Het is vooral goedkoop, verder vind ik er weinig aan.quote:
Beetje zoals de Bijstand dusquote:Op zondag 28 september 2008 08:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is vooral goedkoop, verder vind ik er weinig aan.
Moet je bij Hou zijnquote:Op zondag 28 september 2008 02:47 schreef HostiMeister het volgende:
What the deal met die breezah TT?
ik heb ook nog eventueel balletjespistolenquote:Op zondag 28 september 2008 03:33 schreef Swine het volgende:
Al die kutjosti's die van het Eurocafé af komen maken een herrie zeg...! Ik ga een waterpistool aanschaffen om ze te pesten denk ik
Wat voor 1 ?quote:Op zondag 28 september 2008 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een beamer gekocht trouwens
Ik zweette ook toen ik terug kwam vh werk op de fietsquote:Op zondag 28 september 2008 18:07 schreef Nielez het volgende:
Bleh. Net basketbalwedstrijd.
Eerste wedstrijd van t seizoen, niet te slecht gespeeld, maar wel net verloren (10punten ofzo).
Kwam doordat we maar met 7 man waren, conditioneel was het voor ons dus lastiger + we zaten in foutenlast (te veel mensen met veel fouten). Desalniettemin niet ontevreden.
Lekker gezweet dus dan is t (meestal) wel goed.
Geef eens wat beeldmateriaal van dat zusje?quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
en dat vette kutzusje van mij moet wer zo nodig tv kijken dus kan ik geen film kijken![]()
Terecht, expeditie robinson is nuquote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
en dat vette kutzusje van mij moet wer zo nodig tv kijken dus kan ik geen film kijken![]()
Je bent veel te oud ... Ga maar naar het Breezer topicquote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geef eens wat beeldmateriaal van dat zusje?
Nee daar heb ik geen zin in! Loop ik je moeder daar weer tegen het lijf!quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Je bent veel te oud ... Ga maar naar het Breezer topic
Mijn moeder in het breezertopic?quote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen zin in! Loop ik je moeder daar weer tegen het lijf!
ze kijkt iets onzinnigs, dus totaal geen recht!!!quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Terecht, expeditie robinson is nu.
ik heb net een beamer gekocht dus wil niet op mn kamer tv kijken neequote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Want je hebt op je eigen kamer geen tv?
O ja das waar ook ja! Een breezer heeft een hogere straatwaarde dan je moeder!quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Mijn moeder in het breezertopic?gast wat een enge fantasieen heb je
tv staat in de ene hoek, en de muur daarnaast wil ik projecterenquote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar schat, je zegt net:
[..]
Ik niet snap?
Das een gunst, geen recht!quote:Op zondag 28 september 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Enige recht wat ze heeft is het aanrecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |