abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62224831
Beste mensen ik had een vraagje en zit al tijdje in geschil met telfort. het gaat om volgende.

Ik heb een unlimit telfort abbonement van 18 euro per maand, dit wil zeggen dat ik naar telfort nummers gratis mag bellen.
Ik kreeg maand Juli een rekening van 108 euro en het was van me rekening afgeschreven.
toen keek ik naar me factuur en wou kijken naar welke nummers ik had gebeld dat zoveel geld had gekost. Wat bleek er dat ik 3 dagen lang voor me gebeld gespreks moest betalen al belde ik ook naar telfort nummer.

Opdat moment heb ik gelijk naar telfort gebeld, en ik zei er is volgende fout gemaakt. Dus zij excuses aangeboden en zei dat ze kredit berekening zou maken. Maar toen zei ik heb geld nodig ik ga op vakantie stuur nieuw factuur ik betaal het ze zei "okey".
ik heb inmiddels de rekening van augst betaald.. en paar dagen later kreeg ik een betaal herinnering van maand juli dat ik 108 moest betalen. toen heb ik geprobeerd om ze te bellen maar moest 10 min wachten en per min kost het 0,30 cent plus mob. kosten.
Vervolgens heb ik ze een email gestuurd over het feit dat niet klopt.

Het is inmiddels 26 september 2008.. ik kreeg die dag een sms van "Uw nummer wordt per 30 september afgesloten wegens openstaande rekening".
Opdat moment heb ik ze een uitgebereid email gestuurd en vervolgens duidelijk gemaakt dat ik met jurdische stappen zou komen als ze dat zouden doen. want het is niet mijn fout.

Ik kreeg direct een dag daarna antwoord over het feit dat er een storings is geweest en dat ik maar 38 euro hoeft te betalen.

Nu komt het leukste: wat hebben ze gedaan, ze hebben heel simpel 108 euro min 70 euro gedaan. want 70 euro was de onnodig extra kosten bleek in het in mijn factuur.
Maar 108 euro is incl BTW van 19% en 70 euro is exl BTW van 19%.

Dit heb ik ze afgelopen zaterdag per email duidelijk gemaakt en ook dat ik schade vergoeding wil voor dit helegedoe. Want, ze laten mij 2x extra betalen door hun fout.

Mijn vraag was hoe sterk sta ik juridische tegenover dit schade vergoeding en mijn verhaal?

Bedankt voor jullie antwoord. excuses voor schrijf/spelling fout heb het snel ff getypt.
pi_62224952
Hoeveel schade heb jij dan geleden? Meer dan een paar euro's aan telefoonkosten is dat niet lijkt me?
pi_62225116
ik zou over die paar euro geen problemen meer maken, wees blij dat het geregeld is. Het nemen van juridische stappen kost je meer dan het opleverd en een rechstbijstandsverzekering zal hier ook niet aan beginnen omdat het niet kostendekkend is.

Oh ja en verder je verhaal wat netter opschrijven want ik ben nu nog bezig mijn kromgetrokken tenen recht te masseren.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_62225279
Schadevergoeding
Druk aan het verbouwen!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:19:43 #5
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_62225509
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:09 schreef kevert het volgende:
Schadevergoeding
Ach zo gek vind ik het niet om in ieder geval de gemaakte kosten terug te krijgen. Ik heb hetzelfde gehad met een ander bedrijf (UPC) en ik kreeg echt sterk de indruk dat ze daar expres allerlei fouten maken of zaken maar half regelen zodat je elke keer weer dat dure 0900 moet bellen om zaken recht te zetten die ze best in 1 keer goed hadden kunnen oplossen. Nog nooit zoveel incompetente, domme, achterlijke idioten aan de telefoon gehad als daar....
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_62228960
Waarom zou ik jou snel getypte stukje serieus nemen als je zelf geen zin hebt om een normaal stukkie tekst neer te zetten?:')
En moeilijk over een paar euro, kan in principekwestie zijn maar met een schadevergoeding komen..
pi_62575034
Jullie hebben het telkens over paar euries paar euries, betaal jullie het dan? als het maar paar euries is!!

Even voor de duidelijkheid het gaat bij mij niet om die paar euries maar meer over het feit dat zei wakker geschud moeten worden. Klanten als Deetch, DonJames, kevert laat dat toe en zulke bedrijven worden van jullie paar euries wel rijker en jij armer. Als jij iets fout doet is het gelijk blokkering van je nummer. Als zij iets fout doen krijg je een sorry met hoop gezeik achter je aan!!
pi_62576264
jij moet euries gewoon betaal ja

[ Bericht 72% gewijzigd door lighted op 22-10-2008 12:06:35 ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:51:11 #9
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_62581310
Vergoeding voor de gemaakte kosten kun je proberen, maar een schadevergoeding?
pi_62584133
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:04 schreef Raman het volgende:
Jullie hebben het telkens over paar euries paar euries, betaal jullie het dan? als het maar paar euries is!!

Even voor de duidelijkheid het gaat bij mij niet om die paar euries
Je spreekt jezelf tegen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:32:24 #11
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_62584192
staat ik ?

ik staat,
jij staat,
wij staten,
zij staten ?
O ja, niet dan toch zeker
pi_62588361
Ik mis helemaal in dit verhaal dat jij het onbetwiste deel over hebt gemaakt.
Aantoonbare schade kan je altijd calimen, dus als jij aan kan tonen dat jij veel kosten hebt moeten maken voor het bellen naar de klantenservice, dan kan je dat gewoon melden. Zeker omdat zij een fout hebben gemaakt.
Ook als blijkt dat zij vergeten zijn dat de 70 euro ex BTW is, dan kan je dit gerust inhouden op de betaling en hierover contact opnemen met de melding dat zij een rekenfout hebben gemaakt, maar betaal altijd het onbetwiste deel.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 17:53:10 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62588409
Ben ik de enige die grote moeite heeft het onsamenhangende verhaal in de OP te volgen
pi_62588498
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die grote moeite heeft het onsamenhangende verhaal in de OP te volgen
Staat er een verhaal in de OP dan?
pi_62608455
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:01 schreef Deetch het volgende:

kost je meer dan het opleverd

Oh ja en verder je verhaal wat netter opschrijven want ik ben nu nog bezig mijn kromgetrokken tenen recht te masseren.
Hilarisch, iemand slecht Nederlands verwijten en dan zo'n kneiter van een fout maken.
Pot, ketel, enzovoorts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')