Maak me gek!!quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
zijn ze al onder de 60 kg Coos?
Die hébben al geneukt denk ik, na die wijntjes.quote:Op zondag 21 september 2008 21:52 schreef Tezz het volgende:
Koninyin en prins Hans gaan nog een keer neuken, ik weet het zeker. Die liefdevolle blikken heen en weer telkens, kan nie missen.
En Geert betrapt ze dan of zo.
Shit man, door de saaiheid begin ik gewoon BigBrother-scenario's te verzinnen.......
Coos valt ook altijd pas na een aflevering of vier in, als ze uitgemergeld beginnen te raken.quote:Op zondag 21 september 2008 21:48 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
zijn ze al onder de 60 kg Coos?
Nee, dat had RTL dan echt wel in beeld gebracht hoor.quote:Op zondag 21 september 2008 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hébben al geneukt denk ik, na die wijntjes.
Wie is Coos?? (of zeg ik nu iets heel doms)quote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos valt ook altijd pas na een aflevering of vier in, als ze uitgemergeld beginnen te raken.
Die post hier net boven, en valt op vrouwen die 60 kilo of minder wegen.quote:Op zondag 21 september 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wie is Coos?? (of zeg ik nu iets heel doms)
Ahhhhhhh zo.quote:Op zondag 21 september 2008 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die post hier net boven, en valt op vrouwen die 60 kilo of minder wegen.
Nou, als ik nou een kilootje of twintig doe dan zit ik wel onder de zestig.quote:
Precies!quote:Op zondag 21 september 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos valt ook altijd pas na een aflevering of vier in, als ze uitgemergeld beginnen te raken.
Je zegt idd iets heel doms. 2 x zelfs.quote:Op zondag 21 september 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wie is Coos?? (of zeg ik nu iets heel doms)
quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Je zegt idd iets heel doms. 2 x zelfs.![]()
Gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef babette21 het volgende:
als ze maar niet na het stemmen zeggen "...maar door het vertrek van Mano krijg je alleen een zwarte stem" ofzo
Mooi moment jaquote:Op maandag 22 september 2008 17:57 schreef ROFLOL het volgende:
Geert: Volgens mij was het Prince. Die neger!
Bij die modderproef toch? Dat Prince te sterk voor hem was ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 23:31 schreef Liquidootje het volgende:
Fill me in. Wanneer was dat en waarom zei hij dat? Werd er iets gestolen
Nee, ik denk dat ze echt weg zijn. Maar er komt vast nog wel een spannende plotwending! Moet ook wel, want het gaat een beetje hard met de afvallers (als ze ook al vrijwillig op gaan stappen).quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:30 schreef para909 het volgende:
zouden die mano en hicham echt weg zijn? of zijn ze op een soort van verliezerseiland gezet? Ik kan me niet voorstellen dat het dit seizoen zo saai en rechtlijnig blijft. er moet toch een plotwending in gaan komen?
Wat blijft 't een apart figuurquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:17 schreef RogerGarcia het volgende:
Hier nog een compilatie van Frans zijn geniale momenten van vorig jaar
Lijkt me wel. Ze voegden toch niet veel toe, dus mij boeit het niet zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:30 schreef para909 het volgende:
zouden die mano en hicham echt weg zijn? of zijn ze op een soort van verliezerseiland gezet? Ik kan me niet voorstellen dat het dit seizoen zo saai en rechtlijnig blijft. er moet toch een plotwending in gaan komen?
Ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 28 september 2008 17:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vanavond eens zien of ze bij ER de TT hebben gelezen.
hm gezicht komt me nog wel bekend voor, maar verder zegt het niet zoveel...quote:
Chico.quote:Op zondag 28 september 2008 17:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm gezicht komt me nog wel bekend voor, maar verder zegt het niet zoveel...
er was iets geinigs met haar endat aapje
, kan dat?
yeah I know, fantastische beelden waren dat zo tussendoorquote:
yep dat is 'mquote:Op zondag 28 september 2008 17:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb deze wel gevonden:
[ afbeelding ]
Is mij vandaag pas voor het eerst echt opgevallen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
die sara heb ik ook nog noiot gezien, die is er zeker gister bij gekomen en houdt het nu al voor gezien
Wie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef babette21 het volgende:
ik vind die "Queen Gorgo" wel tof geloof ik
Die was inderdaad nog niet aan bod gekomenquote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
die sara heb ik ook nog noiot gezien, die is er zeker gister bij gekomen en houdt het nu al voor gezien
Yin.quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die eh.. Yin? of Lin?
ze lijkt op de koningin uit 300
Eens.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
en geert is wel de persoon die voor de meeste actie zorgt in dit seizoen tot nu toe
dus hij moet zeker blijven
en geert is dan leonidas!quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Yin.
Beetje wel ja.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
en geert is dan leonidas!
THIS IS KAMP NOOOOOOOOOOOOOOOORD
Nee, niet Sarahquote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef babette21 het volgende:
de regie moet Sarah er meteen uithalen, niet eens zolang wachten als vorige keer met Mano en Hicham, maar gewoon hup, oprotten... dan houdt de rest het hopelijk ein-de-lijk uit z'n hoofd om nog te piepen!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
jalettestrieken betekent wijvenstreken?![]()
Hopelijk weten we dat volgende week.quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef Coos het volgende:
Wat zou ER zijn zonder Belgische psychopaat??
Nee lul hij moet blijven natuurlijk! Ik wil herrie op de eilandenquote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk weten we dat volgende week.
Een Jeannet is een homo in 't Vlaams geloof ikquote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
jalettestrieken betekent wijvenstreken?![]()
Yeah yeah! Just like Frans met zijn mesquote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef babette21 het volgende:
tenzij hij met z'n bijl (die hij kwijt is, dus kan niet eens) het kamp te lijf gaat en alles (en iedereen) in mootjes hakt natuurlijk, dan mogen ze het ontploffen noemen... maar dat zal dan wel weer niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |