Beste mensen ik had een vraagje en zit al tijdje in geschil met telfort. het gaat om volgende.
Ik heb een unlimit telfort abbonement van 18 euro per maand, dit wil zeggen dat ik naar telfort nummers gratis mag bellen.
Ik kreeg maand Juli een rekening van 108 euro en het was van me rekening afgeschreven.
toen keek ik naar me factuur en wou kijken naar welke nummers ik had gebeld dat zoveel geld had gekost. Wat bleek er dat ik 3 dagen lang voor me gebeld gespreks moest betalen al belde ik ook naar telfort nummer.
Opdat moment heb ik gelijk naar telfort gebeld, en ik zei er is volgende fout gemaakt. Dus zij excuses aangeboden en zei dat ze kredit berekening zou maken. Maar toen zei ik heb geld nodig ik ga op vakantie stuur nieuw factuur ik betaal het ze zei "okey".
ik heb inmiddels de rekening van augst betaald.. en paar dagen later kreeg ik een betaal herinnering van maand juli dat ik 108 moest betalen. toen heb ik geprobeerd om ze te bellen maar moest 10 min wachten en per min kost het 0,30 cent plus mob. kosten.
Vervolgens heb ik ze een email gestuurd over het feit dat niet klopt.
Het is inmiddels 26 september 2008.. ik kreeg die dag een sms van "Uw nummer wordt per 30 september afgesloten wegens openstaande rekening".
Opdat moment heb ik ze een uitgebereid email gestuurd en vervolgens duidelijk gemaakt dat ik met jurdische stappen zou komen als ze dat zouden doen. want het is niet mijn fout.
Ik kreeg direct een dag daarna antwoord over het feit dat er een storings is geweest en dat ik maar 38 euro hoeft te betalen.
Nu komt het leukste: wat hebben ze gedaan, ze hebben heel simpel 108 euro min 70 euro gedaan. want 70 euro was de onnodig extra kosten bleek in het in mijn factuur.
Maar 108 euro is incl BTW van 19% en 70 euro is exl BTW van 19%.
Dit heb ik ze afgelopen zaterdag per email duidelijk gemaakt en ook dat ik schade vergoeding wil voor dit helegedoe. Want, ze laten mij 2x extra betalen door hun fout.
Mijn vraag was hoe sterk sta ik juridische tegenover dit schade vergoeding en mijn verhaal?
Bedankt voor jullie antwoord. excuses voor schrijf/spelling fout heb het snel ff getypt.