Dat viel mij ook al op ja...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:37 schreef tong80 het volgende:
Ik keek zoals altijd naar de herhaling van ER toen ik het las op Fok.
Je verwacht daarna een IM. Maar ze gaan lekker door met hun programma. DWZ reclames en leuke lachh programma.
Hebben die geen netmanager ?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Laatst kwam ik er ook nog achter dat hij een broer had die een beroemde football speler was in de VS, tijdens dat Obama programma.
quote:Citaat uit OP:
Hasselbach heeft een relatie met de dochter van televisiepresentator Paul Witteman. Ze wonen samen in Haarlem en hebben samen een dochter. Hasselbach heeft zelf nog 2 zoons uit eerdere relaties. De broer van Hasselbach, Harald Hasselbach, is een voormalig American footballspeler, die tussen 1994 en 2000 uitkwam voor de Denver Broncos.
Ik denk onder het motto 'the show must go on' van wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Zouden ze ER morgen uitzenden denken jullie?
Ik weet zeker van wel, en ik denk dat ze de dood wel even kenbaar zullen maken op een bepaalde 'dankjewel voor je werk' manier.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:55 schreef Jojoortje het volgende:
Zouden ze ER morgen uitzenden denken jullie?
Lijkt mij ook ja...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:59 schreef Bayswater het volgende:
Neem aan dat de familie dat mag beslissen.
quote:In overleg met de familie wordt besloten of de nieuwste aflevering van Expeditie Robinson, waarvoor Hasselbach de presentatie verzorgde, zondag wordt uitgezonden. Zaterdagmiddag nog was op RTL 5 een herhaling te zien van de avontuurlijke realityshow.
Dat verzin je ook niet zegquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:07 schreef Bayswater het volgende:
Pas in de Veronicagids een interview van hem gelezen met als laatste vraag:
In welke auto wil je nog niet dood gevonden worden?
Die vraag krijgt nu wel een hele vreemde lading.
Doh... dat maakt het verschil natuurlijk of je naar zijn programma's kijkt of niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:15 schreef spy08 het volgende:
"shock".. man je doet alsof de wereld vergaat! Dagelijks sterven mensen in Afrika en dan gaan we hier een beetje sentimenteel lopen doen. Erg dat zijn leven zo snel is geeindigd maar niet dramatisch gaan doen. En dat programma zal nooit meer hetzelfde zijn: Ik keek er allang niet meer na!
Familie heeft gisteren al toestemming gegeven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:01 schreef Darklight het volgende:
Ze laten de familie beslissen, dus ff afwachteen of het vanavond komt
quote:RTL zendt zondagavond het programma Expeditie Robinson gewoon uit. Dat maakte een woordvoerster van de omroep zondag bekend. De uitzending gaat op verzoek van de familie van de zaterdag verongelukte presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) gewoon door.
Voorafgaand aan deze aflevering van Expeditie Robinson zendt RTL wel een in memoriam uit. Hasselbach kwam zaterdag om het leven in Noorwegen.
Kneus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:15 schreef spy08 het volgende:
"shock".. man je doet alsof de wereld vergaat! Dagelijks sterven mensen in Afrika en dan gaan we hier een beetje sentimenteel lopen doen. Erg dat zijn leven zo snel is geeindigd maar niet dramatisch gaan doen. En dat programma zal nooit meer hetzelfde zijn: Ik keek er allang niet meer na!
Waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:03 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vraag is nu of ze alle andere afleveringen gaan verknippen om EP overal weg te halen en ipv hem een voice over of zo onder de beelden te plakken.
Ik moet toegeven, dat verknippen van die stukken van EP lijkt mij ook niet zo'n fijn idee...quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
EP heeft toch gewoon alles ingesproken en daar tijd in gestoken, lijkt mij niet erg goed dan om dat dan te verknippen onder het kopje respect.
Mij ook niet, maar je hebt altijd kans dat ze bang zijn dat de adverteerders denken dat mensen het raar zullen vinden...als je snapt wat ik bedoel. Ze moeten het natuurlijk niet doen, gewoon uitzenden als eerbetoon verder aan een goed vakman.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:09 schreef Samba-boy het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, dat verknippen van die stukken van EP lijkt mij ook niet zo'n fijn idee...
krijg je straks als voice die chinese meid. dat zal wat wordenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
EP heeft toch gewoon alles ingesproken en daar tijd in gestoken, lijkt mij niet erg goed dan om dat dan te verknippen onder het kopje respect.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat zij mischien wel kan gaan winnen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
krijg je straks als voice die chinese meid. dat zal wat worden
Ah dat wist ik niet, maar als je deze serie ER vergelijkt met de vorige wordt er bijzonder weinig commentaar gegeven door de presentator zelf.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:28 schreef Darklight het volgende:
Die opnames van 71 graden noord waren pas een week bezig
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Helemaal met bovenstaande eens![]()
(djkoelkast he)
daar zijn nu van die fatsige mensenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Vaag ja, maar zet voor de zekerheid maar zometeen al het ER kanaal aan.
Als ik dat stukje tekst zo lees vind ik je echt een aansteller.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:06 schreef vencodark het volgende:
Schrok gister ook heel erg toen ik het op de radio hoorde. Mijn pa ook en waren dr allebei echt beetje verdrietig om eigenlijk.![]()
Was symathieke, leuke en zeer goede presentator, hij maakte het waard om naar ER te blijven kijken eigenlijk. Had eigenlijk niet anders verwacht dan dat ze de boel gewoon uitzenden. Ernst Paul hield van zijn werk en deed het met plezier, dat zag je gewoon. Het zou hem geen eer doen als ze het niet meer uitzenden eigenlijk. Keus van de familie kan ik alleen maar begrijpen.
Ik kan het nog steeds niet geloven en ik denk dat hij een enorme hoeveelheid pech heeft gehad dat hij zo'n ongeluk heeft gekregen. Ik weet niet of ik het vanavond droog houdt voor de tv. Heb gewoon zo'n naar gevoel. En het is maar iemand van tv. Heel maf wat iemand dan toch met je kan doen.
Dit had hij niet verdiend, hoe onpersoonlijk je hem natuurlijk ook kende. Hij kwam altijd heel oprecht en goed over op mij.
Ik ga hm op tv erg missen en ER?
Tja, ER heeft zijn laatste seizoen gehad.![]()
Wens hem een goed leven, daarboven.
Ps: het is natuurlijk ook erg van zijn productie-assistente, zo jong en je leven is voorbij. Zal voor beide families heel zwaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink geen bier, je doet al gek genoeg
Tekstblokjes en wat foto's. Duurde alles bij elkaar niet langer dan een minuut, volgens mij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef Quyxz_ het volgende:
ik heb die hele memoriam gemist dan :/
wat lieten ze zien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |