abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 21:30:21 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_61981473

Welkom in het Expeditie Robinson 2008 topic.

Expeditie Robinson is een realityserie die overgewaaid is vanuit Zweden. Het programma speelt zich af op een onbewoond eiland, waar een groep Vlamingen en Nederlanders moeten overleven. Het eerste seizoen werd in 2000 uitgezonden, in Nederland door Net5 en in Vlaanderen door VT4. De presentatie lag toen in handen van Ernst-Paul Hasselbach en Desiré Naessens. Vanaf het derde seizoen volgde Roos van Acker, bekend van Peking Express, Desiré Naessens op. Ondertussen lagen de rechten van het uitzenden bij het Nederlandse Talpa/Tien en het Vlaamse KanaalTwee. Vanaf het zesde seizoen moest Van Acker noodgedwongen stoppen, omdat zij door haar contract met VT4 geen presentatrice van KanaalTwee kon worden. Zij werd opgevolgd door Lotte Verlackt. Maar na twee seizoenen moest ook zij het veld ruimen voor Evi Hanssen, bekend van De Farm. Sinds dit seizoen liggen de Nederlandse uitzendrechten bij RTL.

De Expeditie begint meestal met 2 kampen, Kamp Noord en Kamp Zuid. In iedere aflevering strijden de twee kampen twee keer tegen elkaar. De eerste keer is een Robinsonproef, waarna het winnende team een prijs krijgt en het verliezende kamp eventueel een 'straf'. De tweede keer is een Eliminatieproef, waarna het verliezende kamp een kamplid naar huis moet stemmen tijdens de Eilandraad. Gedurende de expeditie, ongeveer halverwege, komen deze twee kampen samen, de zogenaamde Samensmelting, en verhuizen ze naar een ander eiland. Ook verandert de Robinsonproef in een Immuniteitsproef, degene die die proef wint krijgt Immuniteit. Dat betekent dat hij/zij tijdens de komende Eilandraad niet kan worden weggestemd. De finale is meestal als er nog maar 3 of 4 mensen over zijn. Dan volgt een finaleproef, waarna er nog maar 2 (of 3) mensen over zijn, die mogen dan naar de eindronde. De eindronde is de laatste Eilandraad, waarbij de deelnemers die sinds de Samensmelting zijn afgevallen, mogen stemmen op de finalist van hun keuze.

Ernst-Paul Hasselbach
Bekend van: Peking Express: Seizoen 1, 71 Graden Noord

Hasselbach heeft een relatie met de dochter van televisiepresentator Paul Witteman. Ze wonen samen in Haarlem en hebben samen een dochter. Hasselbach heeft zelf nog 2 zoons uit eerdere relaties. De broer van Hasselbach, Harald Hasselbach, is een voormalig American footballspeler, die tussen 1994 en 2000 uitkwam voor de Denver Broncos.

Evi Hanssen
Bekend van: De Farm, 71 Graden Noord

Hanssen is getrouwd met Fred di Bono, lid van de punkgroep 'Silverene'. Zij verwachten in januari 2009 hun eerste kindje. Hanssen begon haar carrière bij de muziekzender TMF Vlaanderen en zit zelfs bij de Vlaamse band Hookers Green. Sinds maart 2007 is Hanssen ook te zien in De Foute Quiz en GodzijDank.

De Nederlandse uitzending is op zondag van 20:30 tot 21:30 uur op RTL 5. De Vlaamse uitzending is op maandag 21:40 op 2BE.

Heb je een uitzending gemist? Niet getreurd, hier onder staan de linkjes naar RTL Gemist.

Uitzending 1 (31 augustus)
Uitzending 2 (7 september)
Uitzending 3 (14 september)
Uitzending 4 (21 september)
Uitzending 5 (28 september)
Uitzending 6 (5 oktober)
Uitzending 7 (12 oktober)
Uitzending 8 (19 oktober)
Uitzending 9 (26 oktober)
Uitzending 10 (2 november)
Uitzending 11 (9 november)
Uitzending 12 (16 november)
Uitzending 13 (23 november)

Wijzigingen onder voorbehoud.

Bovenste rij: Dirk, Geert D., Hannie en Hans.
Onderste rij: Kyra, Mano, Sharon en Yin.

Bovenste rij: Claudia, Geert T., Hicham en Hiukwan.
Onderste rij: Marleen, Prince, Sarah en Wim.

Expeditie Robinson 2008 #1 - Terug naar de basis.
Expeditie Robinson 2008 #2 - We worden hassstikke moe van je
Expeditie Robinson 2008 #3 - De avonturen van Hiukwan
Expeditie Robinson 2008 #4 - We willen meer Hasselbach.
Expeditie Robinson 2008 #5 - Hiukwan to win!!
Expeditie Robinson 2008 #6 - Dit jaar met softies.
Expeditie Robinson 2008 #7 - Waar we actie willen zien!

Vanaf de invoer van de abonnementen is het mogelijk om je eigen headers te maken en die te laten verschijnen in plaats van de normale FOK!headers. Als jij dat ook wil, moet je minimaal een FOK!plus abonnement hebben.

ItaloDancer is bezig geweest met een ER-header:

1http://idfok.freehostia.com/headER.php

Deze roteert zodat elke keer een andere kandidaat langskomt in je header.
Hoe ziet dat eruit? Nou bv... zo:

Wil je de headers van individuele kandidaten instellen (als je een pimp!abonnement hebt, kun je er 25 instellen, en dan laden de headers sneller omdat ze gecached worden), gebruik dan de volgende links:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-geertd.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-geertt.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hannie.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hans.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hicham.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hiukwan.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-kyra.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-mano.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-prince.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-sarah.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-sharon.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-wim.jpg
http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-yin.jpg

Uitzending 1 (31 augustus): 604.000 kijkers
Uitzending 2 (7 september): 681.000 kijkers
Uitzending 3 (14 september): 647.000 kijkers
Uitzending 4 (21 september): 588.000 kijkers
Uitzending 5 (28 september):
Uitzending 6 (5 oktober):
Uitzending 7 (12 oktober):
Uitzending 8 (19 oktober):
Uitzending 9 (26 oktober):
Uitzending 10 (2 november):
Uitzending 11 (9 november):
Uitzending 12 (16 november):
Uitzending 13 (23 november):

• Wil degene die de 300e post zet even de Wiki updaten. De Wiki staat hier.
  • Topicsluiter opent nieuw topic, tenzij er na 5 minuten nog geen nieuw topic is.
  • Zouden jullie het slowchatten over andere TV-programma's even willen beperken. Er loopt een TV SlowChat reeks in FTR, daar mag het wel. Slowchatten over Expeditie Robinson mag natuurlijk wel.
  • Gelieve geen spoilers in de TT te zetten, spoileren in het topic zelf mag natuurlijk wel.
  • Wil je als je iets wijzigt in de OP, behalve als je een topic toevoegt, even PMen naar Tinuzzz_Talpa.

Veel plezier met Expeditie Robinson 2008.

Let op: Onderstaande meningen zijn gebaseerd op de televisie-beelden en zijn niet of nauwelijks representatief voor het echte leven van de deelnemers. FOK! kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele psychische schade voor één van de deelnemers.
  • pi_61981489
    En.
    Hoezee, Wim eruit.
    Militair? Pff.
    pi_61981503
    Goed topic.
      zondag 28 september 2008 @ 21:31:30 #5
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_61981521
    Tvp voor volgende week..
    ------------------
      zondag 28 september 2008 @ 21:31:33 #6
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_61981523
    Volgende week gelukkig iedereen bij elkaar, groepjes werden te snel te klein
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Geert is er nog.

De 'ruzie' die Geert zou veroorzaken viel ook tegen.
    komt omdat ie z'n hakbijl kwijt was, anders werd 't vast bloedvergieten!!!
    pi_61981529
    Ik heb de hele Geert ontploffing gemist volgens mij
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_61981545
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:
    Ik heb de hele Geert ontploffing gemist volgens mij
    Die was er ook niet.
      zondag 28 september 2008 @ 21:33:07 #9
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_61981568
    RTL is snel, hij staat al online, ff kijken
    pi_61981610
    Dag Wim!

Verder erg matige uitzending Kijken wat volgende week brengt dan.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_61981621
    Zeker een matige uitzending.
    pi_61981654
    Vind alleen die Prince wel aardig, verder zijn de kandidaten ook gewoon niet leuk.

Beter komen ze met de samensmelting ook weer met twee proeven per afl.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_61981766
    Volgende week de samensmelting
    Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
    pi_61981804
    ja alleen geert was wel lachen
    gr gr
    pi_61982513
    ik heb dit seizoen echt enorm veel moeite met het onthouden van de namen zeg. Alleen Hiukwan blijft hangen eigenlijk (en dat is de moeilijkste naam)
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_61983516
    Oh die Geert moet echt serieus met z'n smoel op een rots vallen zodat 'ie niet meer kan praten. Wat een geleuter komt daaruit zeg!
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_61984867
    Met paint op mijn laptop met touchpad

gr gr
    pi_61985323
    Potverdorie zeg, ik vind die Yin echt vreselijk. Ze is echt zo huichelachtig.
      maandag 29 september 2008 @ 00:38:07 #19
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_61986603
    Die Geert is echt een psychopaat zeg.

Ik denk ook wel dat we al kunnen zeggen dat dit de slechtste ER ooit is.

Voor mensen die iets meer actie willen zien, op overdrive.mtv.com kun je The Island kijken. Real world/ road rules challenge achtig iets meets survivor.

[ Bericht 40% gewijzigd door Kinga op 29-09-2008 01:17:51 ]
    pi_61987220
    Wat zo matig is, het is maar fucking 1uur per week op tv !!

Die losers zitten daar toch 24uur per dag voor een hele maand ofso..

Ze moeten gewoon meer uitzenden en die fuckers moeten meer spelletjes doen/afzien

Het is te weinig en te saai en te lang wachten tot de volgende uitzendingggggg
    ze hebben honger en ze vervelen zich, laat ze godverdomme achter kippen aan rennen ofso, dan zie je nog wat
    Nothing to see here, carry on
    pi_61988150
    quote:
    Op zondag 28 september 2008 23:38 schreef Tristessa het volgende:
    Potverdorie zeg, ik vind die Yin echt vreselijk. Ze is echt zo huichelachtig.
    En zelfs in t vooruitzicht voor volgende week zie je dat Yin zsm weer naar een nieuwe man kruipt.
    De slet.
    pi_61988487
    Ik vind Yin leuk.
    Het is een krachtige vrouw, heel bewust van haar mogelijkheden. Ik mag dat wel, zo'n houding!
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_61989434
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 00:38 schreef Kinga het volgende:

Voor mensen die iets meer actie willen zien, op overdrive.mtv.com kun je The Island kijken. Real world/ road rules challenge achtig iets meets survivor.
    Bij het seizoen met die Olga ben ik na twee afleveringen afgehaakt.
      maandag 29 september 2008 @ 09:27:26 #24
    1723 zeeuws jongetje
    inmiddels ouwe lul
    pi_61989709
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 09:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Bij het seizoen met die Olga ben ik na twee afleveringen afgehaakt.
    Terwijl die toch nog wel bepaalde kwaliteiten had

pi_61990288
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 00:38 schreef Kinga het volgende:

Van de ER's die ik heb gezien (een stuk of 6 ediities), vind ik dit ook wel de slechtste.

Ik kan me er zelfs niet echt meer op verheugen zondags, er gebeurt gewoon te weinig wat de moeite waard is.
    ٩๏̯͡๏)۶
      maandag 29 september 2008 @ 10:32:13 #26
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_61990810
    Wat een saai seizoen is dit zeg
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      maandag 29 september 2008 @ 11:23:22 #27
    211083 Angelof9
    I must go first
    pi_61991885
    Ik vind het verwarrend dat er twee Geerts zijn!

Ik kan die ene Geert niet uitstaan, maar tegelijkertijd kan ik Yin ook niet uitstaan. Ben benieuwd hoe dat gaat als ze in de samensmelting weer een nieuw vriendje vind, zullen Geert en partner-in-suffering Hans dan weer vrindjes worden?
    You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
    pi_61992387
    Ik vind het echt helemaal niets dit jaar. Vind het ook slecht gemonteerd met de hele tijd die flashforwards van wat er een halve minuut later gaat gebeuren. En dan die flashbacks van iemand die een cracker met kaas eet. En de dagboekstukken niet te vergeten.

Verder zijn de kandidaten allemaal een stel mietjes van de bovenste planken. Ik ben gister na een half uur weer afgehaakt en kijk alleen hier nog ff wie eruit is.

Heel jammer, want dit was toch wel een programma waar ik altijd naar uit keek.
      maandag 29 september 2008 @ 12:54:53 #29
    225913 qxp
    /me confabuleert
    pi_61993772
    Ik erger me ook dood aan die flashforwards, voegt totaal niks toe en maakt het alleen maar meer voorspelbaar en langdradig. Dezelfde flashforward-trend zie je bij "herrie aan de horizon", hopelijk word deze editor zo snel mogelijk ontslagen

Verder vind ik alleen anderhalfoor Geert en Prince tof. Anderhalfoor Geert is gewoon puur en Prince snapt en speelt het spel. Yin kan ik niet uitstaan, maar hopelijk blijft ze er nog wel een tijdje in anders blijven er alleen maar grijze muizen over. Ze zorgt samen met anderhalfoor Geert in ieder geval wel voor vermaak.
    - Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
      maandag 29 september 2008 @ 14:49:11 #30
    9738 para909
    Mr Mojo Risin'
    pi_61996688
    Wat was dit een ont-zet-ten-de drama aflevering, zelfs de Robinson proef kon het niet redden. Als het volgende week niet spannender wordt, dan kap ik met kijken.
    Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
    http://www.flickr.com/photos/wimw79/
      maandag 29 september 2008 @ 15:23:25 #31
    229886 novaa
    Create your own life
    pi_61997610
    Vind het ook minder leuk om naar te kijken dan voorgaande jaren :-(
    pi_61998571
    Die flashback van die cracker eten was ook Ben benieuwd hoe het met de samensmelting zal gaan. Misschien komt er dan meer actie
      maandag 29 september 2008 @ 16:13:36 #33
    9738 para909
    Mr Mojo Risin'
    pi_61999036
    Ik vind de flashbacks & flashforwards op zich echt een leuk idee. Probleem is alleen dat er totaal geen spanning en sensatie in het programma zit. Ik kreeg echt het gevoel alsof ik naar een fout seizoen uit Big Brother zat te kijken. Of erger nog: het aquarium van mijn opa, vol met algen en grijze, kleurloze niets zeggende vissen die vervolgens een flashback krijgen naar het moment dat opa een handje voer erin gooide...booo*fucking*hooo

Zeg nou zelf: als al het drama en de spanning moet komen van een boer met een aangevreten oor die jankt als een puber omdat zijn vriendin met een ander handje-in-handje liep over het schoolplein, dan kan het nooit veel zijn...

(trouwens: Prince )
    pi_61999109
    Nee, Prince
      maandag 29 september 2008 @ 16:29:05 #35
    225913 qxp
    /me confabuleert
    pi_61999491
    Zonder Geert zou het helemaal dodelijk saai zijn. Ik moet wel lachen om die gast.

Eerste stemmingsronde:

Geert: "Naar mijn oordeel: te weinig inzet, te weinig motivatie."

/edit

Prince vind ik tof omdat hij het spel goed snapt. Met iedereen socializen, met iedereen een band opbouwen, de groep hecht houden (door ook op Wim te gaan stemmen), zodat ze na de samensmelting een goed blok kunnen vormen. Op het andere eiland is er al een duidelijke tweedeling. Dus ik verwacht ook ondanks dat ze in de meerderheid zijn, ze er wel als eerste uitgestemd worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door qxp op 29-09-2008 16:40:55 ]
    pi_62000207
    Geert 1- goed voor het programm. Ik ben het vaak niet met hem eens, maar vind hem wel authentiek en vaak grappig.
    Hans - lijkt me een prima speler, moet alleen zich niet zo laten inpalmen door Yin.
    Kyra - pittige tante, komt wel verder denk ik.
    Sharon - nogal nietszeggend.
    Yin - naar mijn idee een heel manipulatieve vrouw, keihard en koud, maar een goede toneelspeelster. Leuk voor het programma, maar heel onsympathiek.

Andere Geert - best aardig, maar nogal saai.
    Sarah - ga lekker ergens anders janken, missen we verder niks aan.
    Prince - prima speler, lekker ambitieus en ook vrij sympathiek. Denk wel dat ie vrij ver zal gaan voor het spel, ook als het wat minder vriendelijk wordt.
    Hiukwan - Die stem gaat me door merg en been. Zo irritant! hele strand ligt onder het teer, slecht voor milieu en je hebt geen eten meer. En wat zegt zij dan? "He bah, het zit op mijn voet!"

Verder mis ik de twist met de reserve eilanden en zo en mogen van mij die dagboekvoiceovers eruit. Doe dan gewoon wat meer dagboekcamera er in. Ik krijg hier nogal een snorkelsgevoel van `maar ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn..."
    Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
    pi_62000281
    Geert moet blijven voor de actie.
      maandag 29 september 2008 @ 17:34:28 #38
    9738 para909
    Mr Mojo Risin'
    pi_62001387
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 16:51 schreef Ripley het volgende:
    (...)En wat zegt zij dan? "He bah, het zit op mijn voet!"

Verder mis ik de twist met de reserve eilanden en zo en mogen van mij die dagboekvoiceovers eruit. Doe dan gewoon wat meer dagboekcamera er in. Ik krijg hier nogal een snorkelsgevoel van `maar ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn..."
    pi_62001441
    die prince praat net alsof ie voor een kleuterklas t praten is.

Tot nu toe is er idd bar weinig aan, al is dat in t begin meestal wel zo. Maar er zitten niet echt veel types in die ruzie gaan krijgen of zoeken. Geert is de enige dus die geef ik nog maximaal 2 afleveringen. Die voice overs zijn ook saai en overbodig en de proeven een beetje vreemd en over de top tot nu toe. Waarom is er nu eigenlijk maar 1 proef per aflevering...
    pi_62002165
    waarom zijn de twee proeven afgeschafd
    eentje voor eliminatie
    eentje voor iets extra's

was altijd mooi
    mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
      maandag 29 september 2008 @ 19:38:20 #41
    9738 para909
    Mr Mojo Risin'
    pi_62004515
    Kwamen die proeven niet altijd na de samensmelting?
    pi_62006214
    nee die waren ook daarvoor altijd al, dan kreeg t winnende team een cadeautje
    pi_62052563
    quote:
    Ben benieuwd naar de screenshots!
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
      donderdag 2 oktober 2008 @ 08:34:47 #45
    23233 Hihat
    Hoo! Gehoed.
    pi_62068917
    Ik zo het vermoeden dat de afgevallen kandidaten dit jaar niet naar huis zijn gestuurd maar op een eiland zitten waar niet alleen de overige kandidaten maar in dit geval ook de kijkers geen weet van hebben.

Alleen dat kan de serie nog redden. Verder is er weinig te beleven.

Als ER-fan van het eerste uur dreig ik namelijk ook af te haken.
    Een pauw is een kip die in bloei staat
      zondag 5 oktober 2008 @ 18:56:46 #46
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_62153834
    Hey, zwaait even naar boven. Long time no see!

Ik had me ook net zitten bedenken dat ik vanavond eens zou gaan kijken met de laptop er eens niet bij. Kijken of ik er dan wel in kom, want tot nu toe vind ik het nauwelijks boeiend...
      zondag 5 oktober 2008 @ 19:09:29 #47
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_62154457
    Ja, ben benieuwd. Vandaag de samensmelting? Al zat er nog een twist ergens? Naja, ik zie het zo wel
      Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 20:17:27 #49
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_62155761
    Ik vraag me nog steeds af wat er is gebeurd met die 2 kandidaten die bij het modderballen spel er uit werden gehaald. Heb ik iets gemist of hebben ze inderdaad niets gezegd hierover. Er werd namelijk alleen gezegd dat er gemotiveerde mensen met het spel mee moesten doen, er is niets gezegd over de rest van de expeditie?

Ik vind het trouwens nog steeds leuk om te kijken
    Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
    Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
    pi_62155833
    quote:
    Op maandag 29 september 2008 09:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Terwijl die toch nog wel bepaalde kwaliteiten had

[ afbeelding ]

Djiezus kraaaist, ik zap net langs een mens van 500 kilo
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:20:44 #51
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62155853
    met "het spel" werd de Expeditie bedoeld, niet zozeer dat modderspel
    pi_62155942
    Daar gaan we weer
      Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 20:24:17 #53
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_62155948
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef babette21 het volgende:
    met "het spel" werd de Expeditie bedoeld, niet zozeer dat modderspel
    Er is geen afscheid genomen of gedag gezegd of niks, dus ik vermoed toch iets.
    En EP zei nog: deze proef is voor mensen met inzet (ofzo), maar het ging om de proef hoor!
    pi_62156021
    samensmeltennnn
    gr gr
    pi_62156089
    qual, die naaam herken ik
    was dat niet het eiland van Frans met de bijl attack?
    gr gr
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:30:02 #56
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62156105
    nou dat wordt dus 48 uur lang in zee staan
    pi_62156111
    dan krijgen we nu zeker weer zo een slaapproef, dat ze eerst heel veel gaan zuipen ofzo en dan wie het eerst in slaap valt moet eruit
    gr gr
    pi_62156284
    Yin en Hans die nu opeens complotten gaan maken, terwijl ze boos werden op Geert, Kyra en Sharon toen zij het deden
    pi_62156291
    Wat is die Geert verdacht stil!
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:37:27 #60
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_62156300
    Wat een mietjes allemaal. Als je samen iets afspreekt. Hou je daar dan aan.
    Gelukkig gaat Prince er niet uit.
    pi_62156310
    Die Yin dacht waarschijnlijk op het laatste moment ineens, ow ja, daarna ben ik natuuk de lul.
    pi_62156326
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:37 schreef Tante Bep het volgende:
    natuuk
    Zo praat Hiukwan ook
    pi_62156336
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:37 schreef Coos het volgende:
    Wat is die Geert verdacht stil!
    Die gaat zo vast naar Prince toe om 'm in te lichten...
    pi_62156343
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Djiezus kraaaist, ik zap net langs een mens van 500 kilo
    Was een vrouw Bep.

pi_62156364
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Zo praat Hiukwan ook
    terwijl ik allang ingeburgerd ben, of moet ik zeggen ingebuggut.
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:40:29 #66
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62156378
    als ik van dat zwakke eiland zou komen, dan zou ik nu direct dat groepjesding loslaten en vrienden worden met de anderen; straks is 't te laat
    pi_62156384
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:39 schreef Coos het volgende:

[..]

Was een vrouw Bep.

en dat zijn geen mensen?
    pi_62156386
    Pffft, gaan ze terug op hun woord. Gewoon Prince eruit. Waarom je sterkste tegenstander er in houden?
    pi_62156445
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:40 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

en dat zijn geen mensen?
    Dat wel. Maar ik ben er zodanig van van slag van dat ik de eerste maand zeker nog gillend wakker ga worden .

En 'hij' zal ook voorlopig niet omhoog komen.
    pi_62156624
    het zou jammer zijn als prince er uit moet, maar ik ben bang dat hij exit is
    pi_62156634
    Is de aflevering nu zo saai dat er zelfs geen commentaar meer wordt gegeven?
    pi_62156660
    Hup Sharon!
    pi_62156670
    dit tactische spel is wel leuker om naat te kijken
    gr gr
    pi_62156672
    bleke witte boterham hans moet eruit !
    wat doet die slet Yin nou, wil ze fucking het eten afpakken van Geert

precies bij hem !
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:49:56 #75
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62156675
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef men_in_red het volgende:
    het zou jammer zijn als prince er uit moet, maar ik ben bang dat hij exit is
    tja ze kunnen ook die blonde eruit gooien, die vorige week wilde opgeven, maar ze willen de zwakken houden
    pi_62156682
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef peer_boy het volgende:
    Is de aflevering nu zo saai dat er zelfs geen commentaar meer wordt gegeven?
    nee andersom, ik volg het nu meer en daardoor post ik minder
    gr gr
    pi_62156716
    Hmm ik ben een beetje te laat mrt inschakelen maar het gekonkel schijnt begonnen te zijn
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:52:28 #78
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62156752
    hihi nieuwe complotte, van 2x 2 halve teams
    pi_62156755
    De bedoeling was toch om de hele nacht te gaan vissen?
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:54:08 #80
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62156795
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:52 schreef peer_boy het volgende:
    De bedoeling was toch om de hele nacht te gaan vissen?
    dat hebben ze een dagje uitgesteld, om elkaar eerst te leren kennen (dat kan nl niet tíjdens het vissen )
    pi_62156814
    volgens mij is het niet moeilijk om eenoor er uit te krijgen, hij heeft met bijna niemand een fatsoenlijke band. Wel netjes dat hans hem inlicht dat hij de afspraak gaat breken.
    pi_62156834
    dat etentje een paar afleveringen terug met die 4 mensen, was wel een slimme zet van de regie om het spel nu interesanter te maken
    gr gr
    pi_62156851
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:54 schreef men_in_red het volgende:
    volgens mij is het niet moeilijk om eenoor er uit te krijgen, hij heeft met bijna niemand een fatsoenlijke band. Wel netjes dat hans hem inlicht dat hij de afspraak gaat breken.
    sharon en kyra
    gr gr
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:56:44 #84
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62156874
    Sharon is wel echt een konkeldame zeg
    pi_62156899
    geert kan wel zeggen dat sarah zwak is, maar het is hun enige optie
    gr gr
    pi_62156917
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:56 schreef babette21 het volgende:
    Sharon is wel echt een konkeldame zeg
    En voorlopig staat ze bijzonder veilig want in geen enkel schema is ze de klos
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
      zondag 5 oktober 2008 @ 20:59:25 #87
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62156965
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 20:58 schreef pullup het volgende:

[..]

En voorlopig staat ze bijzonder veilig want in geen enkel schema is ze de klos
    heeft d'r kop ook nog niet boven het maaiveld uitgestoken...

Kyra vind ik toruwens ook een trut (staat ook echt op d'r voorhoofd)
    pi_62157046
    wss is degene die er nu uitgaat er nog definitief uit maar dan na de samensmelting mag degene die eruit wordt gestemd naar een prut eilandje
    gr gr
    pi_62157054
    Dat gaat moeilijk tellen worden met al die vissen die ze binnenhalen
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:03:44 #90
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62157094
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:01 schreef Quyxz_ het volgende:
    wss is degene die er nu uitgaat er nog definitief uit maar dan na de samensmelting mag degene die eruit wordt gestemd naar een prut eilandje
    áls ze al een extra eiland hebben (ik heb het gevoel dat ze die dit jaar - godzijdank - achterwege laten) dan zegt dat niets; de ervaring leert toch dat prutseilandkandidaten elkaar constant afwisselen...
    pi_62157096
    Ik vermoed dat een duiker stiekem een vis aan het haakje van die Hiukwan heeft geregen
    pi_62157134
    wat zijn die prince en sarah toch dom nu
    gr gr
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:05:40 #93
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62157154
    Goed van Prince om hier niet in mee te gaan en bij het basisplan te blijven (en de rest hierop te wijzen), want zo'n Sarah schat ik wel in om achter de eerste de beste éénoor aan te lopen
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:06:02 #94
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62157165
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:03 schreef pullup het volgende:
    Ik vermoed dat een duiker stiekem een vis aan het haakje van die Hiukwan heeft geregen
    pi_62157174
    Gelukkig!!!

Na de reclame gaat Geert los!
    pi_62157193
    Lekker slim Prince. Diegene wegstemmen die je elk moment nog weg kunt stemmen. Met zulke mensen zou je haast gaan hopen dat Yin/Hans/HiuKwan/Geert T samen gaan spannen tegen de rest.
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:07:03 #97
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_62157201
    Wat een kutproef.
    Is t potje met inspiratie op daar-o?

Prince loves it when a plan comes together .
    Ik moet t nog zien, hoop dat hij erin blijft.
    pi_62157251
    Ik snap niet dat mensen er niks aan vinden, prachtig toch dit!

Ow enne.. volgens mij is Prince juist de slimste van allemaal.
    pi_62157306
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:08 schreef Tante Bep het volgende:
    Ik snap niet dat mensen er niks aan vinden, prachtig toch dit!

Ow enne.. volgens mij is Prince juist de slimste van allemaal.
    Klopt. Prince is veruit de slimste. Overal een vriendje.
    pi_62157321
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
    wat zijn die prince en sarah toch dom nu
    tuurlijk niet, hun team heeft blijkbaar ook afgesproken om met zn allen te stemmen op iemand van het andere team, stemmen op yin en hans gaat niet gebeuren door hiukwam en "2 oor geert", dus dan blijven eenoor en die twee miepen over, waarbij het handig is om op eenoor te stemmen omdat het duidelijk niet klikt tussen hem en hans en yin. Het is nu ook wel duidelijk voor hun dat het andere team niet samen gaat stemmen.
    pi_62157342
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef Coos het volgende:

[..]

Klopt. Prince is veruit de slimste.

en de lekkerste
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:11:33 #102
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62157344
    ik vind 't ook wel prima dat de proef een keer achterwege blijft, nu is het puur de sociale strijd; 9 mensen op een eiland en maar zien wat er gebeurd. En het werkt: zelden zoveel gekonkel gezien
    pi_62157362
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef men_in_red het volgende:

[..]

tuurlijk niet, hun team heeft blijkbaar ook afgesproken om met zn allen te stemmen op iemand van het andere team, stemmen op yin en hans gaat niet gebeuren door hiukwam en "2 oor geert", dus dan blijven eenoor en die twee miepen over, waarbij het handig is om op eenoor te stemmen omdat het duidelijk niet klikt tussen hem en hans en yin. Het is nu ook wel duidelijk voor hun dat het andere team niet samen gaat stemmen.
    eenoor
    tweeoor

pi_62157386
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:11 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

en de lekkerste
    een Choco Prince
    pi_62157429
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef Arth_NL het volgende:
    Lekker slim Prince. Diegene wegstemmen die je elk moment nog weg kunt stemmen. Met zulke mensen zou je haast gaan hopen dat Yin/Hans/HiuKwan/Geert T samen gaan spannen tegen de rest.
    dat zijn ze nu dus aan et doen
    gr gr
    pi_62157499
    Dat tussenshot met die vechtende mieren
    pi_62157510
    nu is prince de zwarte piet

haha zwart
    gr gr
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:19:01 #108
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62157575
    Hans is zwak én dom; als hij Prince erin wil houden kan ie zich gewoon laten adopteren door de andere groep, is het nog steeds 5-4 en zit hij nog steeds veilig...
    pi_62157595
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef men_in_red het volgende:

[..]

Daarom zou je juist niet op Geert D moeten stemmen, want anders gaan de andere vier samenwerken en sta je als Prince nog nergens. Als je met Sarah, Sharon, Kyra en Geert D samen gaat werken en één van de vier wegstemt dan sta je als Prince zijne een stuk sterker.
    pi_62157632
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Daarom zou je juist niet op Geert D moeten stemmen, want anders gaan de andere vier samenwerken en sta je als Prince nog nergens. Als je met Sarah, Sharon, Kyra en Geert D samen gaat werken en één van de vier wegstemt dan sta je als Prince zijne een stuk sterker.
    dat bedoelde ik dus, maar ik had geen tijd om dat te typen
    gr gr
    pi_62157677
    one will have to go
    Niet geschoten is altijd mis..
    Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
    pi_62157803
    eigenlijk is dit nog steeds goed voor Yin/Hans/HiuKwan/Geert T want die kunnen straks ook met ze vieren complotteren

de andere vijf hadden moeten complotteren
    gr gr
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:25:52 #113
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62157809
    Tof dat EP iedereen zo aan de tand voelt, laat die gewetens maar knagen!!!!
    pi_62157834
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
    eigenlijk is dit nog steeds goed voor Yin/Hans/HiuKwan/Geert T want die kunnen straks ook met ze vieren complotteren

de andere vijf hadden moeten complotteren
    Klopt helemaal
    pi_62157854
    potentiele winnaar wegstemmen ..goede taktiek !
    moeten ze wel bij hun keuze blijven.

(is wel vaker gebeurd in deze serie)
    pi_62157858
    lol wat een rare situatie nu
    pi_62157860
    Goh, zou Ernst-Paul een favoriet hebben?
    pi_62157922
    nou ben ik toch nog benieuwd naar de stemming
    gr gr
    pi_62157934
    dat was het dus
    gr gr
    pi_62157961
    Dat muziekje ook.. ik neem ER gewoon niet meer serieus nu ook
    Drink geen bier, je doet al gek genoeg
    pi_62157962
    HaHa Prince weg ..dat maakt deze serie zo mooi !
    pi_62157964
    Zag er gezellig uit
    pi_62157981
    LOL, waarom niet de stemmen voorlezen? Ik dacht steeds dat Hans zijn stem zou veranderen tot ze zijn stem lieten zien.
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:30:45 #124
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62157988
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef Arth_NL het volgende:
    hij baalt iig al vanaf dag 1 van de zwakkelingen en ook wat dit betreft is duidelijk dat hij niet blij is met wat er met "zijn" spel gebeurt...

Prince
    pi_62158035
    Slappe aflevering.
    pi_62158048
    een smaakmaker er uit, jammer hoor, eenoor had moeten vertrekken.
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:32:48 #127
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_62158049
    Ik hoopte dat iemand zijn stem zou veranderen.
    Het kan toch niet dat 4/5 man niet achter een beslissing staat.
    Geert heeft enorm veel geluk.
    pi_62158056
    Prince
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_62158057
    Dat is toch wel een anticlimax deze exit van Prince als gevolg van een simpel overtal en kadaverdiscipline. Maar ja het hoort er bij
    pi_62158074
    Ik ga er maar vanuit dat de reden dat we geen afscheidsinterview van Prince hebben gezien komt omdat ie naar een ander eiland is vervoerd.
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:33:37 #131
    140267 Thealexfiles
    Completely Useless
    pi_62158075
    Wat een kansloze stemming zeg. En die Hans is echt een zwakke klootzak, 'ik hou me aan de afspraak'-huilie. Flikker toch lekker op man. Mijn god.

En Yin ook nog glashard ontkennen aan EP dat ze systematisch iedereen gaan wegstemmen .
    It takes a red headed woman
    To get a dirty job done
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:34:05 #132
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_62158086
    Principes my ass, maar het was voor mij toch heel simpel geweest. Die Geert is sowieso onuitstaanbaar, en overstappen naar het andere kamp had precies hetzelfde opgeleverd, nl. 5 tegen 4, en nu dus 3...

Ongelofelijk...
    pi_62158099
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef Arth_NL het volgende:
    Hij vindt het gewone een slappe hap en ziet dat Prince in potentie een hele sterke Robinson hadden kunnen zijn.

Wat een laffe bende is het nu, waarom zou je in godsnaam je eigen team leden zo willen beschermen, terwijl je straks als 1 groep verder gaat.
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_62158132
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:33 schreef Tante Bep het volgende:
    Ik ga er maar vanuit dat de reden dat we geen afscheidsinterview van Prince hebben gezien komt omdat ie naar een ander eiland is vervoerd.
    Dat denk ik ook, ik denk dat de redactie en Ernst-Paul het veel te jammer vinden om Prince zomaar te laten gaan, die krijgt nog wel een kans denk ik
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_62158149
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:32 schreef men_in_red het volgende:
    een smaakmaker er uit, jammer hoor, eenoor had moeten vertrekken.
    In een van de eerste series gebeurd ook zoiets.
    Er was er toen een die de echte Robinson was..kon alles..deed alles..
    En toen werd hij zomaar weggestemd, weer een concurrent minder, dachten de stemmers.
      zondag 5 oktober 2008 @ 21:41:22 #136
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_62158303
    Erg jammer.

Die Mijntje was toen ook zo sterk en snel weggestuurd.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_62158353
    Die muziek bij de eilandraad
    pi_62158400
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat een laffe bende is het nu, waarom zou je in godsnaam je eigen team leden zo willen beschermen, terwijl je straks als 1 groep verder gaat.
    Maar waarom zou je de sterkste meenemen naar de finale en zo meer kans maken om te verliezen? Je speelt een spel toch om te winnen, niet om de grootste tegenstander verder te helpen komen?
    pi_62158801
    Er zijn toch aardig wat kandidaten afgevallen door ziek/zwak/geen zin meer, dan zou je toch zeggen dat ze niet uitkomen qua afvallers en afleveringen. * easy-going heeft een stille hoop dat Prince nog terug kan komen.

En er wordt altijd gezegd dat er veel "gestuurd" word in dit soort programma's, dit is in ieder geval niet iets wat ze stuurden (alhoewel, het is best wel spraakmakend natuurlijk, niemand die Prince eruitwil, en allemaal op hem stemmen).
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:00:46 #140
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_62158986
    Ik zat nog te hopen dat ze een of andere vage regel zouden verzinnen dat hij juist doordat men unaniem hem als ultieme robinson zag, dat hij daarom de immuniteit kreeg ofzo.

Beetje kinderlijke wishfull thinking.
    pi_62159437
    Beste ep tot nu toe!
      zondag 5 oktober 2008 @ 22:15:36 #142
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_62159614
    Best tekenend ook wel, dat dit topic niet eens volgepost is tijdens de uitzending...
    Nog niet eens 100 reacties tijdens de uitzending!
    pi_62159696
    Echt sneu, niemand is het er mee eens dat Prince weg moet, maar wel allemaal op 'm stemmen. En zich dan verschuilen achter de afspraak die de 'anderen' hebben gemaakt.
    pi_62159790
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 21:44 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Maar waarom zou je de sterkste meenemen naar de finale en zo meer kans maken om te verliezen? Je speelt een spel toch om te winnen, niet om de grootste tegenstander verder te helpen komen?
    yep, zo simpel is het ze hebben geen last meer van Prince
    pi_62159963
    Ik vond het wel een aardige uitzending met al die complotten. Wel jammer dat prince het slachtoffer werd.
    Dat is eens wat anders...
    pi_62160035
    Wat eng is dat toch altijd van groepen mensen!
    Niemand is het er mee eens, maar we houden ons aan de "afspraak". En iedereen verschuilt zich achter de "afspraak', ze hadden het zelf liever anders gezien, maar gezien het collectief....
    Heel naar is dat altijd!

(En die enge Geert had natuurlijk heel snel naar huis gemoeten!)
    geniet nooit met mate
    pi_62160194
    Wat een wáárdeloze muziek weer vanavond
    #geen
    pi_62160463
    Prince is lomp, hij had op het aanbod van retard Geert in moeten gaan om YIN eruit te stemmen, die duivelse sloerie

nu is de chocolade taart gesmolten..
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 oktober 2008 @ 22:38:40 #149
    163650 Greys
    pi_62160558
    Heb me echt kapot zitten ergeren. Die ene schijnheilige dame (weet de namen nog niet zo goed ) die zei "Nee, 10 kleine negertjes, daar doe ik niet aan. Als je op zo'n manier moet winnen kan je niet trots zijn als winnaar". En het dan vervolgens allemaal wel gewoon doen.

Hoop dat Prince nog terug komt!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_62161583
    "We stemmen lekker de sterkte eruit (Prince), maar we zijn te bescheten om dr ook voor uit te komen".

Zelden zon stuk slappelingen bij elkaar gezien. Polderen in excellence. Holland op zn smalst
    Allah u akbar
    pi_62161880
    Volgens mij werd er trouwens in de uitzending echt de term tien kleine negertjes gebruikt.

Best hard, want Prince was dan de eerste van die negerts.
    gr gr
      maandag 6 oktober 2008 @ 07:59:28 #152
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_62164592
    En dat EP, met toch ook wel een kleurtje, dat zegt. Dat was wel mooi.

Hoop zo dat er weer een nieuwe regel bedacht wordt, zodat Prince terug kan komen.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    *OUD heilige*
      maandag 6 oktober 2008 @ 08:13:02 #153
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_62164652
    Wel tekenend dat iedereen Prince er eigenlijk niet uit wilde.

Maar aan de andere kant wel logisch dat hij er toch uitgaat. Je moet toch iemand kiezen, en dan is Prince de makkelijkste keuze...
    pi_62166006
    Ik vind het stom dat niemand die afspraak heeft geschonden en ze er toch allemaal tegen beter weten in Prince uitgestemd hebben. Ze hadden beter voor een ander kunnen gaan in mijn ogen gezien lang niet iedereen het er mee eens was.
      maandag 6 oktober 2008 @ 09:58:14 #155
    43642 Bayswater
    What'sYourFunctionInLife?
    pi_62166200
    quote:
    Op zondag 5 oktober 2008 22:35 schreef RijstNatie het volgende:
    Prince is lomp, hij had op het aanbod van retard Geert in moeten gaan om YIN eruit te stemmen, die duivelse sloerie
    Inderdaad, zo slim is Prince dus toch niet. Hier heeft hij zijn blunder gemaakt.
    Life lies a slow suicide
    Orthodox dreams and symbolic myths
    From feudal serf to spender
    This wonderful world of purchase
    pi_62166792
    Ik vond het trouwens wel opvallend dat ze Prince aan het einde niet aan het woord lieten, bij alle andere afvallers was dat wel het geval. Dus misschien is hij toch nog niet weg?

Ik hoop het. Geert, Geert, Yin, Sharon en die andere muts verdienen het niet om te winnen, totaal nietszeggend. Hiukwan en Prince vind/vond ik verreweg het meest sympathiek.
    pi_62167011
    Is er nou geen herhaling vanavond? Kon op tvgids alleen op de zender 2BE of zo het programma vinden
    pi_62167756
    Er is wel een uitzendinggemist via Net5 RTL5, maar weet niet of Belgen die ook kunnen bekijken..

[ Bericht 6% gewijzigd door Nuna op 06-10-2008 11:44:27 ]
    pi_62168376
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 11:05 schreef Nuna het volgende:
    Er is wel een uitzendinggemist via Net5, maar weet niet of Belgen die ook kunnen bekijken..
    Het is rtl5 en iedereen kan naar die uitzending gemist site toe.
    http://rtlgemist.nl/
    gr gr
    pi_62168833
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 11:29 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Het is rtl5 en iedereen kan naar die uitzending gemist site toe.
    http://rtlgemist.nl/
    Haha oeps ja. Maar het feit dat je naar de site toe kan, wil nog niet zeggen dat je het filmje ook daadwerkelijk kunt bekijken (zie Hulu, Amerikaanse uitzendinggemist) .
    pi_62168859
    Was weer lachen gisteren. Dat gekonkel van iedereen. Eenoor Geert met die twee meeloopmiepen ziet direct het gevaar van het kwartet. Vertelt het aan dat belgische wijffie. Griet snapt het deel van het kwartet blijkbaar niet en vertelt een ander verhaal aan chocoprince. Die ziet het helemaal zitten en denkt dat ie het goed speelt. Dat kwartet heeft ie blijkbaar niet eens door. Hoopt die naieve gast nog meer onrust te stoken door het via die kwebbelchinees uit te laten komen en dan gebeurt het mooiste.
    Yin redt haar hachje en krijgt het voor elkaar dat de hele groep tegen hun zin op Prince stemt. Mooie manipulatie en petje af voor Yin. Ze krijgt zelfs Hans weer in het gareel.
    Hahaha, plan backfire --> exit Prince.

Ernst-Jan over de zeik aangezien zijn excuusnegert nu uit de show gaat.

Eenoor is misschien wel een lompe op zijn pik getrapte zak, maar hij had wel direct het spelletje van Yin door. Ook zwak van Prince dat hij niets deed om immuniteit te krijgen. Alsof hij er volgende keer uit gestemd zou zijn. Tegen die tijd zijn de spanningen in het kamp al zodanig dat Geert eruit vliegt of ziet de rest in dat het kwartet gebroken moet worden.

Dat kwartet krijgt het nu makkelijk aangezien hun tegenstanders eenoor en drie wispelturige meeloopmiepen zijn. Als eenoor eruit ligt zijn de volgende drie nominaties ook makkelijk en krijgen we drie weken saaie tv.
    RTL zal wel alles op alles gooien om de boel te manipuleren en eenoor erin te houden. Zoals je in de preview al gezien hebt, zullen ze dat immuniteitsamulet wel in de plee gooien vlak voor hij erop gaat schijten.
    pi_62170042
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 11:47 schreef Nr.G het volgende:
    Was weer lachen gisteren. Dat gekonkel van iedereen. Eenoor Geert met die twee meeloopmiepen ziet direct het gevaar van het kwartet. Vertelt het aan dat belgische wijffie. Griet snapt het deel van het kwartet blijkbaar niet en vertelt een ander verhaal aan chocoprince. Die ziet het helemaal zitten en denkt dat ie het goed speelt. Dat kwartet heeft ie blijkbaar niet eens door. Hoopt die naieve gast nog meer onrust te stoken door het via die kwebbelchinees uit te laten komen en dan gebeurt het mooiste.
    Yin redt haar hachje en krijgt het voor elkaar dat de hele groep tegen hun zin op Prince stemt. Mooie manipulatie en petje af voor Yin. Ze krijgt zelfs Hans weer in het gareel.
    Hahaha, plan backfire --> exit Prince.

Eenoor is misschien wel een lompe op zijn pik getrapte zak, maar hij had wel direct het spelletje van Yin door. Ook zwak van Prince dat hij niets deed om immuniteit te krijgen. Alsof hij er volgende keer uit gestemd zou zijn. Tegen die tijd zijn de spanningen in het kamp al zodanig dat Geert eruit vliegt of ziet de rest in dat het kwartet gebroken moet worden.

Dat kwartet krijgt het nu makkelijk aangezien hun tegenstanders eenoor en drie wispelturige meeloopmiepen zijn. Als eenoor eruit ligt zijn de volgende drie nominaties ook makkelijk en krijgen we drie weken saaie tv.
    RTL zal wel alles op alles gooien om de boel te manipuleren en eenoor erin te houden. Zoals je in de preview al gezien hebt, zullen ze dat immuniteitsamulet wel in de plee gooien vlak voor hij erop gaat schijten.
    Kortom anderhalfoor Geert is de koning die erin meot blijven en moet winnen.
    gr gr
      maandag 6 oktober 2008 @ 14:10:10 #163
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62172614
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 12:30 schreef Quyxz_ het volgende:
    Kortom anderhalfoor Geert is de koning die erin meot blijven en moet winnen.
    Vs. manipulatieve Yin is de koningin die erin moet blijven en moet winnen.

wat ons weer brengt bij..... THIS IIIIIIIIIIIS shit naam nieuwe eiland vergeten

maandag 6 oktober 2008 @ 14:26:06 #164
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_62173014
    Het is nog steeds niet terug te kijken op rtlgemist
      Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 14:29:13 #165
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_62173096
    Ik heb gisteren weer met verbazing gekeken. Wat een stelletje slappelingen, stem toch gewoon op degene die je ZELF weg wilt hebben, in plaats van dat laffe gemeeloop in complotten. Ik hoopte nog dat iemand van gedachten zou veranderen, maar nee hoor....
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_62174078
    wat een laf zooitje zeg, ze hebben het echt allemaal bij mij verbruikt. valt me echt vies tegen, voorval van geert. die rode geert is echt een viespeuk en een klein kind zoals ie loopt te janken over yin, geez, get a life. hoop dat die er volgende keer uit gaat.

van mij mag hans winnen of die chinees, zij is echt geweldig (ben dr naam ff kwijt).
      maandag 6 oktober 2008 @ 16:33:51 #167
    211083 Angelof9
    I must go first
    pi_62176726
    Heb toch zo het vermoeden dat de productie, na alle gedane moeite met het stemmen, Prince niet zomaar weg laat wandelen. Of hij zijn eigen eiland krijgt of een afvallerseiland mag gaan leiden, blijft even afwachten. Maar ik vermoed dat we het laatste van hem nog niet hebben gezien.
      maandag 6 oktober 2008 @ 16:40:33 #168
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62176949
    Mensen, ze gaan écht de spelregels niet zodanig omgooien omdat er een 'favoriete kandidaat' uitgaat hoor... ALS mensen al in het spel bleven, dan waren dit altijd kandidaten die de samensmelting haalden, en dat geldt dus niet voor Prince. Face it, he's gone...
    pi_62178634
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 16:40 schreef babette21 het volgende:
    Mensen, ze gaan écht de spelregels niet zodanig omgooien omdat er een 'favoriete kandidaat' uitgaat hoor... ALS mensen al in het spel bleven, dan waren dit altijd kandidaten die de samensmelting haalden, en dat geldt dus niet voor Prince. Face it, he's gone...
    Maarja, vond het wel vreemd waarom we hem dan niet aan het woord hebben gezien aan het einde. Bij andere afvallers was dat wel het geval.
    pi_62187330
    Prince , "hij is een beetje dom geweest "
    Denkt dat hij alles en iedereen doorheeft en steekt zichzelf nog even wat pluimen in z'n reet
    al roepende " i love it when a plan comes togheter ".
    Dan ben je wel erg naïef , zeker als je dan ook nog niet verder gaat met vissen voor immuniteit
    Ik kan me niet voorstellen dat de producent van ER of Erst H hem via de achterdeur weer
    in het spel laten want dan verliest het programma z'n geloofwaardigheid en kijkt er geen hond meer.
    pi_62191650
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 22:08 schreef blekboks het volgende:
    Prince , "hij is een beetje dom geweest "
    Denkt dat hij alles en iedereen doorheeft en steekt zichzelf nog even wat pluimen in z'n reet
    al roepende " i love it when a plan comes togheter ".
    Dan ben je wel erg naïef , zeker als je dan ook nog niet verder gaat met vissen voor immuniteit
    Ik kan me niet voorstellen dat de producent van ER of Erst H hem via de achterdeur weer
    in het spel laten want dan verliest het programma z'n geloofwaardigheid en kijkt er geen hond meer.
    Ach, als Chocoprince er via de achterdeur van Ernst-Paul dr weer in gaat, mag ie blijven van de productie.
    Allah u akbar
    pi_62201371
    Ik heb nu ook een aantal afleveringen van het afgelopen seizoen gezien en ik kan me nu wel beter voorstellen waarom veel mensen dit seizoen van ER saaier vinden. Alsnog moet ik zeggen dat ik dit seizoen ook wel wat vind hebben. Ik heb in een interview met Ernst-Paul Hasselbach gelezen dat het dit seizoen ook juist de bedoeling was dat er weinig 'spectaculaire' dingen zouden gebeuren en dat het vooral om het overleven met weinig voedsel gaat. Ik denk dat het daardoor niet persé saaier hoeft te zijn, maar het contrast met het afgelopen seizoen is gewoon heel erg groot.
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 15:49:13 #173
    225913 qxp
    /me confabuleert
    pi_62203921
    "Dit is geen samensmelting. Jullie zitten nu op één eiland, één iemand kan immuniteit winnen en je mag op iedereen stemmen, maar dit is geeeeen samensmelting!!"
    pi_62205212
    quote:
    Op dinsdag 7 oktober 2008 15:49 schreef qxp het volgende:
    "Dit is geen samensmelting. Jullie zitten nu op één eiland, één iemand kan immuniteit winnen en je mag op iedereen stemmen, maar dit is geeeeen samensmelting!!"
    Hm dus toch een tweede eiland?
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 17:41:06 #175
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_62207556
    Net pas de aflevering kunnen kijken. Wat een vage aflevering! Jammer van Prince wel.
      dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:58:49 #176
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62213142
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 14:10 schreef babette21 het volgende:

[..]

Vs. manipulatieve Yin is de koningin die erin moet blijven en moet winnen.

wat ons weer brengt bij..... THIS IIIIIIIIIIIS shit naam nieuwe eiland vergeten

gual..

en wat een stelletje inktvissen die 5.. niemand wil prince eruit, maar we stemmen je er wel uit. stelletje norm-loze mietjes...

Die yin is een heerlijk wijf om ff vol te batsen, maar verder is ze een manipultive bitch!
    Leer spaties gebruiken!
    Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
    Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
    pi_62216242
    Heel kamp noord is een verzameling sippe volgers.
    Een meerderheid van vijf waarvan vier mensen aangeven dat ze echt liever anders zouden stemmen, maar die zich kennelijk door een Almachtige Afspraak onder druk voelen staan.
    Geleid door een geheel nieuw soort krankzinnige religie, het eensgezinde geloof in De Almachtige Afspraak, stemmen ze zonder dat ze dat zelf willen, onder dwang van onzichtbare hand.
    Wat een sukkels.

Ik geloof best dat Hans Prince er niet wilde uitstemmen, maar als je echt een ruggegraat hebt, dan maak je je eigen keus.
    Yin is blijkbaar een stuk dommer dan ze eruit ziet: ze krijgt op een dienblad aangeleverd dat haar eigen club háár eruit wil stemmen en nóg gaat ze mee in de stemming op Prince. Had meer ruggegraat van haar verwacht.
    Kyra is een gluiperd én een schaap. Schaap omdat ze nooit zegt wat ze zelf denkt als niet iemand anders haar voor geweest is en gluiperd omdat het me niet zou verbazen als zij sterker blijkt te zijn, dan we nu te zien krijgen. Iemand die meer de complottouwtjes in handen heeft.
    Tenslotte onder de schapen-met-o-zoveel-watisprincetochleukenwatjammerdatwehemeruitmoetenstemmen het Uberschaap: Sharon. Met haar zogenaamd open lach en gedecideerde stem (en wat lult ze akelig veel nonsens) zou je bijna over het hoofd zien dat we hier te maken hebben met iemand die werkelijk geen enkele beslissing zelf neemt noch enige verantwoordelijkheid.

Geert, de akeligste, domste en jaloerste deelnemer van het seizoen, kan zijn ogen niet geloven wanneer hij ondanks alles de schapen waarvan in ieder geval twee een hekel aan hem hebben, precies krijgt waar hij ze hebben wil.

Wat een sneue mensen in kamp noord....
    pi_62219355
    Nieuwe forumheaders voor je FOK!abonnement morgen maak ik de rest, en maak ik er een php file van zodat je maar één headerslot nodig hebt

pi_62221436
    quote:
    Op maandag 6 oktober 2008 11:47 schreef Nr.G het volgende:

die snap ik ff niet
    pi_62231450
    En de rest

Voeg deze link toe en het roteert alle nieuwe headers:

1http://idfok.freehostia.com/headER.php

Individuele links voor de deelnemers:

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-geert.jpg
    http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-geert2.jpg
    http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hans.jpg
    http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hiukwan.jpg
    http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-kyra.jpg
    http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sarah.jpg
    http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sharon.jpg
    http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-yin.jpg
    pi_62253730
    quote:
    Op woensdag 8 oktober 2008 02:09 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

die snap ik ff niet
    Lees dit maar:
    klik
    Prince is geselecteerd als excuusneger.
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:55:03 #182
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62308910
    Leuke aflevering (jaja, wat laat teruggezien ) en prima om te zien dat die prince er uit moest, want zo spraakmakend vond ik hem niet en Geert zie ik qua amusementswaarde graag nog even meegaan, anders wordt het helemaal zo'n theekransje. Hiukwan is nog steeds m'n favoriet
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:05:43 #183
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_62312439
    Ernst-Paul Hasselbach dood! wtf Nu op RTL nieuws.

[ Bericht 42% gewijzigd door Cee op 11-10-2008 18:24:48 ]
    pi_62312496
    OMG ik hoor het ook net, ik schrik me echt kapot!!!
      ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:10:05 #185
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_62312537
    Nog nergens te zien op nieuwssites, wel op teletekst 101. what the....
    pi_62312599
    Oh God..... ik weet niet wat ik moet tikken, zit echt zo: damn!!
    pi_62312602

Wtf!

Zie het net bij de NOS
    pi_62312609
    Jeetje
    Niet leuk..
    quote:
    18:10 11 Oktober 2008
    Ernst-Paul Hasselbach verongelukt

In Noorwegen is tv-presentator Ernst- Paul Hasselbach (42) omgekomen bij een auto-ongeluk. Hij was in Noorwegen voor de opnames van het programma 71 Graden Noord van RTL5,toen hij met zijn auto in het water raakte. Ook een Belgische productieassistente kwam om het leven.

Hasselbach werd bekend door Expeditie Robinson, een tv-reeks waarin mensen op een onbewoond eiland moeten overleven. Verder presenteerde hij Peking Express, Wondere Wereld en nu 71 Graden Noord.

Hij is geboren in Paramaribo en woonde als kind in veel landen. Voordat hij televisiemaker werd, werkte Hasselbach als journalist, vertaler en sportcoach.
    Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
    En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
    pi_62312624
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 18:05 schreef Cee het volgende:
    Ernst Paul Hasselback dood! wtf Nu op RTL nieuws.
    WTF
    Ik lees het net ook elders, wat klote
    Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_62312626

Damn, niet te geloven.
    pi_62312661
    Ik hoorde het net op NOS journaal, ik schrok er echt van.

Altijd groot fan van hem geweest

RIP
    ٩๏̯͡๏)۶
      ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:15:34 #192
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_62312671
    Ik heb er echt even koppijn van, zoveel wtf.
    pi_62312787
    Uit een interview met FOK! eind 2004:
    quote:
    Je vrouw is bevallen zonder dat jij daarbij aanwezig was; hoe voel je je daarbij? Hoe combineer je je lange afwezigheid met je gezin?
    Dat was vreselijk. Onze dochter is zes weken te vroeg geboren, anders had ik het wel gered. De dag na de bevalling ben ik naar Nederland gegaan (een reis van 24 uur). Na vijf dagen weer terug op het eiland. Mede hierdoor heb ik besloten om minder vaak op reis te gaan. Zo heb ik de presentatie van Peking Express overgedragen aan iemand anders (zal begin volgend jaar bekend worden gemaakt) zodat ik wat meer van mijn gezin kan genieten.
    pi_62312809
    Dit is echt even iets wat je totaal niet aan ziet komen.

Expeditie Robinson zonder Ernst Paul Hasselbach
    pi_62312833
    Gadverdamme, dit is echt klote
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_62312852
    Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
      Trouwste user 2022 zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:24:34 #197
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_62312877
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Het zal nooit meer hetzelfde zijn.
    IDD

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_62312885
    Ik hoorde het ook net op de de radio, bah, bah bah.
    Dat is eens wat anders...
      ESF Reporter zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:26:04 #199
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_62312913
    Nu op RTL5 op de herhaling.
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:27:21 #200
    211083 Angelof9
    I must go first
    pi_62312936
    Shiiiiiiiiiiiiit!!!!!! Hij was echt veel te jong. Shit! Shit!
    pi_62313074
    Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
    Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
    pi_62313129
    Heb even gevraagd om een TT-change, hopelijk vinden jullie dat goed.
      Trouwste user 2022 zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:37:44 #203
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_62313132
    Ik keek zoals altijd naar de herhaling van ER toen ik het las op Fok.

Je verwacht daarna een IM. Maar ze gaan lekker door met hun programma. DWZ reclames en leuke lachh programma.

Hebben die geen netmanager ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:38:23 #204
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:40:31 #205
    211083 Angelof9
    I must go first
    pi_62313184
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 18:37 schreef tong80 het volgende:
    Ik keek zoals altijd naar de herhaling van ER toen ik het las op Fok.

Je verwacht daarna een IM. Maar ze gaan lekker door met hun programma. DWZ reclames en leuke lachh programma.

Hebben die geen netmanager ?

Dat viel mij ook al op ja...
    pi_62313222
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:46:29 #207
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_62313294
    Jezus... hier ben ik echt van ondersteboven...
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:00:49 #208
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_62313608
    Holy shit. Lees het net pas.
    pi_62313615
    edit: link dubbel
    Sara
    Merel
    Ukje
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:01:49 #210
    43642 Bayswater
    pi_62313628
    Dit is niet waar

Expeditie Robinson 2008 #4 - We willen meer Hasselbach.

Nooit meer Hasselbach dus

[ Bericht 43% gewijzigd door Bayswater op 11-10-2008 19:12:15 ]
    Life lies a slow suicide
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:02:09 #211
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_62313639
    Klote zeg.. was echt super relaxte vent....

echt weer een gemis voor de nederlandse televisie
    ☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
      Moderator zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:05:44 #212
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_62313732
    De TT dekt wel precies de lading, zonder hem zal het niet meer hetzelfde zijn.
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:07:50 #213
    43642 Bayswater
    pi_62313770
    Pas in de Veronicagids een interview van hem gelezen met als laatste vraag:

In welke auto wil je nog niet dood gevonden worden?

Die vraag krijgt nu wel een hele vreemde lading.
    Life lies a slow suicide
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:08:04 #214
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_62313772
    uit het andere topic ;

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:13:33 #215
    97042 Sj0rSz
    Erkend Oppersoftie
    pi_62313882
    Ongeloofelijk
    Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
    We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
    pi_62313980
    Laatst kwam ik er ook nog achter dat hij een broer had die een beroemde football speler was in de VS, tijdens dat Obama programma.

Echt zo jammer dat hij op zo'n manier moet eindigen
    ٩๏̯͡๏)۶
    pi_62313990
    Ik hoop dat ze niet proberen te zoeken naar een vervanger voor EP, maar gewoon voor een hele andere stijl presentator gaan kiezen. EP valt niet te evenaren.

Het is cru, maar het leven gaat gewoon verder en ER gaat ook verder.

Maar EP zal altijd een stukje van ER blijven.
    pi_62314019
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:19 schreef Ronaldsen het volgende:
    Laatst kwam ik er ook nog achter dat hij een broer had die een beroemde football speler was in de VS, tijdens dat Obama programma.
    quote:
    Citaat uit OP:

Hasselbach heeft een relatie met de dochter van televisiepresentator Paul Witteman. Ze wonen samen in Haarlem en hebben samen een dochter. Hasselbach heeft zelf nog 2 zoons uit eerdere relaties. De broer van Hasselbach, Harald Hasselbach, is een voormalig American footballspeler, die tussen 1994 en 2000 uitkwam voor de Denver Broncos.
    pi_62314043
    RIP
    Noot noot.
    pi_62314263
    damn ik vond het altijd een sympathieke presentator
    mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
    pi_62314447
    Hier ben ik wel even stil van....

Wat een gemis.
    Keep the faith!!
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:46:59 #222
    213087 Nielez
    10100111001
    pi_62314581
    Hoorde het net op de radio toen ik in de auto zat. Ik was er zo ondersteboven van dat ik vergat bij een bocht terug te schakelen naar de 2 en goed af te remmen, lag er zelf bijna naast.

Ik hoor zovaak op teletekst etc dat er iemand overleden is maar het is lang geleden dat dat bericht ook lang blijft hangen bij me.

RIP
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:50:10 #224
    67064 Quoi
    Mama said be cool
    pi_62314645
    Ben er effe helemaal naar van.......

Wat erg!!

Natuurlijk het allerergst voor zijn naasten. Maar het programma........daar kan ik bijna niet meer onbezorgd van genieten.
    pi_62314786
    Zouden ze ER morgen uitzenden denken jullie?
    Noot noot.
      Moderator zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:55:41 #226
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_62314787
    RIP.
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_62314832
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
    Ik denk onder het motto 'the show must go on' van wel.
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:59:16 #228
    43642 Bayswater
    pi_62314876
    Neem aan dat de familie dat mag beslissen.
    Life lies a slow suicide
    pi_62314903
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
    Ik weet zeker van wel, en ik denk dat ze de dood wel even kenbaar zullen maken op een bepaalde 'dankjewel voor je werk' manier.

Misschien een kort filmpje met wat grappige dingen die hij heeft gezegd of andere mooie momenten?
    pi_62314905
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:59 schreef Bayswater het volgende:
    Neem aan dat de familie dat mag beslissen.
    Lijkt mij ook ja...
    Nou ja... We zien het wel!
    Noot noot.
    pi_62314919
    Het zal waarschijnlijk wel met kleine lettertjes in z'n contract staan...
    pi_62315092
    Op nu.nl:
    quote:
    In overleg met de familie wordt besloten of de nieuwste aflevering van Expeditie Robinson, waarvoor Hasselbach de presentatie verzorgde, zondag wordt uitgezonden. Zaterdagmiddag nog was op RTL 5 een herhaling te zien van de avontuurlijke realityshow.
    Sara
    Merel
    Ukje
    pi_62315149
    Vreselijk RIP
    Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:27:52 #234
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_62315586
    RIP

----
    Hasselbach, schoonzoon van Paul Witteman, laat een vriendin, dochter en twee zoons achter. Producer Biseth: ,,Gisteravond hebben we met een glas wijn nog zitten praten over onze kinderen. We zouden het gesprek vanmiddag voortzetten. Zover komt het helaas niet. Dit is een groot drama. Iedereen is in shock. We zijn twee vrienden verloren.’’
    wat moet ik hier nu neerzetten?
    pi_62315625
    Heftig hee .
    pi_62315821
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2008 19:07 schreef Bayswater het volgende:
    Pas in de Veronicagids een interview van hem gelezen met als laatste vraag:

In welke auto wil je nog niet dood gevonden worden?

Die vraag krijgt nu wel een hele vreemde lading.
    Dat verzin je ook niet zeg
    pi_62315839
    Klotenieuws, zonder Ernst geen ER laat dat duidelijk zijn. Slecht nieuws dit
    I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:40:03 #238
    8898 Darklight
    pi_62315854
    Hoop dat ze het niet verder uitzenden, is toch geen reet aan dit jaar
    pi_62316735
    jemig las het net op teletekst.. was er stil van
    Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:39:28 #240
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_62316997
    Juist dat EP zo onderkoeld presenteerde maakte het programma leuk, eigenlijk zal elke nieuwe presentator nu tegenvallen voor mij.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_62317071

Wat een ongelooflijk groot gemis.
    X
    X
    X
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:50:48 #242
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_62317202
    Jeetje wat erg.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_62317389
    Check t filmpje. Weinig nog van hun hoofden over gok ik zo.

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2292414.ece
    Allah u akbar
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:49:19 #244
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_62318383
    Fuuuck......
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:10:41 #245
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_62318761
    Shit man, dat is echt klote
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:16:03 #246
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_62318889
    Ben benieuwd of ze de finale uitzending al hebben opgenomen of dat er nog een studio/belspel-variant moest worden gemaakt en wie dat eventueel gaat overnemen. Ik had hem trouwens eerder 52 geschat dan 42 jaar.

Bedankt voor al die leuke jaren ER
      zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:49:10 #247
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_62319406
    Dat vroeg ik me idd ook al af Adelante.
    Er staat me iets bij dat er vorig jaar geen finale in de uitzending was. Dat het toch allemaal gewoon daar opgenomen was.
    pi_62321403
    Damn

Hier ben ik echt van in een shock
    pi_62321731
    "shock".. man je doet alsof de wereld vergaat! Dagelijks sterven mensen in Afrika en dan gaan we hier een beetje sentimenteel lopen doen. Erg dat zijn leven zo snel is geeindigd maar niet dramatisch gaan doen. En dat programma zal nooit meer hetzelfde zijn: Ik keek er allang niet meer na!
      zondag 12 oktober 2008 @ 10:51:51 #250
    8898 Darklight
    pi_62323375
    Krijg je dat weer, maar in Afrika sterven ook mensen hoor
    pi_62323516
    rip
    gr gr
    pi_62323617
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 04:15 schreef spy08 het volgende:
    "shock".. man je doet alsof de wereld vergaat! Dagelijks sterven mensen in Afrika en dan gaan we hier een beetje sentimenteel lopen doen. Erg dat zijn leven zo snel is geeindigd maar niet dramatisch gaan doen. En dat programma zal nooit meer hetzelfde zijn: Ik keek er allang niet meer na!
    Doh... dat maakt het verschil natuurlijk of je naar zijn programma's kijkt of niet.
    <insert random presentator> die overlijdt boeit me ook weinig wel als het je favoriete presentator is, en waar je aan het eind van de week alweer uitkijkt naar zondagavond half 9, dan is het niet gek dat je een avondje zo kijkt:
      zondag 12 oktober 2008 @ 12:01:10 #253
    8898 Darklight
    pi_62324329
    Ze laten de familie beslissen, dus ff afwachteen of het vanavond komt
    pi_62324453
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 12:01 schreef Darklight het volgende:
    Ze laten de familie beslissen, dus ff afwachteen of het vanavond komt
    Familie heeft gisteren al toestemming gegeven.
      zondag 12 oktober 2008 @ 12:46:00 #255
    8898 Darklight
    pi_62325071
    Ok, zullen wel veel mensen gaan kijken dan denk ik
    pi_62325260
    Erg dit zeg! Zo'n sympathieke kerel en een goed presentator... RIP
    pi_62325521
    .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_62325635
    quote:
    RTL zendt zondagavond het programma Expeditie Robinson gewoon uit. Dat maakte een woordvoerster van de omroep zondag bekend. De uitzending gaat op verzoek van de familie van de zaterdag verongelukte presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) gewoon door.

Voorafgaand aan deze aflevering van Expeditie Robinson zendt RTL wel een in memoriam uit. Hasselbach kwam zaterdag om het leven in Noorwegen.
    pi_62326323
    pi_62327914
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 04:15 schreef spy08 het volgende:
    Kneus.
    pi_62328310
    ER gaat gewoon door vanavond...

Expeditie Robinson gaat gewoon door

RTL zendt vanavond het programma Expeditie Robinson gewoon uit, ondanks de dood van presentator Ernst-Paul Hasselbach .

Familie
    De familie van de verongelukte Hasselbach (42) heeft verzocht om het RTL5-programma door te laten gaan. Hasselbach is de presentator van Expeditie Robinson. Voorafgaand aan het programma wordt wel stilgestaan bij de dood van de presentator.

Ongeluk
    Hasselbach kwam samen met de 26-jarige Belgische productieassistente Leentje Custers om het leven in Noorwegen waar ze bezig waren met de opnamen van het programma 71 graden Noord van RTL5.

Bron: rtl.nl
    pi_62328815
    Dan zal 71graden noord wel afgeblazen worden lijkt me. Lijkt me sterk dat die kandidaten en eventuele andere presentatrice er nog zin in hebben nu. Laat staan dat er nog een vervanger voor EP gehaald wordt (is sowieso niet mogelijk.)
      zondag 12 oktober 2008 @ 16:03:23 #263
    153506 Captain_Fabulous
    pi_62328826
    Vraag is nu of ze alle andere afleveringen gaan verknippen om EP overal weg te halen en ipv hem een voice over of zo onder de beelden te plakken.
      zondag 12 oktober 2008 @ 16:07:24 #264
    213998 Samba-boy
    MarcMarie's Pruikendrager
    pi_62328901
    Ik keek ER bijna nooit, nooit eigenlijk, maar afgelopen 9 oktober(???) zag ik wel die aflevering met ene Prince die uit ER werd gestemd. Gek om dan in een keer dit te horen.

Ernst-Paul Hasselbach vond ik, ookal zag ik bijna niets van hem, toch wel altijd iets hebben, als ik hem toch op tv zag tijdens het zappen. Ik bleef dan ook meteen hangen bij het programma. Hij was een van de weinige presentatoren die echt goed zijn. Zulke presentatoren zijn uniek. Die vind je niet zo gauw meer. Jammer om hem zo aan zijn eind te zien komen.

In ieder geval is het fijn dat ze de aflevering van vanavond toch uitzenden, ik kijk zowat nooit naar ER, maar vanavond zal ik toch gaan kijken, hoor.

Oh, en die mensen die zitten te fucken dat in Afrika ook mensen sterven, zijn kneuzen.
    Echt waar!
    pi_62328904
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 16:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Vraag is nu of ze alle andere afleveringen gaan verknippen om EP overal weg te halen en ipv hem een voice over of zo onder de beelden te plakken.
    Waarom zou je dat doen?
    EP heeft toch gewoon alles ingesproken en daar tijd in gestoken, lijkt mij niet erg goed dan om dat dan te verknippen onder het kopje respect.
    gr gr
      zondag 12 oktober 2008 @ 16:09:53 #266
    213998 Samba-boy
    MarcMarie's Pruikendrager
    pi_62328937
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen?
    EP heeft toch gewoon alles ingesproken en daar tijd in gestoken, lijkt mij niet erg goed dan om dat dan te verknippen onder het kopje respect.
    Ik moet toegeven, dat verknippen van die stukken van EP lijkt mij ook niet zo'n fijn idee...
    Echt waar!
      zondag 12 oktober 2008 @ 16:21:18 #267
    153506 Captain_Fabulous
    pi_62329159
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 16:09 schreef Samba-boy het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, dat verknippen van die stukken van EP lijkt mij ook niet zo'n fijn idee...
    Mij ook niet, maar je hebt altijd kans dat ze bang zijn dat de adverteerders denken dat mensen het raar zullen vinden...als je snapt wat ik bedoel. Ze moeten het natuurlijk niet doen, gewoon uitzenden als eerbetoon verder aan een goed vakman.
    pi_62329186
    Jammer van EP, vond hem altijd wel te doen Had in ieder geval niet zoveel kapsones.
    #geen
      zondag 12 oktober 2008 @ 16:31:26 #269
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_62329382
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen?
    krijg je straks als voice die chinese meid. dat zal wat worden

maaruh, dat filmpje, zie je uiteindelijk hoe die auto eruit zag. volgens mij waren ze opslag dood. heel dat dak was onwijs ingedeukt..
    Leer spaties gebruiken!
    Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
    Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 16:53:32 #270
    163650 Greys
    pi_62329808
    Het klinkt vast afschuwelijk, maar ik hoop echt dat ze op slag dood waren.
    Op zijn kop in een rivier verdrinken lijkt me nog erger. Brrrr, krijg er kippevel van.
    Arme vrouw, arme kindjes, arme familie van Leentje.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 12 oktober 2008 @ 17:03:08 #271
    153506 Captain_Fabulous
    pi_62329986
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 16:31 schreef Bootje84 het volgende:

[..]
    krijg je straks als voice die chinese meid. dat zal wat worden
    Ik krijg steeds meer het gevoel dat zij mischien wel kan gaan winnen.
      Moderator zondag 12 oktober 2008 @ 17:17:23 #272
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_62330316
    Ik ben natuurlijk een buitenstaander, maar dit is mijn visie:

EP heeft naar mijn idee zijn hele hart in ER gestoken, toen ER van zender wisselde ging hij elke keer mee, hij heeft er Peking Express ook voor laten vallen.
    Ik ben dus van mening dat juist in zijn nagedachtenis de serie ER moet worden voltooid en er niet in geknipt moet gaan worden. Volgens mij zijn alle voice-overs al ingesproken.

Toch wel een beetje creepy, we klaagden al dat hij zo weinig te horen was, alsof hij er al niet meer was. Maar dat kan ook te maken hebben met de opnames van 71 graden noord, dat hij daar al was ofzo, ik weet het ook niet. Overigens vond ik dat programma een stuk minder leuk om te kijken dan bijvoorbeeld ER en Peking Express.

In elk geval: ER moet gewoon doorgaan, juist ook voor hem, het was mijns inziens toch een beetje zijn "kindje" want anders doe je dat ook niet zo veel seizoenen lang. Een nieuwe presentator vinden zal lastig zijn. Misschien eens een wat minder bekend paard van stal halen? Het is natuurlijk allemaal wat snel na dit nieuws om aan een vervanger te denken, maar ik zou Bas Westerweel daar ook wel zien staan (al werkt(e?) hij voor de publieke omroep). In elk geval geen 'populair' figuur, dat zou de serie schaden.
      zondag 12 oktober 2008 @ 17:28:33 #273
    8898 Darklight
    pi_62330554
    Die opnames van 71 graden noord waren pas een week bezig
    pi_62330559
    Helemaal met bovenstaande eens

(djkoelkast he)
    Noot noot.
      Moderator zondag 12 oktober 2008 @ 17:34:15 #275
    55052 crew  djkoelkast
    www.xms.nl
    pi_62330655
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 17:28 schreef Darklight het volgende:
    Die opnames van 71 graden noord waren pas een week bezig
    Ah dat wist ik niet, maar als je deze serie ER vergelijkt met de vorige wordt er bijzonder weinig commentaar gegeven door de presentator zelf.
    Dit zal de "back to basic" opzet zijn, maar op één of andere manier met deze gebeurtenis is het toch wel een beetje spooky.
      zondag 12 oktober 2008 @ 17:35:45 #276
    153506 Captain_Fabulous
    pi_62330690
    DJkoelkast heeft de gave van het woord vandaag bij uitstek. Niets aan toe te voegen.
    pi_62330946
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
    Helemaal met bovenstaande eens

(djkoelkast he)

Alleen voor de volledigheid: hij liet PE vallen omdat hij niet zo vaak zo lang van huis wilde zijn.
      ESF Reporter zondag 12 oktober 2008 @ 18:59:06 #278
    87554 Cee
    Welluk?
    pi_62332146
    djkoelkast, hulde.
    Godverdomme ik moet een traantje wegpinken.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 19:00:43 #279
    163650 Greys
    pi_62332189
    Ik geloof ook niet dat ik naar de In Memoriam vanavond kan kijken zonder te snotteren
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_62332931
    Ernst Paul vond ER het kijken niet meer waard. Toch blijf ik de hoop behouden dat het beter wordt.
    Sometimes you're the pigeon, sometimes you're the statue.
      zondag 12 oktober 2008 @ 19:39:14 #281
    127004 maril
    Smeetsfan
    pi_62332985
    Vanavond wordt het op verzoek van de familie gewoon uitgezonden.
    Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
    pi_62333015
    Gelukkig maar. Maar ik heb mijn twijfels of het beter wordt. Als ER-fan sinds dag 1 blijf ik hopen.
    pi_62333637
    Schrok gister ook heel erg toen ik het op de radio hoorde. Mijn pa ook en waren dr allebei echt beetje verdrietig om eigenlijk.
    Was symathieke, leuke en zeer goede presentator, hij maakte het waard om naar ER te blijven kijken eigenlijk. Had eigenlijk niet anders verwacht dan dat ze de boel gewoon uitzenden. Ernst Paul hield van zijn werk en deed het met plezier, dat zag je gewoon. Het zou hem geen eer doen als ze het niet meer uitzenden eigenlijk. Keus van de familie kan ik alleen maar begrijpen.
    Ik kan het nog steeds niet geloven en ik denk dat hij een enorme hoeveelheid pech heeft gehad dat hij zo'n ongeluk heeft gekregen. Ik weet niet of ik het vanavond droog houdt voor de tv. Heb gewoon zo'n naar gevoel. En het is maar iemand van tv. Heel maf wat iemand dan toch met je kan doen.
    Dit had hij niet verdiend, hoe onpersoonlijk je hem natuurlijk ook kende. Hij kwam altijd heel oprecht en goed over op mij.
    Ik ga hm op tv erg missen en ER?
    Tja, ER heeft zijn laatste seizoen gehad.

Wens hem een goed leven, daarboven.

Ps: het is natuurlijk ook erg van zijn productie-assistente, zo jong en je leven is voorbij. Zal voor beide families heel zwaar zijn.
    pi_62333745
    wanneer komt die memoriam dan? er staat niks op teletekst.
    of zal het gewoon onder het kopje expeditie robinson staan?
    gr gr
      zondag 12 oktober 2008 @ 20:13:22 #285
    153506 Captain_Fabulous
    pi_62333821
    Vaag ja, maar zet voor de zekerheid maar zometeen al het ER kanaal aan.
    pi_62333934
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 20:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Vaag ja, maar zet voor de zekerheid maar zometeen al het ER kanaal aan.
    daar zijn nu van die fatsige mensen

dat mens wat nu in beeld is ligt in bed en gata bijna slapen maar drinkt eerst nog ff een blikje energiedrank
    gr gr
    pi_62333954
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 20:18 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

daar zijn nu van die fatsige mensen
    Idd.
      zondag 12 oktober 2008 @ 20:24:14 #288
    153506 Captain_Fabulous
    pi_62334074
    Tering ik zat daar een half uur geleden te zappen naar een vent die 33 000 kaloriene per dag at...maar ik moet kijken, helpt me m'n dieet te volgen!
    pi_62334102
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef vencodark het volgende:
    Schrok gister ook heel erg toen ik het op de radio hoorde. Mijn pa ook en waren dr allebei echt beetje verdrietig om eigenlijk.
    Was symathieke, leuke en zeer goede presentator, hij maakte het waard om naar ER te blijven kijken eigenlijk. Had eigenlijk niet anders verwacht dan dat ze de boel gewoon uitzenden. Ernst Paul hield van zijn werk en deed het met plezier, dat zag je gewoon. Het zou hem geen eer doen als ze het niet meer uitzenden eigenlijk. Keus van de familie kan ik alleen maar begrijpen.
    Ik kan het nog steeds niet geloven en ik denk dat hij een enorme hoeveelheid pech heeft gehad dat hij zo'n ongeluk heeft gekregen. Ik weet niet of ik het vanavond droog houdt voor de tv. Heb gewoon zo'n naar gevoel. En het is maar iemand van tv. Heel maf wat iemand dan toch met je kan doen.
    Dit had hij niet verdiend, hoe onpersoonlijk je hem natuurlijk ook kende. Hij kwam altijd heel oprecht en goed over op mij.
    Ik ga hm op tv erg missen en ER?
    Tja, ER heeft zijn laatste seizoen gehad.

Wens hem een goed leven, daarboven.

Ps: het is natuurlijk ook erg van zijn productie-assistente, zo jong en je leven is voorbij. Zal voor beide families heel zwaar zijn.
    Als ik dat stukje tekst zo lees vind ik je echt een aansteller.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_62334165
    het begint
    gr gr
      Moderator zondag 12 oktober 2008 @ 20:28:13 #291
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_62334168
    Heel netjes...
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_62334172
    Wat vreemd, om die stem te horen
    pi_62334175
    Kippenvel.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 20:28:39 #294
    163650 Greys
    pi_62334186
    Nou, dat was wel heel kort maar krachtig.
    Moest toch even slikken
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 12 oktober 2008 @ 20:29:01 #295
    1762 YPPY
    Yppiaans
    pi_62334199
    Dat was een kort stukje, maar desondanks heftig. En vlak daarna zijn stem.
    *OUD heilige*
    pi_62334204
    Ik hoopte al dat ze niet gelijk die intro erachter hadden geklapt, maar dat is gelukkig goed gedaan.
    pi_62334205
    Wel vreemd om meteen daarna zijn stem te horen.
    pi_62334235
    ik heb die hele memoriam gemist dan :/
    wat lieten ze zien??
    gr gr
      zondag 12 oktober 2008 @ 20:30:26 #299
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_62334241
    Heel vervreemdend.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      zondag 12 oktober 2008 @ 20:31:12 #300
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_62334257
    quote:
    Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef Quyxz_ het volgende:
    ik heb die hele memoriam gemist dan :/
    wat lieten ze zien??
    Tekstblokjes en wat foto's. Duurde alles bij elkaar niet langer dan een minuut, volgens mij.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_62334310
    Geert is de volgende en Hans op egotrip.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')