Ben blij dat ik te lui ben om vaak te pinnen, anders was ik voor iets meer de sjaak geweestquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:57 schreef Mikkie het volgende:
In landen waar ze de euro hebben is 't over het algemeen gratis, verder moet je altijd dokken inderdaad. Een tientje voor vijf keer valt mee, er zijn ook plaatsen waar 't ¤4,50 per transactie kost.
Highlights?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:22 schreef Houniet het volgende:
Eindelijk highlights in de bagger layout.
Als iemand uw naam gebruik in een post, krijgt die post een kleur. Zie opties.quote:
Die optie ken ik wel van andere fora, maar niet van Fok. Wel hendig, even aanslingerenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als iemand uw naam gebruik in een post, krijgt die post een kleur. Zie opties.
Zo hoef je nooit meer geroddel te missen.
Lieve schat, tenzij jij op de één of andere manier aan de binnenkant van de huid kan epileren wordt het wat lastig, don't ya think? De enige oplossing is een incisie om alle rotzooi eruit te halen en te poetsen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ik het komen epilerenHeb net ook weer aan mijn teen lopen prutsen dus het nagelschaartje en de pincet liggen klaar
Ga jij vreemdquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:33 schreef Mikkie het volgende:
Die optie ken ik wel van andere fora, maar niet van Fok. Wel hendig, even aanslingeren.
Ik post er nietquote:
HM, is dat dan alleen bij een abboquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:36 schreef Mikkie het volgende:
Hee, ik zie die optie helemaal niet staan
Dat zou kunnen, want ik heb geen aboquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
HM, is dat dan alleen bij een abbo.
Ja, je kan nu ook users "blocken". Zie abotopic in FB.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:39 schreef Houniet het volgende:
HM, is dat dan alleen bij een abbo.
Serieus, liever alleen thuis dan in de stad, op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:31 schreef J-heronimus het volgende:
Ja ik weet het, maar anders zit ik ook maar zo alleen thuis. Denk trouwens niet dat ik lang blijf, want dan zou ik een dief van me portemonnee zijn.
Ik heb het niet gelezen, maar was dit weekend niet die motorforummegameet?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee te veel onzin
Fok! MC [SC Deel 862] Moto Morini geflitst @ 184 km/uur
Vorig weekend jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar was dit weekend niet die motorforummegameet?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
+1 voor mezelf, ik heb 't helemaal gelezen.
Of naar de groentewinkelquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik bedoel, je kan nu beter motorverhalen van CP lezen dan in de stad een biertje drinken, jeweetz.
Doe mij dan ook een +1quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
+1 voor mezelf, ik heb 't helemaal gelezen.
Wat is er mis met de groentewinkel?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Of naar de groentewinkel
Hoe was het? Lekker wezen bowlen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:36 schreef IrishBastard het volgende:
Hey, hallo
Net terug van de familiedag, wat een gezelligheid
Rijlestopic? Al die lui die nog niet kunnen rijden gaan meeten?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ohja, dit weekend was ardennenweekend van rijliestopic ofzo
Je weet toch inmiddels wel hoe dat werkt ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe was het? Lekker wezen bowlen?En goed gegeten hoop ik?
[..]
Rijlestopic? Al die lui die nog niet kunnen rijden gaan meeten?.
Jullie zijn écht wezen bowlen?!?!quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, uiteindelijk wel lol gehad met mn broer en zwager, maar niet zo'n über familie
Bowlen was niet zo best, de baan was veul te glad, eerste bal, IB op zn snuit
Eten was goddelijk, heb me dan ook vol lopen schranzen voor m'n 19 euro
Ik? Voor zover mij bekend ben jij de expert op het gebied van rijden zonder rijbewijsquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wel hoe dat werkt ?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, uiteindelijk wel lol gehad met mn broer en zwager, maar niet zo'n über familie
Bowlen was niet zo best, de baan was veul te glad, eerste bal, IB op zn snuit
Eten was goddelijk, heb me dan ook vol lopen schranzen voor m'n 19 euro
Het is vooral goedkoop, verder vind ik er weinig aan.quote:
Beetje zoals de Bijstand dusquote:Op zondag 28 september 2008 08:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is vooral goedkoop, verder vind ik er weinig aan.
Moet je bij Hou zijnquote:Op zondag 28 september 2008 02:47 schreef HostiMeister het volgende:
What the deal met die breezah TT?
ik heb ook nog eventueel balletjespistolenquote:Op zondag 28 september 2008 03:33 schreef Swine het volgende:
Al die kutjosti's die van het Eurocafé af komen maken een herrie zeg...! Ik ga een waterpistool aanschaffen om ze te pesten denk ik
Wat voor 1 ?quote:Op zondag 28 september 2008 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een beamer gekocht trouwens
Ik zweette ook toen ik terug kwam vh werk op de fietsquote:Op zondag 28 september 2008 18:07 schreef Nielez het volgende:
Bleh. Net basketbalwedstrijd.
Eerste wedstrijd van t seizoen, niet te slecht gespeeld, maar wel net verloren (10punten ofzo).
Kwam doordat we maar met 7 man waren, conditioneel was het voor ons dus lastiger + we zaten in foutenlast (te veel mensen met veel fouten). Desalniettemin niet ontevreden.
Lekker gezweet dus dan is t (meestal) wel goed.
Geef eens wat beeldmateriaal van dat zusje?quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
en dat vette kutzusje van mij moet wer zo nodig tv kijken dus kan ik geen film kijken![]()
Terecht, expeditie robinson is nuquote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
en dat vette kutzusje van mij moet wer zo nodig tv kijken dus kan ik geen film kijken![]()
Je bent veel te oud ... Ga maar naar het Breezer topicquote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef eens wat beeldmateriaal van dat zusje?
Nee daar heb ik geen zin in! Loop ik je moeder daar weer tegen het lijf!quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je bent veel te oud ... Ga maar naar het Breezer topic
Mijn moeder in het breezertopic?quote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen zin in! Loop ik je moeder daar weer tegen het lijf!
ze kijkt iets onzinnigs, dus totaal geen recht!!!quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht, expeditie robinson is nu.
ik heb net een beamer gekocht dus wil niet op mn kamer tv kijken neequote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Want je hebt op je eigen kamer geen tv?
O ja das waar ook ja! Een breezer heeft een hogere straatwaarde dan je moeder!quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn moeder in het breezertopic?gast wat een enge fantasieen heb je
tv staat in de ene hoek, en de muur daarnaast wil ik projecterenquote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar schat, je zegt net:
[..]
Ik niet snap?
Das een gunst, geen recht!quote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Enige recht wat ze heeft is het aanrecht!
ik zal het doorgeven iddquote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Enige recht wat ze heeft is het aanrecht!
idd beetje jammer maarjaquote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Het is hier rustig geweest vanmiddag.
jewel n film via mn laptopquote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, dus kan je toch sowieso niet kijken op je beamer, dus wat doe je moeilijk dan
Zonder jou zijn ze nergensquote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja 17 posts in de 8 uur die ik ben weggeweest
Het is hier dan ook alleen tof als LWW er is!quote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Mikkie het volgende:
Het is hier rustig geweest vanmiddag.
wiequote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier dan ook alleen tof als LWW er is!
Ik denk dat daar de meningen over verschillenquote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier dan ook alleen tof als LWW er is!
LR is hier sowieso weinig te laatste tijd...?quote:
quote voor in de opquote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een biosmelding zonder film is als een fipo zonder tieten.
teefquote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En jij je pilletjes wél geslikt hebt
Leuke filmquote:Op zondag 28 september 2008 22:26 schreef swarmahoer het volgende:
eindelijk film kijkenuntreacable ofzo spelling zal wel weer fout zijn
Mario Kart op een Xbox?quote:Op zondag 28 september 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
mn neefje heeft mario kart op de xbox telt dat ook?
Tropic Thunder, de nieuwste van Ben Stiller. Ik ben geen fan van 'm, maar liet me overhalen om toch te gaan, deze zou weer een stuk beter zijn. En inderdaad: hij is beter dan een hoop andere misbaksels die hij gemaakt heeft, maar echt enthousiast werd ik er nog niet van.quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een biosmelding zonder film is als een fipo zonder tieten.
weet ik veel of t een xbox is zon ding waar je minicdtjes in doet iigquote:
Zal wel een GameCube zijnquote:Op zondag 28 september 2008 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet ik veel of t een xbox is zon ding waar je minicdtjes in doet iig
ik geloof je meteenquote:
Weet jij trouwens wat er met de Drie Gezusters gaat gebeuren?quote:
Die plannen waren er jaren geleden ook. Wat zijn ze nu weer van plan dan...?quote:Op maandag 29 september 2008 00:03 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee... bij vb zijn er wel grote plannen om te verbouwen...
Tot 12 uur deze zooiquote:Op maandag 29 september 2008 07:39 schreef Manu82 het volgende:
Zie er ook niet echt veelbelovend uit
[ afbeelding ]
Ik sta straks pas onder de douche. Lekker zo'n parttime dagquote:Op maandag 29 september 2008 07:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het druppelt nu alleen nog !:w
Hoorde van een klasgenoot dat ze voortaan de IC Zwolle ook laten stoppen, en terugweg ookquote:Op maandag 29 september 2008 09:51 schreef LastRequest het volgende:
(Bijna helemaal) droog gebleven
En de trein vanuit Nijmegen reed ineens door naar Presikhaaf
filerijden met de motor? doe je iets mis of nietquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoorde van een klasgenoot dat ze voortaan de IC Zwolle ook laten stoppen, en terugweg ookDus 4 x in het uur een trein ipv 2 keer
![]()
![]()
Nou, 07:50 stopte het even met regenen, en ben ik meteen de motor op gesprongenMan man man wat een chaos, zo;n beetje vanaf Nijmegen weze filerijden naar school
Ja, maar nog wel een drukke week voor de boegquote:
Ik weet niet of het echt zo blijft hoor, het leek gewoon een enkele keer te zijn.. maar het zou wel erg fijn zijn, dan hoef ik niet meer over te stappen en op de terugweg 20 min te wachtenquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hoorde van een klasgenoot dat ze voortaan de IC Zwolle ook laten stoppen, en terugweg ookDus 4 x in het uur een trein ipv 2 keer
![]()
![]()
Doet dat slome kreng er nog langer overquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wedden op Sport, reeks in UVTquote:
Ach kwats, moet je maar voor me over hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 14:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doet dat slome kreng er nog langer over
Straks krijgen we nog een stoptrein richting Zwollequote:Op maandag 29 september 2008 14:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ach kwats, moet je maar voor me over hebben![]()
Save the last dancequote:Op maandag 29 september 2008 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
nog leuke film tips om te downloaden kopen?
Vind jij die leukquote:Op maandag 29 september 2008 15:31 schreef LastRequest het volgende:
swarma heb je Smokin Aces gezien? die vind ik af en toe wel leuk om weer eens te kijken
Die vind ik echt leuk jaquote:Op maandag 29 september 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vind jij die leuk,
. Met die gast met die kettingzaag in de lift
.
Van Wilderquote:Op maandag 29 september 2008 15:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt de film ook wel errug leuk
Dat is met Sophiaquote:
Hij is trouwens vorige week getrouwd met Scarlett Johansson he!quote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hij is trouwens vorige week getrouwd met Scarlett Johansson he!
Smoking Acesquote:Op maandag 29 september 2008 15:39 schreef LastRequest het volgende:
Boondock Saints vind ik ook leuk ja! Pulp Fiction heb ik 3x geprobeerd te kijken, maar ben alle drie de keren in slaap gevallenWeet niet of het aan de film lag of dat ik gewoon moe was..
swarma er is een kroongetuige in een maffiazaak en die zit in afwachting van de rechtszaak in een suite bovenin een hotel.. maar er zijn een hoop partijen die hem dood willen hebben voor ie getuigt.. en dan worden er iets van 6 huurmoordenaars op af gestuurd (door verschillende mensen) en das wel vet gedaan, die proberen allemaal tegelijk dat hotel door te komen om die vent te vermoorden.
met 50 - 80 kmpu richting Presikhaaf is alsnog een kuteindquote:Op maandag 29 september 2008 12:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
filerijden met de motor? doe je iets mis of niet
Je kan ook gewoon iets meer aantrekkenquote:Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ik m'n verwarming voor het eerst weer aan ga gooien
Ja inmiddels zit ik al dik ingepakt haha, dus ik ga er toch maar aan geloven.quote:Op maandag 29 september 2008 16:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon iets meer aantrekken.
Hoe krijg je dat voor elkaar? in januari gestart?quote:Op maandag 29 september 2008 17:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik ook nog maar een maandje of 3 helaas
quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef LaGrive het volgende:
Recht op OV heb je toch 7 jaar?
Ik mis een PI of smileyquote:Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef LastRequest het volgende:
Nouja ik hoopte eigenlijk dat oktober nog wel iets langer zou duren...
Lekker op tijd.quote:
Net als deze tvp.quote:
Hey BN'erquote:
Uhh mijn foto?quote:Op maandag 29 september 2008 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey BN'er, goed stuk in de krant laatst
. En heb je je foto al gezien?
Ow die foto's... dacht in een krant of zo.quote:Op maandag 29 september 2008 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar die zinnetjes gingen specifiek over de site.
Je staat op de foto (link naar google picasa staan op de reunie-site, die jij gemaakt hebt).
Ik wist heul niet van 't bestaan afquote:Op maandag 29 september 2008 18:37 schreef -J-D- het volgende:
Het is me nog steeds onduidelijk waarom jullie niet op http://irc.fok.nl en dan kanaal Nijmegen zitten.
Maar goed
Tsssssssquote:Op maandag 29 september 2008 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik wist heul niet van 't bestaan af. Zit nog wel eens op IRC
.
LG ik zou hier niet je hyves zomaar posten, je weet nooit wie er meeleest.quote:
quote:
foto en prijsquote:Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef Nielez het volgende:
Joepie.
iPod Touch V3 16GB + Hoesje besteld.
quote:Op maandag 29 september 2008 19:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
LG ik zou hier niet je hyves zomaar posten, je weet nooit wie er meeleest.
http://store.apple.com/nl(...)od_touch?mco=MTE3MzIquote:
Wat een chickquote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens!![]()
Vrijdag fietste ik naar de HAN, en ik nam de bocht iets te kort, toen raakte m'n pedaal de grond, ik dacht dit moet ik meteen posten voor CP
Kon je nog wel slapen ondanks de adrenalinerush?quote:Op maandag 29 september 2008 19:09 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens!![]()
Vrijdag fietste ik naar de HAN, en ik nam de bocht iets te kort, toen raakte m'n pedaal de grond, ik dacht dit moet ik meteen posten voor CP
morgane heeft allang een suggestie gedaanquote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar is pietje ? TT post post komt er over 10 posts aan
Neem nog een biertjequote:Op maandag 29 september 2008 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
nog 33 posts joh pietje heeft nog tijd zat
Pabo-test nog gehaald trouwens?quote:Op maandag 29 september 2008 19:13 schreef swarmahoer het volgende:
nog 33 posts joh pietje heeft nog tijd zat
Ik was er gelukkig 's avonds al wel overheen, heb het met de auto nog geprobeerd na te doen maar dat geeft toch niet dezelfde kick!quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kon je nog wel slapen ondanks de adrenalinerush?
spelling wel!quote:Op maandag 29 september 2008 19:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Pabo-test nog gehaald trouwens?
Niemandquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 19:27 schreef LastRequest het volgende:
Volgens mij heb ik mijn lolbroek aan
ok, leukquote:Op maandag 29 september 2008 19:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat hoofd van dat meisje als ze weggeknalt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |