abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 september 2008 @ 14:58:07 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61996938
Welkom in het Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic.

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers!
In de Wiki! van Klussen en Wonen kun je jezelf in de OP van dit topic in de lijst zetten met \'klussers met voorpret\'

Geef even aan in welke stage van het klussen je zit.. Wacht je nog op je hypotheek? Doet de aannemer nog moeilijk? Of zijn alle data al rond?


Eigen topics van klussers met voorpret:

  • de hut van Gurb .
  • Coolguy's Tempel!!!. Bezig met vloer leggen in de keuken en schilderen.
  • Pipo_ gaat samenwonen in Hintham-City!. 27 juni de sleutel van onze Maisonette en dan in 3 weken schilderen, nieuwe vloer en alle meubels er in

    Nog-niet-klussende, eigen-topic-loze FOK!kers met Verhuis/Klus/Woon voorpret en kriebels:

  • tirannetje24 Koopcontract getekend of niet?
  • Diesz: Heeft een bestaand huis gekocht. De overdracht is op 4 februari 2008
  • CarOnline Druk aan het bouwen in Duitsland. Woont momenteel in een tijdelijk huis.
  • leonieke: Pleisterwerken zijn bezig, in september gaan we chappen en misschien al vloeren Onze eigen blog
  • Cutie In oktober de koop-aanneemovereenkomst getekend voor een nieuwbouwwoning in Rotterdam. De oplevering is medio 2009.
  • liefkleinmeisjuh Een 2-onder-1-kap huis gekocht. Levering: 1 juli of vroeger. Eigen huis staat te koop.
  • Bleiblei en Stormqueen[/b] hebben hun koopcontract getekend en gaan per 1 oktober naar hun nieuwe huis in Eindhoven. Er komt nog een klustopic, want we gaan flink timmeren!
  • Tumble krijgt 2 juni de sleutels van een 2 onder 1 kap hoekwoning en is van plan een klustopic te openen aannemer gaat nieuwe keuken badkamer douche en stenen vloer met vloerverwarming plaatsen en dat alles in 3 weken.
  • Sonnetje85 gaat samenwonen, 15 juli krijgt ze de sleutel van een hoekhuis. Er komt een klustopic, omdat we van plan zijn best veel te gaan doen.
  • JT_RSD gaat samenwonen. Sleuteloverdracht op 2 juni 2008. (Geplande) kluswerkzaamheden beperkt tot verven, laminaatvloertje en badkamermeubel
  • Seventees Nieuwbouwappartement in de Zaanstreek. Krijgt 11 september de sleutel!
  • Annemiek78 en Martijn77 Tweekapper gekocht per 31-03-2009/ Per 21-07-2008 in tijdelijke woonruimte.
  • SpotlessMind00 Eengezinswoning gekocht per 26-09-2008.
  • Amokjeeh Appartement in Haarlem in aanbouw, per half oktober begint het klussen!
  • Oblivion heeft een lief klein boerderijtje gekocht!
  • PiperMaru heeft waarschijnlijk een huisje gekocht in Eindhoven!
  • k_man woont sinds 1 juli in zijn appartement en wacht op de meubels!
  • motorbloempje kan waarschijnlijk naar een nieuw huurappartementje in Nijmegen!
  • Dromer heeft een mooi gerenoveerd en gemoderniseerd 'herenhuis' van rond 1900 gekocht.
  • Jose1985 krijgt ergens in oktober de sleutel van haar huurappartementje!

    Vorige topic:
    Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 21
  •   maandag 29 september 2008 @ 15:00:05 #2
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_61996990
    Laatste quote:
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 14:50 schreef bleiblei het volgende:
    Hilversum heeft wel heeeel mooie huizen .
    En je bent zo bij water .
    Mijn vriend heeft een bootje bij Kortenhoef

    En H'sum zit indd. op het nachtnet. Ben dus niet helemaal afgesneden van de geciviliseerde wereld
    pi_61997003
    Die andere is al verkocht onder voorbehoud...
    En ons huis staat te koop, in Soest...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_61997010
    Ik mis nog een OP?
    Nu niet meer!

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 29 september 2008 @ 15:02:46 #5
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_61997052
    Ja ja, ik was aan het knutselen

    Uit het vorige topic nog een linkje van een huis dat ik mooi vind:

    http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/?id=c3508c60-7e0d-4336-b9b2-c365a363ca0a&objecttype=DetailKoopObject
      maandag 29 september 2008 @ 15:04:34 #6
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_61997101
    Daim, ik zie nu net dat-ie al verkocht is onder voorbehoud
    pi_61997419
    -edit- (zoek wel even rond op het fok forum!)

    [ Bericht 84% gewijzigd door Jose1985 op 29-09-2008 16:17:58 ]
      maandag 29 september 2008 @ 15:23:10 #8
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_61997602
    is de OP niet een beetje verouderd eigenlijk of mis ik een hoop topics?
    pi_61997925
    Mijn status klopt idd nog steeds, nog steeds een klusser met voorpret.

    Op de bouw zijn ze bezig met het bouwrijp maken, ik wacht nog steeds op de keukenboer voor een offerte en ik ben bezig met het opknappen van een eettafel en stoelen (foto's volgen als e.e.a. de moeite van het showen waard is)
    pi_61998481
    Mijn status klopt grotendeels. Ik wacht nog op de meubels voor de woonkamer. Die voor de slaapkamer zijn geleverd.

    Verder nog kleine dingetjes als lampen, balkon, gordijnen, etc.
      Hoofdredactie Fotografie maandag 29 september 2008 @ 15:56:48 #11
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_61998545
    De OP is idd best well erg verouderd ja. Met name de topics van mensen die al lang en breed van hun nieuwe huis aan het genieten zijn

    Ik denk dat we daar toch eens iets anders op moeten verzinnen, want dit werkt niet helemaal lekker... Ik ben er ook niet helemaal over uit of die Wiki nou wel zo handig is, want veel mensen wijzigen die dingen nooit omdat ze bijvoorbeeld niet weten hoe het werkt en vragen dus gewoon hier of ze in de OP kunnen (wat Vonk of ik dan doen), maar vervolgens komen ze weer nooit in de Wiki terecht en zijn de volgende keer weer pleite uit de OP.

    Jammer, want tis juist zo leuk om de vorderingen te volgen en door te kunnen klikken naar de topics...
      maandag 29 september 2008 @ 19:14:16 #12
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_62003739
    Wat een leuk topic is dit nog steeds! (Sprak de bedenker en reeks-starter trots)

    Dat van die OP is inderdaad lastig. Maar zolang er zoveel modjes aktief meeposten is het natuurlijk makkelijk en snel opgelost. Gewoon zorgen dus dat er altijd een mod is met kriebels.

    Verder was ik benieuwd naar updates van CarOnlin en Leonieke, die stammen nog uit mijn kriebeltijd.
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_62003816
    Oh Pluphy, wil je ook mee genieten van ons huisje?
    Dan kan ik je even pmmen? (Want we moeten nog wachten tot volgend jaar Mei... )

    Is een oud boerderijtje....
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 29 september 2008 @ 19:17:57 #14
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62003866
    tvp
    disclaimer
    pi_62003974
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
    tvp
    *knuffeltje geeft aan SQ...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 29 september 2008 @ 19:22:44 #16
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62004020
    tnx
    disclaimer
    pi_62004157
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 12:48 schreef Aventura het volgende:
    Vriendje en ik willen kopen
    Wel spannend allemaal hoor, we zijn de opties op een rijtje aan het zetten. We willen in Hilversum kopen, en tot ongeveer 3 ton gaan. We kunnen misschien meer lenen, maar we kijken ook naar de maandlasten. Die moeten acceptabel blijven. Ik krijg rentekorting omdat ik bij een bank werk, dat is dus mooi meegenomen. Volgens mijn vlugge berekeningen komen we dan uit op een netto hypotheeklast van 500 euro.
    Netto maandlasten van 500 euro bij een hypotheek van 300.000 euro? Ik lees dat je rentekorting krijgt enzo, maar dan nog vind ik 500 euro wel extreem weinig... Onze maandlast is al hoger terwijl onze hypotheek iets meer dan de helft is van 300.000...

    Mocht het toch kloppen, laat het dan even weten, dan ben ik wel bereid om mijn ziel te verkopen en voor een bank te gaan werken....
      maandag 29 september 2008 @ 19:31:57 #18
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_62004289
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 19:16 schreef Oblivion het volgende:
    Oh Pluphy, wil je ook mee genieten van ons huisje?
    Dan kan ik je even pmmen? (Want we moeten nog wachten tot volgend jaar Mei... )

    Is een oud boerderijtje....
    Oh natuurlijk! Ik zocht al naar een eigen topic, maar je houdt het nog wat afgeschermd, begrijp ik!

    Moet je zo lang wachten joh. Dat moesten wij ook voor ons (stads)boerderijtje.
    Maar ze zijn het driehonderduizenddubbel waard hoor! En ik sleep je er wel doorheen! "Achteraf was het een eitje." Ken je de meetlint-truc al?
    Ik ga je pm'en!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_62005399
    Wat is de meetlint-truc?
    * verita lurkt
    It ain't over 'till the fat lady sings
    La prudencia es la madre de la ciencia.
      maandag 29 september 2008 @ 20:08:40 #20
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_62005514
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 20:05 schreef verita het volgende:
    Wat is de meetlint-truc?
    * verita lurkt


    100 dagen vóór de verhuizing hang je 'm op, en elke dag knip je 1 cm af.

    Ik had er echt lol aan, soms leek het heel traag te gaan, en soms ging het opeens heel snel.
    Vooral na een weekendje weg of zo!
    ... ♥ ik mis je ♥
      maandag 29 september 2008 @ 20:36:29 #21
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62006470
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 19:26 schreef Sleeve het volgende:

    [..]

    Netto maandlasten van 500 euro bij een hypotheek van 300.000 euro? Ik lees dat je rentekorting krijgt enzo, maar dan nog vind ik 500 euro wel extreem weinig... Onze maandlast is al hoger terwijl onze hypotheek iets meer dan de helft is van 300.000...

    Mocht het toch kloppen, laat het dan even weten, dan ben ik wel bereid om mijn ziel te verkopen en voor een bank te gaan werken....
    Wij betalen op 3ton, +/- 1500 bruto rente en aflossing, wat weer +/- 1000 euro netto is.
    Rente korting vanuit bank is vaak (jaja, word maar jaloers ) 1/3de van het bedrag. Dwz. normaal betaal je 6% rente. Met die korting 4%.

    Kortom, ik denk dat je aardig bij die 500 euro in buurt kunt komen .
    pi_62006662
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 19:31 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Oh natuurlijk! Ik zocht al naar een eigen topic, maar je houdt het nog wat afgeschermd, begrijp ik!

    Moet je zo lang wachten joh. Dat moesten wij ook voor ons (stads)boerderijtje.
    Maar ze zijn het driehonderduizenddubbel waard hoor! En ik sleep je er wel doorheen! "Achteraf was het een eitje." Ken je de meetlint-truc al?
    Ik ga je pm'en!


    Die ken ik nog van jouw topic!
    Was het maar zo'n feest dat het nog maar 100 dagen duurde...
    Och, we komen er wel, eerst maar eens dit huis verkopen, en dat gaat me net iets te langzaam...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62007194
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 19:26 schreef Sleeve het volgende:

    [..]

    Netto maandlasten van 500 euro bij een hypotheek van 300.000 euro? Ik lees dat je rentekorting krijgt enzo, maar dan nog vind ik 500 euro wel extreem weinig... Onze maandlast is al hoger terwijl onze hypotheek iets meer dan de helft is van 300.000...

    Mocht het toch kloppen, laat het dan even weten, dan ben ik wel bereid om mijn ziel te verkopen en voor een bank te gaan werken....
    banken geven ook maar 30% rentekorting over 5x jaarsalaris
    pi_62007236
    Jemig spijtig te horen dat ze je willen lozen SQ
      maandag 29 september 2008 @ 21:05:40 #25
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_62007296
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 20:36 schreef bleiblei het volgende:

    [..]

    Wij betalen op 3ton, +/- 1500 bruto rente en aflossing, wat weer +/- 1000 euro netto is.
    Rente korting vanuit bank is vaak (jaja, word maar jaloers ) 1/3de van het bedrag. Dwz. normaal betaal je 6% rente. Met die korting 4%.

    Kortom, ik denk dat je aardig bij die 500 euro in buurt kunt komen .
    En zeker als je aflossingsvrij neemt (niks kwijt bent aan kapitaalopbouw) en eigen geld kunt inbrengen. (zonder levensverzekeringsdeel kan)
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_62008597
    Ik zoek eigenlijk iemand met tijd teveel en die goed kan photoshoppen...

    Weten jullie iemand?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 29 september 2008 @ 22:44:56 #27
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62011015
    Wij hebben een huis gekocht en krijgen als alles nu volgens plan loopt rond 15 oktober de sleutel. De overdracht had al veel eerder gekund maar de hypotheekverstrekkers doen erg zooo lang over om alles te beoordelen (schijnt met de kredietcrisis te maken te hebben... ZUCHT).
    Maar goed, we hebben er helemaal zin in, lekker slopen, schuren, behangen, verfen en uiteindelijk alles lekker inrichten totdat het ons thuis is

    Er gaat zeker een klustopic komen, genoeg uitdagingen die we nog tegen gaan komen en waar ik jullie graag deel van laat uitmaken

    We hebben wel dit weekend onze droomtafel gezien, een handgemaakte robuuste eettafel van 250 jaar oud eiken
    Die gaan we van de week maar gewoon kopen hebben we net besloten
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62011086
    Cool, kip!

    15 Oktober komt heel snel!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 29 september 2008 @ 22:51:22 #29
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62011249
    Ja dat zegt iedereen, maar het duurt toch nog veel te lang voor mijn gevoel.
    Ik zie overal mooie aanbiedingen en ideeën en spullen, maar kan nog niks kopen omdat we het nergens kunnen laten... heb gewoon zin om echt iets met mijn handen te kunnen doen in plaats van alleen dingen in mijn hoofd te bedenken. Ik heb wel helemaal in mijn hoofd zitten hoe het moet worden en gelukkig zitten heer BBQ-kip en ik op één lijn hierin (was bij dit huis wel anders, haha, we hebben een jaar zonder gordijnen gezeten omdat we het niet eens konden worden hehe)

    Zal wel erg wennen zijn, van een randgemeente van Den Haag naar Maassluis, heel anders, maar helemaal leuk!
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62011344
    Vertel eens wat gezamenlijke plannen?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 29 september 2008 @ 23:11:30 #31
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62012010
    Badkamer uitbreiden en compleet renoveren (= nu authentiek uit 1962...), plafonds opknappen, tezijnertijd toilet beneden en boven renoveren (pas als we er wonen), laminaat leggen, grenen vloer beneden opknappen, hoge plinten maken overal i.p.v. afzichtelijke plakplinten, trappen opknappen, etc.
    Uiteindelijk moet de benedenverdieping een voorkamer er als volgt uit gaan zien: erker, pizzaoven/open haard, "verweerde, gebruikte look grenen vloer" en de achterkamer: dezelfde grenen vloer als in de voorkamer, flinke woonkeuken met openslaande deuren naar de tuin en droomeettafel.
    Op de eerste verdieping de nieuwe badkamer, onze slaapkamer, rommelkamertje, een bibliotheekkamer/studeerkamer (inclusief authentiek groen lampje op het donkerhouten bureau ) en toilet.
    Tweede verdieping is de zolder, daar gaan we als we er wonen iets leuks van maken, voor nu weten we dat nog niet precies. Misschien wordt het door de tijd werkkamer voor mijn vent als hij freelance besluit te gaan werken

    Geen heeeele grote verbouwingen, maar aangezien alle kozijnen nu donkerblauw zijn en beplakt met zand en schelpjes en op sommige muren ook het strandthema is doorgetrokken wordt het nog wel een klus...
    Maar wel een hele leuke
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62012112
    Leuk hoor! Ga je ook een eigen topic bijhouden?
    Ik hoop het wel...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 29 september 2008 @ 23:18:46 #33
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62012276
    Ik zit de laatste maanden lekker te lurken in K&W en ga zeker een eigen topicje starten.
    Dan hoop ik te kunnen laten zien dat het van "net niet helemaal goed en netjes opgeknapt door de vorige eigenaar" naar Kippies droomhuis wordt getransformeerd
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      dinsdag 30 september 2008 @ 07:21:28 #34
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62015902
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    banken geven ook maar 30% rentekorting over 5x jaarsalaris
    Volgens mij niet hoor.
    Bij de ABN en Rabo niet voor zover ik weet.
    Bij Achmea weer wel. Maar dat is weer geen bank maar verzekeraar .
    pi_62018759
    Overdracht wordt bij ons waarschijnlijk 19 november
    Het aftellen kan beginnen

    Wat wij gaan doen:
    - stuccen, mogelijk het hele huis maar laten we nog even goed beoordelen door stucadoor
    - nieuwe vloer in de woonkamer (eiken behandeld met donkerbruine olie)
    - nieuwe keuken
    - nieuwe plafonds boven
    - uiteraard alles schilderen

    Ik heb er zin in
    pi_62020372
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 07:21 schreef bleiblei het volgende:

    [..]

    Volgens mij niet hoor.
    Bij de ABN en Rabo niet voor zover ik weet.
    Bij Achmea weer wel. Maar dat is weer geen bank maar verzekeraar .
    Hier wel iedergeval , dit is een bank verzekeraar
    pi_62022943
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 21:44 schreef Oblivion het volgende:
    Ik zoek eigenlijk iemand met tijd teveel en die goed kan photoshoppen...

    Weten jullie iemand?
    kan wel goed photoshoppen maar heb niet tijd teveel Wat heb je nodig?
    pi_62023998
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 14:01 schreef Helox-in-a-box het volgende:

    [..]

    kan wel goed photoshoppen maar heb niet tijd teveel Wat heb je nodig?
    Het huisje in verschillende kleuren...
    We hebben wel een idee hoe of wat, maar niet precies.
    En dan is het wat makkelijker als je een plaatje kan zien.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 30 september 2008 @ 14:39:18 #39
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62024032
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 10:47 schreef PiperMaru het volgende:
    Overdracht wordt bij ons waarschijnlijk 19 november
    Het aftellen kan beginnen

    Wat wij gaan doen:
    - stuccen, mogelijk het hele huis maar laten we nog even goed beoordelen door stucadoor
    - nieuwe vloer in de woonkamer (eiken behandeld met donkerbruine olie)
    - nieuwe keuken
    - nieuwe plafonds boven
    - uiteraard alles schilderen

    Ik heb er zin in
    - biertje pakken met SQ en bb om de nieuwe huizen te vieren
    disclaimer
      dinsdag 30 september 2008 @ 14:40:24 #40
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62024058
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 12:08 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    Hier wel iedergeval , dit is een bank verzekeraar
    Fortis? (Hoop ik niet voor jou )
    Ikzelf zit bij Achmea en krijg korting op 4x mijn jaarsalaris.
    Een vriend van me zit bij de ABN en die mag korting op zijn gehele hypo en een collega heeft bij de Rabo gewerkt en daar gold hetzelfde als bij de ABN. Maar goed, die laatste 2 zijn dus geen eigen ervaringen .
    Ik dacht dat Achmea dezelfde korting had als Rabo personeel omdat wij praktisch Rabo zijn .
    pi_62026191
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef Stormqueen het volgende:

    [..]

    - biertje pakken met SQ en bb om de nieuwe huizen te vieren
      dinsdag 30 september 2008 @ 21:21:28 #42
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62034853
    over 14 uur ben ik huizenbezitter
    Zo raar, je leeft er maanden naar toe, en nu is het zo dichtbij, en lijkt het verder weg dan ooit. Ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen
    disclaimer
      dinsdag 30 september 2008 @ 21:29:35 #43
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62035148
    disclaimer
    pi_62036031


    Vet Cool! SQ!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 30 september 2008 @ 21:59:46 #45
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62036143
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 21:56 schreef Oblivion het volgende:


    Vet Cool! SQ!
    Jah he
    raarheid
    disclaimer
    pi_62037073
    Vndaag mail gekregen, ik kom op de 13e verdieping (van de 15) en de oplevering van die verdieping is (pas) in weel 52, vind het wel prettig kan ik nog wat sparen en langzaamaan dingetjes aanschaffen
      dinsdag 30 september 2008 @ 22:29:29 #47
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62037115
    dan heb je vast een geil uitzicht, m-m
    disclaimer
    pi_62037472
    nee hoor tegen een ander gebouw aan maar t appartementje is zooo tof
      dinsdag 30 september 2008 @ 22:46:36 #49
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62037624
    zelfs op de 13e?
    disclaimer
    pi_62037757
    SQ en bleiblei, heul veul succes morgen met de sleuteloverdracht
    Geniet ervan
    pi_62038604
    ja het welbekenbde van unnik, universiteitsgebouw in Utrecht
    pi_62040657
    Nog 9 uur, dan heb ik de sleutel van mijn huis en kan het klussen beginnen...
    pi_62041192
    Meld me hier ook maar eens

    Duurt waarschijnlijk nog wel 2 jaar voordat ik op mezelf ga wonen, maar altijd leuk om rond te kijken
    pi_62042192
    Countach, StormQueen en Bleiblei!

    Vandaag is de dag!


    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62044206
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 14:38 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Het huisje in verschillende kleuren...
    We hebben wel een idee hoe of wat, maar niet precies.
    En dan is het wat makkelijker als je een plaatje kan zien.
    stuur es een voorbeeld huisje in verschillende kleuren als in een hue/saturation filtertje met masker?
      woensdag 1 oktober 2008 @ 10:15:16 #56
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_62044549
    Vandaag nog 'maar' 2 maanden wachten.
    Toch al halverwege.

    'overdrachters' van vandaag: have fun!
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      woensdag 1 oktober 2008 @ 10:15:24 #57
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62044552
    Yay, we gaan nu de laatste inspectie doen en dan naar de notaris!

    Vanmiddag pics + klustopic
    disclaimer
    pi_62044702
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
    Yay, we gaan nu de laatste inspectie doen en dan naar de notaris!

    Vanmiddag pics + klustopic
    Succes! Voor mij is de overdracht alweer 1,5 jaar geleden, maar ik herinner me nog steeds dat rare gevoel als je daarna voor het eerst met je eigen sleutel de deur open maakt

    Veel plezier met klussen alvast
    pi_62044839
    Voor mij ook een hoogtepuntje (mag ik hopen.. verwacht er niet veel van)

    Maar mijn vriendjelief gaat zo de makelaar bellen om een eerste bod uit te brengen!!!

    (dus misschien gaan we het huurhuisje nog afzeggen.. )
      woensdag 1 oktober 2008 @ 10:31:30 #60
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_62044925
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 10:21 schreef Sleeve het volgende:

    [..]

    Succes! Voor mij is de overdracht alweer 1,5 jaar geleden, maar ik herinner me nog steeds dat rare gevoel als je daarna voor het eerst met je eigen sleutel de deur open maakt

    Veel plezier met klussen alvast
    Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik bij de notaris zat, nu alweer 4 jaar geleden bijna. Ik was alleen, iedereen moest werken. Maar op een of andere manier maakte dat me nog apetrotser!
    pi_62045492
    nadat we(ik + vriendin) in juli al het koopcontract hebben getekend krijgen we op 31 oktober ein-de-lijk de sleutel.

    een vrijstaande woning in Almelo met een lekker grote tuin.
    naast de standaard behang en verf werkzaamheden willen we een wand met 2 schuifdeuren tussen de kamer en de keuken plaatsen.

    nog 30 dagen....
    pi_62046783
    Alvast van harte, BroesWillems. Nou ging je niet zo heel ver vanaf je oude plekkie, hé? Nog maar 30 dagen. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Maak je nog een eigen topic straks? Is het een nieuw of bestaand huis?
    It ain't over 'till the fat lady sings
    La prudencia es la madre de la ciencia.
    pi_62046822
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
    Yay, we gaan nu de laatste inspectie doen en dan naar de notaris!

    Vanmiddag pics + klustopic
    Van harte alvast, BB en SQ met jullie nieuwe stulp. Dat jullie er maar heel lang erg gelukkig mogen zijn
    It ain't over 'till the fat lady sings
    La prudencia es la madre de la ciencia.
    pi_62046941
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 11:55 schreef verita het volgende:
    Alvast van harte, BroesWillems. Nou ging je niet zo heel ver vanaf je oude plekkie, hé? Nog maar 30 dagen. Ben erg benieuwd hoe het gaat worden. Maak je nog een eigen topic straks? Is het een nieuw of bestaand huis?
    't is een bestaand huis, uit 1985, niet zo heel oud en idd maar 5 kilometer vanaf m'n ouders huis en geboorte dorp. Eigen topic gaat er niet komen, daar zijn de veranderingen te klein voor.

    Jij kwam ook uit Almelo of niet?
    pi_62047231
    Jeps. Maar heb overal al gewoond in de tussentijd. Nu sinds begin dit jaar een jaren dertig woning gekocht. Was al redelijk uitgebouwd en teruggebracht in oude stijl. Meeste mensen gruwen er van, wij vinden het geweldig. Dinooo en ik zijn ook geen twintigers meer, en we zijn nu gewoon toe aan wat rustigers in plaats van zwart/wit en design meubels (alles weggedaan toen we hier kwamen). Bv. de keuken


    Ook onze klusdingen zijn te klein voor een topic. Ook is Dinooo geen klusser, ik wel maar er waren behalve de schuur die we nu verbouwen/opnieuw inrichten en de tuin ook niet veel te doen. Aannemer heeft een aantal dingen gedaan (nieuwe ramen en dak enzo), maar dat hebben we dus zelf niet geklust.
    It ain't over 'till the fat lady sings
    La prudencia es la madre de la ciencia.
    pi_62047493
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 12:02 schreef BroesWillems het volgende:

    [..]

    't is een bestaand huis, uit 1985, niet zo heel oud en idd maar 5 kilometer vanaf m'n ouders huis en geboorte dorp. Eigen topic gaat er niet komen, daar zijn de veranderingen te klein voor.

    Jij kwam ook uit Almelo of niet?
    welke wijk zit je?
    pi_62047838
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 12:29 schreef Elwood1802 het volgende:

    [..]

    welke wijk zit je?
    Windmolenbroek
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef verita het volgende:
    Jeps. Maar heb overal al gewoond in de tussentijd. Nu sinds begin dit jaar een jaren dertig woning gekocht. Was al redelijk uitgebouwd en teruggebracht in oude stijl. Meeste mensen gruwen er van, wij vinden het geweldig. Dinooo en ik zijn ook geen twintigers meer, en we zijn nu gewoon toe aan wat rustigers in plaats van zwart/wit en design meubels (alles weggedaan toen we hier kwamen). Bv. de keuken
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Ook onze klusdingen zijn te klein voor een topic. Ook is Dinooo geen klusser, ik wel maar er waren behalve de schuur die we nu verbouwen/opnieuw inrichten en de tuin ook niet veel te doen. Aannemer heeft een aantal dingen gedaan (nieuwe ramen en dak enzo), maar dat hebben we dus zelf niet geklust.
    Aan jou dezelfde vraag.
    Welke wijk zit je nu?
    pi_62048469
    Lol, woon ik ook
    pi_62048499
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 13:20 schreef Elwood1802 het volgende:
    Lol, woon ik ook
    ik nog niet, nog 30 dagen....
    pi_62048756
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2008 14:40 schreef bleiblei het volgende:

    [..]

    Fortis? (Hoop ik niet voor jou )
    Ikzelf zit bij Achmea en krijg korting op 4x mijn jaarsalaris.
    Een vriend van me zit bij de ABN en die mag korting op zijn gehele hypo en een collega heeft bij de Rabo gewerkt en daar gold hetzelfde als bij de ABN. Maar goed, die laatste 2 zijn dus geen eigen ervaringen .
    Ik dacht dat Achmea dezelfde korting had als Rabo personeel omdat wij praktisch Rabo zijn .
    SNS/Reaal is 30% korting over max 5x totale jaarsalaris ongemaximeerd
    Axa was 20% korting over max 4x totale jaarsalaris gemaximeerd over 300000 euro max.
    pi_62049394
    Ik moet nog ff bijlezen hoor
    Maar hier ben ik ook weer even

    Ik blijk klussen tof te vinden!
    Hoewel ik vandaag een dag vrij heb genomen, ik heb namelijk al een spier verrekt Kon gister avond niet meer op of neer
    Maar ik heb dan ook elke dag uren geklust
    Het is zo tof! Je ziet meteen resultaat en je hoeft niet na te denken! Ik vind het gewoon bijna ontspannen!
    Voor de grote dingen (ik kan helaas niks zelf, behalve de kutklusjes haha maar die doe ik dus met plezier) blijkt mn vaders vriendin een heuse aanwinst!
    Mensen beginnen nu echt te zien dat er wat gebeurt in mn huisje! Hopelijk kunnen we wel het tempo er in houden want ik ben vanmorgen aangenomen voor een stageplek vanaf half november, dan wil ik het toch wel gedaan hebben in mn huis want stage combineren met elke dag klussen is me echt te veel bent ik bang
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62049587
    Jeetje wat een boel mensen die gefeliciteerd moeten worden lees ik!
    Dus sorry maar ik doe het maar even in zn algemeen dan!
    Gefeliciteerd iedereen!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62053702
    Ze zitten al in hun huis!

    *zucht...

    *Wacht op topics....
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62056274
    Mijn topic laat nog even opzich wachten... En ik heb helaas de eerste tegenvaller al gehad . Er is waterlekkage op de zolder. *Snik,snotter enz. Dus de aannemer mag even terugkomen. Het is een huurstulpje, dus gelukkig geen kosten daaraan.

    Verder ben ik net terug met een afgeladen auto met allemaal nieuwe spulletjes (sta je bij de kassa, wil je afrekenen, *limiet bereikt* bbrrr, dan voel je jezelf echt voor lul staan (en ik had van tevoren nog gecontroleerd tot hoever ik kon gaan).. Maar 3 passen later ging het wel goed.
      woensdag 1 oktober 2008 @ 19:12:59 #75
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_62057816
    Aventura, vrienden van mij zochten het midden tussen Groningen en Alphen aan den Rijn en zijn in H'sum terecht gekomen. Ze wonen in een mooi jaren '30 huis in een buurtje in de buurt van het station.
    Als het goed heb de Huygensstraat even zo uit mijn hoofd.

    Ik vind het erg leuk hoor! Ik word alleen gek van al het eenrichtingverkeer.
    ***
      woensdag 1 oktober 2008 @ 22:47:36 #76
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62068804
    Net deze bij de Bijenkorf gekocht


    Past precies straks in de opengelaten ruimte van de bestelde keuken
    pi_62069787
    Mooooooooi!
    Is dat een DDD-actie?

    edit: ik zie het al, laatste pagina van het boekje van vandaag
    pi_62069911
    Die hebben we bij mama thuis ook
    Jaren geleden bij de DDD ook gekocht
    Alleen paste ie bij ons niet er in kwamen we thuis achter Dus toen heeft ze de hele keuken maar verbouwt haha
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62070656
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 19:14 schreef phluphy het volgende:

    Verder was ik benieuwd naar updates van CarOnlin en Leonieke, die stammen nog uit mijn kriebeltijd.
    Ik leef nog Half dan toch

    Het is superdruk op het werk. Elke dag vlug vlug naar huis omdat ik om 20u moet thuis zijn (met vlug bedoel ik dus rond 18.30u en mijn dag begint om 8u) en dan werk ik meestal vanaf 20.10u tot 22u nog door om alles rond te krijgen (wat me duidelijk niet lukt ). Bijgevolg weinig tot geen tijd om nog even op FOK! te komen (maar nu vond ik het té gortig worden dus bij deze ).

    Onze vloer ligt er op de benedenverdieping: inkom, wc, vestiaire, bureau, salon, living, keuken en berging: het is allemaal al gedaan Vandaag (denk ik) moeten ze nog het laatste deel toegieten (de voegen volgieten dus) en dan zou het beneden af zijn (behalve de faience tegen de muur in de wc).

    Er zijn nog geen foto's Nog niets Aangezien we het hele proces van op een afstand van 10km aan het volgen zijn. In heel de week hebben we nog geen tijd gehad om te gaan kijken Toch niet als het nog een beetje licht was buiten. Jammer want ik had eigenlijk heel graag de vorderingen gezien en ben nu natuurlijk keinieuwsgierig naar het resultaat.

    Ik heb beloofd aan mijn ventje dat ik vandaag gewoon vroeger naar huis probeer te gaan en dan wat langer zal thuiswerken zodat we toch eindelijk eens kunnen gaan piepen. Nu maar hopen dat het lukt
    En dan volgen hier uiteraard een aantal foto's (al kan dat pas in het weekend aangezien er thuis een internetprobleem is). Wordt dus vervolgd! Maar toch even melden dat ons huis er nog steeds staat

    En nog hopelijk maximum 90 dagen en we kunnen verhuizen Grond gekocht op 30 december 2006, verhuizen op 30 december 2008 zou natuurlijk super zijn

    Voor de mensen die de sleutels hebben gekregen: proficiat Ik kom binnenkort met meer tijd verder lezen en jullie topics volgen

    Voor de nieuwe voorpretters: welkom en veel succes!
    pi_62070952
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 09:37 schreef PiperMaru het volgende:
    Mooooooooi!
    Is dat een DDD-actie?

    edit: ik zie het al, laatste pagina van het boekje van vandaag
    Thanks , ja inderdaad een DDD actie. Voor 1400 euro incl. achterplaat en afzuigkap. Kon het echt nergens goedkoper vinden, had eigenlijk een ander model op het oog (oudere Smeg). Maar deze kon ik echt niet laten staan
    pi_62072181
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 10:35 schreef amokjeeh het volgende:

    [..]

    Thanks , ja inderdaad een DDD actie. Voor 1400 euro incl. achterplaat en afzuigkap. Kon het echt nergens goedkoper vinden, had eigenlijk een ander model op het oog (oudere Smeg). Maar deze kon ik echt niet laten staan
    Ja bedankt, nu wil ik ook weer een vijfpitter en moet ik mijn hele keukenopstelling weer gaan omgooien
    pi_62072348
    Ik was bijna een mooie lamp van de DDD gaan kopen vandaag (die zwarte bos peertjes zeg maar) maar aangezien ik nul euro heb zo ongeveer heb ik het toch maar niet gedaan
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62072507
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 11:28 schreef PiperMaru het volgende:

    [..]

    Ja bedankt, nu wil ik ook weer een vijfpitter en moet ik mijn hele keukenopstelling weer gaan omgooien
    Dit is een 6pitter met de wokbrander links voor, nog handiger
    pi_62072794
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 11:41 schreef amokjeeh het volgende:

    [..]

    Dit is een 6pitter met de wokbrander links voor, nog handiger
    Ow fuck....
    pi_62072973
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
    Ik was bijna een mooie lamp van de DDD gaan kopen vandaag (die zwarte bos peertjes zeg maar) maar aangezien ik nul euro heb zo ongeveer heb ik het toch maar niet gedaan
    Je weet dat dat een nepding is? Is gevbaseerd op een kroonluchter van Droog Design.
    pi_62073002
    I know, maar met nul euro kan ik al zeker geen design kopen natuurlijk
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      donderdag 2 oktober 2008 @ 19:56:42 #88
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_62085830
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 12:17 schreef verita het volgende:
    Jeps. Maar heb overal al gewoond in de tussentijd. Nu sinds begin dit jaar een jaren dertig woning gekocht. Was al redelijk uitgebouwd en teruggebracht in oude stijl. Meeste mensen gruwen er van, wij vinden het geweldig. Dinooo en ik zijn ook geen twintigers meer, en we zijn nu gewoon toe aan wat rustigers in plaats van zwart/wit en design meubels (alles weggedaan toen we hier kwamen). Bv. de keuken
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Ik vind het een geweldige keuken!!! Wij zoeken ook zoiets. Waar heb je deze vandaan?
    ... ♥ ik mis je ♥
      donderdag 2 oktober 2008 @ 19:59:04 #89
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_62085903
    Gefeliciteerd, SQ!

    Leonieke, ik had de foto's op je site al gezien, maar had inderdaad gehoopt op updates.
    Wat vreselijk balen dat je zo druk bent joh. Hopelijk is het maar tijdelijk?
    Ik wacht in spanning af op de volgende foto's!
    Heb je je meetlint al hangen? Het is minder dan 100 dagen, toch? (Hopelijk!!)
    ... ♥ ik mis je ♥
      donderdag 2 oktober 2008 @ 20:08:56 #90
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62086232
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 12:01 schreef k_man het volgende:

    [..]

    Je weet dat dat een nepding is? Is gevbaseerd op een kroonluchter van Droog Design.
    Jep, en rete onhandig. Op mijn werk hebben ze in een vergaderkamer de echte hangen, en als je em aan zet heb je het gevoel dat je onder een zonnehemel zit .
    Echt ongelooflijk wat een hitte.
    En het licht wat er vanaf komt is ook niet echt subtiel en sfeervol. Maar goed, het zijn een bos gloeilampen die je bij elkaar knoopt. Dan is het niet zo gek natuurlijk (20, 25watt peertjes.... Zit je in een bouwlamp te kijken van 500 watt ).
    pi_62090395
    Ja precies. Gloeilampen zetten'ruim 90% van de energie om in warmte, en dus slechts een klein deel in licht. Een bundel van tientallen lampen produceert enorm veel warmte.

    De melkflessenlamp van Droog is ook tof trouwens.
    pi_62100682
    maar hij is wel mooi
    En ik hou van warm
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 10:54:47 #93
    151515 verita
    Happy days
    pi_62101194
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 19:56 schreef phluphy het volgende:

    [..]

    Ik vind het een geweldige keuken!!! Wij zoeken ook zoiets. Waar heb je deze vandaan?
    Euh De vorige eigenaren hebben hem gekocht bij Mandemakers. (De Landelijke wereld). Wij zijn er erg tevreden over, al zouden we zelf voor een andere koelkast gekozen hebben (er zit nu een rolwagen die onder het aanrechtblad uit komt rijden op de plek waar nu Dinooo staat.) Lastig is ook dat het alleen een koeler is, er is geen vriezer in huis.
    Vandaar ook dat we de schuur gaan verbouwen en dergelijke.

    [ Bericht 6% gewijzigd door verita op 03-10-2008 10:59:24 (Linkje gemaakt) ]
    It ain't over 'till the fat lady sings
    La prudencia es la madre de la ciencia.
    pi_62101663
    Ik vind de keuken ook prachtig! Ik voel me altijd meteen thuis in zo'n landelijke keuken
    pi_62105308
    En we hebben een datum voor de sleuteloverdracht
    19 november wordt het, dus nog zo'n 6 weekjes geduld
      vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:46:40 #96
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_62106270
    Wij hebben vandaag de sleutel gekregen. Mijn vriendin is vandaag bezig met vloer verwijderen en schuren, morgen gaan we samen aan de slag.
    pi_62115059
    Zo!
    Na een drukke dag klussen hang ik eindelijk op de bank!
    Een kamer is al schilder klaar ondertussen (eetkamer) en al het schuurwerk is gedaan!
    Nog een paar kleine klusjes (nou ja ik zeg wel klein, maar die rot dingen kosten je al snel een paar uur) en dan zijn de woonkamer, de badkamer, toilet en de 2 slaapkamers ook schilder klaar!
    Daarna de hal en de keuken nog (waar wel wat meer aangepakt moet worden) nog onder handen nemen en verven en dan ben ik klaar!
    Ben erg optimistisch vandaag
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62115083
    Gefeliciteerd Hi-flyer!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62123352
    Ik heb zelf 1x in de OP gestaan, maar zie mezelf nu nooit meer staan.
    Kan iemand me goed in de wiki zetten? (snap zelf helemaal niet hoe dit werkt)

    Ingridh007 & davinci's jaren 30 huis De laatste loodjes wegen het zwaarst.
    pi_62123412
    Dan doe mij ook maar
    Heb ook een keer in de op gestaan en daarna niet meer
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62124956
    Een onduidelijke foto van onze (nu nog) vuile vloer:



    Maar 't is beter dan niets natuurlijk
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 12:51:45 #102
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62125333
    Ziet er netjes uit! Is dat de woonkamer?
    pi_62125340
    Een heel mooie vloer idd!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62125343
    WHOOT! Leonieke!

    Een echte vloer!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62125355
    quote:
    Op vrijdag 3 oktober 2008 14:46 schreef Hi_flyer het volgende:
    Wij hebben vandaag de sleutel gekregen. Mijn vriendin is vandaag bezig met vloer verwijderen en schuren, morgen gaan we samen aan de slag.
    Gefeliciteerd!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62125647
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:51 schreef bleiblei het volgende:
    Ziet er netjes uit! Is dat de woonkamer?
    Tegen de muur komt een bureau dat er zal uitzien als een kast (we zijn er nog niet helemaal uit hoe we het precies willen ) De rest is het salon en loopt over in:


    woonkamer en achteraan de keuken.

    Thx voor de complimenten Ik had nog wat schrik om te gaan zien want het is toch een groot grijs oppervlak, maar het valt super mee. Alleen hebben we wel beslist om voor een bleek salon te gaan. Ik denk echt dat we hier voor een contrast moeten gaan (terwijl ik het liefst een grijs/zwart salon zie).
    pi_62125809
    Tja je kunt gaan voor helemaal zwart wit grijs maar dat zou ik zelf niet mooi vinden
    Ik zou voor warmte en kleur gaan
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62125947
    Mja, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de persoon ben die voor felle kleuren durft te gaan
    Maar we zijn er nog niet uit wat de meubels zullen hebben van kleur. Zal moeilijke bevalling worden, vrees ik.
    pi_62126365
    No ja je hebt nog wel wat tijd om te beslissen toch?

    En kleur moet je gewoon doen!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62132427
    Ja, maar niet zoveel meer. De meubels moeten ook nog besteld worden en het duurt toch een aantal weken voor ze geleverd kunnen worden.
    Binnenkort nog een paar slapeloze nachten
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:11:08 #111
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_62134015
    Gaat wel al goed, Leonieke! Een tijdje geleden was je je nog druk aan het maken over je muren en 'chape', maar nu heb je al een echte vloer.
    Ik denk ook dat het best verstandig is om de kleuren hier neutraal te houden. Als je wil kun je later nog genoeg kleur brengen met je meubels, wandversieringen, gordijnen etc. En dat soort dingen wijzig je sneller dan een niet-neutrale basis.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      zaterdag 4 oktober 2008 @ 20:57:47 #112
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62135075
    Nice Leonieke! 't Wordt al steeds meer huis zo!
    disclaimer
      zondag 5 oktober 2008 @ 08:15:06 #113
    73207 phluphy
    Lief vriendje...
    pi_62142194
    Gefeliciteerd hi-flyer!

    Leonieke! Een vloer! Ik zie dat je al rekening hebt gehouden met de benodigde ruimte voor het maken van je/onze vreugdedans, er is plek genoeg!
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 20:11 schreef Dromer het volgende:
    Gaat wel al goed, Leonieke! Een tijdje geleden was je je nog druk aan het maken over je muren en 'chape', maar nu heb je al een echte vloer.
    Ik denk ook dat het best verstandig is om de kleuren hier neutraal te houden. Als je wil kun je later nog genoeg kleur brengen met je meubels, wandversieringen, gordijnen etc. En dat soort dingen wijzig je sneller dan een niet-neutrale basis.
    Of je gaat nog een niveau verder en past kleuren alleen toe in de nog kleinere accessoires, zoals kussens, plantenpotten, schaaltjes, kaarsen, etc.

    Succes met piekeren!
    ... ♥ ik mis je ♥
    pi_62143649
    Plek genoeg inderdaad phluphy Zo gek trouwens, voor sommige mensen is het een klein huis, anderen beschouwen het als een gewoon huis en dan heb je nog de mensen die zeggen dat het bijna een kasteel is en dat ik niet besef hoeveel ik ga moeten kuisen

    En nu de vloer er ligt, kan ik bellen naar de schrijnwerker om een afspraak te maken om de keuken op te meten Weer bijna een nieuwe fase

    En die kleuren hé Dat zal nog zo'n moeilijke beslissing worden. Ikzelf zou direct gaan voor het idee van phluphy: kleine accessoires met veel kleur maar ik voel nu al de kritiek komen van sommige mensen Ik denk dat het komt omdat zowel mijn man als ik nogal 'sober' zijn opgevoed. We zijn allebei niet gewend aan veel kleuren behalve idd in bloempotten of kussens. Wat ik heel mooi vind is een bleke muur met een flashy schilderij, maar dan moet je natuurlijk net dat ene schilderij vinden Soit, tijd genoeg natuurlijk om er een eigen stempel op te drukken.
    pi_62145851
    Ik zat met hetzelfde punt; alles zwart, glas, metaal. Toen besloten om alleen de bank knalrood te doen, voor wat kleur.
    pi_62188198
    vandaga dit op mn werk gescoord:


    Fotoposter van 200x89 cm, kostte nieuw over de 100 euro maar ging uit het assortiment, is uitverkocht voor 79 euro, stonden nu nopg 2 in koopjeshoek voor 39 euro, dus 1 meegenomen die mij 33.15 kostte (personeelskorting )
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:43:04 #117
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62191527
    Is die andere nog te koop MM?
    Ben dol op bomen in landschapjes en deze is erg mooi!
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62191627
    Hij stond met sluitingstijd nog in de koopjeshoek van utrecht ja originele prijs is 109 euro geweest (het is dus een poster inc frame en alles )
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:00:16 #119
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62191685
    Ow, ik zie nu dat hij van de IKEA kwam... (zag net je post in het IKEA-topic )
    Ik heb de eerst komende weken geen tijd om naar IKEA Utrecht te gaan dus zal hem helaas moeten laten schieten... dacht dat je hem van een andere werkplek had en er misschien iets te regelen zou zijn, maar dit soort dingen is binnen een mum van tijd weg denk ik.
    Nou ja, better luck next time

    * BBQ-kip krijgt definitief woensdag 15 oktober om 10 uur de sleutel en heeft er dit weekend alvast een mooie eettafel op gekocht gemaakt van 250 jaar oud eiken
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62191743
    ze stonden er al vanaf 25-09 dus best lang maar ook wel beetje weggedrukt in n hoekje en nee ikea is dus mn werk
    pi_62195067
    quote:
    Op woensdag 1 oktober 2008 10:27 schreef Jose1985 het volgende:
    Voor mij ook een hoogtepuntje (mag ik hopen.. verwacht er niet veel van)

    Maar mijn vriendjelief gaat zo de makelaar bellen om een eerste bod uit te brengen!!!

    (dus misschien gaan we het huurhuisje nog afzeggen.. )
    Net bericht terug van de Makelaar; de bewoners willen maar ¤ 2500 euro zakken in de vraagprijs
    En willen er pas per 1 augustus uit, met de voorwaarde dat als hun nieuwe huis eerder of later klaar is; dat de overdracht eerder/later is...

    Hmm...

    We hebben voorlopig bedankt; kijken het wel een tijdje aan... Jammer hoor...
    pi_62200353
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 01:00 schreef BBQ-kip het volgende:
    Ow, ik zie nu dat hij van de IKEA kwam... (zag net je post in het IKEA-topic )
    Ik heb de eerst komende weken geen tijd om naar IKEA Utrecht te gaan dus zal hem helaas moeten laten schieten... dacht dat je hem van een andere werkplek had en er misschien iets te regelen zou zijn, maar dit soort dingen is binnen een mum van tijd weg denk ik.
    Nou ja, better luck next time

    * BBQ-kip krijgt definitief woensdag 15 oktober om 10 uur de sleutel en heeft er dit weekend alvast een mooie eettafel op gekocht gemaakt van 250 jaar oud eiken
    Zo, dat duurt niet zo lang meer!

    Foto? Tafel?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62207046
    Vandaag gehoord dat wij 6 november om half elf de sleutel krijgen van ons nieuwbouwappartement in Haarlem
    pi_62207630
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 17:22 schreef amokjeeh het volgende:
    Vandaag gehoord dat wij 6 november om half elf de sleutel krijgen van ons nieuwbouwappartement in Haarlem


    Gefeliciteerd!

    Op naar 6 november!
    Al een keuken en badkamer uitgezocht?
    Zo ja, plaatjes please...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:43:56 #125
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62210699
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 13:25 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Zo, dat duurt niet zo lang meer!

    Foto? Tafel?
    Morgen heeft dhr. BBQ-kip een afspraak met een aannemer in het huis (vond de verkoper geen punt), maandagavond inspectie van de woning, woensdag de 15e overdracht en het aan alle mama's, zusjes, broertjes, vriendjes en vriendinnetjes showen

    Deze tafel is het, maar dan een dikker tafelblad, groter en zonder die stomme "tussenbalkjes". Ook hebben we er één lange houten bank bij genomen van hetzelfde spul, aan de andere kant van de tafel komen stoelen die we nog moeten uitzoeken. en het over de kleur en stof eens moeten worden dus dat duurt nog wel even
    De tafel is dus van eikenhout en heeft een "white limed finish", geen whitewash ofzo, maar is afgewerkt en ingewreven met een soort wittige was, heel subtiel. Lijkt mij mooi combineren met de grenen vloer die we iets donkerder willen maken.



    [ Bericht 0% gewijzigd door BBQ-kip op 07-10-2008 20:06:29 (typo) ]
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62211113
    BBQ-kip gaat voor robuust!
    Ben zeer benieuwd naar je eigen topic!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:02:50 #127
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_62211325
    Mooie tafel!
    ***
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:05:13 #128
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62211391
    En ik was er al jaren zo van overtuigd dat ik een oude donkere teak-tafel wilde... tot ik deze tafel per toeval tegenkwam
    Maar ik zie me al zitten hoor, met krantje, boekje, bordje eten, wijntje, hmmmm

    Zodra ik de eerste foto's heb gemaakt komt er een topic over ons huissie
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62225737
    Inderdaad een mooie tafel zeg! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van je huis!
    pi_62232142
    Ik heb nog even een vraagje maar lijkt me niet echt nodig om een topic over te openen, misschien weet iemand hier het antwoord?

    Bij de bouwkundige keuring van ons huis kon de bouwkundige niet de vloerbalken van de woonkamer checken, omdat de kruipruimte niet doorliep en hij dus niet onder de vloer kon. Hij raadde ons aan, mochten we ooit de houten vloer eruit halen, om er dan even naar te laten kijken. Nou gaan we inderdaad een nieuwe houten vloer leggen en is het dus zaak dat er ff iemand komt kijken. Mochten de balken rot zijn, moeten ze natuurlijk vervangen worden.

    Maar... wie kan daarnaar kijken en hoe vind ik zo iemand? Moet ik gewoon een keer een aannemer langs laten komen? Of een bouwkundige? Of een "vloerenexpert" (bestaan die?). Heb geen idee waar ik naar moet zoeken.

    Ik ben dus echt een totale n00b op klus/bouwgebied dus je kunt mij alles wijsmaken
    pi_62233271
    Waarom niet dezelfde bouwkundige die de keuring gedaan heeft?
    pi_62234733
    quote:
    Op zaterdag 4 oktober 2008 12:31 schreef leonieke het volgende:
    Een onduidelijke foto van onze (nu nog) vuile vloer:

    [ afbeelding ]

    Maar 't is beter dan niets natuurlijk
    Mooie vloer! Ik wil ook graag een donkere vloer, mijn vriend daarentegen weer niet (grr).
    Ben je niet bang dat je er álles op ziet?
    pi_62235006
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 15:08 schreef k_man het volgende:
    Waarom niet dezelfde bouwkundige die de keuring gedaan heeft?
    dat ja
    pi_62235608
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 16:00 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Mooie vloer! Ik wil ook graag een donkere vloer, mijn vriend daarentegen weer niet (grr).
    Ben je niet bang dat je er álles op ziet?
    Ah, ik wou eerst een vloer in hoogglans, daar zou je pas alles op zien, dus erger dan hoogglans kan niet.
    Vraag het me binnen een paar maand anders nog eens of ik hem nog niet wil uitbreken (want we hebben hem beneden, in de badkamer en toilet boven en als wandtegel )
    pi_62235634
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 16:34 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Ah, ik wou eerst een vloer in hoogglans, daar zou je pas alles op zien, dus erger dan hoogglans kan niet.
    Vraag het me binnen een paar maand anders nog eens of ik hem nog niet wil uitbreken (want we hebben hem beneden, in de badkamer en toilet boven en als wandtegel )
    Zal ik doen .
    pi_62235872
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 15:08 schreef k_man het volgende:
    Waarom niet dezelfde bouwkundige die de keuring gedaan heeft?
    Dat is iemand via de Vereniging Eigen Huis. Als ik die moet laten komen, kost het me weer 265 euro neem ik aan. Alleen voor het checken van de vloerbalken.
    pi_62242827
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 16:45 schreef PiperMaru het volgende:

    [..]

    Dat is iemand via de Vereniging Eigen Huis. Als ik die moet laten komen, kost het me weer 265 euro neem ik aan. Alleen voor het checken van de vloerbalken.
    zijn ook bureaus die je kan bellen bouwkundige inspecties, die het zelfde doen als VEH
      donderdag 9 oktober 2008 @ 00:36:33 #138
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62249892
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
    Mooie tafel!
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 10:28 schreef PiperMaru het volgende:
    Inderdaad een mooie tafel zeg! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van je huis!
    Dank jullie! Ben er zelf ook helemaal verliefd op
    Vanavond had ik teamuitje en heb alleen maar over mijn tafel zitten ouwehoeren
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      donderdag 9 oktober 2008 @ 00:48:48 #139
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62250071
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    zijn ook bureaus die je kan bellen bouwkundige inspecties, die het zelfde doen als VEH
    En als je aangeeft dat je alleen een vloerinspectie wil is het ook een stuk goedkoper dan wanneer je een volledige bouwtechnokeuring wil.
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62285479
    Bureaus voor bouwkundige inspectie *noteert* okee, die gaan we dus een keer langs laten komen.

    Pfff ik begin het een beetje zat te worden, alles regelen en zeker als je geen verstand hebt van bouwdingen. Er zit gewoon geen schot in. We kregen via via een adres voor een stucadoor, is langsgekomen deze week om eea op te meten en een offerte uit te brengen voor het stuccen van 2 slaapkamers boven, slopen van het stuc-op-riet plafond en het aanbrengen van nieuwe plafonds. Hij kwam gisteren met een bedrag van 6500. Tief nou een eind op, waar haalt ie het lef vandaan

    Dus nu weer op zoek naar een ander. Ellende is dat alle klusbedrijven natuurlijk ter plekke willen kijken maar wij hebben de sleutel nog niet en ik kan niet steeds de verkopende partij lastigvallen. Ik wil gewoon knopen doorhakken, plannen...
    pi_62285683
    Voor je het weet, zit je er midden in!
    Hang in there, Piper!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62286044
    Net gebeld door de meubelwinkel. Alles is binnen, op één kast na. Of ik het nu wil hebben, of in één keer als alles er is. at zou dan over twee weken zijn.

    Ik heb toch maar gekozen voor alles in één keer, anders moet ik er twee keer voor thuis blijven.

    Ze moeten 'ns een beetje opschieten bij Pastoe.
      zondag 12 oktober 2008 @ 12:20:21 #143
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62324641
    quote:
    Op vrijdag 10 oktober 2008 13:19 schreef PiperMaru het volgende:
    Bureaus voor bouwkundige inspectie *noteert* okee, die gaan we dus een keer langs laten komen.

    Pfff ik begin het een beetje zat te worden, alles regelen en zeker als je geen verstand hebt van bouwdingen. Er zit gewoon geen schot in. We kregen via via een adres voor een stucadoor, is langsgekomen deze week om eea op te meten en een offerte uit te brengen voor het stuccen van 2 slaapkamers boven, slopen van het stuc-op-riet plafond en het aanbrengen van nieuwe plafonds. Hij kwam gisteren met een bedrag van 6500. Tief nou een eind op, waar haalt ie het lef vandaan

    Dus nu weer op zoek naar een ander. Ellende is dat alle klusbedrijven natuurlijk ter plekke willen kijken maar wij hebben de sleutel nog niet en ik kan niet steeds de verkopende partij lastigvallen. Ik wil gewoon knopen doorhakken, plannen...
    Piper! Wij hebben van de week onze keuken en toilet laten stuccen voor 375 euro!
    Was echt een topvent, kwam op het moment dat afgesproken was, is tussentijds komen kijken of hij nog gekke dingen tegen zou komen en heeft het erg netjes gestucd en ook netjes achtergelaten (is een redelijk unicum bij stucadoors ). Als je zijn telnummer wil hebben roep maar .

    Oh, en ik heb hem vorige week gebeld en donderdag/vrijdag heeftie de zooi gestucd. Dus geen wachtlijst van een maand ofzo .
      zondag 12 oktober 2008 @ 12:25:15 #144
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62324718
    Wellicht is het trouwens een optie om dat stuc op riet zelf weg te slopen, want dat is echt een k*t karwei maar niet echt iets wat heel moeilijk is ofzo . Ik kan me voorstellen dat een stucadoor het niet ziet zitten om dat te doen. Maareh, waarom willen jullie dat eruit? Wegens brandveiligheid ofzo? Ikzelf zou dat spul gewoon lekker laten zitten als er geen hele heldere reden is om het eruit te trekken.
    pi_62344038
    Mja, er zitten allemaal scheuren in het plafond dus er moet sowieso iets mee gebeuren. We denken nu na over de optie om onder het stuc-op-riet een nieuw plafond aan te laten brengen. Het oude plafond kan dan gewoon blijven zitten. Of we slopen het idd zelf en laten er dan een nieuw plafond in zetten. Either way, het hoeft volgens ons geen 6500 euro te kosten

    Ik zou graag het nummer van jullie stucadoor krijgen trouwens
    pi_62347362
    begint nu te kriebelen, de kijker van vorige week woensdag , daarvan belde de makelaar donderdag ervan al terug met wat extra vragen over de buurt qua honden etc. Vandaag belde die zelfde makelaar terug of ze nog een keer konden komen kijken met dochter van de kijkster die kwam kijken (die moet er ook komen te wonen).

    kortom hoop dat er nu wat meer vaart in komt te zitten.
    pi_62347601
    we hebben al vast 2 deuren gekocht die straks moeten dienen als schuifdeuren, waren nu in de aanbieding en scheelde bijna 200 euro.

    deze deuren, zonder klink uiteraard:


    zo heb je een beetje een schuifdeur idee.
    pi_62347672
    Bezig met een Billy, komen we erachter dat we geen hamer hebben
    "A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
    - Jonna Jinton
    pi_62348060
    Nou ik heb wat tegenslagen gehad
    Het zag er naar uit dat ik er na de herfstvakantie al een keer kon gaan slapen omdat de slaapkamer woon en eetkamer dan klaar zouden zijn (keuken nog niet inderdaad maar we halen wel een pizza of zo )
    Maar toen we het plafon gingen verven in de slaapkamer kwam alles naar beneden omdat er onder de laag verf die er al op zat blijkbaar veegvaste kalk verf of zoiets zat
    Nou moeten we het er overal afkrabben en zo
    Zijn er gister al een dag mee kwijt geweest maar het is nog niet klaar ook omdat mijn plafon rond is wat er mooi is maar alles behalve praktisch
    Verder heb ik mn woon en eetkamer muur een kleur gegeven (fantastisch mooie kleur trouwens, grijs maar er zit ook wat bruin in vooral als de zon er op staat heeeeel mooi en ik heb er een mooie zijdeglans bij gevonden voor de kozijnen en zo, een witte met wat grijs er in) en dat zag er super uit maar het is helemaal in het behang getrokken dus dat moet nog een keer over (en het is een mega muur)
    Verder heb ik vandaag een moedervlek weg laten halen en ben er best ziek van dus kan ook niet klussen

    Naja
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62348670
    Vrijdag komen m'n meubels!
      maandag 13 oktober 2008 @ 14:40:23 #151
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_62351214
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
    Nou ik heb wat tegenslagen gehad
    Het zag er naar uit dat ik er na de herfstvakantie al een keer kon gaan slapen omdat de slaapkamer woon en eetkamer dan klaar zouden zijn (keuken nog niet inderdaad maar we halen wel een pizza of zo )
    Maar toen we het plafon gingen verven in de slaapkamer kwam alles naar beneden omdat er onder de laag verf die er al op zat blijkbaar veegvaste kalk verf of zoiets zat
    Nou moeten we het er overal afkrabben en zo
    Zijn er gister al een dag mee kwijt geweest maar het is nog niet klaar ook omdat mijn plafon rond is wat er mooi is maar alles behalve praktisch
    Yep.. latex over veegvast heen geeft grote problemen. Je moet dan idd of de hele zooi afkrabben en/of fixeren. (duur en smerig spul.. fixeer)
    Altijd vantevoren even met een natte doek stevig over het te latexen oppervlak heengaan. Als het wit afgeeft is het veegvast. (ook door schade en schande moeten leren)
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      maandag 13 oktober 2008 @ 19:15:21 #152
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62358292
    Ah, het bekende kalkprobleem

    Ik ben zooo blij dat dat in ons huis ooit al eens door een ander is afgestoken In mijn huurwoning komt het badkamerplafond ook met vlagen naar beneden dwarrelen
    disclaimer
    pi_62358835
    27 Oktober worden wij bij de notaris verwacht voor de overdracht van ons eerste koophuis.
    Nog maar 2 maanden geleden besloten om 'toch maar eens rond te kijken' om iets te kopen, mogelijkheden te verkennen etc. Bij de derde bezichtiging was het al raak: een net verbouwde woning, ruim binnen budget waar we allebei direct verliefd op waren. Vraagprijs geboden, en de eerste week van november gaan we verhuizen.
    Een klus-topic o.i.d. zal het niet worden: vrijwel alles in het huis is precies zoals wij het willen. Dus even een paar foto's als impressie:

    Vooraanzicht:



    Ons favoriete onderdeel: de keuken:



    Woonkamer + achterkamer

      maandag 13 oktober 2008 @ 19:38:40 #154
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62358875
    Ziet er leuk uit Waar staat het?
    disclaimer
    pi_62358919
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
    Ziet er leuk uit Waar staat het?
    In het altijd gezellig Leeuwarden. We zijn hier allebei behoorlijk aan gebonden i.v.m. werk, dus het is even niet anders. We zijn er namelijk niet kapot van. Maar het is ook geen straf, dus hebben we besloten de investering te doen en over 5-10 jaar verder te kijken.
    pi_62361340
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 19:40 schreef Man_Made_God het volgende:

    [..]

    In het altijd gezellig Leeuwarden. We zijn hier allebei behoorlijk aan gebonden i.v.m. werk, dus het is even niet anders. We zijn er namelijk niet kapot van. Maar het is ook geen straf, dus hebben we besloten de investering te doen en over 5-10 jaar verder te kijken.
    van de buitenkant heerlijk grote hoge ramen , zou het geen straf vinden
    pi_62361440
    Mooi huis!

    Good luck!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:25:06 #158
    3498 Barb
    Graduated Fool
    pi_62362006
    Mooi huis hoor. Plat dak?

    Hier ook vast klusvoorpret. Hoewel ik in juli al in dit huis ben komen wonen, kan ik pas na komende week de boel wat opkalefateren. Het huis is van vrienden van me en zij komen komende week pas de rest van hun meubels halen, waardoor ik na maanden eindelijk mijn eigen toko in kan richten.

    En mijn verhuisdozen uit kan gaan pakken. Prio 1 is de doos met mijn camera vinden zodat ik foto's kan maken en een topic kan openen, .

    Tot die tijd ben ik voornamelijk bezig me te lezen in het klusforum. En op zoek naar een leuk behangetje voor achter deze knalrode leren bank:

    (hier nog in mijn oude huis)
    When it goes I feel the crush
    When I rush it hits me
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:37:41 #159
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62362447
    oeps dat was ik niet...
    disclaimer
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:38:27 #160
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62362471
    Dit wel ...

    Je hebt een eigen huis! Gefeliciteerd!
    pi_62362584
    Grappig hoe je de kleine dingen waar je noooit bij nadenkt als je ze hebt, zo mist als je ze even niet hebt. Ophanghaakjes bijvoorbeeld. We gooien nu alles over de stang bij de oven. Je moet toch wat, he
    "A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
    - Jonna Jinton
      maandag 13 oktober 2008 @ 21:51:14 #162
    3498 Barb
    Graduated Fool
    pi_62362841
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef bleiblei het volgende:
    Dit wel ...

    Je hebt een eigen huis! Gefeliciteerd!
    Thx

    Ja, ik dacht, of ik nou 8 of 9 keer in 12 jaar verhuis, maakt ook niet echt uit, .
    Kastanjelaan deze keer en voorlopig ga ik nergens meer heen! Ik ben verhuismoe.
    En het is een te gek huis ook!
    When it goes I feel the crush
    When I rush it hits me
    pi_62362846
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2008 21:03 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    van de buitenkant heerlijk grote hoge ramen , zou het geen straf vinden
    Beneden en boven is het inderdaad 3 meter hoog, wat een enorm ruimte-gevoel geeft.
    En ach, voor deze prijs hebben we een huis gekocht wat vrijwel aan al onze eisen voldeed, dat hadden we nooit verwacht.
      woensdag 15 oktober 2008 @ 01:14:47 #164
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62394035
    Vandaag om 10 uur overdracht bij de notaris

    * BBQ-kip niet kan slapen, spannend!
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62395442
    Spannend, BBQ-kip!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 15 oktober 2008 @ 09:30:45 #166
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62396605
    Net de inspectie van de woning gehad, huis stond er nog , dus we gaan zo naar de notaris!
    Zekers spannend Obli, heb amper geslapen omdat ik zo zenuwachtig was. Maar net in het huis was het al het wachten helemaal waard! Ik heb tegen mijn vent al gezegd dat hij de camera mee moet nemen omdat ik foto's moet hebben voor mijn nog te openen klustopic
    Alle blauwe kozijnen gaan er in ieder geval aan, worden lekker wit (<-- da's geen vork maar een verfkwast)
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      woensdag 15 oktober 2008 @ 09:37:51 #167
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_62396745
    Ik ben benieuwd naar de foto's! Gaan jullie veel aanpakken?
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:17:24 #168
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62418235
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 09:37 schreef bleiblei het volgende:
    Ik ben benieuwd naar de foto's! Gaan jullie veel aanpakken?
    Ja het wordt een behoorlijke klus, vooral aan schuur en verfwerk. Echt alles moet gedaan worden. Stopcontacten zitten scheef, plinten krijgen halverwege de kamer een andere kleur of houden op, plafonds zijn provisorisch "opgeknapt" met gare gipsplaten...
    Maar goed, op de badkamer na (die we gaan laten doen) is het allemaal prima te doen met goed gereedschap, tijd, zin en hulp van vrienden en familie

    Vandaag door het huis gewandeld, aan iedereen laten zien en eens een plan van aanpak gemaakt n.a.v. alle punten die we zagen in huis die we willen aanpakken. Aannemer heeft onze wensen opgenomen en gaat een offerte opmaken voor de badkamer, ben erg benieuwd.
    En precies op het moment dat ik het huis wil doorlopen met de camera om foto's te maken voor o.a. mijn eigen topicje wat er moet gaan komen in K&W, blijkt dat de camera het niet meer doet...
    Één grote wazige kleurenbrei in plaats van mooie plaatjes
    Dus die houden jullie nog van me tegoed, net als het topic.
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62418419
    Stomme camera!

    Morgen beter!
    Hebben jullie vrij om te gaan klussen, of moet het na het werk?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:32:48 #170
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62418746
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 22:22 schreef Oblivion het volgende:
    Stomme camera!

    Morgen beter!
    Hebben jullie vrij om te gaan klussen, of moet het na het werk?
    Ik heb (serieus...) staan stampvoeten daar
    Omdat er op mijn werk wat gezeik was en bij mijn vriend het druk is hebben we beiden nog geen vrij. Ik ben vanaf de 27e vier weken vrij, m.u.v. 1 dag in de week, zodat ik nog wel wat dingen kan doen, niet alles kan overgedragen worden aan anderen. Mijn vent gaat het nog even regelen heeft hij beloofd, hoe en wat precies weet ik nog niet Maar hij heeft wat meer vrijheid in het plannen dan ik dus komt wel goed.
    Maar ik kan niet wachten! Lekker slopen, schuren, schoonmaken, verven en dan langzaamaan ons droomhuisje maken
    Ik wil een muur in de woonkamer olijfgroen, ben druk bezig mijn vriend over te halen nu
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62419067
    Olijfgroen?
    Dat oude?

    Gelukkig is het bijna weekend en dan kan je lekker slopen!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:45:24 #172
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62419203
    oh BBQ-kip, wat heerlijk he? gefeliciteerd en geniet van de euforie, over een paar weken vloek je
    disclaimer
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:47:14 #173
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62419278
    Yep, beetje mosgroen/avocadogroen/olijfgroen, erg ouderwets maar ik zie het helemaal voor me en het lijkt me geweldig (iedereen vindt me maar vreemd met mijn ideëen, maar kan me niet zoveel schelen )

    Ik heb ook zo'n zin in lekker sloopwerk, alle spanning van de afgelopen weken/maanden op het huis wachten en gefrustreerd zijn op werk eruit hakken/schuren/zagen/kleunen. Beetje jammer wel dat ik nu net sinds een maand een hele ziekenhuisafdeling aan het opstarten ben en dus niet alles achter me kan laten, maar dat komt uiteindelijk allemaal vast wel goed

    We hebben er zin in!

    * BBQ-kip nu lekker haar nestje gaat opzoeken
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:52:57 #174
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62419440
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
    oh BBQ-kip, wat heerlijk he? gefeliciteerd en geniet van de euforie, over een paar weken vloek je
    Hahaha, dank je!
    Ik genoot er zo van vanochtend dat ik mijn auto daar voor de deur kon parkeren en zo in ons eigen huis stapte
    Weer terugrijdend hierheen en zoekend naar een parkeerplaats in de regen was ik aan het schelden joh... 3 straten verder moeten lopen naar mijn huis, stap ik het portiek in en ruik een meurlucht ... Het is een raadsel wie het doet, maar iemand in het complex vindt het erg nodig om in het portiek te zeiken in een hoek...
    Is al een paar keer gebeurd en zoooo extreem ranzig
    Ik woon nu echt niet in een pauperbuurt, in een vrije sector appartement, maar damn, wat zie ik er naar uit om mijn eengezinswoninkje te betrekken met normale en lieve buren
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:53:34 #175
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62419452
    Ik ben overigens erg goed in vloeken (als het héél erg is ga ik plat Haags vloeken zelfs...) dus dat komt helemaal goed!
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62419535
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
    Yep, beetje mosgroen/avocadogroen/olijfgroen, erg ouderwets maar ik zie het helemaal voor me en het lijkt me geweldig (iedereen vindt me maar vreemd met mijn ideëen, maar kan me niet zoveel schelen )

    Nope, komt ook in mijn woonkamer!
    En waarschijnlijk in slaapkamer.
    Vriend vind het een hele mooie kleur!
    quote:

    Ik heb ook zo'n zin in lekker sloopwerk, alle spanning van de afgelopen weken/maanden op het huis wachten en gefrustreerd zijn op werk eruit hakken/schuren/zagen/kleunen. Beetje jammer wel dat ik nu net sinds een maand een hele ziekenhuisafdeling aan het opstarten ben en dus niet alles achter me kan laten, maar dat komt uiteindelijk allemaal vast wel goed

    We hebben er zin in!

    * BBQ-kip nu lekker haar nestje gaat opzoeken
    Slaap lekker!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 15 oktober 2008 @ 22:56:48 #177
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62419547
    Oh, leuke buren!
    Onze nieuwe buren zijn zoooo extreem tof he! en de buurt is mega actief, er is elke week wel wat te doen in het buurthuis
    disclaimer
      woensdag 15 oktober 2008 @ 23:01:14 #178
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62419693
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
    Oh, leuke buren!
    Onze nieuwe buren zijn zoooo extreem tof he! en de buurt is mega actief, er is elke week wel wat te doen in het buurthuis
    De vrouwelijke helft van de verkopende partij moest bij de notaris een beetje huilen omdat ze buurt, buren en het huis zo ging missen Zo lief
    Veel bejaarden en jonge gezinnen, lekker gemixed dus. Ben vanmiddag al "beschoten" met een takkenpistool door een jongetje op een driewielertje die me er van verzekerde dat er echt niemand in het huis woonde waar ik in liep

    * BBQ-kip nu echt gaat tukken
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      woensdag 15 oktober 2008 @ 23:16:32 #179
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62420191
    slapen kreng lekker dromen van je stulp
    disclaimer
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:29:50 #180
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62473991
    Eerste klusavond zit erop, dit weekend lekker verder. Foto's zijn gemaakt, alleen heb ik nu weer de camera in huis laten liggen (zucht).
    Dus waarschijnlijk op ik zondag eindelijk mijn topic, mét foto's erin.
    Is nog erg onwerkelijk hoor, maar zooo gaaf! De komende jaren hebben we in ieder geval wat te doen
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62474270
    Godver, BBQ-kip...

    *mokt...

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:52:54 #182
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62474575
    wij willen FOTOOOOOOOOS
    disclaimer
      zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:07:16 #183
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62474909
    Ik kan alvast verklappen dat er ook een zeilboot op staat die bij het huis hoort
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
    pi_62480806
    quote:
    Op donderdag 2 oktober 2008 19:59 schreef phluphy het volgende:
    Gefeliciteerd, SQ!

    Leonieke, ik had de foto's op je site al gezien, maar had inderdaad gehoopt op updates.
    Wat vreselijk balen dat je zo druk bent joh. Hopelijk is het maar tijdelijk?
    Ik wacht in spanning af op de volgende foto's!
    Heb je je meetlint al hangen? Het is minder dan 100 dagen, toch? (Hopelijk!!)
    Ik heb het even bekeken en we zitten net onder de 75 dagen Onvoorstelbaar gewoon

    Tussen al drukte heen zijn we gisteren nog eens gaan piepen in ons huis. Het was al donker, maar we konden toch een beeld krijgen van de vloeren en de muurtegels en in het donker valt het alleszins al goed mee
    Ik ben uiteraard de kabel vergeten van het fototoestel om de foto's op mijn laptop te krijgen, dus vraag ik straks eens aan mijn ma waar haar toestel en kabel ligt en met kaartjes versteken, zal ik misschien toch de foto's kunnen afhalen en posten

    Voor de rest blijft het gewoon heel druk en hebben we zelfs nog geen tijd gehad om de afdekplaatjes te kiezen voor de stopcontacten. Moet vandaag ook eens gebeuren En dan nog zoveel andere dingen die we niet van thuis uit kunnen doen.

    Voor een meetlint is phille niet te vinden, maar ik zoek nog iets uit wat ik op het werk kan doen om af te tellen Daar heb ik toch mijn eigen bureau
    pi_62485798
    Zo, wat zitten prullen met twee fototoestellen om de foto's op mijn pc te krijgen

    Badkamer



    Inloopdouche



    En hetzelfde accent in de toiletten

    pi_62488124
    Woei, leonieke!

    Met sluier! Dat wordt schoonmaken!

    Ziet er goed uit...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62499369
    Veel schoonmaken vrees ik
    Maar het schijnt dat we dat nog niet direct mogen schoonmaken om die voegen niet kapot te maken. Weet niet of dat juist is, maar voor het moment mag ik dus nog niet schoonmaken Het schijnt trouwens dat onze vloer er ook zo uitzag, maar mijn schoonvader had die al een paar keer gepoetst vooraleer we hem zagen. Misschien doet hij dit met de muurtegels ook

    En anders maar hopen dat het product dat we gekocht hebben heel goed werkt
    pi_62501845
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 11:02 schreef leonieke het volgende:
    Veel schoonmaken vrees ik
    Maar het schijnt dat we dat nog niet direct mogen schoonmaken om die voegen niet kapot te maken. Weet niet of dat juist is, maar voor het moment mag ik dus nog niet schoonmaken Het schijnt trouwens dat onze vloer er ook zo uitzag, maar mijn schoonvader had die al een paar keer gepoetst vooraleer we hem zagen. Misschien doet hij dit met de muurtegels ook

    En anders maar hopen dat het product dat we gekocht hebben heel goed werkt
    badkamer laat je meestal een week goed uitharden, kortom genoeg tijd om het schoon te maken, het ziet er al erg goed uit
    pi_62511673
    zo heb ik nog mega spannende dingen gemist?
    Heb de laatste tijd zo weinig tijd voor internet door al dat geklus!

    Maar het gaat goed! Deze week krijg ik veel hulp dus wil minstens de woon eet en slaapkamer afhebben
    Volgende week maandag komt ook mn bank al dus dan is het wel fijn als er niet meer omheen geklust hoeft te worden
    Ik heb besloten mn schouw te behangen. De achtergrond van het behang is het zelfde als de kleur van de lak op het houtwerk in huis (en dus ook de onderkant van de schouw) namelijk zijde grijs. Daarop is een wit aaibaar barok motiefje. Erg mooi hoop ik
    De bank is ook wit dus dat klopt mooi

    Verder heb ik vandaag 8 pallets opgehaald om mn bed van te bouwen! Ik hoop dat het fantastisch word!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62568998
    Huis is verkocht voor nette prijs
      woensdag 22 oktober 2008 @ 08:24:26 #191
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_62573196
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
    Huis is verkocht voor nette prijs
    Gefeliciteerd. Vooral in deze tijden een zeer belangrijk wapenfeit.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      woensdag 22 oktober 2008 @ 08:25:18 #192
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62573206
    Feli Morpheus!
    disclaimer
    pi_62573248
    Gefeliciteerd morpheus Weer een zorg minder
    pi_62574407
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 08:29 schreef leonieke het volgende:
    Gefeliciteerd morpheus Weer een zorg minder
    Scheelt enorm qua rust en niet elke dag meer huis compleet poetsen, nu ons volledig richten op het nieuwe huis, dak zit er nu op , het is nu wachten op de dakkapel.
    pi_62574418
    pi_62574870
    quote:
    Op dinsdag 21 oktober 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
    Huis is verkocht voor nette prijs
    Gefeliciteerd
    Dat is vast een enorme opluchting!
    pi_62574928
    Gefeliciteerd, Morpheus!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62575585
    Gefeliciteerd!

    Ik heb maandag de hele dag op mn behang zitten wachten
    En er kwam natuurlijk niemand
    Niet heel handig
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      woensdag 22 oktober 2008 @ 10:27:32 #199
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62575620
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 10:25 schreef rhubarbje het volgende:
    Gefeliciteerd!

    Ik heb maandag de hele dag op mn behang zitten wachten
    En er kwam natuurlijk niemand
    Niet heel handig
    Komen ze dat ook al bezorgen tegenwoordig?
    disclaimer
    pi_62575750
    Er zit hier zo'n heel goede winkel met behang en zo met een erg aardig mannetje er in
    Dus ik ging daar behang kopen vrijdag en hij was van ja ik moet het bestellen en ik ben volgende week gesloten want ben op vakantie maar als u wil laat ik het wel bij u bezorgen? Dus ik zo van ja graag!

    Alleen niks gezien dus...
    En ik kan niet bellen of zo want die winkel is nog een halve week dicht
    Maar ja het idee was erg aardig
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      woensdag 22 oktober 2008 @ 10:34:36 #201
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62575796
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
    Er zit hier zo'n heel goede winkel met behang en zo met een erg aardig mannetje er in
    Dus ik ging daar behang kopen vrijdag en hij was van ja ik moet het bestellen en ik ben volgende week gesloten want ben op vakantie maar als u wil laat ik het wel bij u bezorgen? Dus ik zo van ja graag!

    Alleen niks gezien dus...
    En ik kan niet bellen of zo want die winkel is nog een halve week dicht
    Maar ja het idee was erg aardig
    Als je vrijdag bestelt kun je er eigenlijk wel donder op zeggen dat het maandag nog niet wordt geleverd. Bestelling wordt vrijdag ingevoerd, maandag verwerkt bij de dealer, en op z'n vroegst denk ik vandaag afgeleverd
    disclaimer
    pi_62575928
    Of het was donderdag... Ik weet het niet meer
    Maar ik had met hem afgesproken dat het maandag zou komen, dat is ook mn vrije dag en een van de enige dagen dat ik de hele dag op zo'n rol behang kan gaan zitten wachten

    Maar ja het doet er niet toe, we zijn nog lang niet zo ver dat het er op kan dus het levert geen vertraging op of zo
    En ik heb omdat ik dus echt meer dan 8 uur heb zitten wachten daar wel 8 uur geklust dus dat is ook alleen maar mooi mee genomen
    Alleen ik hou er niet van als mensen afspraken niet na komen
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_62575979
    Dat vind ik nou eigenlijk het vervelendste van het hele verbouwings/verhuis/klus verhaal. Je hebt spullen of mensen nodig, bestelt of regelt ze, en om de een of andere reden wordt het nooit op tijd bezorgd of komen klusjesmannen niet of niet op tijd opdagen.

    Zo zou vorige week zaterdag ons keukenblad komen om 15.00 uur. Mijn vriend moest om 16.00 uur werken, dus ook tegen de keukenbladmeneer gezegd dat het echt niet later kon. En, wat denk je, om 16.00 uur was het keukenblad er pas... stond ik daar met mijn ene arm in een mitella (ik ben net geopereerd). Ik kon dus niet helpen. Gelukkig was de buurman thuis en heeft hij geholpen anders had die man dus weer terug kunnen rijden met zijn keukenblad.

    Toen we vervolgens de kraan aan wilden sluiten bleek dat we per ongeluk de montageset weg hadden gegooid... Snel een nieuwe besteld bij de sanitairwinkel. Zou er de volgende dag zijn... maar om de een of andere onverklaarbare reden was deze tot twee keer toe niet meegekomen met de bestellingen, dus hebben we nog steeds geen water! Als het goed is kan ik de set vandaag ophalen...

    Gek word ik er van!!!
    pi_62576044
    Idd
    Tot nu toe heb ik geluk gehad wat dat betreft maar het schijnt er bij te horen he...

    Naja ik moet weer weg

    Succes met je waterdingsetje
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      woensdag 22 oktober 2008 @ 10:47:18 #205
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62576122
    Mèn, bij ons is alles tot nu toe te vroeg of precies op tijd gekomen

    *afklopt*
    disclaimer
      woensdag 22 oktober 2008 @ 10:48:44 #206
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62576158
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
    Of het was donderdag... Ik weet het niet meer
    Maar ik had met hem afgesproken dat het maandag zou komen, dat is ook mn vrije dag en een van de enige dagen dat ik de hele dag op zo'n rol behang kan gaan zitten wachten

    Maar ja het doet er niet toe, we zijn nog lang niet zo ver dat het er op kan dus het levert geen vertraging op of zo
    En ik heb omdat ik dus echt meer dan 8 uur heb zitten wachten daar wel 8 uur geklust dus dat is ook alleen maar mooi mee genomen
    Alleen ik hou er niet van als mensen afspraken niet na komen
    Niet zo handig van die behangmeneer, een belofte doen die hij niet zelf in de hand heeft
    Gelukkig is de tijd nuttig besteed
    disclaimer
    pi_62576178
    Krijgen we vanavond weer een update, SQ?

    Wanneer gaan jullie ook alweer verhuizen?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 22 oktober 2008 @ 10:52:36 #208
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62576258
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 10:49 schreef Oblivion het volgende:
    Krijgen we vanavond weer een update, SQ?

    Wanneer gaan jullie ook alweer verhuizen?
    Ik hoop het, gisteren tot 23:45 bezig geweest, de dagen zijn echt te lang momenteel
    Maarrrr mijn werkblad wordt momenteel gemonteerd in de keuken, dus ik heb vast wel wat mooie plaatjes vanavond vannacht

    Verhuizen staat grotendeels voor komend weekend op de planning.
    disclaimer
    pi_62576425
    Oeh! Cool! Het blad!
    Wat zal dat een goed beeld geven...

    Komend weekend al?

    Spannend!!!!!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
      woensdag 22 oktober 2008 @ 11:01:40 #210
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62576474
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 10:59 schreef Oblivion het volgende:
    Oeh! Cool! Het blad!
    Wat zal dat een goed beeld geven...

    Komend weekend al?

    Spannend!!!!!
    Tsja, ik moet 1 november weg zijn uit m'n huurhuis, dus we motte wel
    disclaimer
    pi_62576528
    Moet lukken!



    IK WIL OOK!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62580790
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 10:41 schreef Sleeve het volgende:
    Dat vind ik nou eigenlijk het vervelendste van het hele verbouwings/verhuis/klus verhaal. Je hebt spullen of mensen nodig, bestelt of regelt ze, en om de een of andere reden wordt het nooit op tijd bezorgd of komen klusjesmannen niet of niet op tijd opdagen.

    Zo zou vorige week zaterdag ons keukenblad komen om 15.00 uur. Mijn vriend moest om 16.00 uur werken, dus ook tegen de keukenbladmeneer gezegd dat het echt niet later kon. En, wat denk je, om 16.00 uur was het keukenblad er pas... stond ik daar met mijn ene arm in een mitella (ik ben net geopereerd). Ik kon dus niet helpen. Gelukkig was de buurman thuis en heeft hij geholpen anders had die man dus weer terug kunnen rijden met zijn keukenblad.
    Mijne eerste reactie was: maar een uur te laat? Bij ons is geen enkele aannemer op tijd begonnen en dan spreek ik van direct minstens een week te laat (tot een maximum van 2 maand)
    quote:
    Toen we vervolgens de kraan aan wilden sluiten bleek dat we per ongeluk de montageset weg hadden gegooid... Snel een nieuwe besteld bij de sanitairwinkel. Zou er de volgende dag zijn... maar om de een of andere onverklaarbare reden was deze tot twee keer toe niet meegekomen met de bestellingen, dus hebben we nog steeds geen water! Als het goed is kan ik de set vandaag ophalen...

    Gek word ik er van!!!
    Maar geen water is natuurlijk helemaal niet fijn Hopelijk kunnen ze het vandaag allemaal in orde brengen.
    pi_62581229
    quote:
    Op woensdag 22 oktober 2008 13:32 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    Mijne eerste reactie was: maar een uur te laat? Bij ons is geen enkele aannemer op tijd begonnen en dan spreek ik van direct minstens een week te laat (tot een maximum van 2 maand)

    Het was een uur te laat op die zaterdag, maar ik heb even een post van mijzelf in mijn eigen topic opgezocht:
    quote:
    Op woensdag 24 september 2008 09:23 schreef Sleeve het volgende:
    Mijn vriend heeft een mal gemaakt van hout en het blad wordt nu op maat gezaagd, we moeten nog wel een weekje wachten....

    Als je kijkt naar de datum van die post zie je dat het blad al twee weken te laat was....

    Hopelijk wordt het waterprobleem vandaag opgelost. Ik ben zojuist de montageset op gaan halen (3 kilometer lopen want ik mag met mijn schouder geen autorijden of fietsen ). Hopelijk heeft mijn vriend vanavond tijd om het aan te sluiten!
      donderdag 23 oktober 2008 @ 15:14:18 #214
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_62612755
    Even een update van ons:

  • Het schiet al aardig op, alles is gesloopt wat er te slopen valt.

  • De slaapkamer is ondertussen op vloerbedekking en plinten na klaar. Een muur in de slaapkamer is groen.

  • Overal komen nieuwe binnendeuren in (daar knapt je huis enorm van op en is niet heel duur!), deurposten zijn geschuurd en geverfd in een heeeele lichte groentint.

  • Ik heb een muur weggebroken en daar een toog met verlichting in gebouwd, dat is een aardige klus. Zodra ik tijd heb zal ik daar wat fotootjes van plaatsen.

  • Bijna alle plafonds zijn gewit.
  • pi_62613187
    Eind deze maand moet ik weg zijn uit mijn appartement; aankomend weekend dus verhuizen. Eerst bij m'n vriendin in en dan nog een kleine 4 weken wachten op de sleutel. *stress*
    pi_62613254
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 15:28 schreef PiperMaru het volgende:
    Eind deze maand moet ik weg zijn uit mijn appartement; aankomend weekend dus verhuizen. Eerst bij m'n vriendin in en dan nog een kleine 4 weken wachten op de sleutel. *stress*
    waar ga je dan je spullen neerzetten of koop je daar alles nieuw
    pi_62613467
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 15:14 schreef Hi_flyer het volgende:
    Even een update van ons:

  • Het schiet al aardig op, alles is gesloopt wat er te slopen valt.

  • De slaapkamer is ondertussen op vloerbedekking en plinten na klaar. Een muur in de slaapkamer is groen.

  • Overal komen nieuwe binnendeuren in (daar knapt je huis enorm van op en is niet heel duur!), deurposten zijn geschuurd en geverfd in een heeeele lichte groentint.

  • Ik heb een muur weggebroken en daar een toog met verlichting in gebouwd, dat is een aardige klus. Zodra ik tijd heb zal ik daar wat fotootjes van plaatsen.

  • Bijna alle plafonds zijn gewit.
  • Dit schreeuwt om foto's!

    Dus bij deze: FOTO"S!!!!

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62613480
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 15:28 schreef PiperMaru het volgende:
    Eind deze maand moet ik weg zijn uit mijn appartement; aankomend weekend dus verhuizen. Eerst bij m'n vriendin in en dan nog een kleine 4 weken wachten op de sleutel. *stress*
    Maar wel leuke stress toch?
    Spannend!!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62614541
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    waar ga je dan je spullen neerzetten of koop je daar alles nieuw
    Spullen gaan de opslag in.. is maar voor een paar maanden want dan gaat alles 't nieuwe huis in
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 15:37 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Maar wel leuke stress toch?
    Spannend!!
    Nu even niet-leuke stress. Ik haaaaat verhuizen
    Maar ik weet waar ik het voor doe
      donderdag 23 oktober 2008 @ 19:23:47 #220
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_62619067
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 15:14 schreef Hi_flyer het volgende:
  • Overal komen nieuwe binnendeuren in (daar knapt je huis enorm van op en is niet heel duur!), deurposten zijn geschuurd en geverfd in een heeeele lichte groentint.
  • Wat heeft het jullie gekost? En is het niet lastig met het goed inhangen van de deuren?
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      donderdag 23 oktober 2008 @ 20:14:20 #221
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62620586
    Verhuizen als in: je huis leeghalen...

    Ik ga vanavond ook inpakken hier Ben nu nog even in denial
    disclaimer
    pi_62620645
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
    Verhuizen als in: je huis leeghalen...

    Ik ga vanavond ook inpakken hier Ben nu nog even in denial
    Schiet op met je...

    Hup, hup, inpakken die handel!
    Alles door je vingers laten gaan en lekker uitzoeken!
    En alvast een beetje kijken waar je wat wil zetten...

    Is leuk!

    EN IK WIL OOK NOG STEEDS!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62620665
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
    Verhuizen als in: je huis leeghalen...

    Ik ga vanavond ook inpakken hier Ben nu nog even in denial
    Computer/Laptop als laatste
      donderdag 23 oktober 2008 @ 20:17:15 #224
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62620685
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 20:16 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Schiet op met je...

    Hup, hup, inpakken die handel!
    Alles door je vingers laten gaan en lekker uitzoeken!
    En alvast een beetje kijken waar je wat wil zetten...

    Is leuk!

    EN IK WIL OOK NOG STEEDS!
    Al mijn meubels komen toch op niet-zichtbare plaatsen en alle spulletjes komen in kasten op m'n foto's na
    Misschien moet ik nog wat radicaler worden qua weggooien
    disclaimer
    pi_62620686
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 20:16 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Schiet op met je...

    Hup, hup, inpakken die handel!
    Alles door je vingers laten gaan en lekker uitzoeken!
    En alvast een beetje kijken waar je wat wil zetten...

    Is leuk!

    EN IK WIL OOK NOG STEEDS!
    Vooral beetpakken en weggooien wat je toch nooit meer gebruikt.
      donderdag 23 oktober 2008 @ 20:17:52 #226
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62620703
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    Computer/Laptop als laatste
    Zekers, anders kan ik geen updates meer geven aan mijn kijkbuiskinderen
    disclaimer
      donderdag 23 oktober 2008 @ 20:18:40 #227
    149959 SQ
    snelle trees
    pi_62620736
    En morgen maar weer een snipperdag genomen.

    Inpakken is , maar werken nog meer
    disclaimer
    pi_62620763
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
    En morgen maar weer een snipperdag genomen.

    Inpakken is , maar werken nog meer
    kan mij voorstellen gezien je werkperikelen.
    pi_62621277
    Hmm ik ben zo in denial dat k liever ga werken dan inpakken. Helaas ben ik morgen vrij
    Maar gelukkig is mijn bij me om te helpen
      donderdag 23 oktober 2008 @ 23:39:00 #230
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_62628036
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 19:23 schreef BBQ-kip het volgende:

    [..]

    Wat heeft het jullie gekost? En is het niet lastig met het goed inhangen van de deuren?
    Het zijn zes binnendeuren, dus dat is dan 300 euro, ex sluitwerk. Het vervangen is een eitje, gewoon de scharnieren uit de oude deur halen en in de al voorgeboorde gaten van de nieuwe deur draaien. Dan er in hangen en kijken of de deur ergens aanloopt. Zo ja, dan draai je de scharnieren wat losser/vaster en je bent klaar. Viel me reuze mee, mijn ma begon al van: ohjee weet waar je aan begint als je nieuwe deuren neemt

    Je huis knapt er iig enorm van op!
      donderdag 23 oktober 2008 @ 23:59:46 #231
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_62628477
    Ohja: ik heb alweeeer mn fototoestel laten liggen
    pi_62632886
    Jullie kletsen wat af

    Kan het ff niet bijbenen hoor

    Maar ik herken de inpakdenials wel.
    Ik wil al een tijdje beginnen met inpakken om zo mezelf van een hoop rotzooi al te kunnen ontdoen.
    Maar op de een of andere manier is zelfs de afwas doen nog leuker


    Hier is het toch wel een beetje aftellen voor mn gevoel.
    Als het allemaal meezit krijg ik binnen nu en 5 weken de sleutel. Heb nog geen offciele bevestiging. Maar dat was de voorlopige prognose.
    Dus dat gaat hard!!!!

    Heb al meubeltjes besteld, vloertje besteld, keukentje besteld, bedje besteld.
    Hoef alleen nu nog de sleutel!

    Hoewel, ik moet eigenlijk nog best wel heel erg veel doen.
    Moet me echt eens inlezen hoe het nou zit met de groepen en de beschikbare aansluitingen in de keuken.
    En anders ergens een elektricien op de kop tikken die het een en adner voor me komt fixen voor dat de keuken komt!
    Denk dat ik er dit weekend even een productief weekend van ga maken! Anders komt het nooit goed
    Heb ech planningsproblemen

    Maar joehoe huisje is in zicht hier!!!

    Ik hoef alleen maar te schilderen en vloer te leggen (uhuh dat schilderen is volgens mij nog een takke klus ook voor kleine meisjes )
    pi_62633113
    quote:
    Op donderdag 23 oktober 2008 23:59 schreef Hi_flyer het volgende:
    Ohja: ik heb alweeeer mn fototoestel laten liggen
    maak je autosleutels eraan vast , als je weggaat kan je die niet vergeten
      vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:25:26 #234
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_62633746
    quote:
    Op vrijdag 24 oktober 2008 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    maak je autosleutels eraan vast , als je weggaat kan je die niet vergeten
    Goed idee!
    pi_62682699
    Ik mag me hier ook weer komen melden, ik ga namelijk weer verhuizen Weer nieuwbouw, maar groter deze keer en een betere locatie.

    Ik ga 1 muur aqua verven, ik heb er nog steeds spijt van dat ik het niet gedaan heb bij deze woning. Ik hoop alleen dat het niet te heftig wordt.

    For the record, ik praat dus over zo'n kleur:


    [ Bericht 54% gewijzigd door Ewelina op 26-10-2008 10:22:10 ]
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62682821
    Ja, dat kan wel heftig worden Zou ik zelf niet durven (maar dat zegt ook veel over mezelf )

    Heb je al andere foto's van de nieuwbouwwoning? Is de woning al af of moet ze nog gebouwd worden?
      zondag 26 oktober 2008 @ 10:33:00 #237
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_62682929
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 10:16 schreef Ewelina het volgende:
    Ik mag me hier ook weer komen melden, ik ga namelijk weer verhuizen Weer nieuwbouw, maar groter deze keer en een betere locatie.

    Ik ga 1 muur aqua verven, ik heb er nog steeds spijt van dat ik het niet gedaan heb bij deze woning. Ik hoop alleen dat het niet te heftig wordt.

    For the record, ik praat dus over zo'n kleur:
    [ afbeelding ]
    Ehm... mooi blauw is niet lelijk?
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_62682998
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 10:25 schreef leonieke het volgende:
    Ja, dat kan wel heftig worden Zou ik zelf niet durven (maar dat zegt ook veel over mezelf )

    Heb je al andere foto's van de nieuwbouwwoning? Is de woning al af of moet ze nog gebouwd worden?
    Het is een huurwoning, speciaal voor studenten.

    Plattegrondje:


    Foto's:


    My huge windows:


    het lijkt enorm op wat ik al heb, alleen wat groter en ik hoef er pas uit als ik ben afgestudeerd (en dat duurt nog wel een paar jaar )

    Ik heb heel veel blauw, ik ben echt gek op die kleur.

    Huidige woning:
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62683378
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 10:16 schreef Ewelina het volgende:
    Ik mag me hier ook weer komen melden, ik ga namelijk weer verhuizen Weer nieuwbouw, maar groter deze keer en een betere locatie.

    Ik ga 1 muur aqua verven, ik heb er nog steeds spijt van dat ik het niet gedaan heb bij deze woning. Ik hoop alleen dat het niet te heftig wordt.

    For the record, ik praat dus over zo'n kleur:
    [ afbeelding ]
    Pas goed op met die kleur...
    Wij hadden hem in de gang en het was zo koud gezicht, we hebben 'm overgeschilderd.
    Ik zie op de foto hierboven dat het meer naar turquoise neigt?
    Terwijl die andere foto koningsblauw toont...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62683519
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:00 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Pas goed op met die kleur...
    Wij hadden hem in de gang en het was zo koud gezicht, we hebben 'm overgeschilderd.
    Ik zie op de foto hierboven dat het meer naar turquoise neigt?
    Terwijl die andere foto koningsblauw toont...
    Ja, het is inderdaad meer turqoise dat ik wil (de kleur van mijn woning zeg maar) maar daar kon ik geen plaatje van vinden. Jammer genoeg heb ik geen Photoshop anders had ik dat even uitgeprobeerd. (zowel de gordijnen als het dekbed zijn de kleur aqua van de Hema, die kleur wil ik!)

    Ik ben alleen bang dat het te heftig wordt, ik weet het nog niet zeker. Ook omdat het een best wel kleine ruimte is valt het enorm op.

    Anders doe ik mijn huidige kleur op de muren, die vind ik ook erg mooi (kleur walnoot van Histor, is wit met heel lichtbruine ondertoon)

    Woning is al opgeleverd, a.s. donderdag krijg ik de sleutels!

    Ik denk dat ik er laminaat in ga leggen. Kleur wordt zwartbruin, ongeveer zoals op de foto (al is dat vinyl).


    [ Bericht 7% gewijzigd door Ewelina op 26-10-2008 11:18:27 ]
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62683850
    Oh ja, gefeliciteerd nog!

    Kijk, dat is wel een mooie combo, dat donkerbruin met fris turquoise!
    Anders doe je toch een iets kleinere muur en leuke accenten, zoals je nu hebt...
    Volgens mij kan je ook met een kussen naar een verf winkel gaan en dan maken ze de kleur voor je.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62683930
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:07 schreef Ewelina het volgende:

    [..]

    Ja, het is inderdaad meer turqoise dat ik wil (de kleur van mijn woning zeg maar) maar daar kon ik geen plaatje van vinden. Jammer genoeg heb ik geen Photoshop anders had ik dat even uitgeprobeerd. (zowel de gordijnen als het dekbed zijn de kleur aqua van de Hema, die kleur wil ik!)

    Ik ben alleen bang dat het te heftig wordt, ik weet het nog niet zeker. Ook omdat het een best wel kleine ruimte is valt het enorm op.

    Anders doe ik mijn huidige kleur op de muren, die vind ik ook erg mooi (kleur walnoot van Histor, is wit met heel lichtbruine ondertoon)

    Woning is al opgeleverd, a.s. donderdag krijg ik de sleutels!

    Ik denk dat ik er laminaat in ga leggen. Kleur wordt zwartbruin, ongeveer zoals op de foto (al is dat vinyl).
    [ afbeelding ]
    Wat fijn! Gefeliciteerd hoor

    Ik volg Oblivion trouwens helemaal: turquoise met dat donkerbruin Maar ik vind de accenten met de kussens ook al heel mooi
    pi_62684075
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:25 schreef Oblivion het volgende:
    Oh ja, gefeliciteerd nog!

    Kijk, dat is wel een mooie combo, dat donkerbruin met fris turquoise!
    Anders doe je toch een iets kleinere muur en leuke accenten, zoals je nu hebt...
    Volgens mij kan je ook met een kussen naar een verf winkel gaan en dan maken ze de kleur voor je.
    Dank je

    Ja, accenten kan idd ook, of de kleur veel lichter laten maken (wel die soort turqoise maar dan met een heleboel wit erdoorheen gemengd, zodat het lichter wordt). Maar ik ga mijn bed afschermen dmv gordijnen of een klamboe die ook turqoise worden, dus er zal iig genoeg turqoise aanwezig zijn

    Indeling:


    [ Bericht 0% gewijzigd door Ewelina op 26-10-2008 13:51:14 ]
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62684161
    Gewoon schuiven met die meubels, dan komt er vanzelf wel een indeling waarvan je denkt: Hey, dat is handig en ziet er leuk uit!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62684198
    Ik heb me al een ongeluk geschoven met de IKEA Homeplanner (ideaal aangezien m'n hele inboedel daar vandaan komt) en is tot nu toe de meest ideale indeling Boekenkast dient ook als afscheiding van mijn bed en zitgedeelte.
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62684387
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:38 schreef Ewelina het volgende:

    [..]

    Dank je

    Ja, accenten kan idd ook, of de kleur veel lichter laten maken (wel die soort turqoise maar dan met een heleboel wit erdoorheen gemengd, zodat het lichter wordt). Maar ik ga mijn bed afschermen dmv gordijnen of een klamboe die ook turqoise worden, dus er zal iig genoeg turqouse aanwezig zijn

    Indeling:
    [ afbeelding ]
    Er ligt een schat begraven naast je kledingkast?

    Mooi hoor, zo'n studentenkamer-de-luxe!
    pi_62684397
    Komt goed dus!

    Zeg, Leonieke! Waar ben jij met de verbouwing?
    Zijn ze al wat verder?

    Hier geen nieuws...
    Wachten, wachten en wachten.
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62684419
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:54 schreef DonJames het volgende:

    [..]

    Er ligt een schat begraven naast je kledingkast?

    Mooi hoor, zo'n studentenkamer-de-luxe!
    Daar komt de krabpaal voor mijn katten, die loopt tot aan het plafond
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62684445
    Ik denk dat de vloer en faience er overal ligt. Enkel nog een paar plinten die moeten geplaatst worden.
    De schrijnwerker komt normaalgezien deze week de keuken opmeten. En dan mag de elektricien terugkomen om alles in orde te brengen (verwarming, sanitair, ...). De vensterbanken moeten ook nog geplaatst worden, maar zijn ook al een tijdje besteld.

    En dan moeten we echt heel dringend meubels gaan zoeken, maar het lijkt er maar nooit van te komen

    En ik begin me af te vragen wat ik nog allemaal moet doen dat ik tot nu toe vergeten ben

    Jij bent nog aan het wachten op de sleutel, zeker? Hoe lang duurt het nog?
    pi_62684565
    Nou dat duurt nog wel even, maar eerst moet het huidige huis verkocht worden, dan kunnen we weer verder.

    Leuk, meubels zoeken!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62684608
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:04 schreef Oblivion het volgende:
    Nou dat duurt nog wel even, maar eerst moet het huidige huis verkocht worden, dan kunnen we weer verder.

    Leuk, meubels zoeken!
    Maar de compromis is toch al getekend?

    Bwa, zo leuk is dat nu ook niet Toch niet als je nog niet weet wat je wil
    pi_62684637
    Het andere huis is al gekocht ja...
    Maar wil graag van dit huis af!

    Je weet helemaal niet wat je wilt?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62684641
    Jawel, lekker inspiratie opdoen en ter voorbereiding in alle klus/verhuis topics hier gluren
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62684677
    Mjah, ik kan mijn smaak hier nauwelijks vinden, Ewelina...

    Ik hou van oud...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62684695
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:07 schreef Oblivion het volgende:
    Het andere huis is al gekocht ja...
    Maar wil graag van dit huis af!

    Je weet helemaal niet wat je wilt?
    Serieus? Anders kun je het als tweede huis houden, vakantieverblijf ofzo

    Jawel, ik wil donkere zetels, maar het moeten bleke zijn En ik wil een hoeksalon met veel plaats om lekker in de zetel te kunnen liggen
    En voor de rest is het eigenlijk gewoon een eettafel en stoelen. De kast in de living moet toch op maat gemaakt worden... later
    pi_62684777
    Als tweede huis?
    Nee, dat gaat niet lukken...

    Bleke? Wat bedoel je daarmee?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62684856
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:09 schreef Oblivion het volgende:
    Mjah, ik kan mijn smaak hier nauwelijks vinden, Ewelina...

    Ik hou van oud...
    Ik ook hoor, maar met mijn studentenbudget is dat vrij onmogelijk. Gelukkig heb ik een heel brede smaak en vind ik zowel modern als oud mooi. Maar het moet wel bij het huis passen. Geen koloniale schouw in een heel strak nieuwbouwappartement bijvoorbeeld.

    Sommige mensen hier hebben er wel echt iets leuks van gemaakt.

    Piratenkamer

    Senses kamer

    Jouw trap Wat zijn die dingetjes op de muur? Mooie kleuren trouwens
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62684876
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:15 schreef Oblivion het volgende:
    Als tweede huis?
    Nee, dat gaat niet lukken...

    Bleke? Wat bedoel je daarmee?
    Als in: licht van kleur denk ik.
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62684932
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef Ewelina het volgende:

    [..]

    Als in: licht van kleur denk ik.
    Nee, dit zegt ze:
    quote:
    Jawel, ik wil donkere zetels, maar het moeten bleke zijn




    Misschien een merk?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62684946
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:21 schreef leonieke het volgende:
    Licht van kleur idd


    Je wilt donkere zetels?
    Ik begrijp er geen jota van...doe eens plaatjes!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62684998
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:18 schreef Ewelina het volgende:

    [..]

    Ik ook hoor, maar met mijn studentenbudget is dat vrij onmogelijk. Gelukkig heb ik een heel brede smaak en vind ik zowel modern als oud mooi. Maar het moet wel bij het huis passen. Geen koloniale schouw in een heel strak nieuwbouwappartement bijvoorbeeld.

    Sommige mensen hier hebben er wel echt iets leuks van gemaakt.

    Piratenkamer

    Senses kamer

    Jouw trap Wat zijn die dingetjes op de muur? Mooie kleuren trouwens
    Dat zijn strikjes...
    Ik ben strikjes freak...

    Oh, ideeën genoeg hier, daar heb je helemaal gelijk in!
    En inderdaad het moet in een huis passen.
    Wij gaan naar een 100 jaar oude boerderij, als je de url wilt hebben, dan zal ik even een PM sturen.
    De rest van dit topic weet immers ook hoe het huisje eruit ziet!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62685054
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:25 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Dat zijn strikjes...
    Ik ben strikjes freak...

    Oh, ideeën genoeg hier, daar heb je helemaal gelijk in!
    En inderdaad het moet in een huis passen.
    Wij gaan naar een 100 jaar oude boerderij, als je de url wilt hebben, dan zal ik even een PM sturen.
    De rest van dit topic weet immers ook hoe het huisje eruit ziet!
    Oeh, nu ben ik benieuwd Ik ben gek op oude gebouwen (hey, ik studeer geschiedenis )

    Zou je de link willen sturen?
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62685148
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:23 schreef Oblivion het volgende:

    [..]



    Je wilt donkere zetels?
    Ik begrijp er geen jota van...doe eens plaatjes!
    lol

    Ik zie graag zo'n kleur van salon:


    Maar het zal eerder naar zo'n kleur moeten gaan:


    (als het even kan, wil ik een salon in stof, maar bleke stof... dat is om miserie vragen, denk ik)
    pi_62685162
    Gedaan!

    Ik schrok, want de originele URL is weg!
    Maar is natuurlijk wel logisch, het is immers al weer 2 maanden verkocht...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62685259
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:33 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    lol

    Ik zie graag zo'n kleur van salon:
    [ afbeelding ]

    Maar het zal eerder naar zo'n kleur moeten gaan:
    [ afbeelding ]

    (als het even kan, wil ik een salon in stof, maar bleke stof... dat is om miserie vragen, denk ik)
    als je ooit kinderen wilt , dan zou ik vooral niet die witte doen, wij hebben dat hardleers moeten leren dat witte suede banken goed gaan met kinderen
    pi_62685269
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:33 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    lol

    Ik zie graag zo'n kleur van salon:
    [ afbeelding ]

    Maar het zal eerder naar zo'n kleur moeten gaan:
    [ afbeelding ]

    (als het even kan, wil ik een salon in stof, maar bleke stof... dat is om miserie vragen, denk ik)
    Je kan bleke stof nemen.
    Ik zou dan gewoon mooie foulards kopen in een donkere kleur en in ieder geval de onderkussen beschermen.
    Maar het blijft zeer besmettelijk.

    Ik heb een witte leren bank, al 25 jaar oud, doet het nog steeds goed, ook als er cola en koffie overheen gaat...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62685298
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:33 schreef leonieke het volgende:

    [..]

    lol

    Ik zie graag zo'n kleur van salon:
    [ afbeelding ]

    Maar het zal eerder naar zo'n kleur moeten gaan:
    [ afbeelding ]

    (als het even kan, wil ik een salon in stof, maar bleke stof... dat is om miserie vragen, denk ik)
    Dat is wel heel besmettelijk. Ik spreek uit ervaring, mijn bank was ooit wit, maar nu zitten er vlekken in die er niet meer uitgaan.
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62685320
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:38 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    als je ooit kinderen wilt , dan zou ik vooral niet die witte doen, wij hebben dat hardleers moeten leren dat witte suede banken goed gaan met kinderen
    Hey, alles al geregeld?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62685387
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:41 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Hey, alles al geregeld?
    In de zin van ?
    pi_62685392
    We gaan zo van die raamfolie op de balkondeuren 'plakken'.
    Houd m'n hart vast
    "A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
    - Jonna Jinton
    pi_62685400
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:45 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    In de zin van ?
    Voorlopig koopcontract getekend enzo?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62685408
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:45 schreef Natalie het volgende:
    We gaan zo van die raamfolie op de balkondeuren 'plakken'.
    Houd m'n hart vast
    Nee, met je handen moet je juist gaan plakken...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62685449
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Nee, met je handen moet je juist gaan plakken...
    Scherp
    "A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
    - Jonna Jinton
    pi_62685471
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Voorlopig koopcontract getekend enzo?
    Wordt morgenavond 21:00 uur getekend, heb alles hier klaar liggen in 3-voud.

    dan gaat hun 3 daagse bedenktijd in die afloopt donderdagavond 00:00

    maar zal wel loslopen vrijdag a.s. hebben ze taxateur laten langskomen voor hun hypotheekverstekker te maken.
    pi_62685482
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:46 schreef Oblivion het volgende:

    [..]

    Nee, met je handen moet je juist gaan plakken...
    pi_62685703
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:48 schreef Natalie het volgende:

    [..]

    Scherp
    Die heb je nodig om het netjes te maken...

    FOTO'S!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62686312
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 12:38 schreef morpheus_at_work het volgende:

    [..]

    als je ooit kinderen wilt , dan zou ik vooral niet die witte doen, wij hebben dat hardleers moeten leren dat witte suede banken goed gaan met kinderen
    Ja, ik weet het. En aangezien we echt wel graag kinderen willen en het gewoon zal lukken (hoor je dat, eicellen? ) lijkt het mij niet aangewezen om een witte stoffen zetel te kopen. Maar, dat ligt nu gewoon zo lekker
    We moeten dus echt dringend op zoektocht
    pi_62686987
    Anders neem je hoezen die je zelf kunt wassen. Dat scheelt ook heel veel

    Anders doe je toch een hoop mooie witte kussens op een donkere bank? Dat scheelt optisch ook heel veel.
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62687095
    Met dat laatste idee speel ik dus ook constant.
    Maar ik denk dat ik iemand anders moeilijk ga kunnen overtuigen
    pi_62687163
    Even een vraagje. Je hebt een donkere antracietkleurige vloer, wat voor kleur zit er op je muren? Met wit kan daar toch best een donkere bank bij? En dan met wat witte kussens in de tint van je muur, staat beeldig denk ik
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62687334
    De muur is nu nog gewoon gepleisterd en daar zal pas ten vroegste in de zomer van 2009 een kleurtje op komen. Daar kunnen we dus nog alle kanten mee uit. Licht wordt het sowieso
    Ik zou eventueel kiezen voor één muur in een ander kleur.
    pi_62687413
    Zolang nog ? Maar met een lichte muur kan een grijze bank prima
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62687511
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 14:06 schreef leonieke het volgende:
    De muur is nu nog gewoon gepleisterd en daar zal pas ten vroegste in de zomer van 2009 een kleurtje op komen. Daar kunnen we dus nog alle kanten mee uit. Licht wordt het sowieso
    Ik zou eventueel kiezen voor één muur in een ander kleur.
    waarom zo lang wachten ?
    pi_62687554
    Omdat we het pleisterwerk goed willen laten uitdrogen. Ze zeggen sowieso dat je het best een warm en een koud seizoen wacht (een jaar dus ). Eind augustus 2008 is het gepleisterd.

    De zomer 2009 is trouwens helemaal niet zo ver weg Wij zijn in 2004 beginnen zoeken achter een huis en zullen eind 2008 in ons huis intrekken. Die paar maand kunnen er echt nog wel bij (en je zal zien dat het misschien in 2009 nog niet in orde zal zijn )
    pi_62687578
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 14:09 schreef Ewelina het volgende:
    Zolang nog ? Maar met een lichte muur kan een grijze bank prima
    Ik heb vooral schrik voor de combinatie met de grijze ramen en de grijze vloer.
    Mijn zus heeft ook een grijze vloer en had daar vroeger een grijs salon bij. Paste perfect. Maar ze heeft wel lichte muren en witte ramen.
    pi_62687734
    Weet je hoe ik al mijn huisjes heb ingericht?

    Ik had standaard een staaltje van een stukje behang, een staaltje van de originele verf en een stukje vloer.
    Alle kleuren die vast in het huis zitten.

    En dan maar shoppen...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62687767
    Met de vloer ben ik ook al vaak op stap geweest
    Mijn man verklaarde me gek dat ik met het profiel van onze ramen en een tegel naar de granietleverancier ben geweest voor de vensterbanken En diezelfde spullen had ik mee om het kleur van de keuken te bepalen

    Ik heb al moeite met beslissingen nemen, laat staan dat ik het nog niet naast elkaar zou kunnen leggen
    pi_62688186
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 14:22 schreef Oblivion het volgende:
    Weet je hoe ik al mijn huisjes heb ingericht?

    Ik had standaard een staaltje van een stukje behang, een staaltje van de originele verf en een stukje vloer.
    Alle kleuren die vast in het huis zitten.

    En dan maar shoppen...
    Ik heb mijn kleur op de muur uitgezocht aan de hand van mijn meubels, door steeds een staaltje erbij te houden. Uiteindelijk matchte de kleur walnoot het allermooist
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_62688940
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 14:39 schreef Ewelina het volgende:

    [..]

    Ik heb mijn kleur op de muur uitgezocht aan de hand van mijn meubels, door steeds een staaltje erbij te houden. Uiteindelijk matchte de kleur walnoot het allermooist
    Kan ook hoor!
    heb dat 1 keer gedaan...
    Weet het nummer nog...

    Ral1013...
    Parelwit...

    Damn, is lang geleden...
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62690995
    Ik haat haat haat haat ikea
    Vrijdag zou de bezorgtijd van mn bank bekend zijn
    Sindsdien bel ik me een ongeluk (a weet ik hoeveel cent per minuut) en krijg ik een bandje dat me verteld dat het nog niet bekend is en de gegevens waarschijnlijk nog niet verwekt zijn
    Alleen zegt de website dat de gegevens wel verwerkt zijn!
    En een echt mens te spreken krijg is blijkbaar onmogelijk bij ikea

    Ze steken die bank maar in hun reet
    Ik heb hoofdpijn


    Owja dat blauwe van ewelina of zoiets (gefeliciteerd nog) met bruin grijs lijkt me mooi! Dat ga ik doen in de slaapkamer
    Mn bed van sloophout met daarbij die kleur
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      zondag 26 oktober 2008 @ 16:08:36 #293
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_62691267
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
    Ze steken die bank maar in hun reet
    Ik heb hoofdpijn
    Nog niks betaald? Dan zou ik ze dat ook adviseren.
    Jou adviseer ik ff een paracetamolletje.
    I am just a dreamer, but you are just a dream
    pi_62710161
    19 november 1e paal van mijn huis
    pi_62710446
    Ooit gedacht zo blij te zijn met een paal?
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62710457
    Ik ben verhuisd Was een zware bevalling maar het is allemaal goed gegaan.
    Mijn vader en broers hebben heul hard gewerkt en ik heb er als een kip zonder kop tussendoor gerend de hele tijd. Twee vriendinnen kwamen nog onverwacht helpen (Faithz en Nirak bedankt ) En mijn appartement is nu helemaal leeg, spulletjes staan in de opslag en het hoognodige bij dinnetje in de kast.

    Op naar de 19e, sleuteloverdracht van ons nieuwe huisje
    pi_62710482
    Op naar stap 2!
    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62710561
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 09:21 schreef Gurb het volgende:
    19 november 1e paal van mijn huis
    Wat is de maximale datum waarin ze kostenloos kunnen opleveren ?
    pi_62710826
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
    Wat is de maximale datum waarin ze kostenloos kunnen opleveren ?
    volgens mij iets van 250 werkbare werkdagen. Maar dit gaat pas tellen na het gereedkomen van de ruwe begane grond vloer. Dus na het heien kan het zomaar nog een paar maanden stil liggen voordat ze verder gaan, zonder dat het consequenties voor de aannemer en/of ontwikkelaar heeft.
    Niet dat ik dat verwacht hoor, want ik ken de aannemer en verschillende mensen die er werken, en allemaal vertelden ze me dat ze in één keer doorgaan na het heien.

    Ik heb iig vast de opleverdatum op 19 november 2009 ingeschat
    pi_62722418
    *Zucht........ jij ook al zooooooooooooooooooooo lang wachten...

    Wachten sucks...

    Steeds als ik tegen de lamp loop,
    neem ik een stukje licht mee.
    Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
    pi_62723654
    Niemand zo zo lang mogen wachten vind ik

    Dat wachten is gewoon zo gekl**t
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')