abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 17:47:44 #1
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61910040

Inleiding/Spelregels

Bij het mafiaspel is het de bedoeling om alle mafialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getalen zijn dan de dorpsmensen. Elke dag zullen er aanwijzingen zijn die leiden naar een mafialid, wat de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de mafialeden te vinden en lynchen.

Dit spel zal iets anders werken dan andere Mafiaspellen; Eerst zal iedereen een rol aangewezen krijgen via PM, en daarna zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. De burgemeester zal een aantal bodyguards hebben die zullen voorkomen dat hij s'nachts sterft aan de hand van de mafia. Hij kan wel gelynched worden.

's Nachts kunnen de mafialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Ik zal elke dag een datum zetten waarop we van dag naar nacht of omgekeerd gaan.

Gedurende de dag zullen er meerdere mensen sterven aan de handen van de mafia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Elke dag zal er iemand gelynched worden, waarin zowel dorpsleden als mafia kunnen stemmen.

Als de mafia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om mafia te lynchen waardoor de mafia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle mafia dood is.

De burgemeester zal in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch kunnen instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden. Men mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester. Hij kan wel gelynched worden, en hij kan ook mafia zijn.

Screenshots van de rollen die je gePMed zijn zijn NIET toegestaan. Indien dit toch gebeurt, aub aan mij melden.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijv: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat het voor mij makkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "ik stem nu voor piet, maar als het helpt om jan te redden stem ik op henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote jan, ##vote piet
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen stemmen wie er dood gaat)
De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:30 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PMen)

Inschrijving:
Stuur mij een PM om je in te schrijven, of post in deze thread.
Er zal wel een limiet zijn aan het aantal spelers; omdat dit nog een test is, zal ik maximaal 30 spelers toelaten.

Rollen:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten! Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle mafia dood is gegaan.

Mafia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je mede-mafialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal mafia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nacht cyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: Of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel mafia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond behalve de eerste avond iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal een aanwijzing aanwezig zijn zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle mafia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PMen. Dit mag ook op een andere persoon zijn. De dorpsoudste wint als alle mafia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem, indien er slechts één iemand hem getarget heeft, beschermen. Indien de mafia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle mafia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle Mafia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Dorpsidioot - Je bent een beetje gek, maar je geniet van aandacht. Je wil in één big bang dood gaan. Je wint als je jezelf gelynched krijgt (let op: je wint niet als je door de mafia doodgemaakt wordt). Indien de dorpsidioot gelynched wordt, heeft het dorp de dag erna geen lynch.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Voorlopig deelnemerslijst.
1. Ladidadida
2. Debbie_19
3. Harajuku.
4. Yosander
5. Puntenslijpsel
6. Isdatzo
7. Robier
8. PrincePolly
9. lynda
10. Hawaii_Tim
11. Trigalti Dorpsidioot
12. Klautje
13. Susi
14. MaJo
15. Thieske
16. tripack
17. B.ertha
18. Timmmmm
19. BarraCupraCuda
20. Lordmagic Maffia
21. Rimas
22. tamiiii

Hoe je rol-PM er uit zal zien:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jouw rol in FOK! Mafia spel is Dorpsbewoner.

Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jouw rol in FOK! Mafia spel is Speciale rol.

Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jouw rol in FOK! Mafia spel is Mafia.

Jouw mede-mafialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3
etc.

Link naar belangrijke posts:
Maffia moord 1
Burger moord 1

[ Bericht 0% gewijzigd door -SG- op 25-09-2008 19:03:25 ]
A little knowledge is a dangerous thing.
  donderdag 25 september 2008 @ 17:48:13 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61910052
LALALALALALALALALALALALALALALALALA verveling
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 17:49:18 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910079
Hoi
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 25 september 2008 @ 17:49:36 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61910089
Er noet weer is een dooie vallen, dan hebben we nog een hint te verwerken, en ik wil ook al een hint over de nachtwaker (zo heettie toch)
Laffe huichelaar
pi_61910105
MaffiaGangsterHintVerzinnert <- That's me!
------------------
  donderdag 25 september 2008 @ 17:52:19 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910142
Oh, en nee Hawaii_Tim. Bij een gelijk aantal "wint" degene die die stem als eerst had. Burgemeester heeft altijd dubbelstem, wat zou anders de toevoegende waarde van de burgemeester zijn?
  donderdag 25 september 2008 @ 17:53:04 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910154
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
Er noet weer is een dooie vallen, dan hebben we nog een hint te verwerken, en ik wil ook al een hint over de nachtwaker (zo heettie toch)
Wat moet jij met de nachtwaker
pi_61910182
Kan ik mee doen? Of kan dat niet meer?
Xbox Live: koenpijl
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 september 2008 @ 17:55:29 #10
39237 crew  H_T
2733
pi_61910193
Tim Verdenkt Pasta-eters
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_61910201
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog even terugkomen op een post van je in het vorige topic!
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan, daarom verdenk ik jouen trigalti ervan, als jullie elkaar ongegronde beschuldigingen naar de kop gooien, wordt dat niet serieus genomen, mar als iemand het daarna op gegronde rede doet, wordt daar ook minder naar geluistert, maar aan de andere kant denk ik niet dat trigalti daar inteligent genoeg voor is
Thx man, ik heb het tegendeel nu toch wel bewezen?
------------------
  donderdag 25 september 2008 @ 17:56:50 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910215
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:54 schreef koen_pijl het volgende:
Kan ik mee doen? Of kan dat niet meer?
Nee, we zijn la begonnen Je moet nog even wachten op de volgende ronde
  donderdag 25 september 2008 @ 17:58:34 #13
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61910244
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wat moet jij met de nachtwaker
Proberen uit te vinden wie dat is, alleen naar maffias speuren is saai, ik wil meeeeeeer, en eigelijk wil ik ook wel weten wie de zombie is, die mag ook zomar mensen vermoorden !
Laffe huichelaar
pi_61910256
Wat is de tussenstand?
  donderdag 25 september 2008 @ 18:00:19 #15
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_61910263
[quote]Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tim Verdenkt Pasta-eters
[/quot]

TVP dus
pi_61910269
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Proberen uit te vinden wie dat is, alleen naar maffias speuren is saai, ik wil meeeeeeer, en eigelijk wil ik ook wel weten wie de zombie is, die mag ook zomar mensen vermoorden !
JE bent gewoon maffia, die zijn op zoek naar de nachtwaker.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:01:09 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910282
quote:

[..]

Ik zou jou niet vertrouwen met die informatie
pi_61910331
quote:

[..]

Zombie kan alleen iemand afmaken nadat ie zelf dood is gemaakt volgens mij.
pi_61910334
ja..
pi_61910358
Arg, nog een uur wachten, ik wil actie . Lordmagic laat trouwens niets meer van zich horen .
  donderdag 25 september 2008 @ 18:04:55 #21
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61910361
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou jou niet vertrouwen met die informatie
Ow, dus jij hébt die informatie

Maaruh, dames en heren, ik heb treurig nieuws voor jullie
hou je vast, niet voor de zwakkeren onder jullie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 18:06:55 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910395
De laatste tussenstand die ik vond:

Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim, Thieske
MaJo (1) B.ertha
tripack (2) , MaJo, Ladidadida
robier (2) tripack, timmmmm

Ik vind MaJo ook wel een gekke keuze. Er leidt sowieso meer naar lordmagic en tripack, en was iedereen het er niet over eens dat het heel gek zou zijn als alleen MEN genoeg was?
pi_61910421
Nou, ik stem ook maar op lordmagic al ben ik niet overtuigd.
## Vote Lordmagic

Tussenstand:

Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
pi_61910430
timmmm is echt supervervelend En vast de zombie, dus laat hem maar leven
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_61910462
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:

Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim, Thieske
MaJo (1) B.ertha

Ik vind MaJo ook wel een gekke keuze. Er leidt sowieso meer naar lordmagic en tripack, en was iedereen het er niet over eens dat het heel gek zou zijn als alleen MEN genoeg was?

Is dat het enige wat naar MaJo leidt?
  donderdag 25 september 2008 @ 18:10:21 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910467
Als niemand zijn stem meer verandert is het Lordmagic
pi_61910475
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:

Isdatzo (1) PP,
MaJo (1) B.ertha

nou, ik had gewoon geen zin om op lordmagic te stemmen en vond MEN wél een goede aanwijzing. We gaan toch niet voor de meerderheid van mening maar de meerderheid van stemmen?
En mijn stem maakt het verschil toch niet
pi_61910485
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:08 schreef Thieske het volgende:
Nou, ik stem ook maar op lordmagic al ben ik niet overtuigd.
## Vote Lordmagic

Tussenstand:

Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
Ik denk dat we de beste kans maken met Lordmagic, zoals Hara al zei, 4 aanwijzingen zijn kant op.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:11:31 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910497
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Robier het volgende:

[..]

Is dat het enige wat naar MaJo leidt?
Ik geloof het wel ja. Dan zou je toch eerder op lordmagic of tripack stemmen?

En inderdaad Puntenslijpsel, denk dat hij zombie is of gewoon dorpsbewoner
pi_61910514
Even de juiste tussenstand, want die van Hara mist wat stemmen.

Tussenstand:

Isdatzo (2) PP, Klautje
MaJo (1) B.ertha
  donderdag 25 september 2008 @ 18:12:15 #31
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910517
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef B.ertha het volgende:

[..]

nou, ik had gewoon geen zin om op lordmagic te stemmen en vond MEN wél een goede aanwijzing. We gaan toch niet voor de meerderheid van mening maar de meerderheid van stemmen?
Nee, maar er wijst één dingetje naar MaJo en meerdere naar Tripack en Lordmagic, dus dat is verdacht!
pi_61910525
B. jij bent verder ook gewoon MEN he
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 25 september 2008 @ 18:12:48 #33
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910526
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Thieske het volgende:
Even de juiste tussenstand, want die van Hara mist wat stemmen.

Tussenstand:

Isdatzo (2) PP, Klautje
MaJo (1) B.ertha
Maar mn dubbele stem dan?
pi_61910529
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Maar we hadden een hele zooi gasten die alleen maar MEN in de AT hadden staan dacht ik .
  donderdag 25 september 2008 @ 18:13:01 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61910532
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
timmmm is echt supervervelend En vast de zombie, dus laat hem maar leven
Nou, áls ik de zombie ben, en ik ga dood, zal ik jou niet met me meenemen, maar ik ben de zombie niet, stiekem ben ik de velddokter, en de nachtwaker,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 18:13:40 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910539
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Robier het volgende:

[..]

Maar we hadden een hele zooi gasten die alleen maar MEN in de AT hadden staan dacht ik .
Ja, waaronder B.ertha zelf
pi_61910548
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar mn dubbele stem dan?
Vergeten.

Tussenstand:

Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (11) Harajuku(2x)., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
  donderdag 25 september 2008 @ 18:14:05 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910550
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou, áls ik de zombie ben, en ik ga dood, zal ik jou niet met me meenemen, maar ik ben de zombie niet, stiekem ben ik de velddokter, en de nachtwaker,
SPOILER
Je hebt een tumor in je humor
pi_61910558
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

SPOILER
Ik verdenk jouw ook van maffia, met je gezwam.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:14:52 #40
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910561
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Thieske het volgende:

[..]

Vergeten.

Tussenstand:

Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (11) Harajuku(2x)., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
Nou, RIP Lordmagic
pi_61910565
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B. jij bent verder ook gewoon MEN he
één en al
pi_61910582
Ik erger me er al de hele tijd aan dat mijn naam niet in hoofdletters staat

Robier (2) tripack, timmmmm
Isdatzo (2) PP, Klautje
MaJo (1) B.ertha
pi_61910613
Trouwens, is het niet slim voor de speciale rollen om te gaan samenwerken, is er geen manier om zeker te zijn dat iemand dorp is?
  donderdag 25 september 2008 @ 18:18:04 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61910624
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik verdenk jouw ook van maffia, met je gezwam.
Eindelijk, dank u Thieske

Kut mn gehakt brand aan
Laffe huichelaar
pi_61910633
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Eindelijk, dank u Thieske

Kut mn gehakt brand aan
Voor door de spaghetti?
pi_61910638
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef Robier het volgende:
Trouwens, is het niet slim voor de speciale rollen om te gaan samenwerken, is er geen manier om zeker te zijn dat iemand dorp is?
Dat hebben mensen eerdere edities ook geprobeerd. Toen hebben ze mij als maffia ook in hun overleg betrokken, ideaal was dat.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:19:46 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910656
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef Robier het volgende:
Daarom zeg ik ook, als Isdatzo straks dood is zul je zien dat hij dorp was en ik dus de waarheid spreek Dus dan zouden speciale rollen kunnen PMen of zo zodat wij ook wat tactisch aan de slag kunnen
pi_61910665
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dat hebben mensen eerdere edities ook geprobeerd. Toen hebben ze mij als maffia ook in hun overleg betrokken, ideaal was dat.
Als we nou zeker weten dat Hara dorp is en dan al het overleg via haar doen, zodat niemand van elkaar weet wie ze zijn .
  donderdag 25 september 2008 @ 18:20:57 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61910683
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef Robier het volgende:

[..]

Voor door de spaghetti?
Nee, Foo yong hai
Laffe huichelaar
pi_61910684
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook, als Isdatzo straks dood is zul je zien dat hij dorp was en ik dus de waarheid spreek Dus dan zouden speciale rollen kunnen PMen of zo zodat wij ook wat tactisch aan de slag kunnen
Maar wat nou als jij maffia bent, dan krijg je te horen dat Isdatzo bodyguard en dus dorp is. Dan weten we nog niets zeker .
pi_61910699
Ik heb geleerd van eerdere edities ---> vertrouw niemand!
pi_61910700
Wat naar trouwens dat er mensen zijn die alleen maar even hun stem komen vermelden en verder niets zeggen. Als dat maffia is weet je ook niet waar je aan toe bent .
  donderdag 25 september 2008 @ 18:22:11 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910701
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:20 schreef Robier het volgende:

[..]

Maar wat nou als jij maffia bent, dan krijg je te horen dat Isdatzo bodyguard en dus dorp is. Dan weten we nog niets zeker .
Omdat je rol bekend wordt gemaakt als je dood bent. Ik heb al gezegd dat ie bij mijn weten gewoon dorpsbewoner is, bodyguard dus sowieso niet.
pi_61910733
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Omdat je rol bekend wordt gemaakt als je dood bent. Ik heb al gezegd dat ie bij mijn weten gewoon dorpsbewoner is, bodyguard dus sowieso niet.
Ah ok, in dat geval lijkt het me wel een goed plan eigenlijk .
Al weet ik niet of Isdatzo er het zelfde over denkt .
pi_61910740
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja en? Dat je gelijk zou hebben over Isdatzo wil toch niet zeggen dat jij geen maffia bent....
pi_61910755
Al verdenk ik je niet echt hoor.
pi_61910781
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ja en? Dat je gelijk zou hebben over Isdatzo wil toch niet zeggen dat jij geen maffia bent....
Het zou natuurlijk ook een wilde gok kunnen zijn ja .
  donderdag 25 september 2008 @ 18:25:14 #58
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_61910792
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Robier het volgende:
Wat naar trouwens dat er mensen zijn die alleen maar even hun stem komen vermelden en verder niets zeggen. Als dat maffia is weet je ook niet waar je aan toe bent .
Bij deze dan
Hoi!
pi_61910813
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:25 schreef Rimas het volgende:

[..]

Bij deze dan
Hoi!
Hoi, wat denk jij?
  donderdag 25 september 2008 @ 18:26:27 #60
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910819
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef Thieske het volgende:

[..]

Nee, maar je hebt wel meer zekerheid. Zeker als lordmagic mafia blijkt te zijn
  donderdag 25 september 2008 @ 18:28:04 #61
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61910846
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 25 september 2008 @ 18:28:16 #62
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910849
En waarom zou ik de moord op Isdatzo tegen willen houden als ik mafia ben? Die zou ik dan toch juist gelynched willen hebben
  donderdag 25 september 2008 @ 18:28:37 #63
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_61910856
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef Robier het volgende:

[..]

Hoi, wat denk jij?
Ik denk dat ik honger heb
En verder niet veel
Die hints vond ik nog te wazig om er echt iets uit te halen
pi_61910927
Is het wel verstandig om nu verder door te speculeren? De mensen die dan de verstandigste dingen zeggen, zijn het aantrekkelijkst voor de maffia om af te knallen Ik vreesde de vorige ronde echt om Lynda te verliezen, zij was het enige wat me nog in leven hield (sinds de maffia me al eerder tevergeefs had geprobeerd te vermoorden)
Live from Chicago
pi_61910933
Nog een half uur en dan bungelt er iemand aan de strop.

Hoe gaan we het trouwens doen? Gewoon met een traditioneel schavot, of Iran style met een kraan?
pi_61910938
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom zou ik de moord op Isdatzo tegen willen houden als ik mafia ben? Die zou ik dan toch juist gelynched willen hebben
Dat is waar ja, al is het wel zo dat als je toch maffia blijkt te zijn het spel ook in no time over is .
  donderdag 25 september 2008 @ 18:31:59 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61910947
Ik kan lekker doorgaan zolang ik bodyguards heb
pi_61910949
Ja ik weet dat het lastig is, maar ik miste ook wat tekst in de hints
Live from Chicago
pi_61910959
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Thieske het volgende:

Hoe gaan we het trouwens doen? Gewoon met een traditioneel schavot, of Iran style met een kraan?
pi_61910966
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
We kunnen de burgemeester tock ook lynchen?
  donderdag 25 september 2008 @ 18:32:48 #71
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_61910970
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Thieske het volgende:

Stenigen!
Burgemeester mag de eerste steen gooien
pi_61910971
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Of de massa keert zich tegen je en je gaat bungelen .
  donderdag 25 september 2008 @ 18:34:14 #73
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_61910996
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef Robier het volgende:

[..]

Of de massa keert zich tegen je en je gaat bungelen .
Volgens mijn zesde zintuig ben jij ook een spaghettie vreter!
  donderdag 25 september 2008 @ 18:35:13 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911027
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef Thieske het volgende:

[..]

We kunnen de burgemeester tock ook lynchen?
Klopt, maar dit ging over mafia. Dat ze je afmaken omdat je hints ontrafelt

Toch?
pi_61911094
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef Rimas het volgende:

[..]

Volgens mijn zesde zintuig ben jij ook een spaghettie vreter!
Wat je zegt ben je zelf met je 1 post per dag
  donderdag 25 september 2008 @ 18:38:21 #76
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_61911110
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:37 schreef Robier het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf met je 1 post per dag
Ik ben gewoon verlegen
  donderdag 25 september 2008 @ 18:38:28 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911114
Spaghetti
pi_61911150
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
Spaghetti
4.gif
  donderdag 25 september 2008 @ 18:41:15 #79
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911173
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:40 schreef Robier het volgende:

[..]

4.gif
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 18:43:09 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61911208
Ik vind B.ertha's stem ook maar vreemd Vooral haar redenering dat bijna iedereen in MEN post maar dat ze toch maar mij kiest Gevalletje maffia wellicht...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 25 september 2008 @ 18:43:09 #81
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61911209
Het is wel duidelijk he...
SPOILER
  donderdag 25 september 2008 @ 18:43:51 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911220
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef -SG- het volgende:
SPOILER
28 minuten?
  donderdag 25 september 2008 @ 18:44:17 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911227
Thieske! Kom er maar in met je klokje
pi_61911234
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef -SG- het volgende:
SPOILER
17!
  donderdag 25 september 2008 @ 18:45:13 #85
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61911241
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

28 minuten?
Wut... Er staat 27.

Net zoals in jou quote .

Maar er moet natuurlijk 17 staan
  donderdag 25 september 2008 @ 18:45:18 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911243
Ik pis bijna in mn broek nu
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 18:45:42 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61911253
Hehe SG kan niet rekenen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 25 september 2008 @ 18:46:21 #88
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61911265
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:45 schreef MaJo het volgende:
Hehe SG kan niet rekenen
Potentieel Pabo student
  donderdag 25 september 2008 @ 18:46:45 #89
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61911274
Nah... toch maar niet .
  donderdag 25 september 2008 @ 18:48:35 #90
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61911305
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
Wat er bedoelt word is denk ik dat je ofwel een ''goodguy'' bent, en weet wat isdatzo is omdattie bodyguard is, ofwel je bent de ''badguy'' en wil niet dat isdatzo gelynched wordt, omdat hij ook maffia is, persoonljk denk ik het eerst, maar ik vertrouw niemand

Klonk dat niet weer normaal
SPOILER
Laffe huichelaar
pi_61911327
Maar! Maar! nu nog maar 11
Live from Chicago
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 september 2008 @ 18:51:42 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_61911384
Nog 9 minuten! Terwijl ik me afvraag wat ik zo zal gaan eten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_61911399
Tvp, even kijken hoe dit spel werkt. Klinkt grappig/leuk.
  donderdag 25 september 2008 @ 18:52:42 #94
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61911419
we gaan toch niet echt als een stel geile pubers aftellen tot het nieuwste taylor rain filmpje op internet komt?
stay frosty
  donderdag 25 september 2008 @ 18:53:17 #95
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911435
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat er bedoelt word is denk ik dat je ofwel een ''goodguy'' bent, en weet wat isdatzo is omdattie bodyguard is, ofwel je bent de ''badguy'' en wil niet dat isdatzo gelynched wordt, omdat hij ook maffia is, persoonljk denk ik het eerst, maar ik vertrouw niemand

Klonk dat niet weer normaal
SPOILER
Als ie bodyguard is kan ik juist nog steeds mafia zijn
pi_61911438
De stress, de spanning, ik kan het niet meer aan!!!!!
Wie o wie zal er toch gelynched worden?!?!?

donderdag 25 september 2008 @ 18:54:47 #97
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911468
Ik vind zijn rol iets spannender
  donderdag 25 september 2008 @ 18:56:06 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911501
Zou trouwens wel vervelend zijn als ie nachtwaker blijkt te zijn
pi_61911505
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind zijn rol iets spannender
  donderdag 25 september 2008 @ 18:57:41 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911540
DRIEachtentwintig minuten
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 18:58:23 #101
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61911556
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zou trouwens wel vervelend zijn als ie nachtwaker blijkt te zijn
Ik denk het niet, hij heeft wel erg weinig moeite gedaan om de beschuldigingen tegen te spreken....
pi_61911595
  donderdag 25 september 2008 @ 19:00:59 #104
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61911619
Eenmaal bekent dat er iemand in het o zo rustige FOK!City was vermoord zocht een boze menigte naar een zondebok. Na enig overleg was deze al snel gevonden. Lordmagic moest het zijn! Hij doet al de hele tijd raar! Ze sleepte hem uit zijn huis. "Aan de schandpaal! Geef hem de kogel! De strop!" Werd er door de boze menigte geschreeuwd. We willen bloed zien! En bloed kregen ze te zien. Het dure Armani pak van Lordmagic (maffia) zat helemaal onder het bloed toen zijn hoofd met een hakbijl van zijn romp werd gescheiden.

In dit verhaaltje zitten geen hints in.
pi_61911630
  donderdag 25 september 2008 @ 19:01:58 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911644
HAHAHHAHAHAHHAHA!
  donderdag 25 september 2008 @ 19:02:09 #107
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61911650
we got the fucker!!!!
JEEEEEJ
stay frosty
pi_61911652
Ik kan met een tevreden gevoel gaan trainen. Tot morgen, hopelijk overleef ik de nacht.
pi_61911653
Zie je wel!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:02:45 #110
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61911660
Speciale rollen kunnen mij nu PMen!
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:03:13 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61911670
Wow Sorry Tripack Hoewel, dat zegt natuurlijk niks over jou
  donderdag 25 september 2008 @ 19:03:45 #113
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911691
Nachtwaker, als je dit leest, misschien is tripack een optie voor jouw kill?
  donderdag 25 september 2008 @ 19:03:46 #114
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61911692
even voor TS... ik zou nooit armani dragen maar wel boss dus onthoud dit
stay frosty
  donderdag 25 september 2008 @ 19:03:49 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61911695
Hhaha zie je wel, klootzakken. Mij nie tvertrouwen he

P-p-p-p-p-p-paaaaaaaaaaaarty time
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:04:07 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61911700
Haha, nou dan kan ik weer veilig slapen, jullie zouden me toch niet in mijn slaap vermoorden hè?
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:04:16 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911708
Ik krijg wel een air zo
pi_61911725
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik krijg wel een air zo
die had je al.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:05:26 #119
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61911744
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Thieske het volgende:

[..]

die had je al.
.
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:05:32 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61911747
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hhaha zie je wel, klootzakken. Mij nie tvertrouwen he

P-p-p-p-p-p-paaaaaaaaaaaarty time
Hoezo pleit dit je vrij dan
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 september 2008 @ 19:05:50 #121
39237 crew  H_T
2733
pi_61911752
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Thieske het volgende:

[..]

die had je al.
Suggereer je dat Hara uit haar mond stinkt?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_61911773
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Suggereer je dat Hara uit haar mond stinkt?
Dat suggereert ze zelf.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:06:48 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911783
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoezo pleit dit je vrij dan
Omdat ik mijn eigen leden niet zou ophangen
  donderdag 25 september 2008 @ 19:09:14 #124
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911836
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker, als je dit leest, misschien is tripack een optie voor jouw kill?
Wat vinden jullie hier trouwens van?
pi_61911888
En nu is het een kwestie van zwijgen tot de maffia een pm heeft gestuurd..
  donderdag 25 september 2008 @ 19:11:26 #126
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61911895
ik ben tegen
geen bewijs...
stay frosty
  donderdag 25 september 2008 @ 19:11:40 #127
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61911901
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

erg lief
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_61911904
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ben eten nu, kan je even zeggen waarom? Anders zoek ik het zo wel terug .
  donderdag 25 september 2008 @ 19:11:57 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61911907
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben tegen
geen bewijs...
Maar de hints gaan toch over twee mensen? En hij was tweede op lijst. Nachtwaker moet sowieso een kill gaan maken
  donderdag 25 september 2008 @ 19:14:40 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61911977
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar de hints gaan toch over twee mensen? En hij was tweede op lijst. Nachtwaker moet sowieso een kill gaan maken
Tripack was sowieso een van de hoogste op mijn lijst, dat BCC nu zo fanatiek tegen is, vind ik ook verdacht, ook heb ik nog bedenkingen tegen Robier. Maar Tripack lijkt me het beste denk ik
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:16:12 #131
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912013
maar ik denk dat de nachtwaker dat goed genoeg zelf kan beslissen,
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:17:14 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912039
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef timmmmm het volgende:
maar ik denk dat de nachtwaker dat goed genoeg zelf kan beslissen,
Nou, waarom? Die weet niets meer dan wij. Als wij dus hier logische dingen zeggen denkt nachtwaker misschien "Oh ja, dat vind ik ook wel" en hup, mafia 2 dood.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:17:40 #133
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912045
Tripack was dus van ganzenborden is zijn sig trouwens
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:18:18 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61912064
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Omdat ik mijn eigen leden niet zou ophangen
Even kijken of ik het nog volg isdatzo zou je niet lynchen omdat dat je bodyguard is. Daarmee is nog niet gezegd dat je geen maffia bent, eerder dat je het spel goed speelt. Je voelt je trouwens wel heel aangesproken door iets dat ik tegen isdatzo zeg
  donderdag 25 september 2008 @ 19:20:15 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912114
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou, waarom? Die weet niets meer dan wij. Als wij dus hier logische dingen zeggen denkt nachtwaker misschien "Oh ja, dat vind ik ook wel" en hup, mafia 2 dood.
Maar wij weten ook niets meer dan hij, wij kunnen hier gaan speculeren, maar als hij pakt welke wij denken en het is fout is het ons aller schuld, als hij er een pakt die hij denkt, is het zijn schuld, ik bescherm mijn eigen gezicht, maaaaaaaaaaaar als ik nachtwaker was, zou ik dus tripack of robier pakken, ik denk tripack.
Mijn bezwaar is dus, wij weten ook niet echt iets, dus wij kunnen ook niet echt logische dingen zeggen
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:21:17 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912145
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Even kijken of ik het nog volg isdatzo zou je niet lynchen omdat dat je bodyguard is. Daarmee is nog niet gezegd dat je geen maffia bent, eerder dat je het spel goed speelt. Je voelt je trouwens wel heel aangesproken door iets dat ik tegen isdatzo zeg
Ik persoonlijk voel me ook altijd aangesproken door ongegronde beschuldigingen!
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:24:35 #137
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912225
Waarom vinden mensen trouwens ineens dat isdatzo maffia is, daar wijst de hint toch totaal niet op
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:26:28 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61912286
Inderdaad.

Ik word er eigenlijk een beetje moe van ondertussen. Ik kan toch niet bewijzen dat ik géén mafia ben. De tijd zal dat echter uitwijzen.
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:26:39 #139
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912291
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee, ik zeg nergens dat hij bodyguard is, ik zeg juist dat ik alleen weet dat ie dorp is, niets over speciale rollen.

Ik nam het voor Isdatzo op, omdat dorp. Daarna lynch ik mafia waardoor je er toch bijna van uit kunt gaan dat ik de waarheid spreek, en dus ook over Isdatzo
  donderdag 25 september 2008 @ 19:27:47 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912321
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar wij weten ook niets meer dan hij, wij kunnen hier gaan speculeren, maar als hij pakt welke wij denken en het is fout is het ons aller schuld, als hij er een pakt die hij denkt, is het zijn schuld, ik bescherm mijn eigen gezicht, maaaaaaaaaaaar als ik nachtwaker was, zou ik dus tripack of robier pakken, ik denk tripack.
Mijn bezwaar is dus, wij weten ook niet echt iets, dus wij kunnen ook niet echt logische dingen zeggen
Nee Sherlock, de hints gaan toch over TWEE mafia. Dus waarom zou nachtwaker niet de tweede op het lijstje pakken
  donderdag 25 september 2008 @ 19:30:32 #141
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912378
Nou goed hoor, bekijk het ook maar Nachtwaker zoekt maar iemand uit puur op de gok ipv naar de hints te kijken, whatever floats your boat
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:30:46 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61912384
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Waarom vinden mensen trouwens ineens dat isdatzo maffia is, daar wijst de hint toch totaal niet op
Door de 'of toch niet' in de hint geloof ik, is een beetje hetzelfde als is dat zo. Of zoiets, ik weet het ook niet meer ik verdenk hem ook niet per se, maar hoe kan hara nou zo zeker weten dat hij dorp is? Dat vind ik gewoon raar
pi_61912413
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nou goed hoor, bekijk het ook maar Nachtwaker zoekt maar iemand uit puur op de gok ipv naar de hints te kijken, whatever floats your boat
Het lijkt me juist wel goed om de nachtwaker aan te sturen, het is als het ware gewoon een extra lynch.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:32:38 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912430
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee Sherlock, de hints gaan toch over TWEE mafia. Dus waarom zou nachtwaker niet de tweede op het lijstje pakken
Maar die hints konden op 6 verschillende mensen slaan, maar je hebt wel gelijk, we moeten wat, maar eigelijk vond ik dat we bij de eerste ook maar aan het gokken, daar hou ik nou eenmaal niet van
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:32:59 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912433
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Door de 'of toch niet' in de hint geloof ik, is een beetje hetzelfde als is dat zo. Of zoiets, ik weet het ook niet meer ik verdenk hem ook niet per se, maar hoe kan hara nou zo zeker weten dat hij dorp is? Dat vind ik gewoon raar
Ik heb óók al gezegd dat ik dat niet 100% zeker weet, maar wel 90. En ik heb toch mafia afgemaakt nu? Waarom zou ik mn eigen mafia afmaken? Misschien zou mafia meegaan als het toch al een verloren zaak is, maar ik was de eerste die op hem stemde terwijl, jij bijvoorbeeld, op iemand anders wilde stemmen. Waarom zou dat jou niet verdacht maken? 4 hints die naar lordmagic leiden en één voor Tripack, yet, jij kiest Tripack
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:32:59 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61912436
Ik ga wel mee met hara, verdenk Tripack ook nog steeds

ben benieuwd naar de volgende lynches en daardoor een nieuwe hint
  donderdag 25 september 2008 @ 19:33:54 #147
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912465
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar die hints konden op 6 verschillende mensen slaan, maar je hebt wel gelijk, we moeten wat, maar eigelijk vond ik dat we bij de eerste ook maar aan het gokken, daar hou ik nou eenmaal niet van
Er wezen 4 dingen naar Lordmagic. En dan nog kun je m.i beter de tweede op de lijst maken dan lukraaks iemand kiezen
  donderdag 25 september 2008 @ 19:35:15 #148
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912487
Moet de nachtwaker dan iemand killen?:D dat wist ik dan weer niet, dan heb je gelijk
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:37:26 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912543
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
Moet de nachtwaker dan iemand killen?:D dat wist ik dan weer niet, dan heb je gelijk
Dude !
  donderdag 25 september 2008 @ 19:37:28 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912547
toch ben ik er niet helemaal gelukkig mee .........
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:38:31 #151
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912572
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:37 schreef timmmmm het volgende:
toch ben ik er niet helemaal gelukkig mee .........
Ja kom dan met wat beters, wat hebben we nu aan dat gejank alleen

Kom zeg
  donderdag 25 september 2008 @ 19:40:10 #152
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912609
tsssssssk, sorrie dat ik er tegen ben mensen te laten killen die misschien helemaal geen maffia zijn .........
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 19:40:36 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912625
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja kom dan met wat beters, wat hebben we nu aan dat gejank alleen

Kom zeg
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:40:40 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61912626
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb óók al gezegd dat ik dat niet 100% zeker weet, maar wel 90. En ik heb toch mafia afgemaakt nu? Waarom zou ik mn eigen mafia afmaken? Misschien zou mafia meegaan als het toch al een verloren zaak is, maar ik was de eerste die op hem stemde terwijl, jij bijvoorbeeld, op iemand anders wilde stemmen. Waarom zou dat jou niet verdacht maken? 4 hints die naar lordmagic leiden en één voor Tripack, yet, jij kiest Tripack
Ok goed punt mijn beredenering was dat je als maffia best een ander maffialid kan lynchen, maar inderdaad niet echt logisch om al eerste te doen. Of een meesterzet natuurlijk maar goed zoals ik al eerder zei volg ik je meestal ook, een beetje stangen alleen is ook wel leuk

ik blijf ook bij Tripack en b.ertha vind ik ook verdacht omdat ze zonder enige reden mij aanwijst omdat ik veel in MEN z
  donderdag 25 september 2008 @ 19:41:19 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61912639
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:40 schreef timmmmm het volgende:
tsssssssk, sorrie dat ik er tegen ben mensen te laten killen die misschien helemaal geen maffia zijn .........
100% zeker ben je toch nooit. Dus dan kan je maar beter de `gok´ nemen die het meest zeker lijkt.
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:41:35 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61912645
Ik ben ok veel in MEN maar ik ga er weer vandoor, kom zo miss nog wel kijken wie er dood zijn
Laffe huichelaar
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:41:59 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61912659
Vervolg: omdat ik veel in MEN zit terwijl anderen hier daar ook veel posten waaronder zijzelf
  donderdag 25 september 2008 @ 19:42:02 #158
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912661
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

100% zeker ben je toch nooit. Dus dan kan je maar beter de `gok´ nemen die het meest zeker lijkt.
Ja, ga jij het ook nog maar even proberen uit te leggen.
  donderdag 25 september 2008 @ 19:42:52 #159
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912680
Snapt de rest wel waarom ik Tripack zeg? Of ligt het alleen aan Timmmm
  donderdag 25 september 2008 @ 19:45:26 #160
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912753
Volgens mij wil Timmmm gewoon verdacht raken. Waarom zou je anders zomaar iemand kiezen ipv hints te volgen
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:45:53 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61912766
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Snapt de rest wel waarom ik Tripack zeg? Of ligt het alleen aan Timmmm
Het ligt aan timmmmm het is dat hij zo overduidelijk zombie is maar anders zou hij van mij wel gelynched mogen worden
pi_61912776
Als je nou eens een samenvatting geeft van de afgelopen 4 topics
Jezus wat lullen jullie veel
  donderdag 25 september 2008 @ 19:47:13 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912803
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het ligt aan timmmmm het is dat hij zo overduidelijk zombie is maar anders zou hij van mij wel gelynched mogen worden
Ja, juist daarom wil ik hem nog niet lynchen Hij is té bezig, maar goed, dat kan ook weer het spelletje zijn

Maar toch, er zijn nog 5 mafia dus we kunnen ons eerst nog op anderen richten
  donderdag 25 september 2008 @ 19:50:27 #164
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912875
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:46 schreef lynda het volgende:
Als je nou eens een samenvatting geeft van de afgelopen 4 topics
Jezus wat lullen jullie veel
lordmagic is dood. tripack was tweede op t verdachtenlijstje maar timmmm wil liever iemand afmaken waar geen een hint naar wijst.
pi_61912888
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
Vervolg: omdat ik veel in MEN zit terwijl anderen hier daar ook veel posten waaronder zijzelf
dat zeg ik, ik heb gewoon iene miene mutte onder de MEN'ers gedaan
pi_61912907
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

lordmagic is dood. tripack was tweede op t verdachtenlijstje maar timmmm wil liever iemand afmaken waar geen een hint naar wijst.
Als tripack maffia is, is timmmm de volgende .
  donderdag 25 september 2008 @ 19:51:55 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912909
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef B.ertha het volgende:

[..]

dat zeg ik, ik heb gewoon iene miene mutte onder de MEN'ers gedaan
Maar wáárom kiezen tussen de mensen met maar één hint die waarschijnlijk niet eens kloppen ipv mensen waar meerdere hints naar leiden

Dat is toch gek
pi_61912920
Of hij is idd zombie, maar willen die zo graag dood dan?
  donderdag 25 september 2008 @ 19:53:40 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61912949
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:52 schreef Robier het volgende:
Of hij is idd zombie, maar willen die zo graag dood dan?
Het enige wat een zombie kan is killen nadat hij dood is, dus ik zou dan ook best dood willen
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:53:40 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61912951
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Robier het volgende:

[..]

Als tripack maffia is, is timmmm de volgende .
Goeie ja
pi_61912985
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Het enige wat een zombie kan is killen nadat hij dood is, dus ik zou dan ook best dood willen
Note to self: hou tim te vriend
  donderdag 25 september 2008 @ 19:56:14 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913007
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef Robier het volgende:

[..]

Note to self: hou tim te vriend
Ik ben al te laat nu
pi_61913036
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ben al te laat nu
Bodyguards beschermen niet tegen de zombie?

PS: Pi op de gok, fok is te sloom om ze te laden .
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:57:50 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61913040
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar wáárom kiezen tussen de mensen met maar één hint die waarschijnlijk niet eens kloppen ipv mensen waar meerdere hints naar leiden

Dat is toch gek
Dat vind ik ook raar het enige wat naar mij zou wijzen is MEN, terwijl er naar anderen veel hardere bewijzen waren Zou PS misschien ook maffia zijn? Die zit ook in de AKQ en ze houdt zich itt de eerdere topics wel erg stil
  donderdag 25 september 2008 @ 20:01:20 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913127
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef Robier het volgende:

[..]

Bodyguards beschermen niet tegen de zombie?

PS: Pi op de gok, fok is te sloom om ze te laden .
Geen idee eigenlijk. Maar misschien zijn tegen die tijd mijn bodyguards al dood
  donderdag 25 september 2008 @ 20:02:09 #176
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61913141
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

deze keer ging het toch maar om 1, omdat er maar 1 kill is gepleegd en dat zei SG
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 20:02:16 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913147
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat vind ik ook raar het enige wat naar mij zou wijzen is MEN, terwijl er naar anderen veel hardere bewijzen waren Zou PS misschien ook maffia zijn? Die zit ook in de AKQ en ze houdt zich itt de eerdere topics wel erg stil
Maar Puntenslijpsel had toch ook alleen de MEN hint? Ik kan Puntenslijpsel trouwens altijd zo moeilijk als mafia plaatsen, dat lijkt me zo een lief meisje
pi_61913171
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dank u!
  donderdag 25 september 2008 @ 20:03:26 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913174
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef tripack het volgende:

[..]

deze keer ging het toch maar om 1, omdat er maar 1 kill is gepleegd en dat zei SG
Maar wel een tweede geprobeerd. En ik dacht sowieso niet dat dat zou uitmaken.
pi_61913214
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar Puntenslijpsel had toch ook alleen de MEN hint? Ik kan Puntenslijpsel trouwens altijd zo moeilijk als mafia plaatsen, dat lijkt me zo een lief meisje
Ze is ook klein en blond
ik dan weer niet, ik ben een lange brunette. Maar wel lief
  donderdag 25 september 2008 @ 20:06:02 #181
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61913230
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar wel een tweede geprobeerd. En ik dacht sowieso niet dat dat zou uitmaken.
jah, maar het lukt toch niet om 2 mensen aan te wijzen in 1 kill.... of ligt dat aan mij?
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 20:07:10 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913253
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:06 schreef tripack het volgende:

[..]

jah, maar het lukt toch niet om 2 mensen aan te wijzen in 1 kill.... of ligt dat aan mij?
Ehm, we komen nu al op 6 mensen uit. Wat beter je best doen als je je arse wil redden
  donderdag 25 september 2008 @ 20:07:38 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61913271
Ho is even, ik wil niet iemand killen waar geen bewijzen naar leiden, ik wil niet iemand killen waar te weinig bewijzen naar leiden, niet mijn woorden verdraaien, Ei
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 20:07:42 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913274
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:05 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ze is ook klein en blond
ik dan weer niet, ik ben een lange brunette. Maar wel lief
Maar je negeert mijn eerdere bericht, hmmm
  donderdag 25 september 2008 @ 20:08:31 #185
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913294
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Ho is even, ik wil niet iemand killen waar geen bewijzen naar leiden, ik wil niet iemand killen waar te weinig bewijzen naar leiden, niet mijn woorden verdraaien, Ei
Tripack was de tweede op de lijst en die wilde jij niet dood. Jij had liever dat de nachtwaker zelf maar gewoon iets deed.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:10:10 #186
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61913336
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tripack was de tweede op de lijst en die wilde jij niet dood. Jij had liever dat de nachtwaker zelf maar gewoon iets deed.
Ik zei dat het niet uitmaakte of wij met zijn allen maar wat namen roepen of dat de nachtwaker zelf pakt wie die wil, allebei even veel kans om gelijk te hebben, er wijzen te weinig bewijzen naar tripack, straks laten we een dorp killen
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 20:10:40 #187
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61913352
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ehm, we komen nu al op 6 mensen uit. Wat beter je best doen als je je arse wil redden
goh heel toevallig dat dat net zo uit komt...
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 20:11:00 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913364
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:10 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zei dat het niet uitmaakte of wij met zijn allen maar wat namen roepen of dat de nachtwaker zelf pakt wie die wil, allebei even veel kans om gelijk te hebben, er wijzen te weinig bewijzen naar tripack, straks laten we een dorp killen
Ben jij nu werkelijk zo dom of doe je alsof? Echt hoor
pi_61913365
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar je negeert mijn eerdere bericht, hmmm
welk bericht
  donderdag 25 september 2008 @ 20:11:29 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913382
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef B.ertha het volgende:

[..]

welk bericht
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is toch gek
  donderdag 25 september 2008 @ 20:11:49 #191
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61913391
Ik ben nu eigelijk best wel genaait als tripack wèl maffia is hè
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 20:12:45 #192
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61913416
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu eigelijk best wel genaait als tripack wèl maffia is hè
maja je bent een held( ) als men erachter kom dat ik gewoon dorpeling ben
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 20:13:22 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913428
Is dat minicity gebeuren trouwens ook geen spel?
pi_61913453
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[..]

oh zo. Ik zag die van lordmagic niet zo, alleen maar dat van die sporen. Ik had geen zin om daarop te stemmen, zeker omdat die toch al de meerderheid had. Die van Robier of Tripack zag ik wel, maar ik vind nog steeds de MEN hint ook belangrijk. Daarom meer
  donderdag 25 september 2008 @ 20:14:26 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913461
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef tripack het volgende:

[..]

maja je bent een held( ) als men erachter kom dat ik gewoon dorpeling ben
Ik stel gewoon dat we de tweede op de lijst pakken. Er moet sowieso iemand dood dus beter de tweede op de lijst dan lukraaks iemand kiezen.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:16:48 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913534
MAar goed, de nachtwaker moet het nog altijd zelf weten natuurlijk
  donderdag 25 september 2008 @ 20:16:58 #197
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61913537
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik stel gewoon dat we de tweede op de lijst pakken. Er moet sowieso iemand dood dus beter de tweede op de lijst dan lukraaks iemand kiezen.
er waren 2 mensen met 2 stemmen.. robier en ik... dussss...
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 20:17:36 #198
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913560
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat minicity gebeuren trouwens ook geen spel?
Daar staat ook 'The people of tripack don't speak very much...' Zal ook wel te vergezocht zijn maar h et komt tenminste uit zn sig
  donderdag 25 september 2008 @ 20:18:28 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913583
Tenzij SG stiekem maar hints over één persoon gedaan heeft, dan slaat het allemaal nergens op
  donderdag 25 september 2008 @ 20:20:24 #200
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61913649
Hallo .

Wat posten jullie veul!
  donderdag 25 september 2008 @ 20:21:00 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913668
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef tripack het volgende:

[..]

er waren 2 mensen met 2 stemmen.. robier en ik... dussss...
Mede door Robier kwamen we aan lordmagic, dus die zou ík het voordeel van de twijfel gunnen
  donderdag 25 september 2008 @ 20:21:19 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913677
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:20 schreef -SG- het volgende:
Hallo .

Wat posten jullie veul!
Allemaal ontopic hoor
  donderdag 25 september 2008 @ 20:23:58 #203
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913754
Tripack stemde ook nog eens niet op lordmagic trouwens
  donderdag 25 september 2008 @ 20:25:42 #204
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61913798
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Allemaal ontopic hoor
Nooit gezegt dat het offtopic is .
  donderdag 25 september 2008 @ 20:26:39 #205
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61913828
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:25 schreef -SG- het volgende:

[..]

Nooit gezegt dat het offtopic is .
zatten er nou voor 1 of 2 maffioso hints in de 1e kill?
myminicity
pi_61913865
Ik ben op dinsdag en woensdag gewoon van half negen tot laat bezig hoor MaJo, dus dat ligt gewoon aan die twee dagen

Ik ben nog nooit Maffia geweest
Live from Chicago
  donderdag 25 september 2008 @ 20:30:46 #207
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61913930
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef tripack het volgende:

[..]

zatten er nou voor 1 of 2 maffioso hints in de 1e kill?
Hmmm zal ik het zeggen?

Nee! Mogen jullie lekker zelf uitzoeken .

Ohja de hints staan al klaar .

Nog 2 uurtjes wachten jongens en meisjes!
  donderdag 25 september 2008 @ 20:31:29 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61913952
Ja dat is lekker Ik dacht toch dat er altijd hints over 2 mensen in zaten
  donderdag 25 september 2008 @ 20:33:18 #209
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61913995
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ja dat is lekker Ik dacht toch dat er altijd hints over 2 mensen in zaten
maar dan waren er ook 2 kills... 1 per kill
en dat was nu niet zo

@SG beetje matig
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 20:34:17 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914016
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:33 schreef tripack het volgende:

[..]

maar dan waren er ook 2 kills... 1 per kill
en dat was nu niet zo

@SG beetje matig
Waar haal je dat nus teeds vandaan? Er zijn sowieso 2 kills geprobeerd, dat er één mislukt is doet daar niets aan af Ik had ook meerdere hints bij één kill staan
  donderdag 25 september 2008 @ 20:37:49 #211
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61914091
Oke ik zal het jullie vertellen.

Per verhaaltje meerdere hints die naar 1 persoon wijzen.
SPOILER
Ja dat weet ik .
  donderdag 25 september 2008 @ 20:38:55 #212
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914116
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:37 schreef -SG- het volgende:
Oke ik zal het jullie vertellen.

Per verhaaltje meerdere hints die naar 1 persoon wijzen.
SPOILER
Ja dat weet ik .
Dus met 6 mafia krijgen we steeds maar hints naar één persoon?

Ik hoop trouwens dat de nachtwaker überhaupt wat gaat doen, dorpsoudste heeft ook al niets gedaan
  donderdag 25 september 2008 @ 20:39:39 #213
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61914132
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dus met 6 mafia krijgen we steeds maar hints naar één persoon?

Ik hoop trouwens dat de nachtwaker überhaupt wat gaat doen, dorpsoudste heeft ook al niets gedaan
Jullie hebben al 1 uit 1. En inprinciepe kan je er 2 per avond krijgen .
  donderdag 25 september 2008 @ 20:40:28 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914153
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:39 schreef -SG- het volgende:

[..]

Jullie hebben al 1 uit 1. En inprinciepe kan je er 2 per avond krijgen .
Oh. Omdat je zei één per verhaal dacht ik dus één per keer.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:42:38 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914206
Maar dan nog hè 6 mafia, één hint, vage hint die naar 6 mensen leidt. Congrats mafia
  donderdag 25 september 2008 @ 20:43:16 #216
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61914230
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh. Omdat je zei één per verhaal dacht ik dus één per keer.
Nou, er zijn dus 2 doden op een avond (toevalig was er gister 1 beschermd) dus 2 verhaaltjes. Elk verhaal 1 andere maffia waar ik hints over verzin.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:44:09 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61914254
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan nog hè 6 mafia, één hint, vage hint die naar 6 mensen leidt. Congrats mafia
Dat dus

Mafia mag zich diep schamen mochten ze verliezen
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:44:38 #218
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61914266
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Wat? Niet zo zeuren! Jullie hebben genoeg kans om te winnen!
  donderdag 25 september 2008 @ 20:46:25 #219
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61914308
Ohja en zal ik een geheimpje verklappen. Jullie hadden naar de verkeerde (verkeerde... Jullie hadden gewoon zelf hints verzonnen of willen zien wat geen hints zijn) hints gekeken. Eigenlijk leidde het verhaaltje naar iemand anders.
En nu heb ik het dorp wel genoeg geholpen!
  donderdag 25 september 2008 @ 20:49:46 #220
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914388
Wtf? Er zijn 4 'hints' bij lordmagic gebruikt, wat blijft er dan nog over
  donderdag 25 september 2008 @ 20:49:50 #221
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_61914392
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Ohja en zal ik een geheimpje verklappen. Jullie hadden naar de verkeerde (verkeerde... Jullie hadden gewoon zelf hints verzonnen of willen zien wat geen hints zijn) hints gekeken. Eigenlijk leidde het verhaaltje naar iemand anders.
We moesten denk ik meer naar ''The perfect crime'' kijken, wij hebben ons alleen op spelletjes gericht
Laffe huichelaar
  donderdag 25 september 2008 @ 20:50:03 #222
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61914398
quote:
dus toch dan was ik toch niet zo gek
whehehe een toevalstreffer
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 20:50:42 #223
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61914414
Weheheheheheh ik ga het niet voorkauwen. Ik heb het dorp genoeg geholpen.. Mag je blij zijn dat ik in een goede bui voor het dorp ben.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:51:42 #224
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61914444
Hup, opnieuw de hints bekijken nu.

I know i will.
Huilen dan.
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 21:02:11 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61914725
quote:
WTF mooie toevalstreffer dan maar van de rest van de hint kan ik al helemaal niets maken
pi_61914816
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
Hup, opnieuw de hints bekijken nu.

I know i will.
Yes you do. No you don't. Yes it is. No it isn't. Yes I was right. Yes I was.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  donderdag 25 september 2008 @ 21:06:21 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914827
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

WTF mooie toevalstreffer dan maar van de rest van de hint kan ik al helemaal niets maken
Ik ook niet. Met perfect crime dacht ik aan Ladidadida maar dat is dan weer zo, nah ja, ik wacht wel op de nieuwe hints
  donderdag 25 september 2008 @ 21:06:46 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914840
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:05 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Je zit nog steeds fout.
pi_61914868
Wie deed er nou ook alweer rechten ofzoiets, waar the perfect crime op kon slaan?
Live from Chicago
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 21:07:38 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61914872
quote:

[..]

Ik blijf het ook aannemelijk vinden maar als ik dat zeg wordt hara weer boos
  donderdag 25 september 2008 @ 21:08:26 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914891
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wie deed er nou ook alweer rechten ofzoiets, waar the perfect crime op kon slaan?
Ladidadida
  donderdag 25 september 2008 @ 21:08:48 #232
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914906
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:07 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik blijf het ook aannemelijk vinden maar als ik dat zeg wordt hara weer boos
Wacht maar tot 22.30, zul je zien dat ie dorp was
  donderdag 25 september 2008 @ 21:09:08 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61914911
quote:

[..]

óf toch niet.
SPOILER
Huilen dan.
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 21:10:15 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61914942
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ladidadida
Waarom zou zij het niet zijn denk je? Crime --> rechten is best aannemelijk
  donderdag 25 september 2008 @ 21:11:23 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61914974
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nou ja, ik dacht misschien iets té ver. Maar wat mij betreft neemt nachtwaker de gok, ik zou het verder ook niet weten
pi_61915204
Als alle speciale dingen binnenzijn, kunnen we de deadline dan niet naar voren trekken? Ik ben zo moe
Live from Chicago
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 21:19:25 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61915223
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou ja, ik dacht misschien iets té ver. Maar wat mij betreft neemt nachtwaker de gok, ik zou het verder ook niet weten
We hebben waarschijnlijk te ver doorgedacht ja laten we eerst de kills en de hints afwachten
  donderdag 25 september 2008 @ 21:22:07 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61915309
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

We hebben waarschijnlijk te ver doorgedacht ja laten we eerst de kills en de hints afwachten
Maar nachtwaker moet nu ook al iemand vermoorden. Wordt er niet makkelijker op zo

En wat Puntenslijpsel zegt
pi_61915328
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als alle speciale dingen binnenzijn, kunnen we de deadline dan niet naar voren trekken? Ik ben zo moe
eens.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_61915534
Wauw, toen was het stil...
Live from Chicago
  donderdag 25 september 2008 @ 21:31:02 #241
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61915570
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wauw, toen was het stil...
de stilte voor de storm
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 21:31:20 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61915579
Dorpsoudste heeft ook al niets gedaan, zou me niet verbazen als andere speciale rollen ook weer aan inactieven vastzitten waardoor we gewoon tot 22.30 moeten wachten
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 september 2008 @ 21:32:04 #243
39237 crew  H_T
2733
pi_61915609
Over een uur nieuwe hints
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 25 september 2008 @ 21:49:40 #244
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61916235
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:22 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

eens.

Keertje schakelen wil misschien wel helpen ja.. maar is best lastig schakelen tijdens een wheely.. dat wel
Huilen dan.
pi_61916625
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Keertje schakelen wil misschien wel helpen ja.. maar is best lastig schakelen tijdens een wheely.. dat wel

@ 1m12
pi_61916629
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja en zo zou ik verdacht zijn omdat ik een gameboy had aangeboden
O wacht.. ik doe ook nog recht

Ik denk dat er nu echt gezocht word naar alles..En dus 3 topic's per dag vol getypt worden
  donderdag 25 september 2008 @ 21:59:37 #247
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_61916652
Howdy!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  donderdag 25 september 2008 @ 22:02:39 #248
163094 Ladidadida
pi_61916771
Ik ben nu ook verdacht zie ik?
  donderdag 25 september 2008 @ 22:03:19 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61916799
iedereen is ondertussen al verdacht
pi_61917015
Wie heeft er wel op iemand anders gestemt maar niet op euh hoe heet de laatste dooie?
Verdacht
Wie is er helemaal niet? toch 2 maffia doden? Dan zijn de totaal niet actieve niet verdacht (geen meerderheid enzo)
Wie is er voor het laatst gezien vanaf +/- 7 uur maar verder niet? Verdacht..

etc etc
  donderdag 25 september 2008 @ 22:13:26 #251
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61917177
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef lynda het volgende:
Wie heeft er wel op iemand anders gestemt maar niet op euh hoe heet de laatste dooie?
Verdacht
Wie is er helemaal niet? toch 2 maffia doden? Dan zijn de totaal niet actieve niet verdacht (geen meerderheid enzo)

etc etc
in het kort... iedereen is verdacht
myminicity
pi_61917266
Nog n kwartiertje en dan kan ik met een gerust hart slapen...
Live from Chicago
pi_61917372
Toch gek dat je over een kwartier zomaar uit het spel kan liggen .
  donderdag 25 september 2008 @ 22:17:58 #254
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61917438
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

@ 1m12
Dat moet jij niet willen hè.. tenminste, als je hart voor het dorp hebt.
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:18:22 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61917457
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef lynda het volgende:
Verdacht

etc etc
Laduidaidaid en tripack hebben op Robier? gestemd. B.ertha op MaJo
  donderdag 25 september 2008 @ 22:19:35 #256
163094 Ladidadida
pi_61917503
Ik heb op tripack gestemd.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 september 2008 @ 22:20:14 #257
39237 crew  H_T
2733
pi_61917526
22:20!
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 25 september 2008 @ 22:20:15 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61917530
Oh Wist het niet precies meer alleen dat jullie op anderen gestemd hebben
pi_61917689
Nog 6.. 6 minuten voordat ik stop!
-SG- tempo
  donderdag 25 september 2008 @ 22:26:09 #260
163094 Ladidadida
pi_61917737
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
Oh Wist het niet precies meer alleen dat jullie op anderen gestemd hebben
Je probeert me zwart te maken
  donderdag 25 september 2008 @ 22:26:36 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61917749
Aftel-topic
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:27:39 #262
163094 Ladidadida
pi_61917788
Nog 3.....................!
  donderdag 25 september 2008 @ 22:27:48 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61917793
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:26 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Je probeert me zwart te maken
Zou ik toch nooit doen
  donderdag 25 september 2008 @ 22:28:11 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61917814
Zwei
pi_61917829
Nou sg zet nieuwe topic maar alvast open
  donderdag 25 september 2008 @ 22:29:24 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61917859
he'd better.
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:29:37 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61917864
Ik ben benieuwd
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:29:47 #268
163094 Ladidadida
pi_61917866
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:28 schreef lynda het volgende:
Nou sg zet nieuwe topic maar alvast open
Pff, dan weer een boel te lezen morgen
  donderdag 25 september 2008 @ 22:30:39 #269
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61917905
TIIIIIMEEEEE
  donderdag 25 september 2008 @ 22:32:12 #270
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61917983
ik ben er weer
stay frosty
  donderdag 25 september 2008 @ 22:32:54 #271
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61918004
Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was BaraCupraCuda niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.

Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar BaraCupraCuda bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:33:10 #272
163094 Ladidadida
pi_61918019
schiet op, ik wil slapen
pi_61918065
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben er weer
En toen niet meer
Live from Chicago
  donderdag 25 september 2008 @ 22:34:04 #274
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61918071
Persoon x?
  donderdag 25 september 2008 @ 22:34:23 #275
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61918077
Thieske (dorpsbewoner) zat aan de keukentafel na te denken over de middag. Lekker een koel biertje erbij die Thieske met liefde wilde opdrinken. Maar dat biertje ging nooit op. Zo geruisloos mogelijk was iemand naar binnen geslipt. 10 kogels had de dader ervoor nodig. 9 in de romp en 1 in het hoofd. Verder was er niks bekent over de moord.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:34:23 #276
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61918079
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef Ladidadida het volgende:
schiet op, ik wil slapen
JIJ HEBT EEN ROOS IN JE AVA
pi_61918093
roosje is zó ladidadida
Live from Chicago
pi_61918105
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:29 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Pff, dan weer een boel te lezen morgen
Hara is erg goed in samenvattingen geven
pi_61918107
Echt, wat een kromme zinnen.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:35:12 #280
163094 Ladidadida
pi_61918118
Wat is X?
pi_61918124
bekent = bekend

slaap lekker
Live from Chicago
pi_61918134
Somebody else's gonna die
  donderdag 25 september 2008 @ 22:36:16 #283
163094 Ladidadida
pi_61918159
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:34 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

JIJ HEBT EEN ROOS IN JE AVA
Als duidelijk is wie persoon X is, komt er duidelijkheid
  donderdag 25 september 2008 @ 22:36:21 #284
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61918171
Is dat eerste nu een mafiamoord en hebben zij maar één vermoord en tweede nachtwaker of krijgt de mafia nu 2 posts
  donderdag 25 september 2008 @ 22:36:52 #285
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61918196
Ook de nachtwaker is vanavond op pad geweest. 3 moorden op dorpsbewoners vond de nachtwaker te veel. De nachtwaker had alle hints naast elkaar gelegd en een beslissing genomen Tripack (zombie) moest dood. Tripack was net bezig met een avond wandeling toen de nachtwaker eraankwam. Ik heb je ontmaskerd! Jij maffia! Helaas had de nachtwaker het niet aan het rechte eind.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:36:53 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61918199
## Ladidadida

donderdag 25 september 2008 @ 22:37:01 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61918207
quote:
Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader.
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:37:13 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61918215
Kut nachtwaker.
pi_61918220
Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was persoon X niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.
Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar persoon x bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader.\

Bouwvakker, ONZ, TV, Roos..

Zo alstu
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 25 september 2008 @ 22:37:24 #290
39237 crew  H_T
2733
pi_61918224
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:32 schreef -SG- het volgende:
Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was BaraCupraCuda niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.

Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar BaraCupraCuda bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader.
Weer dat ene schot... en bij die andere negen in het lichaam en een in het hoofd
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 25 september 2008 @ 22:37:51 #291
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61918245
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef -SG- het volgende:
Ook de nachtwaker is vanavond op pad geweest. 3 moorden op dorpsbewoners vond de nachtwaker te veel. De nachtwaker had alle hints naast elkaar gelegd en een beslissing genomen Tripack (zombie) moest dood. Tripack was net bezig met een avond wandeling toen de nachtwaker eraankwam. Ik heb je ontmaskerd! Jij maffia! Helaas had de nachtwaker het niet aan het rechte eind.
domme nachtwaker
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 22:38:37 #292
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61918280
Ohja Tripack mag iemand meenemen in zijn graf.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:38:39 #293
202348 Susi
Temple of Love
pi_61918281
Nou, en wie post er veel in Tv ?
  donderdag 25 september 2008 @ 22:39:00 #294
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61918301
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
Kut nachtwaker.
_! Jij stond vooraan de rij met het roepen van tripack .
  donderdag 25 september 2008 @ 22:39:11 #295
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_61918312
WTF he!
stay frosty
  donderdag 25 september 2008 @ 22:39:14 #296
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_61918314
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
Ohja Tripack mag iemand meenemen in zijn graf.
nu gelijk ?
myminicity
  donderdag 25 september 2008 @ 22:39:35 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61918328
ONZ en Roos is iig makkelijk Ladiladida
  donderdag 25 september 2008 @ 22:39:51 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_61918341
Kan niet missen hè

## Ladidadida dus.
Huilen dan.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:40:12 #299
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_61918360
Nouja eigenlijk morgen maar van mij mag het nu. Maar als je er nog over na wilt denken mag het ook voor morgen 19.00 uur.
pi_61918364
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTF he!
opzouten. volgende ronde mag je weer meedoen.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:40:24 #301
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61918373
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef -SG- het volgende:

[..]

_! Jij stond vooraan de rij met het roepen van tripack .
Ja, tot dat bleek dat die hints er niets mee te maken hadden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')