dan al die witte tanden die oplichten in de nacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat TMF beeld wordt toch aardig bevestigd als je over straat loopt in de VS. In Atlanta, waar ik van de zomer op een werkdag overdag een Burger King binnenliep, was ik letterlijk de enige blanke. Verder alleen negers met veel bling bling, oversized kleding en petjes. En niet 10 of 20, maar zeker 100 (ook op straat).
A - wat doen ze daar (moeten die niet werken?)
B - het had zo een MTV-clip kunnen zijn
C - sommigen noemden elkaar zeker wel nigga. "Hey wassup nigga"
Ja joh, dat doen ze daar allemaal!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 11:44 schreef Max_Pain het volgende:
[..]
Maar die negers in amerika noemen elkaar toch allemaal niggers?
Burger King volk is inderdaad erg representatief volkquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat TMF beeld wordt toch aardig bevestigd als je over straat loopt in de VS. In Atlanta, waar ik van de zomer op een werkdag overdag een Burger King binnenliep, was ik letterlijk de enige blanke. Verder alleen negers met veel bling bling, oversized kleding en petjes. En niet 10 of 20, maar zeker 100 (ook op straat).
A - neem een beeld van het zuiden van de VS, in een bepaalde wijk, niet als algemeen beeldquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof negers in betere wijken vertoeven. Okay, alleen nachts als de bewoners niet in hun huizen zijn he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Burger King volk is inderdaad erg representatief volk
En hangt er ook maar net vanaf in welke wijk je rondloopt he...
Alle negers zijn uiteraard dom en ze wonen alleen maar in ghetto'squote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:15 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Alsof negers in betere wijken vertoeven. Okay, alleen nachts als de bewoners niet in hun huizen zijn he.
Feit blijft wel dat negers minder bedeeld zijn qua intelligentie. Ook al ben je ook zo'n halve neger, dit telkens proberen goed te praten staat sowieso gelijk aan het ontkennen van de harde realiteitquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 02:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Alle negers zijn uiteraard dom en ze wonen alleen maar in ghetto's
Nou ja, anders wordt het allemaal wat te ingewikkeld voor je he
Van de zomer?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waaaat? Volgens mij zijn er toch ook een heleboel zeer intelligente negers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:23 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Feit blijft wel dat negers minder bedeeld zijn qua intelligentie.
De gemiddelde negert in Atlanta heeft het hele jaar door vakantie, het is daar namelijk niet zo'n bloeiend economisch paradijs.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Van de zomer?
Zou het kunnen zijn dat er dan veel mensen vakantie hebben? En misschien niet zoveel geld om, bijvoorbeeld, naar Parijs op vakantie te gaan?
Leer jij eerst nou maar even wat het verschil is tussen feit en overtuigingquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:23 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat negers minder bedeeld zijn qua intelligentie. Ook al ben je ook zo'n halve neger, dit telkens proberen goed te praten staat sowieso gelijk aan het ontkennen van de harde realiteit.
Maar toch wel een beetje waar, aziaten zijn het slimst trouwens:quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit is echt een zwaar belachelijke generalisatie.
Hier zijn al talrijke discussies over geweest op dit forum. Zonder weer opnieuw zo'n discussie te starten: het is wel erg makkelijk om te stellen dat de resultaten van het onderzoek waar jij hier aan refereert 'de waarheid' zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar toch wel een beetje waar, aziaten zijn het slimst trouwens:
[ afbeelding ]
Bron
Waar zijn die resultaten op gebasseerd? Op onafhankelijke iq-testen of op behaalde onderwijsresultaten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar toch wel een beetje waar, aziaten zijn het slimst trouwens:
[ afbeelding ]
Bron
En die talrijke discussies wezen uit dat van de drie rassen in gelijke omstandigheden, de Aziaten gemiddeld genomen het meest slimst waren, en de negers in gelijke omstandigheden minder slim waren vergeleken met de 2 andere rasgroepen. Helaas voor je, maar dit zijn toch de bikkelharde feiten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hier zijn al talrijke discussies over geweest op dit forum. Zonder weer opnieuw zo'n discussie te starten: het is wel erg makkelijk om te stellen dat de resultaten van het onderzoek waar jij hier aan refereert 'de waarheid' zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |