Zeg het is geen OUD hier he, we hoeven niet per se voor iedereen te jompelenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:12 schreef Oblivion het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, voor een ieder die zich aangesproken voelt...
He? Wat zeg je?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg het is geen OUD hier he, we hoeven niet per se voor iedereen te jompelen
Ja tof is dat!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
Gefeliciteerd aan alle mensen die goed nieuws hadden!
Ik heb ook goed nieuws! Ik heb geklust![]()
Ik ben zo trots op mezelfIk ben gewoon in mn eentje in de weer geweest met schuurpapier en kitpistolen en zo
En ik ben zoooo graag in mn nieuwe huisje! Gister heb ik er al lekker een frietje gegeten en ik wou niet eens naar huis! (terwijl het een troepje is natuurlijk zo midden in dat geklusmaar wel mijn troepje!)
In een klein dorpje dat Gendt heet (en nee, dat ligt niet in Belgiëquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk Countach! Waar staat het huisje?
%&$W(*%&$@#( ze hadden toch maar bedacht dat het een ruwbouw optie was en daar is de sluitingstermijn van verlopenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hier vandaag op het laatste moment nog een trapwijziging doorgegeven, wat ze ons even niet duidelijk had verteld is dat de trap van 1ste naar 2de etage open zou zijn. Meeroptie nu dicht.
sluitingstermijn was bijna zover.
Eerst maar is zien of een opentrap naar zolder tegen gaat vallen, ik ben vanuit huis uit niet anders gewend dan open trappen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:01 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dat is jammer dus, Morpheus...
Welke keukenzaak was dat?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Vandaag hebben we een bankstel en een keuken gekocht. De keukenverkoper begon bij 11.000 euro (!), wij hebben ons bijna vastgehouden aan ons budget en zijn uitgekomen op 4250 euro, exact dezelfde keuken dus. Dan zie je gelijk wat voor bizarre marges op zo'n keuken zitten
Oplichtersquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:49 schreef Hi_flyer het volgende:
Vandaag hebben we een bankstel en een keuken gekocht. De keukenverkoper begon bij 11.000 euro (!), wij hebben ons bijna vastgehouden aan ons budget en zijn uitgekomen op 4250 euro, exact dezelfde keuken dus. Dan zie je gelijk wat voor bizarre marges op zo'n keuken zitten
de deur hebben we van marktplaats voor een prikkiequote:
De keukenconcurrent. Voor dat geld hebben we een rechttoe-rechtaan-opstelling van 3 meter met grote koelkast, combi-oven/magnetron op ooghoogte, aparte vriezer (100 liter, erg blij mee), vierkante spoelbak met mooie kraan, keramische kookplaat, RVS-afzuigschouw en verder natuurlijk alle kastjes, aanrechtblad en plinten.quote:Op zondag 28 september 2008 12:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welke keukenzaak was dat?
En wat voor iets krijgen jullie voor die 4.250 euro?
Wel knap dat ze daar 11K voor durven te vragenquote:Op maandag 29 september 2008 08:59 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
De keukenconcurrent. Voor dat geld hebben we een rechttoe-rechtaan-opstelling van 3 meter met grote koelkast, combi-oven/magnetron op ooghoogte, aparte vriezer (100 liter, erg blij mee), vierkante spoelbak met mooie kraan, keramische kookplaat, RVS-afzuigschouw en verder natuurlijk alle kastjes, aanrechtblad en plinten.
Veel lager konden we ook niet gaan denk ik, de verkoper zette ons op een gegeven moment bijna de deur uit
Zoow zwaar kloten! Hoezo dat?quote:Op maandag 29 september 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
hoofdpijn is... nieuws krijgen dat je de laan uit wordt gestuurd 2 dagen voor je sleuteloverdracht.
Ow SQ, wat erg voor je! Nou zegquote:Op maandag 29 september 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
hoofdpijn is... nieuws krijgen dat je de laan uit wordt gestuurd 2 dagen voor je sleuteloverdracht.
Auch... hopelijk vind je snel weer iets anders!quote:Op maandag 29 september 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
Drom, alleen de lol wordt een stuk gedemptquote:Op maandag 29 september 2008 13:36 schreef Aventura het volgende:
Als je al gepasseerd bent is het toch niet zo'n ramp? Zeker als je nog 5 maanden doorwerkt. Niet dat het leuk is, maar voor de koop heeft het geen gevolgen. Je kan het ook omkeren, wees blij dat je nu gekocht hebt en niet over een half jaar.
Ja vooral doen. En 5 maanden is een lange tijd om iets te vinden. Zeker in deze krappe arbeidsmarkt. No sweat!quote:Op maandag 29 september 2008 13:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Drom, alleen de lol wordt een stuk gedempt.
Kwestie van ons er ff overheen tillen en gewoon weer met veel plezier in het neue huis duiken.
Oh, dat is echt niet leuk nee, maar zoals hier boven wordt gezegd, je gaat gewoon weer wat vinden!quote:Op maandag 29 september 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 12:48 schreef Aventura het volgende:
Vriendje en ik willen kopen
Wel spannend allemaal hoor, we zijn de opties op een rijtje aan het zetten. We willen in Hilversum kopen, en tot ongeveer 3 ton gaan. We kunnen misschien meer lenen, maar we kijken ook naar de maandlasten. Die moeten acceptabel blijven. Ik krijg rentekorting omdat ik bij een bank werk, dat is dus mooi meegenomen. Volgens mijn vlugge berekeningen komen we dan uit op een netto hypotheeklast van 500 euro. Echt heel goed te doen, dat betaali k nu in mijn eentjeIk heb al een koopappartementje in Amsterdam, hij huurt in Hilversum. Het enige wat nog lastig kan zijn is dat hij zzp'er is. Onze eerste stap zal dan ook een gesprek zijn met een hypotheekadviseur. Ben heel benieuwd wat onze mogelijkheden zijn.
Ik wilde er ook met geen mogelijkheid heen. Ik wilde (en wil) eigenlijk in Amsterdam blijven wonen.quote:Op maandag 29 september 2008 14:36 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh, dat is echt niet leuk nee, maar zoals hier boven wordt gezegd, je gaat gewoon weer wat vinden!
[..]
Hilversum?
Heb ik ook een poos gekeken, maar vriendlief wilde er met geen mogelijkheid heen...![]()
Vooral het verkeer is daar echt....zachtjes gezegd, klote...![]()
Maar wel leuke huizen. Succes!
zolang je binnen nachtnet zit kun je er gewoon nog uitquote:Op maandag 29 september 2008 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wilde er ook met geen mogelijkheid heen. Ik wilde (en wil) eigenlijk in Amsterdam blijven wonen.
Maar vind daar maar eens een leuke grote woning voor die prijs. Gaat niet lukken. We willen minimaal 120 vierkante meter, ook omdat er een kantoor aan huis is. En in Hilversum heb je echt hele mooie woningen, ik ben een sucker voor jaren 30-huizen. Het compromis is dat we in een straal van 1 km rondom het station/centrum gaan zitten. Dat is voor mij in elke stad of dorp een vereiste.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=0a66890c-7ed2-49ca-b41d-717636f8a7ff&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1quote:Op maandag 29 september 2008 14:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik wilde er ook met geen mogelijkheid heen. Ik wilde (en wil) eigenlijk in Amsterdam blijven wonen.
Maar vind daar maar eens een leuke grote woning voor die prijs. Gaat niet lukken. We willen minimaal 120 vierkante meter, ook omdat er een kantoor aan huis is. En in Hilversum heb je echt hele mooie woningen, ik ben een sucker voor jaren 30-huizen. Het compromis is dat we in een straal van 1 km rondom het station/centrum gaan zitten. Dat is voor mij in elke stad of dorp een vereiste.
Hoef je niet voor in Hilversum te wonen...quote:Op maandag 29 september 2008 14:50 schreef bleiblei het volgende:
Hilversum heeft wel heeeel mooie huizen.
En je bent zo bij water.
Hi hi ja, die hadden we ook al gezien. Leuke woning. Wel gruwelijk, die houten lambriserigen, maar alles is te slopenquote:Op maandag 29 september 2008 14:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=0a66890c-7ed2-49ca-b41d-717636f8a7ff&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Dat was er 1 waar ik voor viel...![]()
Wil je niet in Soest wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |