Je hebt het kunnen zijn bij onze vorige Nederlandse (bijvoorbeeld Wilders die op 2 zetels in de exit-polls stond) - en Amerikaanseverkiezingen, bij Idols, Goudenkooi en al die andere programma's waar gestemd moet worden op kandidaten:quote:Op zaterdag 27 september 2008 08:54 schreef Montov het volgende:
[..]
http://www.cbsnews.com/bl(...)e/entry4482028.shtml
http://marcambinder.theat(...)edge_network_und.php
Obama wordt gezien als winnaar.
Whahaha.quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:48 schreef Montov het volgende:
En McCain heeft een spotje gemaakt met beelden van het debat:
[..]
Dit is inderdaad de brede middenklasse, die veelal republikeins was, maar nu en overwaarde en baan en pensioen en studietegoeden van de kinderen in gevaar zien komen, of al kwijt zijn, en dat geld via een steunmaatregel voor banken in de zakken van de CEO's zien verdwijnen, door het beleid van Bush.quote:Uit een eerste peiling van nieuwszender CNN kwam Obama als winnaar naar voren. Hij had volgens de ondervraagden het beste beleid voor Irak en de economie. Obama kreeg onder meer de voorkeur van mensen van middelbare leeftijd, die door de financiële problemen hun pensioen in gevaar zien komen. Tot op heden genoot McCain juist veel steun in deze belangrijke kiezersgroep.
Waarom?quote:Op zaterdag 27 september 2008 06:27 schreef darktower het volgende:
Een strategisch puntje nog: probeer niet teveel te luisteren naar pundits (experts) die roepen dat Obama steviger aan had moeten vallen. Er zijn twee redenen waarom hij dat niet kan/moet doen. Ten eerste: als je voor staat, ga je niet negatief.
Tja, we hebben nou eenmaal niemand in het McCain kamp hequote:
Volgens mij is dat ook het basis principe van een goede guerrilla oorlog. Eerst de vijand een vals gevoel van veiligheid geven en toeslaan wanneer hij het het minst verwacht. Dat zie je nu ook terug in Afghanistan, tijdje rustig geweest en nu heviger als ooit. Dat zal straks ook gebeuren in Irak. Een guerrilla oorlog tegen een "bezetter"is altijd in het voordeel van de thuis vechtende partij. Die heeft de tijd aan zijn kant. Amerika kan niet eeuwig in Irak blijven, op een gegeven moment moeten ze echt weg. Juist op die momenten, dus als ze denken dat ze weg kunnen moet je als guerrilla keihard toeslaan om daarna weer weken in de anonimiteit te verdwijnen. laat de tegenstander maar lekker gefrustreerd worden. Die gaan dan op een gegeven moment altijd hun frustratie afreageren op onschuldigen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Is dat zo?
Goh
Mischien denken anderen anders dan ik.
Ik zou, als 'terrorist/Guerilla strijder' een paar maanden vrij weinig doen, forces verzamelen, opslagplaatsen aanleggen, bommen maken, 'vijand' denkt, heh, al een paar maanden niet gesbeurt, we zijn veilig.. en dan
BOEM RATATATATATATA BENG BENG BENG RATATATATATA WHIIIIEEEEEEWWWWWW BOOOOOOOOOOOOOOEEEEMMMMM
Maar ja dat ben ik
Dat er niets gebeurt beteknt niet dat je veilig bent of dat het beter gaat.
Vooral niet als er een 'scheidsrechter' is, 2 man die elkaar kunnen vermoorden doen het niet als er een agent staat te kijken.
http://edition.cnn.com/vi(...)nn?iref=mpvideosviewquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:55 schreef pberends het volgende:
Iemand een link naar het filmpje van het hele debat btw?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/vi(...)nn?iref=mpvideosview
der rest er onder te vinden
Eerder 'Gore zucht, kreunt, hijgt en weigert Bush aan te kijken' momentquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef Monidique het volgende:
Dus McCain maakte kennelijk geen oogcontact? Bush-kijkt-op-zijn-horloge-moment? Meme? Hopelijk.
Of dat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Eerder 'Gore zucht, kreunt, hijgt en weigert Bush aan te kijken' moment
https://www.cia.gov/libra(...)korder/2078rank.htmlquote:1
World $ 14,010,000,000,000 2006 est.
2
Germany $ 1,334,000,000,000 2007 est.
3
European Union $ 1,330,000,000,000 2005
4
China $ 1,217,000,000,000 2007 est.
5
United States $ 1,149,000,000,000 2007 est.
Toen ben ik dus ook afgehaakt.. voor dat soort geblaat ga ik niet opblijvenquote:Op zaterdag 27 september 2008 04:00 schreef L.Denninger het volgende:
Oh MAN wat word ik ziek van dat geleuter van McCain ala "I met a woman who's son died and gave me his bracelet"...
Jim Lehrer deed erg zijn best het debat zo te sturen dat de kandidaten rechtstreeks met elkaar zouden spreken. Zelfs zo fanatiek dat Obama op enig moment dezelfde vraag herhaalde maar nu rechstreeks tot McCain richtte (hetgeen een wat besmuikt gelach van het publiek opleverde). McCain weigerde dat categorisch te doen. Sprak ook voortdurend in de derde persoon over Obama en noemde hem niet eenmaal Barack. Obama wisselde af met John en 'senator McCain' en sprak hem wel rechtstreeks aan. Daar scoorde Obama bij mij wel punten mee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef Monidique het volgende:
Dus McCain maakte kennelijk geen oogcontact? Bush-kijkt-op-zijn-horloge-moment? Meme? Hopelijk.
Al lang ben ik van plan Trollen voor Fok!Dummies te schrijven, dat moet wel lukken. Eén van de punten die ik dan, als erkend trolloloog, zou behandelen, is het direct aanspraken van personen, weet je wel, Argento. Hiermee betrek je de mensen zelf, de persoonlijkheden, het karakter bij de discussie. "Het was fout." Yawn. "Het was fout, Argento." Argento: Whatthe... mother...? Goed gedaan van Obama dus.quote:Obama wisselde af met John en 'senator McCain' en sprak hem wel rechtstreeks aan.
Haha, ja, JohnDope, ja, het was een lange nacht voor je, denk ik. Als Wilders met zijn 9 zetels de finale heeft gewonnen, dan zie ik graag McCain ook die finale winnen, met Barack Obos die meer dan drie keer zoveel stemmen trekt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je hebt het kunnen zijn bij onze vorige Nederlandse (bijvoorbeeld Wilders die op 2 zetels in de exit-polls stond) - en Amerikaanseverkiezingen, bij Idols, Goudenkooi en al die andere programma's waar gestemd moet worden op kandidaten:
Diegene die op het einde van de finale achter staat, wint uiteindelijk altijd de finale.
Aan de andere kant maakt het persoonlijk aanspreken met iemands voornaam iemand ook wat menselijker. Senator McCain klinkt afstandelijker dan Regular John Sixpack.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Al lang ben ik van plan Trollen voor Fok!Dummies te schrijven, dat moet wel lukken. Eén van de punten die ik dan, als erkend trolloloog, zou behandelen, is het direct aanspraken van personen, weet je wel, Argento. Hiermee betrek je de mensen zelf, de persoonlijkheden, het karakter bij de discussie. "Het was fout." Yawn. "Het was fout, Argento." Argento: Whatthe... mother...? Goed gedaan van Obama dus.
Ik heb geen verkiezingen gezien vannacht.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Haha, ja, JohnDope, ja, het was een lange nacht voor je, denk ik.
En dat Wilders met 2 zetels in de exit-polls stond en vervolgens met 9 zetels de kamer in knalde was inderdaad een aangename verassing.quote:Als Wilders met zijn 9 zetels de finale heeft gewonnen, dan zie ik graag McCain ook die finale winnen, met Barack Obos die meer dan drie keer zoveel stemmen trekt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |