Ik ben er langs gereden toen ik van de meet (en het MCHquote:Op zondag 15 juli 2007 15:45 schreef enter het volgende:
Het is inderdaad in Den Haag.
Jij woont in dat nieuwe appartementengebouw zeker? Ziet er goed uit!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:11 schreef enter het volgende:
ik ga op kamers, eigen douche en keukenjullie mogen alvast binnenkijken
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Loike foto's, heb ook even in je fb gelurktquote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef maok het volgende:
Enter, wat een gaaf uitzicht zeg!
Ik heb trouwens de foto's uit mijn vorige post even vervangen voor betere waar het nog licht is.
Het strijkijzer!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:11 schreef enter het volgende:
ik ga op kamers, eigen douche en keukenjullie mogen alvast binnenkijken
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een turbo-strijkijzer.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het strijkijzer!
Daar fiets ik altijd langs onderweg naar mijn werk.
Dat gebouw schijnt een ontzettend fluitend geluid te maken door de wind. Las ik ergens.
Ja alleeenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:28 schreef Shirley het volgende:
Wat een leuk huisje enter! Ziet er toch wel lekker ruim uit. Ga je er alleen in?
hehehequote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een turbo-strijkijzer.
En als het mistig is is het een stoomstrijkijzer.![]()
![]()
Zo, wat een Seth Gaaikema-humor. Ik heb wel eens slechtere grappen gezien, niet vaak, maar toch.Eigenlijk moet ik me schamen dat ik het ook gewoon post.
geen idee... ik kan je wel de praxis verf kleuren code gevenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:15 schreef hierissiedan het volgende:
wederom TVP! BlueCurl een hele mooie kleur grijs/blauw heb jij op de muren zeg. Wat is de benaming?
Dankjewel Haaibaaike, ik ben er zelf ook verliefd opquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Sense wat een mooi huisje en ben verliefd op je keuken [afbeelding] Wat een gezellige keuken ,ook je kamer hoor !!!
Nee, dat is de internetkabel, die daar tijdelijk ligt omdat er nog een gat in het plafond geboord moet worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef maok het volgende:
Gaat er nou een snoer naar die plant toe?
Maar hij is toch mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef Sense het volgende:
[..]
Dankjewel Haaibaaike, ik ben er zelf ook verliefd op![]()
De keuken is niet groot qua loopruimte, omdat hij bijna rondom gesloten is, door dat barretje wat erin zit. Maar dat maakt het juist ook zo gezellig, en ik heb me toch een kastruimte! Apothekerskast, pannencarroussel, the whole enchilada![]()
Bedankt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef Charisma het volgende:
zo wat mooi Sense, woon je er al lang of sinds kort verhuisd ? ziet er mooi en strak en sfeervol uit
en achterom dan ? door de schuifpui.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:07 schreef Sense het volgende:
[..]
En er komt nog een tweezitter voor de schuifpui. We hadden een driezitter besteld, maar die paste niet door de voordeurDus nu zitten we noodgedwongen 12 weken op 1 tweezitter
![]()
Alle huizen grenzen aan een slootje, en voor het overhevelen over de schuttingen heen was 'ie toch ietsje te zwaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
en achterom dan ? door de schuifpui.
Ach, dat heb je vast wel bedacht.
okokok, ik ben een monster. hoe kijken jullie tv zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:43 schreef Metro2005 het volgende:
woonkamer
[afbeelding]
kat
[afbeelding]
van de slaapkamer en de rest heb ik helaas even geen foto bij de handkomt binnenkort wel
weinigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:28 schreef simmu het volgende:
[..]
okokok, ik ben een monster. hoe kijken jullie tv zo?
Ik heb geen topic daarover geopend, stom he. Ik was ergens ook een beetje bang dat het zou mislukken, vandaarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:05 schreef Charisma het volgende:
Sense , heb geen eigen topic geopend metd e verhuizing? ik wil ej whitewashspeigel ook wel zien eigenlijk ..
gelukkig dat ze de bank nog hebben omgeruild , zou je maar hebben dat je iets besteld en het past niet eens door de deur![]()
Welke winkel is het eigenlijk? Want vind de tafel en de bank (waar vind je uberhaupt nog een bank met een fatsoenlijk lange leuning?) echt bijzonder veel kwaliteit uitstralen:)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef Sense het volgende:
[..]
Alle huizen grenzen aan een slootje, en voor het overhevelen over de schuttingen heen was 'ie toch ietsje te zwaarBovendien bleek die driezitter groter te zijn dan we hadden ingeschat, waardoor we nog zo'n 20 cm. ruimte over zouden hebben om door de schuifpui naar de tuin te kunnen. Ja, wij zijn dus van die zeldzame stommelingen die een bankstel gaan kopen zonder eerst de maten van het huis op te nemen.
Maar goed, van je fouten moet je leren he.
Dus omruilen voor een tweezitter was de beste, en enige optie. We hebben wel onwijze mazzel gehad dat de winkel dat accepteerde trouwens...
Ow wat leuk om te horenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:52 schreef Jill85 het volgende:
[..]
Welke winkel is het eigenlijk? Want vind de tafel en de bank (waar vind je uberhaupt nog een bank met een fatsoenlijk lange leuning?) echt bijzonder veel kwaliteit uitstralen:)
Haha, wat een zoekwerk, superquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef Sense het volgende:
[..]
Ow wat leuk om te horenDe bank komt bij Swiss Sense (what's in a name?
) vandaan, in Villa Arena in Amsterdam. Die winkel is vooral bekend omdat ze bedden verkopen, maar ze hebben ook heeeele mooie bankstellen.
De tafels zijn ook bij Villa Arena te koop, bij Nano Interieur (mooie winkel...oeh), maar wij hebben ze bij Happy Home in Cruqius (vlakbij Hoofddorp) gekocht, omdat ze daar veel goedkoper waren.
Over die leuning van de bank...ja dat viel ons ook op. De meeste banken hebben een lang zitvlak en een lage rugleuning, en dat vind ik dus voor geen meter zitten. Lekker loungen, ja leuk als je alleen thuis bent, maar als je visite noodgedwongen languit op je bank moet liggen vind ik dat niks. Doe mij maar gewoon een normale ouderwetse hoge leuning![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |