Dat wel. Maar ik ben er zodanig van van slag van dat ik de eerste maand zeker nog gillend wakker ga worden .quote:
tja ze kunnen ook die blonde eruit gooien, die vorige week wilde opgeven, maar ze willen de zwakken houdenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef men_in_red het volgende:
het zou jammer zijn als prince er uit moet, maar ik ben bang dat hij exit is
nee andersom, ik volg het nu meer en daardoor post ik minderquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:48 schreef peer_boy het volgende:
Is de aflevering nu zo saai dat er zelfs geen commentaar meer wordt gegeven?
dat hebben ze een dagje uitgesteld, om elkaar eerst te leren kennen (dat kan nl niet tíjdens het vissenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:52 schreef peer_boy het volgende:
De bedoeling was toch om de hele nacht te gaan vissen?
sharon en kyraquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:54 schreef men_in_red het volgende:
volgens mij is het niet moeilijk om eenoor er uit te krijgen, hij heeft met bijna niemand een fatsoenlijke band. Wel netjes dat hans hem inlicht dat hij de afspraak gaat breken.
En voorlopig staat ze bijzonder veilig want in geen enkel schema is ze de klosquote:
heeft d'r kop ook nog niet boven het maaiveld uitgestoken...quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
En voorlopig staat ze bijzonder veilig want in geen enkel schema is ze de klos
áls ze al een extra eiland hebben (ik heb het gevoel dat ze die dit jaar - godzijdank - achterwege laten) dan zegt dat niets; de ervaring leert toch dat prutseilandkandidaten elkaar constant afwisselen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:01 schreef Quyxz_ het volgende:
wss is degene die er nu uitgaat er nog definitief uit maar dan na de samensmelting mag degene die eruit wordt gestemd naar een prut eilandje
quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:03 schreef pullup het volgende:
Ik vermoed dat een duiker stiekem een vis aan het haakje van die Hiukwan heeft geregen
Klopt. Prince is veruit de slimste. Overal een vriendje.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:08 schreef Tante Bep het volgende:
Ik snap niet dat mensen er niks aan vinden, prachtig toch dit!![]()
Ow enne.. volgens mij is Prince juist de slimste van allemaal.
tuurlijk niet, hun team heeft blijkbaar ook afgesproken om met zn allen te stemmen op iemand van het andere team, stemmen op yin en hans gaat niet gebeuren door hiukwam en "2 oor geert", dus dan blijven eenoor en die twee miepen over, waarbij het handig is om op eenoor te stemmen omdat het duidelijk niet klikt tussen hem en hans en yin. Het is nu ook wel duidelijk voor hun dat het andere team niet samen gaat stemmen.quote:
eenoorquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef men_in_red het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hun team heeft blijkbaar ook afgesproken om met zn allen te stemmen op iemand van het andere team, stemmen op yin en hans gaat niet gebeuren door hiukwam en "2 oor geert", dus dan blijven eenoor en die twee miepen over, waarbij het handig is om op eenoor te stemmen omdat het duidelijk niet klikt tussen hem en hans en yin. Het is nu ook wel duidelijk voor hun dat het andere team niet samen gaat stemmen.
dat zijn ze nu dus aan et doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:06 schreef Arth_NL het volgende:
Lekker slim Prince. Diegene wegstemmen die je elk moment nog weg kunt stemmen.Met zulke mensen zou je haast gaan hopen dat Yin/Hans/HiuKwan/Geert T samen gaan spannen tegen de rest.
Daarom zou je juist niet op Geert D moeten stemmen, want anders gaan de andere vier samenwerken en sta je als Prince nog nergens. Als je met Sarah, Sharon, Kyra en Geert D samen gaat werken en één van de vier wegstemt dan sta je als Prince zijne een stuk sterker.quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:10 schreef men_in_red het volgende:
[..]
tuurlijk niet, hun team heeft blijkbaar ook afgesproken om met zn allen te stemmen op iemand van het andere team, stemmen op yin en hans gaat niet gebeuren door hiukwam en "2 oor geert", dus dan blijven eenoor en die twee miepen over, waarbij het handig is om op eenoor te stemmen omdat het duidelijk niet klikt tussen hem en hans en yin. Het is nu ook wel duidelijk voor hun dat het andere team niet samen gaat stemmen.
dat bedoelde ik dus, maar ik had geen tijd om dat te typenquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:19 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Daarom zou je juist niet op Geert D moeten stemmen, want anders gaan de andere vier samenwerken en sta je als Prince nog nergens. Als je met Sarah, Sharon, Kyra en Geert D samen gaat werken en één van de vier wegstemt dan sta je als Prince zijne een stuk sterker.
Klopt helemaalquote:Op zondag 5 oktober 2008 21:25 schreef Quyxz_ het volgende:
eigenlijk is dit nog steeds goed voor Yin/Hans/HiuKwan/Geert T want die kunnen straks ook met ze vieren complotteren
de andere vijf hadden moeten complotteren
hij baalt iig al vanaf dag 1 van de zwakkelingen en ook wat dit betreft is duidelijk dat hij niet blij is met wat er met "zijn" spel gebeurt...quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:27 schreef Arth_NL het volgende:
Goh, zou Ernst-Paul een favoriet hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |