1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-geertt.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hannie.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hans.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hicham.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-hiukwan.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-kyra.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-mano.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-prince.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-sarah.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-sharon.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-wim.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/er-yin.jpg |
Ik denk dat Geert daarvoor gaat zorgen.quote:Op zondag 21 september 2008 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
Kan er niet een beetje flinke ruzie komen.
Ze kan niet survivallen is waardeloos tijdens proeven en heeft niets met stoken. Lijkt me wel een geschikte kandidaat om weg te stemmenquote:Op zondag 21 september 2008 21:07 schreef Gert het volgende:
Die vent die altijd de bijlen kwijtraakt, is ook weer lekker sympathiek aan het stoken.![]()
Maar ja. ze vraagt er ook wél een beetje om.
Ze hebben het prg even gestopt ..quote:Op zondag 21 september 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Moest ik weer het nieuwe topic openen.
It's all part of the game.quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Liquidootje het volgende:
Dat wijf dat zeurde over tactiek en "niet mijn spel".
Die andere Geert zie je nauwelijks.quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef rene90 het volgende:
Zullen we geert met 1 oor gewoon 1-oor noemen, is wat duidelijker wellicht.
Ja.quote:Op zondag 21 september 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Moest ik weer het nieuwe topic openen.
Ja, en erg taktisch is het daarom ook niét, om te stoken. Want dat was waarschijnlijk niet eens nodig geweest.quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kan niet survivallen is waardeloos tijdens proeven en heeft niets met stoken. Lijkt me wel een geschikte kandidaat om weg te stemmen
quote:Op zondag 21 september 2008 20:48 schreef pullup het volgende:
Geert is weer verantwoordelijk voor het verlies
quote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
geert de gluipert
quote:
quote:Op zondag 21 september 2008 21:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Vergeet die bijl niet!!!!
onee dat was het andere kamp
dat was het andere team (die Geert had 'n beuk op z'n hoofd gehad, remember?)quote:Op zondag 21 september 2008 21:13 schreef Wup het volgende:
zijn ze nou ook dat visnet kwijt of was dat bij het andere team, ik weet het niet meer...
mits tegen betalingquote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef Nielez het volgende:
Slaafjes ingehuurd om t vlot vast te binden.
haha, ojah.quote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef babette21 het volgende:
dat was het andere team (die Geert had 'n beuk op z'n hoofd gehad, remember?)
In plaats van een proef gaan ze in hun dagboek schrijven idd.quote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef Liquidootje het volgende:
Ze konden eigenlijk wel in al die tijd wat we nu aan het "verdoen" zijn ... wel een extra proef doen
da's om ons op de proef te stellenquote:Op zondag 21 september 2008 21:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
In plaats van een proef gaan ze in hun dagboek schrijven idd.
Steek 'm d'r in, Yin.quote:
Nou snap ik het!.quote:Op zondag 21 september 2008 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's om ons op de proef te stellen
Oei, dan heb ik al gefaald. Ik zap steeds naar wegmisbruikersquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nou snap ik het!.
Het is onze expeditie.
Wij hebben te kampen met emo-zooi en proefloze afleveringen*
*modder = proef? come'on.
Ik denk wel dat het dat wordt. Anders hebben ze in principe 2 afleveringen minder om uit te zenden toch? Aangezien er zomaar 2 weg zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef babette21 het volgende:
als ze maar niet na het stemmen zeggen "...maar door het vertrek van Mano krijg je alleen een zwarte stem" ofzo
quote:
Jij kloothommel, je zat er helemaal naast. En gelukkig maar ook!quote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het dat wordt. Anders hebben ze in principe 2 afleveringen minder om uit te zenden toch? Aangezien er zomaar 2 weg zijn.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Whoppa. Geert overwint het van een tietmens koe.
Ah ik keek even naar het verkeerde beeldschermquote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat kon je toch zien toen die mensen briefjes aan t invullen waren?
Hier is het ook veel leuker.quote:Op zondag 21 september 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ik keek even naar het verkeerde beeldscherm
Volgens mij moeten we blij zijn dat de bijl weg is. Anders werd geert ook wel gediskwalificeerdquote:
Ah bedankt.quote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Begint mijn kloten uit te hangen.'
Net als Frans vorig jaar met die parang.quote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we blij zijn dat de bijl weg is. Anders werd geert ook wel gediskwalificeerd
Werd je net als ik een beetje moist?quote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef Sanne het volgende:
Wat zei Geert nou? "Dat begint echt mijn kloten uit te hangen?"
Hang 'm maar óp aan z'n kloten.quote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef Sanne het volgende:
Wat zei Geert nou? "Dat begint echt mijn kloten uit te hangen?"
Gelukkig wel ja! Nu wordt het een nog een beetje leukquote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die Geert gaat voor actie zorgen.
Als er een allstars aflevering komt en die twee samen in een kampquote:Op zondag 21 september 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Net als Frans vorig jaar met die parang.
En dan Douwe erweer bij.quote:Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als er een allstars aflevering komt en die twee samen in een kamp
Sterker nog, het tietmens wordt er volgende keer waarschijnlijk uitgestemd door Geert en consorten.quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Whoppa. Geert overwint het van een tietmens koe.
Wat toch vrij normaal is lijkt me.quote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef Nielez het volgende:
Stond Yin daar nu naakt te wassen?
Zou jij met jouw strijkplank lichaam naakt naast yin willen staat?quote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Wat toch vrij normaal is lijkt me.![]()
Oftewel, waarom stond Hiukwan met d'r bikini onder de douche.![]()
En Bjornquote:
Maak me gek!!quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
zijn ze al onder de 60 kg Coos?
Die hébben al geneukt denk ik, na die wijntjes.quote:Op zondag 21 september 2008 21:52 schreef Tezz het volgende:
Koninyin en prins Hans gaan nog een keer neuken, ik weet het zeker. Die liefdevolle blikken heen en weer telkens, kan nie missen.
En Geert betrapt ze dan of zo.
Shit man, door de saaiheid begin ik gewoon BigBrother-scenario's te verzinnen.......
Coos valt ook altijd pas na een aflevering of vier in, als ze uitgemergeld beginnen te raken.quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
zijn ze al onder de 60 kg Coos?
Nee, dat had RTL dan echt wel in beeld gebracht hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hébben al geneukt denk ik, na die wijntjes.
Wie is Coos?? (of zeg ik nu iets heel doms)quote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos valt ook altijd pas na een aflevering of vier in, als ze uitgemergeld beginnen te raken.
Die post hier net boven, en valt op vrouwen die 60 kilo of minder wegen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wie is Coos?? (of zeg ik nu iets heel doms)
Ahhhhhhh zo.quote:Op zondag 21 september 2008 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die post hier net boven, en valt op vrouwen die 60 kilo of minder wegen.
Nou, als ik nou een kilootje of twintig doe dan zit ik wel onder de zestig.quote:
Precies!quote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos valt ook altijd pas na een aflevering of vier in, als ze uitgemergeld beginnen te raken.
Je zegt idd iets heel doms. 2 x zelfs.quote:Op zondag 21 september 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wie is Coos?? (of zeg ik nu iets heel doms)
quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Je zegt idd iets heel doms. 2 x zelfs.![]()
Gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef babette21 het volgende:
als ze maar niet na het stemmen zeggen "...maar door het vertrek van Mano krijg je alleen een zwarte stem" ofzo
Mooi moment jaquote:Op maandag 22 september 2008 17:57 schreef ROFLOL het volgende:
Geert: Volgens mij was het Prince. Die neger!
Bij die modderproef toch? Dat Prince te sterk voor hem was ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 23:31 schreef Liquidootje het volgende:
Fill me in. Wanneer was dat en waarom zei hij dat? Werd er iets gestolen
Nee, ik denk dat ze echt weg zijn. Maar er komt vast nog wel een spannende plotwending! Moet ook wel, want het gaat een beetje hard met de afvallers (als ze ook al vrijwillig op gaan stappen).quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:30 schreef para909 het volgende:
zouden die mano en hicham echt weg zijn? of zijn ze op een soort van verliezerseiland gezet? Ik kan me niet voorstellen dat het dit seizoen zo saai en rechtlijnig blijft. er moet toch een plotwending in gaan komen?
Wat blijft 't een apart figuurquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:17 schreef RogerGarcia het volgende:
Hier nog een compilatie van Frans zijn geniale momenten van vorig jaar
Lijkt me wel. Ze voegden toch niet veel toe, dus mij boeit het niet zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:30 schreef para909 het volgende:
zouden die mano en hicham echt weg zijn? of zijn ze op een soort van verliezerseiland gezet? Ik kan me niet voorstellen dat het dit seizoen zo saai en rechtlijnig blijft. er moet toch een plotwending in gaan komen?
Ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 28 september 2008 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanavond eens zien of ze bij ER de TT hebben gelezen.
hm gezicht komt me nog wel bekend voor, maar verder zegt het niet zoveel...quote:
Chico.quote:Op zondag 28 september 2008 17:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm gezicht komt me nog wel bekend voor, maar verder zegt het niet zoveel...
er was iets geinigs met haar endat aapje
, kan dat?
yeah I know, fantastische beelden waren dat zo tussendoorquote:
yep dat is 'mquote:Op zondag 28 september 2008 17:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb deze wel gevonden:
[ afbeelding ]
Is mij vandaag pas voor het eerst echt opgevallen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
die sara heb ik ook nog noiot gezien, die is er zeker gister bij gekomen en houdt het nu al voor gezien
Wie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef babette21 het volgende:
ik vind die "Queen Gorgo" wel tof geloof ik
Die was inderdaad nog niet aan bod gekomenquote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
die sara heb ik ook nog noiot gezien, die is er zeker gister bij gekomen en houdt het nu al voor gezien
Yin.quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die eh.. Yin? of Lin?
ze lijkt op de koningin uit 300
Eens.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
en geert is wel de persoon die voor de meeste actie zorgt in dit seizoen tot nu toe
dus hij moet zeker blijven
en geert is dan leonidas!quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Yin.
Beetje wel ja.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
en geert is dan leonidas!
THIS IS KAMP NOOOOOOOOOOOOOOOORD
Nee, niet Sarahquote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef babette21 het volgende:
de regie moet Sarah er meteen uithalen, niet eens zolang wachten als vorige keer met Mano en Hicham, maar gewoon hup, oprotten... dan houdt de rest het hopelijk ein-de-lijk uit z'n hoofd om nog te piepen!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
jalettestrieken betekent wijvenstreken?![]()
Hopelijk weten we dat volgende week.quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef Coos het volgende:
Wat zou ER zijn zonder Belgische psychopaat??
Nee lul hij moet blijven natuurlijk! Ik wil herrie op de eilandenquote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk weten we dat volgende week.
Een Jeannet is een homo in 't Vlaams geloof ikquote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
jalettestrieken betekent wijvenstreken?![]()
Yeah yeah! Just like Frans met zijn mesquote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef babette21 het volgende:
tenzij hij met z'n bijl (die hij kwijt is, dus kan niet eens) het kamp te lijf gaat en alles (en iedereen) in mootjes hakt natuurlijk, dan mogen ze het ontploffen noemen... maar dat zal dan wel weer niet...
Inderdaad..quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Het eten begint eenzijdig te worden.'
Wat had je dan verwacht? Een 5-gangenmenu?
Tof wel, vooral dat verhuis-kamp is aan 't afzienquote:Op zondag 28 september 2008 20:50 schreef DuchessX het volgende:
Nu begint het echt wat zwaarder te worden![]()
quote:Op zondag 28 september 2008 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tof wel, vooral dat verhuis-kamp is aan 't afzien
quote:Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef Trigalti het volgende:
"Wat een reeegen gister"
Nee dat was sneeuw, kut!
*herkent*quote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Diepgewortelde haat tegen Hiu.. laat maar..
Bewondering voor de mensen die dat soort dingen verzint en ontwerpt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat zeker.
Ze hebben altijd wel leuke proeven.
Jammer dat er nooit een Making Of aflevering is van ER.quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bewondering voor de mensen die dat soort dingen verzint en ontwerpt.
Nee, er zitten meerdere mensen in de kooi hè...quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef babette21 het volgende:
maar waarom lopen? Je kunt toch ook zwemmen en "duwen" ??
Ja idd. Zou ik zeker gaan kijkenquote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jammer dat er nooit een Making Of aflevering is van ER.
ik had de indruk dat ie voldoende dreef, maar dat was misschien toch niet zo...quote:Op zondag 28 september 2008 20:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee, er zitten meerdere mensen in de kooi hè...
Dat ding is loeizwaar enz..
Ik ook. Ik zal wel een mail sturen aan RTL.quote:Op zondag 28 september 2008 20:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja idd. Zou ik zeker gaan kijken
Ligt aan jou denk ik?quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef Pretletter het volgende:
Ligt het aan mij of is er gewoon geen fuck aan....
Ligt deels aan jou.quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef Pretletter het volgende:
Jaahquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal wel een mail sturen aan RTL.
Ziggo.quote:Op zondag 28 september 2008 21:03 schreef Pretletter het volgende:
Aaaaah fuck. upcTV en ik loop 5 minuten achter! LOL!
Ik heb ook moeite om me erop te kunnen concentreren...quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef Pretletter het volgende:
Komt ook deels door dit topic.quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite om me erop te kunnen concentreren...
nee man, hij heeft een vrouw... da's het ergstequote:
Daarom doe k het een avondje zonder, misschien dat het dan leuker is, maar dat valt ook tegenquote:Op zondag 28 september 2008 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komt ook deels door dit topic.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
'Ik ga een put graven en haar erin gooien.'
Doodsverwensing -> BAN!
quote:
Ik vind het juist erg gezellig hier.quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
Daarom doe k het een avondje zonder, misschien dat het dan leuker is, maar dat valt ook tegen
Daarom is ze ook zo'n succesvolle zakenvrouw denk ik.quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kan de irritatie van geert eigenlijk wel begrijpen die Yin is wel echt een betweter
het is wel zo dat kijken in combi met Fok altijd de helft doet missen. Maar ja, maakt een programma zelf vaak weer leuker (iig in geval van reallife tv) dus dat moet dan maarquote:Op zondag 28 september 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg gezellig hier.
De belangrijke punten krijg je sowieso wel mee van fok!....quote:Op zondag 28 september 2008 21:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is wel zo dat kijken in combi met Fok altijd de helft doet missen. Maar ja, maakt een programma zelf vaak weer leuker (iig in geval van reallife tv) dus dat moet dan maar
Gewoon het topic nalezen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
De belangrijke punten krijg je sowieso wel mee van fok!....
Heb ik in voorpremière gezien.. was wel vermakelijk, maar niet dat je zegt je van het.quote:
Dat en de rest van FOK!quote:Op zondag 28 september 2008 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komt ook deels door dit topic.
Veel beter.quote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hihihi. Nu alleen nog wachten op de 300 naakte dames![]()
da's zeker waar: soms lees ik wat waarvan ik denk: hm heb ik geloof ik even gemist... mooooiquote:Op zondag 28 september 2008 21:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
De belangrijke punten krijg je sowieso wel mee van fok!....
omdat dat wel eens zou kunnen verwoorden hoe die mannen (Geert en Wim) over hun vrouwelijke eillandgenoten denken... lijkt mequote:
Ik kon er niks van verstaan.quote:Op zondag 28 september 2008 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat dat wel eens zou kunnen verwoorden hoe die mannen (Geert en Wim) over hun vrouwelijke eillandgenoten denken... lijkt me
lang leve de ondertiteling!quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik kon er niks van verstaan.
geen onnodige vijanden makenquote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
wat is er tactisch aan die stem van prince op wim ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |