Is mij vandaag pas voor het eerst echt opgevallen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
die sara heb ik ook nog noiot gezien, die is er zeker gister bij gekomen en houdt het nu al voor gezien
Wie?quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef babette21 het volgende:
ik vind die "Queen Gorgo" wel tof geloof ik
Die was inderdaad nog niet aan bod gekomenquote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
die sara heb ik ook nog noiot gezien, die is er zeker gister bij gekomen en houdt het nu al voor gezien
Yin.quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
Die eh.. Yin? of Lin?
ze lijkt op de koningin uit 300
Eens.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
en geert is wel de persoon die voor de meeste actie zorgt in dit seizoen tot nu toe
dus hij moet zeker blijven
en geert is dan leonidas!quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Yin.
Beetje wel ja.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
en geert is dan leonidas!
THIS IS KAMP NOOOOOOOOOOOOOOOORD
Nee, niet Sarahquote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef babette21 het volgende:
de regie moet Sarah er meteen uithalen, niet eens zolang wachten als vorige keer met Mano en Hicham, maar gewoon hup, oprotten... dan houdt de rest het hopelijk ein-de-lijk uit z'n hoofd om nog te piepen!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
jalettestrieken betekent wijvenstreken?![]()
Hopelijk weten we dat volgende week.quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef Coos het volgende:
Wat zou ER zijn zonder Belgische psychopaat??
Nee lul hij moet blijven natuurlijk! Ik wil herrie op de eilandenquote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk weten we dat volgende week.
Een Jeannet is een homo in 't Vlaams geloof ikquote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
jalettestrieken betekent wijvenstreken?![]()
Yeah yeah! Just like Frans met zijn mesquote:Op zondag 28 september 2008 20:42 schreef babette21 het volgende:
tenzij hij met z'n bijl (die hij kwijt is, dus kan niet eens) het kamp te lijf gaat en alles (en iedereen) in mootjes hakt natuurlijk, dan mogen ze het ontploffen noemen... maar dat zal dan wel weer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |