Steek 'm d'r in, Yin.quote:
Nou snap ik het!.quote:Op zondag 21 september 2008 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's om ons op de proef te stellen
Oei, dan heb ik al gefaald. Ik zap steeds naar wegmisbruikersquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Nielez het volgende:
[..]
Nou snap ik het!.
Het is onze expeditie.
Wij hebben te kampen met emo-zooi en proefloze afleveringen*
*modder = proef? come'on.
Ik denk wel dat het dat wordt. Anders hebben ze in principe 2 afleveringen minder om uit te zenden toch? Aangezien er zomaar 2 weg zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef babette21 het volgende:
als ze maar niet na het stemmen zeggen "...maar door het vertrek van Mano krijg je alleen een zwarte stem" ofzo
quote:
Jij kloothommel, je zat er helemaal naast. En gelukkig maar ook!quote:Op zondag 21 september 2008 21:26 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het dat wordt. Anders hebben ze in principe 2 afleveringen minder om uit te zenden toch? Aangezien er zomaar 2 weg zijn.
quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Whoppa. Geert overwint het van een tietmens koe.
Ah ik keek even naar het verkeerde beeldschermquote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Nielez het volgende:
[..]
Dat kon je toch zien toen die mensen briefjes aan t invullen waren?
Hier is het ook veel leuker.quote:Op zondag 21 september 2008 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ik keek even naar het verkeerde beeldscherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |