We hebben in juni 2007 de sleutel gekregen en zijn inderdaad nog steeds aan het klussen... Maar we zijn ook op de dag dat we de sleutel kregen verhuisd. Dat was eigenlijk niet helemaal de bedoeling, maar vanwege gezondheidsproblemen van mijn hond ging het niet anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:27 schreef Charisma het volgende:
zijn jullie nu sinds mei2007 aan het klussen????
Ik ga inderdaad nog 1 laagje grondverf doen. Nu het aan het drogen is zie ik echt nog duidelijk verschil tussen de oude en nieuwe schrootjes en ik ben bang dat ik dat na de gewone lak ook nog ga zien.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:57 schreef Oblivion het volgende:
Zou nog 1 laagje grondverf doen, maar ja...
Weet niet hoe de gewone lak dekt? En al na 1 laag?
De schrootjes en schilderen had ik helemaal gemist hoor !quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:56 schreef Sleeve het volgende:
(volgens mij vindt iedereen mijn schrootjes zo lelijk dat niemand durft te reageren....)
Ik ben nu bezig met het plafond schilderen in de gang... Eigenlijk had ik willen gaan sporten, maar ik moet zeggen dat boven je hoofd schilderen ook wel goed je armen + schouders traint!
Eigenlijk schaam ik me heel erg voor de schrootjes...quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
De schrootjes en schilderen had ik helemaal gemist hoor !
We zijn niet van plan om het huis weer snel te verkopen hoor, dus de verkoopwaarde kan ons eigenlijk niets schelen. We vinden het het belangrijkste dat het huis precies naar onze smaak is zolang wij er wonen. We gaan natuurlijk niet veel geld uitgeven voor een verbouwing en het dan naar de smaak van anderen verbouwen.....quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
Mooie ombouw ideeen hoor. Maar ik denk dat je huisje beter verkoopbaar is later als je boven wat meer slaapkamers creeerd en dan een wat kleinere badkamer...
das zo, maar hoe doe je het als je kinderen krijgt?quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:48 schreef Sleeve het volgende:
[..]
We zijn niet van plan om het huis weer snel te verkopen hoor, dus de verkoopwaarde kan ons eigenlijk niets schelen. We vinden het het belangrijkste dat het huis precies naar onze smaak is zolang wij er wonen. We gaan natuurlijk niet veel geld uitgeven voor een verbouwing en het dan naar de smaak van anderen verbouwen.....
Bij dit kastje zaten de greepjes inderdaad ook vast met spijkertjes. Ik heb de greepjes er zo voorzichtig mogelijk afgehaald. De beschadigingen heb ik daarna na het schuren met plamuur bijgewerkt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een vraagje, hoe heb je het wit geverfde kastje waar nu je oven op staat geverfd? Ik heb een zelfde kastje en wil hem graag wit maken, maar niet de greepjes, alleen zie ik zo gauw niet hoe ik zonder beschadigingen de greepjes eraf krijg, ze zitten namelijk vast "genageld".
We willen geen kinderen dus dat probleem zullen we niet zo snel krijgen...quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
das zo, maar hoe doe je het als je kinderen krijgt?
Als wij de keuken niet over een jaar of vijf wéér hadden willen verbouwen dan hadden we echt wel alles nieuw gekocht hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 11:03 schreef phluphy het volgende:
Precies, en dan voorzie ik hier al nachtmerrie-scenarios, zoals lekkages en zo.![]()
Maar het scheelt wel een boel geld. Misschien eens nadenken over het inhuren van een inbouw-mannetje of zo.
We weten eerlijk gezegd nog niet wat we precies met de achterwand willen. Ik wil wel graag tegels en dan zwart/wit geblokt. Mijn vriend wil graag helemaal RVS. En we denken ook nog misschien aan glas met iets er achter....quote:Op woensdag 24 september 2008 21:50 schreef phluphy het volgende:
Wordt mooi zeg!
Kun je de achterwand niet betegelen? Of wil je dat niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |