Reken maar dat dat de hele avond terugkomt, past immers bij het onderwerp van dit debat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:47 schreef henkway het volgende:
Mc Cain blijft maar over de oorlog zeuren, mensen zijn ziek van de oorlog
on the fly vertalen is moeilijk hoor, er zit hoogstens 30 seconden tussen de beelden en de tijd dat ze moeten typenquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:46 schreef jmac het volgende:
Bij de NOS schrijven ze aanmelden met 2 d's tegenwoordig. Zeker een student ingehuurd.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Je leeft in het verleden, McCain heeft het over de actuele situatie, en wat dat betreft geeft Obama hem net nog gelijk ook.
Lijkt me toch een van de belangrijkste tekenen dat het beter gaat wanneer er minder geweld is...quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vandaag is er niemand gedood, we winnen
Je bent echt niet op de hoogte hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vandaag is er niemand gedood, we winnen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:54 schreef L.Denninger het volgende:
Obama's grootste probleem bijt hem in zijn kont helaas
Hij wil te veel vertellen (omdat hij echt wat te vertellen heeft) maar stottert, maar McCain praat rustig en in one-liners.
De gemiddelde simpele Amerikaan denkt dat McCain alles veel meer onder controle heeft.
http://edition.cnn.com/video/live/live.html?stream=stream1quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:55 schreef L.Denninger het volgende:
is er trouwens een llivestream ergens zodat ik tegelijkertijd kan fokken en kijken ?
Ik moet nu telkens mn tv overschakelen van pc-input naar tv-input...
Ik baal daar echt enorm van.quote:
www.cnn.comquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:55 schreef L.Denninger het volgende:
is er trouwens een llivestream ergens zodat ik tegelijkertijd kan fokken en kijken ?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:51 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Lijkt me toch een van de belangrijkste tekenen dat het beter gaat wanneer er minder geweld is...
Op inhoudelijke gronden win je dit soort debatten meestal niet. Het gaat meer om de vraag of de kijker zich met de spreker weet te identificeren. Of hij een 'man of the people is'.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:54 schreef Paginabeheerder het volgende:
Beste Darktower,
Wanneer ik met mijn Nederlandse 'bril' naar debatten kijk, zie ik doorgaans altijd het gelijk van de democraten, en zou verwachten dat een democraat op inhoudelijke gronden het debat wint.
Heb jij een Amerikaanse bril voor ons, om dit te bevestigen of te nuanceren? Wie wint dit debat door een Amerikaanse (vaak religieuze bril van de binnenlanden)? Alvast bedankt, voor het eventueel kunnen beantwoorden van deze vraag.
http://www.upclive.nl/Televisie/Live_TV/Nederland_1/quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:55 schreef L.Denninger het volgende:
thanks, maar helaas - ik heb het tv-geluid via mn speakers lopen, en dat loopt wreed out-of-sync met die cnn-streamquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:56 schreef rcco het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/live/live.html?stream=stream1
Nou, dat kan ik ook wel, ik steun Obama, maar ben op veel punten meer geneigd naar de Republikeinen. Het valt in ieder geval op dat objectiviteit niet echt een rol speelt in hoe mensen hier de debatten beoordelen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:54 schreef Paginabeheerder het volgende:
Beste Darktower,
Wanneer ik met mijn Nederlandse 'bril' naar debatten kijk, zie ik doorgaans altijd het gelijk van de democraten, en zou verwachten dat een democraat op inhoudelijke gronden het debat wint.
Heb jij een Amerikaanse bril voor ons, om dit te bevestigen of te nuanceren? Wie wint dit debat door een Amerikaanse (vaak religieuze bril van de binnenlanden)? Alvast bedankt, voor het eventueel kunnen beantwoorden van deze vraag.
Ik steun Obama ook, ik ben het namelijk vaker eens met hem. Maar dit betekent echt niet dat objectiviteit geen rol speelt bij mij hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik ook wel, ik steun Obama, maar ben op veel punten meer geneigd naar de Republikeinen. Het valt in ieder geval op dat objectiviteit niet echt een rol speelt in hoe mensen hier de debatten beoordelen.
Mensen zullen altijd zeggen dat 'hun' kandidaat het beter doet... En dat op fok de meeste mensen uitgesproken Obama-supporters zijn merk je heel duidelijk in hun commentaar op het debat.
Niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik ook wel, ik steun Obama, maar ben op veel punten meer geneigd naar de Republikeinen. Het valt in ieder geval op dat objectiviteit niet echt een rol speelt in hoe mensen hier de debatten beoordelen.
Mensen zullen altijd zeggen dat 'hun' kandidaat het beter doet... En dat op fok de meeste mensen uitgesproken Obama-supporters zijn merk je heel duidelijk in hun commentaar op het debat.
Helaas wel een kwal die door heeft dat als ie z'n paar simpele punten langzaam blijft herhalen, hij indruk maakt.quote:
Who cares?quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef blup het volgende:
McCain kijkt Obama totaal niet aan als Obama tegen McCain praat.
Obama kijkt McCain wel aan als McCain aan het woord is.![]()
Waarom?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:01 schreef SkewtuR het volgende:.
Obama zegt we hebben Bin Laden nog niet, die man is ook al verleden tijd, hij is al tijden niet meer de spil van het kwaad, mijns inziens dus.
In principe moeten we vooruit kijken en niet wat er in het verleden verkeerd ging
Duh, dat is het onderwerp van vandaag.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef skittze het volgende:
Gaat het nu de hele avond nog over oorlog?
Beslissingen die iemand in het verleden heeft gemaakt hebben wel iets te maken met hoe hij het gaat doen als president. En bin Laden is toch geen verleden tijd?quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:01 schreef SkewtuR het volgende:
Sorry dat ik niet veel schrijf maar de tv staat nu eenmaal aan de andere kant van de kamer.
Obama heeft het over of het wel goed was dat ze uberhoubts naar Irak zijn gegaan, dat is het verleden daar kan je nu niets meer aan veranderen, het gaat over wat doen we in de toekomst en dan is zijn plan om meer soldaten naar Afghanistan te sturen.
McCain wil ervoor zorgen dat we eerst Irak winnen en dat is iets waar ik het zeer diep mee eens ben.
Obama zegt we hebben Bin Laden nog niet, die man is ook al verleden tijd, hij is al tijden niet meer de spil van het kwaad, mijns inziens dus.
In principe moeten we vooruit kijken en niet wat er in het verleden verkeerd ging en op dat punt doet McCain het op dit moment in het debat het toch beter als Obama, nogmaals, in mijn visie.
Mc Cain wil statesman like overkomen, maar daar is hij te klein voor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:03 schreef blup het volgende:
McCain kijkt Obama totaal niet aan als Obama tegen McCain praat.
Obama kijkt McCain wel aan als McCain aan het woord is.![]()
Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |