Steek 'm d'r in, Yin.quote:
Nou snap ik het!.quote:Op zondag 21 september 2008 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's om ons op de proef te stellen
Oei, dan heb ik al gefaald. Ik zap steeds naar wegmisbruikersquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nou snap ik het!.
Het is onze expeditie.
Wij hebben te kampen met emo-zooi en proefloze afleveringen*
*modder = proef? come'on.
Ik denk wel dat het dat wordt. Anders hebben ze in principe 2 afleveringen minder om uit te zenden toch? Aangezien er zomaar 2 weg zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef babette21 het volgende:
als ze maar niet na het stemmen zeggen "...maar door het vertrek van Mano krijg je alleen een zwarte stem" ofzo
Jij kloothommel, je zat er helemaal naast. En gelukkig maar ook!quote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het dat wordt. Anders hebben ze in principe 2 afleveringen minder om uit te zenden toch? Aangezien er zomaar 2 weg zijn.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Whoppa. Geert overwint het van een tietmens koe.
Ah ik keek even naar het verkeerde beeldschermquote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat kon je toch zien toen die mensen briefjes aan t invullen waren?
Hier is het ook veel leuker.quote:Op zondag 21 september 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ik keek even naar het verkeerde beeldscherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |