abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:43:13 #276
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61948468
Het is me niet gelukt om wakker te worden, vannacht. Nu maar even kijken via CNN
pi_61948557
quote:
Je hebt het kunnen zijn bij onze vorige Nederlandse (bijvoorbeeld Wilders die op 2 zetels in de exit-polls stond) - en Amerikaanseverkiezingen, bij Idols, Goudenkooi en al die andere programma's waar gestemd moet worden op kandidaten:

Diegene die op het einde van de finale achter staat, wint uiteindelijk altijd de finale.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61948599
Lekkere propaganda weer voor Obama.
pi_61948611
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 09:48 schreef Montov het volgende:

En McCain heeft een spotje gemaakt met beelden van het debat:
[..]

Whahaha.
pi_61948617
Iemand een link naar het filmpje van het hele debat btw?
pi_61948827
quote:
Uit een eerste peiling van nieuwszender CNN kwam Obama als winnaar naar voren. Hij had volgens de ondervraagden het beste beleid voor Irak en de economie. Obama kreeg onder meer de voorkeur van mensen van middelbare leeftijd, die door de financiële problemen hun pensioen in gevaar zien komen. Tot op heden genoot McCain juist veel steun in deze belangrijke kiezersgroep.
Dit is inderdaad de brede middenklasse, die veelal republikeins was, maar nu en overwaarde en baan en pensioen en studietegoeden van de kinderen in gevaar zien komen, of al kwijt zijn, en dat geld via een steunmaatregel voor banken in de zakken van de CEO's zien verdwijnen, door het beleid van Bush.

[ Bericht 15% gewijzigd door henkway op 27-09-2008 11:51:13 ]
pi_61948979
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 06:27 schreef darktower het volgende:
Een strategisch puntje nog: probeer niet teveel te luisteren naar pundits (experts) die roepen dat Obama steviger aan had moeten vallen. Er zijn twee redenen waarom hij dat niet kan/moet doen. Ten eerste: als je voor staat, ga je niet negatief.
Waarom? Die Reagan deed dat dacht ik ook gewoon indertijd. Even er flink inhakken.

Bush was ook vrij hard in zijn debatten naar Kerry toe terwijl hij ruim voorstond.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  PR/Manusje van alles zaterdag 27 september 2008 @ 11:30:45 #284
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_61949061
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:54 schreef Sphere het volgende:
Lekkere propaganda weer voor Obama.
Tja, we hebben nou eenmaal niemand in het McCain kamp he tevens is de titel toch ook aardig duidelijk. Totaal ongegronde kritiek.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_61949131
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 03:57 schreef BasOne het volgende:

[..]

Is dat zo?

Goh

Mischien denken anderen anders dan ik.

Ik zou, als 'terrorist/Guerilla strijder' een paar maanden vrij weinig doen, forces verzamelen, opslagplaatsen aanleggen, bommen maken, 'vijand' denkt, heh, al een paar maanden niet gesbeurt, we zijn veilig.. en dan

BOEM RATATATATATATA BENG BENG BENG RATATATATATA WHIIIIEEEEEEWWWWWW BOOOOOOOOOOOOOOEEEEMMMMM

Maar ja dat ben ik

Dat er niets gebeurt beteknt niet dat je veilig bent of dat het beter gaat.
Vooral niet als er een 'scheidsrechter' is, 2 man die elkaar kunnen vermoorden doen het niet als er een agent staat te kijken.
Volgens mij is dat ook het basis principe van een goede guerrilla oorlog. Eerst de vijand een vals gevoel van veiligheid geven en toeslaan wanneer hij het het minst verwacht. Dat zie je nu ook terug in Afghanistan, tijdje rustig geweest en nu heviger als ooit. Dat zal straks ook gebeuren in Irak. Een guerrilla oorlog tegen een "bezetter"is altijd in het voordeel van de thuis vechtende partij. Die heeft de tijd aan zijn kant. Amerika kan niet eeuwig in Irak blijven, op een gegeven moment moeten ze echt weg. Juist op die momenten, dus als ze denken dat ze weg kunnen moet je als guerrilla keihard toeslaan om daarna weer weken in de anonimiteit te verdwijnen. laat de tegenstander maar lekker gefrustreerd worden. Die gaan dan op een gegeven moment altijd hun frustratie afreageren op onschuldigen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 27 september 2008 @ 11:42:42 #286
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_61949212
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:55 schreef pberends het volgende:
Iemand een link naar het filmpje van het hele debat btw?
http://edition.cnn.com/vi(...)nn?iref=mpvideosview

der rest er onder te vinden
pi_61949240
Nou ja, ik kwam om half vier thuis en ik had zin noch fysieke mogelijkheid het debat te volgen. O, gelukkige ik. Ik vind die debatten sowieso saaiig. Wat zeggen ze? Wat ze al maanden zeggen. Obama: Irak was een fout. McCain: ik ben de Ueberprofessert van Beleid en Obama wil met terroristen praten. Zolang ze niet zeggen dat Oost-Europa niet gedomineerd wordt door de Sovjet-Unie is er weinig aan. Weinig verrassend. Zag net wel stukjes op CNN. "On blabla... You are wrong." Zag je hoe McCain bijna z'n kaak doormidden beet? . McCain: Obama wil met Iran praten. Waarom zei Obama niet: "Uhm... inderdaad. Net zoals alle andere voormalige ministers van Buitenlandse Zaken. John, het is gemakkelijk, en misschien ben je er daarom voor, om iedereen te negeren die het niet met je eens is, maar president zijn is niet gemakkelijk." Tsja...
pi_61949293
Dus McCain maakte kennelijk geen oogcontact? Bush-kijkt-op-zijn-horloge-moment? Meme? Hopelijk.
pi_61949386
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef Monidique het volgende:
Dus McCain maakte kennelijk geen oogcontact? Bush-kijkt-op-zijn-horloge-moment? Meme? Hopelijk.
Eerder 'Gore zucht, kreunt, hijgt en weigert Bush aan te kijken' moment
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61949408
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Eerder 'Gore zucht, kreunt, hijgt en weigert Bush aan te kijken' moment
Of dat.
pi_61949436
Ah, McCain liegt op 12.30 minuut.

Hij zegt dat de VS de grootste exporter en importer van de wereld is.

Dit is niet waar:
quote:
1
World $ 14,010,000,000,000 2006 est.
2
Germany $ 1,334,000,000,000 2007 est.
3
European Union $ 1,330,000,000,000 2005
4
China $ 1,217,000,000,000 2007 est.
5
United States $ 1,149,000,000,000 2007 est.
https://www.cia.gov/libra(...)korder/2078rank.html
pi_61949439
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 04:00 schreef L.Denninger het volgende:
Oh MAN wat word ik ziek van dat geleuter van McCain ala "I met a woman who's son died and gave me his bracelet"...
Toen ben ik dus ook afgehaakt.. voor dat soort geblaat ga ik niet opblijven
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_61949508
Wat een vent die McCain.... ik zit nu de herhaling te kijken maar mijn god... die man kan alleen maar blaten over sentimentele verhalen over gesneuvelde soldaten, hoe vaak ie zelf wel niet in een oorlogsgebied is geweest en hoe vaak ie zelf wel niet tegen van alles heeft gestemd... wat een narcist die man...

Dit was echt game, set and match Obama.... je zag het ook in de reacties onderin beeld met die lijntjes.... McCain trekt alleen Republikeinen aan... Obama de Democraten en Onafhankelijken... en wat nog meer zegt. de rode streep (rep) stond hoger als Obama aan het woord was dan de groene (ind) en blauwe (dem) als McCain aan het woord was... Obama is dus by far de winnaar, in ieder geval van dit debat en eerlijk gezegd denk ik dat McCain wordt weggevaagd in november
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_61949582
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:49 schreef Monidique het volgende:
Jim Lehrer deed erg zijn best het debat zo te sturen dat de kandidaten rechtstreeks met elkaar zouden spreken. Zelfs zo fanatiek dat Obama op enig moment dezelfde vraag herhaalde maar nu rechstreeks tot McCain richtte (hetgeen een wat besmuikt gelach van het publiek opleverde). McCain weigerde dat categorisch te doen. Sprak ook voortdurend in de derde persoon over Obama en noemde hem niet eenmaal Barack. Obama wisselde af met John en 'senator McCain' en sprak hem wel rechtstreeks aan. Daar scoorde Obama bij mij wel punten mee.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61949615
quote:
Obama wisselde af met John en 'senator McCain' en sprak hem wel rechtstreeks aan.
Al lang ben ik van plan Trollen voor Fok!Dummies te schrijven, dat moet wel lukken. Eén van de punten die ik dan, als erkend trolloloog, zou behandelen, is het direct aanspraken van personen, weet je wel, Argento. Hiermee betrek je de mensen zelf, de persoonlijkheden, het karakter bij de discussie. "Het was fout." Yawn. "Het was fout, Argento." Argento: Whatthe... mother...? Goed gedaan van Obama dus.
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:02:59 #297
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61950246
Ik vond het 'debat' redelijk gelijk op gaan.
Geen duidelijke winnaar imo.
Ik had eigenlijk gedacht dat Obama met gemak zou winnen, maar niet dus.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:31:21 #298
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61950596
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 10:51 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je hebt het kunnen zijn bij onze vorige Nederlandse (bijvoorbeeld Wilders die op 2 zetels in de exit-polls stond) - en Amerikaanseverkiezingen, bij Idols, Goudenkooi en al die andere programma's waar gestemd moet worden op kandidaten:

Diegene die op het einde van de finale achter staat, wint uiteindelijk altijd de finale.
Haha, ja, JohnDope, ja, het was een lange nacht voor je, denk ik. Als Wilders met zijn 9 zetels de finale heeft gewonnen, dan zie ik graag McCain ook die finale winnen, met Barack Obos die meer dan drie keer zoveel stemmen trekt.
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 12:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Al lang ben ik van plan Trollen voor Fok!Dummies te schrijven, dat moet wel lukken. Eén van de punten die ik dan, als erkend trolloloog, zou behandelen, is het direct aanspraken van personen, weet je wel, Argento. Hiermee betrek je de mensen zelf, de persoonlijkheden, het karakter bij de discussie. "Het was fout." Yawn. "Het was fout, Argento." Argento: Whatthe... mother...? Goed gedaan van Obama dus.
Aan de andere kant maakt het persoonlijk aanspreken met iemands voornaam iemand ook wat menselijker. Senator McCain klinkt afstandelijker dan Regular John Sixpack.
Géén kloon van tvlxd!
pi_61950696
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:31 schreef Montov het volgende:

[..]

Haha, ja, JohnDope, ja, het was een lange nacht voor je, denk ik.
Ik heb geen verkiezingen gezien vannacht.
quote:
Als Wilders met zijn 9 zetels de finale heeft gewonnen, dan zie ik graag McCain ook die finale winnen, met Barack Obos die meer dan drie keer zoveel stemmen trekt.
[..]
En dat Wilders met 2 zetels in de exit-polls stond en vervolgens met 9 zetels de kamer in knalde was inderdaad een aangename verassing.

En jij weet ook wel dat de mensen die aan het einde van de finale achter staan, 99 van de 100 keer winnaar zijn als ze afhankelijk zijn van menselijk stemmen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61950709
Met dergelijke logica zouden Gore en Kerry president geworden zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')