abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62655065
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Na iemands dood (geen kans tot verweer) zeggen dat hij er allerlei buitenechtelijke relaties op nahield, is wel degelijk zwartmakerij.
Dat is toch hetzelfde laken een pak?
Verder, geen kans op verweer, ja, that's it, dat heb je met BO'ers. En er speelt ook de hypocrisie natuurlijk.
I´m back.
pi_62655137
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Na iemands dood (geen kans tot verweer) zeggen dat hij er allerlei buitenechtelijke relaties op nahield, is wel degelijk zwartmakerij.
Euhm... sorry hoor, heel de hetze is begonnen met alle complottheorieën van rechtse zijde, dat zijn dood eigenlijk een aanslag zou zijn a la Fortuyn. En nu de echte feiten naar buiten komen, is het weer "zwartmakerij". Het is ook nooit goed met die lieden die de waarheid enkel kunnen accepteren als het in hun straatje past.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:38:41 #253
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62655229
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde laken een pak?
Verder, geen kans op verweer, ja, that's it, dat heb je met BO'ers. En er speelt ook de hypocrisie natuurlijk.
Niet hetzelfde. Homo zijn wordt volgens de heersende / gangbare opinie in het westen niet als iets slechts gezien of in ieder geval geaccepteerd. Buitenechtelijke relaties daarentegen worden wel als iets slechts gezien.
Krekker is de bom!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:41:59 #254
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62655320
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:36 schreef Chancard het volgende:

[..]

Euhm... sorry hoor, heel de hetze is begonnen met alle complottheorieën van rechtse zijde, dat zijn dood eigenlijk een aanslag zou zijn a la Fortuyn. En nu de echte feiten naar buiten komen, is het weer "zwartmakerij". Het is ook nooit goed met die lieden die de waarheid enkel kunnen accepteren als het in hun straatje past.
Wat heeft een buitenechtelijke relatie te maken met het ontkrachten van de geruchten dat er sprake was van een aanslag?

En sinds wanneer is het veroordelen van zwartmakerij hetzelfde als het niet kunnen accepteren van de waarheid omdat het niet in het straatje zou passen?

Leer nadenken.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 21:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Mee eens.

Dat hij met drank op achter het stuur zat is relevant, aangezien er speculaties waren dat er sprake was van moord. Dit is echter gewoon irrelevante zwartmakerij. Ongeacht wat voor klootzak meneer Haider dan ook was.
Krekker is de bom!
pi_62655414
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het grappige is dat ze er een sport van maken om juist andersdenkenden uit te maken voor pedoseksueel. Als ze iets niet kunnen velen is het nl. andersdenkenden.
Niet dat Haider dat deed btw.
Haider heeft de aantijgingen nooit durven weerleggen
pi_62655494
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat heeft een buitenechtelijke relatie te maken met het ontkrachten van de geruchten dat er sprake was van een aanslag?

En sinds wanneer is het veroordelen van zwartmakerij hetzelfde als het niet kunnen accepteren van de waarheid omdat het niet in het straatje zou passen?

Leer nadenken.
[..]

Ik kan best nadenken.

Eerst zaten alle symapthisanten moord en brand te schreeuwen over de "verdachte omstandigheden" waarin hij is overleden. Nu komen dan de feiten over zijn auto-ongeval naar buiten (nl. dat hij net daarvoor in een homo-bar een liter vodka achterover had geslagen met een vriendje of iets dergelijks), dan is het weer niet goed, dan is het "zwartmakerij", ook al ontkracht men daarmee de complottheorie.

Sommige mensen WILLEN gewoon de waarheid niet horen, denk ik dan.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:57:19 #257
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62655817
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Chancard het volgende:

[..]

Ik kan best nadenken.

Eerst zaten alle symapthisanten moord en brand te schreeuwen over de "verdachte omstandigheden" waarin hij is overleden. Nu komen dan de feiten over zijn auto-ongeval naar buiten (nl. dat hij net daarvoor in een homo-bar een liter vodka achterover had geslagen met een vriendje of iets dergelijks), dan is het weer niet goed, dan is het "zwartmakerij", ook al ontkracht men daarmee de complottheorie.

Nogmaals. Dat hij homo zou zijn en in een homobar zat of dat hij een buitenechtelijke relatie zou hebben is niet relevant mbt het ontkrachten van de complottheorieen. Dat hij met alcohol achter het stuur op zat wel. Hou het dan bij dit laatste.

Verder zal het mij een worst wezen of die gast homo was of niet. Ik mocht 'm niet en zal geen traan voor 'm laten. Ik vind het persoonlijk alleen wel onnodig om na zijn dood allerlei irrelevante zaken naar buiten te brengen.
Krekker is de bom!
pi_62656178
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:57 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind het persoonlijk alleen wel onnodig om na zijn dood allerlei irrelevante zaken naar buiten te brengen.
Dan vergeet je dat het zijn assistent was die dat deed en niet de media zelf. Nu is het gewoon nieuws omdat iemand er mee naar buiten komt, dat is wat anders dan gaan spitten en speculeren.
pi_62656442
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef SCH het volgende:
Dan vergeet je dat het zijn assistent was die dat deed en niet de media zelf. Nu is het gewoon nieuws omdat iemand er mee naar buiten komt, dat is wat anders dan gaan spitten en speculeren.
En zijn 'opvolger' is uit de partij gezet daarom.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:21:57 #260
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62656489
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik beschuldig de media ook niet. Ik geef alleen aan dat ik het onnodig vind om dat soort dingen naar buiten te brengen. Of het nu van zijn partijgenoot komt, van zijn vrouw, of van een journalist die in zijn verleden gaat spitten.
Krekker is de bom!
pi_62656577
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik beschuldig de media ook niet. Ik geef alleen aan dat ik het onnodig vind om dat soort dingen naar buiten te brengen. Of het nu van zijn partijgenoot komt, van zijn vrouw, of van een journalist die in zijn verleden gaat spitten.
Ik vind het toch wel vrij relevant. Vind je het ook geen nieuws als Andre Rouvoet homo blijkt te zijn?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:38:32 #262
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62656850
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel vrij relevant. Vind je het ook geen nieuws als Andre Rouvoet homo blijkt te zijn?
Er is een verschil tussen relevantie en nieuws. Los daarvan kun je relevantie op verschilende vlakken bekijken. Relevant voor het functioneren van een samenleving, relevant voor het publiek, relevant voor een persoon, etc.

Op het moment dat blijkt dat een zittend politicus die homos veroordeelt zelf homo is, is een dusdanig feit in mijn ogen wel degelijk relevant voor de samenleving. Het kan namelijk zijn beleid op dat moment in een ander daglicht zetten. Na zijn dood daarentegen zie ik dat soort nieuws niet meer als relevant. Nieuws is het zeker, maar of het ook relevant nieuws is... dat betwijfel ik. Het nieuws geeft de kiezers in ieder geval geen informatie waar de samenleving beter of slechter door zou worden..

Dat Haider met drank op achter het stuur zat... dat nieuws is dus wel relevant, gezien de complottheorieen die vlak na het ongeluk verpreid werden.
Krekker is de bom!
pi_62657027
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen relevantie en nieuws. Los daarvan kun je relevantie op verschilende vlakken bekijken. Relevant voor het functioneren van een samenleving, relevant voor het publiek, relevant voor een persoon, etc.

Op het moment dat blijkt dat een zittend politicus die homos veroordeelt zelf homo is, is een dusdanig feit in mijn ogen wel degelijk relevant voor de samenleving. Het kan namelijk zijn beleid op dat moment in een ander daglicht zetten. Na zijn dood daarentegen zie ik dat soort nieuws niet meer als relevant. Nieuws is het zeker, maar of het ook relevant nieuws is... dat betwijfel ik. Het nieuws geeft de kiezers in ieder geval geen informatie waar de samenleving beter of slechter door zou worden..

Dat Haider met drank op achter het stuur zat... dat nieuws is dus wel relevant, gezien de complottheorieen die vlak na het ongeluk verpreid werden.
De manier waarop (extreem)rechts met homoseksualiteit omgaat, maakt het relevant.
Bovendien is het relevant waar hij die avond was en als je zegt dat hij zoveel gedronken heeft, dat deed hij dus in een homobar. Maar dan zou je wel bar mogen zeggen maar het woordje homo moeten weglaten?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:53:30 #264
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62657160
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:47 schreef SCH het volgende:

[..]

De manier waarop (extreem)rechts met homoseksualiteit omgaat, maakt het relevant.
Bovendien is het relevant waar hij die avond was en als je zegt dat hij zoveel gedronken heeft, dat deed hij dus in een homobar. Maar dan zou je wel bar mogen zeggen maar het woordje homo moeten weglaten?
Al heeft hij teveel gedronken in een kartonnendoos onder de brug, who cares???

Nu doe je alsof het gebruikelijk is dat men de plaats waar iemand gedronken heeft er altijd bijvermeldt wanneer men bekend maakt dat de persoon teveel gedronken heeft

En wat bereik je ermee wanneer je bewijst dat een dood extreemrechts persoon homo was?

"Beste in leven zijnde extreem-rechtse spreker A, wijlen extreem-rechts spreker B was homo, dus houd jij ook maar je bek, want je bent zelf dus vast ook homo!"

Maar dit wordt een zinloze woordneuk discussie. Ik heb mijn punt duidelijk gemaakt, je bekijkt het maar.
Krekker is de bom!
pi_62657192
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Al heeft hij teveel gedronken in een kartonnendoos onder de brug, who cares???
Was ook interessant geweest. Je kunt niet doen alsof dit geen nieuws is. De verjaardag van zijn moeder werd ook overal vermeld.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:58:38 #266
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62657273
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 23:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Was ook interessant geweest. Je kunt niet doen alsof dit geen nieuws is. De verjaardag van zijn moeder werd ook overal vermeld.
Wanneer Paris Hilton haar hondje dood is, is het ook nieuws. Of het relevant voor het functioneren van een samenleving is betwijfel ik.
Krekker is de bom!
pi_62657650
wat maakt nou uit dat die jongen homo was, zijn vrouw ging er goed mee om.
alleen van kleien jongentjes moet je afblijven.

maar dat zijn vriend nu leider van die partij wordt kan ie wel vergeten
pi_62658765
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 13:44 schreef JohnDope het volgende:
En opeens nu meneer dood is, gaat er een beerput open. Dat is - objectief gezien - gewoon alles, behalve geloofwaardig.
Ja, dat zie je anders nooit, dat na iemands dood verzwegen elementen van diens bestaan wereldkundig worden gemaakt.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:30:13 #269
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_62658869
we zijn het er in elk geval over eens dat homofilie en politiek geen goede combinatie vormt. Er zijn wel meer van zulke combinaties te bedenken, maar het gaat nu over extremisme icm homoisme. Laat dat duidelijk zijn.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_62659053
Aoristus zit graag aan Mao ze dong.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:47:11 #271
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_62659080
En Apropos is een vieze voyeur
pi_62659434
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:47 schreef Chancard het volgende:
Ik kan best nadenken.
Eerst zaten alle sympathisanten moord en brand te schreeuwen over de "verdachte omstandigheden" waarin hij is overleden. Nu komen dan de feiten over zijn auto-ongeval naar buiten (nl. dat hij net daarvoor in een homo-bar een liter vodka achterover had geslagen met een vriendje of iets dergelijks), dan is het weer niet goed, dan is het "zwartmakerij", ook al ontkracht men daarmee de complottheorie.
Exact !

En bovendien is de relatie Haider-Petzner pas LATER, dus na de bekendmaking over de toedracht van het ongeval, naar buiten gekomen, door nota bene Petzner ZELF; niet door de media.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:33:29 #273
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_62659594
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 02:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Exact !

En bovendien is de relatie Haider-Petzner pas LATER, dus na de bekendmaking over de toedracht van het ongeval, naar buiten gekomen, door nota bene Petzner ZELF; niet door de media.
Het gaat er ook niet om dat de media fout is. Het gaat erom dat het onnodig was van die gozer om dat nieuws naar buiten te brengen.
Krekker is de bom!
pi_62659675
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 02:33 schreef KreKkeR het volgende:
Het gaat er ook niet om dat de media fout is. Het gaat erom dat het onnodig was van die gozer om dat nieuws naar buiten te brengen.
Waarom niet ! ? Het is zijn verklaring, over zijn persoonlijke leven en niet als 'eerste de beste schandknaap', maar als plaatsvervanger; dat is relevant !
pi_62659776
quote:
Het was onnodig, inderdaad. En het was ook onverstandig van Petzner. Maar hij heeft het TOCH gedaan. En daarbij heeft kennelijk meegespeeld hoe emotioneel Petzner was over de dood van Haider. En Petzner laat met zijn uitspraken ook geen gras groeien over hoe belangrijk Haider in zijn leven was. En dat er meer was dan zomaar een relatie.

Juist dat gegeven maakt het politiek en publiek interessant, omdat:
a) het meespeelt in de omstandigheden waarin de dood van Haider plaatsvond
b) Petzner de beoogde opvolger van Haider was
pi_62662311
quote:

[..]

Die knaap zit op ieder zender te janken dat zijn liefde dood is.

Dta is niet naar buiten brengen , die knaap is ziek van verdriet
pi_62664407
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:30 schreef Aoristus het volgende:
we zijn het er in elk geval over eens dat homofilie en politiek geen goede combinatie vormt. Er zijn wel meer van zulke combinaties te bedenken, maar het gaat nu over extremisme icm homoisme. Laat dat duidelijk zijn.
pi_62664427
quote:

[..]

Wat is er mis met het vertellen van de waarheid?
pi_62665196
Wisten ze dat in Iran ook toen hij daar kwam slijmen?
pi_62665256
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Halcon het volgende:
In Iran is homo ook verboden hoor

daar hadden ze die Haider opgeknoopt
pi_62666448
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:13 schreef henkway het volgende:

[..]

Of gewoon gefrustreerd omdat hij niet de opvolger is geworden. Kijk, het maakt mij niet uit of Haider homoseksueel is of niet, maar het blijft raar dat hij er nu mee komt en dat het nooit eerder ter sprake is gekomen. Als bv Wouter Bos geregeld in de homobar komt, dan komt dat echt wel in de media terecht.
pi_62666463
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:56 schreef henkway het volgende:

[..]

In Iran is homo ook verboden hoor

daar hadden ze die Haider opgeknoopt
Vandaar mijn post.
pi_62668026
quote:
De assistent en beoogde opvolger van Jörg Haider, Stefan Petzner (27), heeft in een interview bekend dat hij de minnaar was van de getrouwde Haider.De twee zouden op de fatale avond ruzie hebben gekregen op een feestje, waarna Haider zich ging bezatten in een gay-bar.
pi_62668099
quote:
De verongelukte Oostenrijkse politicus Jörg Haider had een relatie met de man die hem binnen zijn partij opvolgde; Stefan Petzner heeft toegegeven dat hij een geheime relatie had met Haider. Hij is intussen ontslagen door zijn partij.

Haider was getrouwd en had twee kinderen. Dat belette hem niet om op de avond van zijn fatale ongeluk door te zakken in een homobar. Haider (58) en Petzner (27) zouden die avond ruzie hebben gehad, waarna Haider naar de homobar trok. Later op de avond kroop hij dronken achter het stuur. Hij reed vervolgens veel te snel en verloor de macht over het stuur.
Ontslag

Petzner heeft nu in een radio-interview bekend dat hij een relatie had met Haider. "Hij was de man van mijn leven", klonk het. De uitlatingen van Petzner zijn hem al duur komen te staan; hij werd door zijn partij, de extreemrechtse BZÖ, op staande voet ontslagen. Josef Buchner wordt nu de nieuwe partijleider.
pi_62668453
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:53 schreef Halcon het volgende:
IraK; hij is naar Saddam Hussein in IraK gegaan. Wel de feiten goed weergeven, he ?
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:54 schreef Halcon het volgende:
Kijk, het maakt mij niet uit of Haider homoseksueel is of niet, maar het blijft raar dat hij er nu mee komt en dat het nooit eerder ter sprake is gekomen. Als bv Wouter Bos geregeld in de homobar komt, dan komt dat echt wel in de media terecht.
Het heeft in de media gestaan; al minstens sinds 2000 en als je zou lezen, in plaats van stomweg iets neerplempen, dan het je dat ook geweten.
pi_62681405
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 16:28 schreef Apollyon het volgende:

[..]

IraK; hij is naar Saddam Hussein in IraK gegaan. Wel de feiten goed weergeven, he ?
[..]

Het heeft in de media gestaan; al minstens sinds 2000 en als je zou lezen, in plaats van stomweg iets neerplempen, dan het je dat ook geweten.
Tijd voor je pilletje denk ik. Haider heeft flink geslijmd bij Iran (met zijn anti-semitisme jegens Israel). Verder is het pas nu echt een item in de media. Dus over lezen gesproken...
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:10:00 #288
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_62684680
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 11:13 schreef henkway het volgende:

[..]

En toevallig heeft hij een camera nodig om dat te uiten / verwerken

Niet janken voordat je geslagen wordt, zou ik zeggen
pi_62685452
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

En toevallig heeft hij een camera nodig om dat te uiten / verwerken

Niet janken voordat je geslagen wordt, zou ik zeggen
ne hij werd geïnterviewd voor de TV en hij kan er kennelijk niet over praten zonder te gaan snotteren.
overigens is dat snotteren de oorzaak dat hij gelijk geen voorzitter meer is van die rechtse club
pi_62685943
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:30 schreef Aoristus het volgende:
Hey dat klinkt net als Haiders partij over homoseksualiteit.

Iets te verbergen?
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:34:44 #291
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_62688027
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:48 schreef henkway het volgende:

[..]

ne hij werd geïnterviewd voor de TV en hij kan er kennelijk niet over praten zonder te gaan snotteren.
overigens is dat snotteren de oorzaak dat hij gelijk geen voorzitter meer is van die rechtse club
2 woorden: "Geen commentaar".
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hey dat klinkt net als Haiders partij over homoseksualiteit.

Iets te verbergen?
Lul niet zo slap, het gaat over beeldvorming, een traditioneel rechts item en een sterke overeenkomst die deze factoren met elkaar gemeen hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')