Dat doet opa toch ook altijdquote:Op zaterdag 27 september 2008 03:16 schreef Caesu het volgende:
ik heb mccain al 10x die grap horen maken over die beren in montana.
Ik ook, Obama begint nu al te stotteren.quote:
meeste faillissementen hier in de VS komen door die verzekering. Onder McCain's healthcare plan zouden mensen voor het eerst ooit belasting moeten gaan betalen over de bijdrage die werkgevers leveren aan de verzekering.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:29 schreef djr het volgende:
Dat blijf ik toch het meest bizar vinden in de USA .. die enorm hoge ziektekosten. Als je al failliet gaat aan je ziektekostenverzekering, dat is toch niet normaal?
Hehe, leuk dat rapid response team.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:30 schreef darktower het volgende:
McCain zei dat Obama niks aan earmarks heeft gedaan. bericht naar pers net:
Obama Sponsored Bill to Provide Transparency and Integrity in the Earmark Process. Obama sponsored the Transparency and Integrity in Earmarks Act of 2006 that would prohibit consideration of an appropriation bill unless: (1) a list of all earmarks in it, the names of the requestors, and a short justification for each earmark are available to all Members, and made available to the general public on the Internet, for at least 72 hours before its consideration; (2) all earmarks are contained in the text of the bill and not incorporated by reference or directed in the committee report; and (3) all earmarks are germane to the bill. [109th, S.2261, 2/8/2006, Read twice and referred to the Committee on Rules and Administration 2/8/2006]
Dat is in ieder geval al eerlijker dan McCain die heeft gezegt al zijn beloftes waar te maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:36 schreef SkewtuR het volgende:
Obama zegt nu al dat hij graag al zijn beloftes waar wil maken maar dat hij dit niet kan vanwege geldgebrek, in principe zegt hij dus nu al dat sommige van zijn beloftes niet doorgaan.
Dat sommige zit mij nu al dwars, als je van te voren weet dat je iets niet waar kan maken zeg dan ook meteen welke beloftes dat zijn, dus zeg wat je in ieder geval door laat gaan.
what about it?quote:
Blijf het een grappig gezicht vinden dat hij z'n arm niet zo hoog kan tillenquote:
4000 doden, 30,000 gewonden, geen stabiliteit, geen centrale regering die de bevolking onder controle heeft.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:42 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet dan? Geweld is op het laagste punt in jaren...
Je leeft in het verleden, McCain heeft het over de actuele situatie, en wat dat betreft geeft Obama hem net nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 27 september 2008 03:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
4000 doden, 30,000 gewonden, geen stabiliteit, geen centrale regering die de bevolking onder controle heeft.
Yup ze winnen
En dat zijn alleen nog maar Amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |