Ziggo.quote:Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef Pretletter het volgende:
Aaaaah fuck. upcTV en ik loop 5 minuten achter! LOL!
Ik heb ook moeite om me erop te kunnen concentreren...quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef Pretletter het volgende:
Ligt het aan mij of is er gewoon geen fuck aan....
Komt ook deels door dit topic.quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite om me erop te kunnen concentreren...
nee man, hij heeft een vrouw... da's het ergstequote:
Daarom doe k het een avondje zonder, misschien dat het dan leuker is, maar dat valt ook tegenquote:Op zondag 28 september 2008 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komt ook deels door dit topic.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Ik ga een put graven en haar erin gooien.'
Doodsverwensing -> BAN!
quote:
Ik vind het juist erg gezellig hier.quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
Daarom doe k het een avondje zonder, misschien dat het dan leuker is, maar dat valt ook tegen
Daarom is ze ook zo'n succesvolle zakenvrouw denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan de irritatie van geert eigenlijk wel begrijpen die Yin is wel echt een betweter
het is wel zo dat kijken in combi met Fok altijd de helft doet missen. Maar ja, maakt een programma zelf vaak weer leuker (iig in geval van reallife tv) dus dat moet dan maarquote:Op zondag 28 september 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg gezellig hier.
De belangrijke punten krijg je sowieso wel mee van fok!....quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is wel zo dat kijken in combi met Fok altijd de helft doet missen. Maar ja, maakt een programma zelf vaak weer leuker (iig in geval van reallife tv) dus dat moet dan maar
Gewoon het topic nalezen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
De belangrijke punten krijg je sowieso wel mee van fok!....
Heb ik in voorpremière gezien.. was wel vermakelijk, maar niet dat je zegt je van het.quote:
Dat en de rest van FOK!quote:Op zondag 28 september 2008 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komt ook deels door dit topic.
Veel beter.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hihihi. Nu alleen nog wachten op de 300 naakte dames![]()
da's zeker waar: soms lees ik wat waarvan ik denk: hm heb ik geloof ik even gemist... mooooiquote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
De belangrijke punten krijg je sowieso wel mee van fok!....
omdat dat wel eens zou kunnen verwoorden hoe die mannen (Geert en Wim) over hun vrouwelijke eillandgenoten denken... lijkt mequote:
Ik kon er niks van verstaan.quote:Op zondag 28 september 2008 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat dat wel eens zou kunnen verwoorden hoe die mannen (Geert en Wim) over hun vrouwelijke eillandgenoten denken... lijkt me
lang leve de ondertiteling!quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik kon er niks van verstaan.
geen onnodige vijanden makenquote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
wat is er tactisch aan die stem van prince op wim ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |