Wat moet jij met de nachtwakerquote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
Er noet weer is een dooie vallen, dan hebben we nog een hint te verwerken, en ik wil ook al een hint over de nachtwaker (zo heettie toch)
Ik wilde eigenlijk nog even terugkomen op een post van je in het vorige topic!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
Er noet weer is een dooie vallen, dan hebben we nog een hint te verwerken, en ik wil ook al een hint over de nachtwaker (zo heettie toch)
Thx man, ik heb het tegendeel nu toch wel bewezen?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:01 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan, daarom verdenk ik jouen trigalti ervan, als jullie elkaar ongegronde beschuldigingen naar de kop gooien, wordt dat niet serieus genomen, mar als iemand het daarna op gegronde rede doet, wordt daar ook minder naar geluistert, maar aan de andere kant denk ik niet dat trigalti daar inteligent genoeg voor is
Nee, we zijn la begonnenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:54 schreef koen_pijl het volgende:
Kan ik mee doen? Of kan dat niet meer?
Proberen uit te vinden wie dat is, alleen naar maffias speuren is saai, ik wil meeeeeeer, en eigelijk wil ik ook wel weten wie de zombie is, die mag ook zomar mensen vermoorden !quote:Op donderdag 25 september 2008 17:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat moet jij met de nachtwaker
JE bent gewoon maffia, die zijn op zoek naar de nachtwaker.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Proberen uit te vinden wie dat is, alleen naar maffias speuren is saai, ik wil meeeeeeer, en eigelijk wil ik ook wel weten wie de zombie is, die mag ook zomar mensen vermoorden !
Ik zou jou niet vertrouwen met die informatiequote:Op donderdag 25 september 2008 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Proberen uit te vinden wie dat is, alleen naar maffias speuren is saai, ik wil meeeeeeer, en eigelijk wil ik ook wel weten wie de zombie is, die mag ook zomar mensen vermoorden !
Zombie kan alleen iemand afmaken nadat ie zelf dood is gemaakt volgens mij.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, dus jij hébt die informatiequote:Op donderdag 25 september 2008 18:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou jou niet vertrouwen met die informatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
De laatste tussenstand die ik vond:
Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim, Thieske
MaJo (1) B.ertha
tripack (2) , MaJo, Ladidadida
robier (2) tripack, timmmmm
Ik vind MaJo ook wel een gekke keuze. Er leidt sowieso meer naar lordmagic en tripack, en was iedereen het er niet over eens dat het heel gek zou zijn als alleen MEN genoeg was?
nou, ik had gewoon geen zin om op lordmagic te stemmen en vond MEN wél een goede aanwijzing. We gaan toch niet voor de meerderheid van mening maar de meerderheid van stemmen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
De laatste tussenstand die ik vond:
Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim, Thieske
MaJo (1) B.ertha
Ik vind MaJo ook wel een gekke keuze. Er leidt sowieso meer naar lordmagic en tripack, en was iedereen het er niet over eens dat het heel gek zou zijn als alleen MEN genoeg was?
Ik denk dat we de beste kans maken met Lordmagic, zoals Hara al zei, 4 aanwijzingen zijn kant op.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:08 schreef Thieske het volgende:
Nou, ik stem ook maar op lordmagic al ben ik niet overtuigd.
## Vote Lordmagic
Tussenstand:
Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
Ik geloof het wel ja. Dan zou je toch eerder op lordmagic of tripack stemmen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Robier het volgende:
[..]
![]()
Is dat het enige wat naar MaJo leidt?
Nee, maar er wijst één dingetje naar MaJo en meerdere naar Tripack en Lordmagic, dus dat is verdacht!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nou, ik had gewoon geen zin om op lordmagic te stemmen en vond MEN wél een goede aanwijzing. We gaan toch niet voor de meerderheid van mening maar de meerderheid van stemmen?
En mijn stem maakt het verschil toch niet
Maar mn dubbele stem dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Thieske het volgende:
Even de juiste tussenstand, want die van Hara mist wat stemmen.![]()
Tussenstand:
Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
Maar we hadden een hele zooi gasten die alleen maar MEN in de AT hadden staan dacht ikquote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nou, ik had gewoon geen zin om op lordmagic te stemmen en vond MEN wél een goede aanwijzing. We gaan toch niet voor de meerderheid van mening maar de meerderheid van stemmen?
En mijn stem maakt het verschil toch niet
Nou, áls ik de zombie ben, en ik ga dood, zal ik jou niet met me meenemen, maar ik ben de zombie niet, stiekem ben ik de velddokter, en de nachtwaker,quote:Op donderdag 25 september 2008 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
timmmm is echt supervervelendEn vast de zombie, dus laat hem maar leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ja, waaronder B.ertha zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Robier het volgende:
[..]
Maar we hadden een hele zooi gasten die alleen maar MEN in de AT hadden staan dacht ik.
Vergeten.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, áls ik de zombie ben, en ik ga dood, zal ik jou niet met me meenemen, maar ik ben de zombie niet, stiekem ben ik de velddokter, en de nachtwaker,Je hebt een tumor in je humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, áls ik de zombie ben, en ik ga dood, zal ik jou niet met me meenemen, maar ik ben de zombie niet, stiekem ben ik de velddokter, en de nachtwaker,Ik verdenk jouw ook van maffia, met je gezwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, RIP Lordmagicquote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Vergeten.![]()
Tussenstand:
Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (11) Harajuku(2x)., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
één en alquote:Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B. jij bent verder ook gewoon MEN he
Eindelijk, dank u Thieskequote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik verdenk jouw ook van maffia, met je gezwam.
Voor door de spaghetti?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindelijk, dank u Thieske![]()
Kut mn gehakt brand aan
Dat hebben mensen eerdere edities ook geprobeerd. Toen hebben ze mij als maffia ook in hun overleg betrokken, ideaal was dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef Robier het volgende:
Trouwens, is het niet slim voor de speciale rollen om te gaan samenwerken, is er geen manier om zeker te zijn dat iemand dorp is?
Daarom zeg ik ook, als Isdatzo straks dood is zul je zien dat hij dorp was en ik dus de waarheid spreekquote:Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef Robier het volgende:
Trouwens, is het niet slim voor de speciale rollen om te gaan samenwerken, is er geen manier om zeker te zijn dat iemand dorp is?
Als we nou zeker weten dat Hara dorp is en dan al het overleg via haar doen, zodat niemand van elkaar weet wie ze zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat hebben mensen eerdere edities ook geprobeerd. Toen hebben ze mij als maffia ook in hun overleg betrokken, ideaal was dat.
Maar wat nou als jij maffia bent, dan krijg je te horen dat Isdatzo bodyguard en dus dorp is. Dan weten we nog niets zekerquote:Op donderdag 25 september 2008 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, als Isdatzo straks dood is zul je zien dat hij dorp was en ik dus de waarheid spreekDus dan zouden speciale rollen kunnen PMen of zo zodat wij ook wat tactisch aan de slag kunnen
Omdat je rol bekend wordt gemaakt als je dood bent. Ik heb al gezegd dat ie bij mijn weten gewoon dorpsbewoner is, bodyguard dus sowieso niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:20 schreef Robier het volgende:
[..]
Maar wat nou als jij maffia bent, dan krijg je te horen dat Isdatzo bodyguard en dus dorp is. Dan weten we nog niets zeker.
Ah ok, in dat geval lijkt het me wel een goed plan eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat je rol bekend wordt gemaakt als je dood bent. Ik heb al gezegd dat ie bij mijn weten gewoon dorpsbewoner is, bodyguard dus sowieso niet.
Ja en? Dat je gelijk zou hebben over Isdatzo wil toch niet zeggen dat jij geen maffia bent....quote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat je rol bekend wordt gemaakt als je dood bent. Ik heb al gezegd dat ie bij mijn weten gewoon dorpsbewoner is, bodyguard dus sowieso niet.
Het zou natuurlijk ook een wilde gok kunnen zijn jaquote:Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja en? Dat je gelijk zou hebben over Isdatzo wil toch niet zeggen dat jij geen maffia bent....
Bij deze danquote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Robier het volgende:
Wat naar trouwens dat er mensen zijn die alleen maar even hun stem komen vermelden en verder niets zeggen. Als dat maffia is weet je ook niet waar je aan toe bent.
Nee, maar je hebt wel meer zekerheid. Zeker als lordmagic mafia blijkt te zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja en? Dat je gelijk zou hebben over Isdatzo wil toch niet zeggen dat jij geen maffia bent....
Ik denk dat ik honger hebquote:
Dat is waar ja, al is het wel zo dat als je toch maffia blijkt te zijn het spel ook in no time over isquote:Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom zou ik de moord op Isdatzo tegen willen houden als ik mafia ben? Die zou ik dan toch juist gelynched willen hebben
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Thieske het volgende:
Nog een half uur en dan bungelt er iemand aan de strop.
Hoe gaan we het trouwens doen? Gewoon met een traditioneel schavot, of Iran style met een kraan?![]()
We kunnen de burgemeester tock ook lynchen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan lekker doorgaan zolang ik bodyguards heb
Stenigen!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Thieske het volgende:
Nog een half uur en dan bungelt er iemand aan de strop.
Hoe gaan we het trouwens doen? Gewoon met een traditioneel schavot, of Iran style met een kraan?![]()
Of de massa keert zich tegen je en je gaat bungelenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan lekker doorgaan zolang ik bodyguards heb
Volgens mijn zesde zintuig ben jij ook een spaghettie vreter!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef Robier het volgende:
[..]
Of de massa keert zich tegen je en je gaat bungelen.
Klopt, maar dit ging over mafia. Dat ze je afmaken omdat je hints ontrafeltquote:Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
We kunnen de burgemeester tock ook lynchen?
Wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef Rimas het volgende:
[..]
Volgens mijn zesde zintuig ben jij ook een spaghettie vreter!
Ik ben gewoon verlegenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:37 schreef Robier het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelfmet je 1 post per dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef -SG- het volgende:
Het is wel duidelijk he...28 minuten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:43 schreef -SG- het volgende:
Het is wel duidelijk he...17!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut... Er staat 27.quote:
Wat er bedoelt word is denk ik dat je ofwel een ''goodguy'' bent, en weet wat isdatzo is omdattie bodyguard is, ofwel je bent de ''badguy'' en wil niet dat isdatzo gelynched wordt, omdat hij ook maffia is, persoonljk denk ik het eerst, maar ik vertrouw niemandquote:Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom zou ik de moord op Isdatzo tegen willen houden als ik mafia ben? Die zou ik dan toch juist gelynched willen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat er bedoelt word is denk ik dat je ofwel een ''goodguy'' bent, en weet wat isdatzo is omdattie bodyguard is, ofwel je bent de ''badguy'' en wil niet dat isdatzo gelynched wordt, omdat hij ook maffia is, persoonljk denk ik het eerst, maar ik vertrouw niemand
Klonk dat niet weer normaalAls ie bodyguard is kan ik juist nog steeds mafia zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind zijn rol iets spannender
Ik denk het niet, hij heeft wel erg weinig moeite gedaan om de beschuldigingen tegen te spreken....quote:Op donderdag 25 september 2008 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zou trouwens wel vervelend zijn als ie nachtwaker blijkt te zijn
Hoezo pleit dit je vrij danquote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hhaha zie je wel, klootzakken. Mij nie tvertrouwen he
P-p-p-p-p-p-paaaaaaaaaaaarty time
Suggereer je dat Hara uit haar mond stinkt?quote:
Dat suggereert ze zelf.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Suggereer je dat Hara uit haar mond stinkt?
Omdat ik mijn eigen leden niet zou ophangenquote:
Wat vinden jullie hier trouwens van?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker, als je dit leest, misschien is tripack een optie voor jouw kill?
erg liefquote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat vinden jullie hier trouwens van?
Ben eten nu, kan je even zeggen waarom? Anders zoek ik het zo wel terugquote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat vinden jullie hier trouwens van?
Maar de hints gaan toch over twee mensen? En hij was tweede op lijst. Nachtwaker moet sowieso een kill gaan makenquote:
Tripack was sowieso een van de hoogste op mijn lijst, dat BCC nu zo fanatiek tegen is, vind ik ook verdacht, ook heb ik nog bedenkingen tegen Robier. Maar Tripack lijkt me het beste denk ikquote:Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar de hints gaan toch over twee mensen? En hij was tweede op lijst. Nachtwaker moet sowieso een kill gaan maken
Nou, waarom? Die weet niets meer dan wij. Als wij dus hier logische dingen zeggen denkt nachtwaker misschien "Oh ja, dat vind ik ook wel" en hup, mafia 2 dood.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef timmmmm het volgende:
maar ik denk dat de nachtwaker dat goed genoeg zelf kan beslissen,
Even kijken of ik het nog volgquote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik mijn eigen leden niet zou ophangen
Maar wij weten ook niets meer dan hij, wij kunnen hier gaan speculeren, maar als hij pakt welke wij denken en het is fout is het ons aller schuld, als hij er een pakt die hij denkt, is het zijn schuld, ik bescherm mijn eigen gezicht, maaaaaaaaaaaar als ik nachtwaker was, zou ik dus tripack of robier pakken, ik denk tripack.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, waarom? Die weet niets meer dan wij. Als wij dus hier logische dingen zeggen denkt nachtwaker misschien "Oh ja, dat vind ik ook wel" en hup, mafia 2 dood.
Ik persoonlijk voel me ook altijd aangesproken door ongegronde beschuldigingen!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even kijken of ik het nog volgisdatzo zou je niet lynchen omdat dat je bodyguard is. Daarmee is nog niet gezegd dat je geen maffia bent, eerder dat je het spel goed speelt. Je voelt je trouwens wel heel aangesproken door iets dat ik tegen isdatzo zeg
Nee, ik zeg nergens dat hij bodyguard is, ik zeg juist dat ik alleen weet dat ie dorp is, niets over speciale rollen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even kijken of ik het nog volgisdatzo zou je niet lynchen omdat dat je bodyguard is. Daarmee is nog niet gezegd dat je geen maffia bent, eerder dat je het spel goed speelt. Je voelt je trouwens wel heel aangesproken door iets dat ik tegen isdatzo zeg
Nee Sherlock, de hints gaan toch over TWEE mafia. Dus waarom zou nachtwaker niet de tweede op het lijstje pakkenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wij weten ook niets meer dan hij, wij kunnen hier gaan speculeren, maar als hij pakt welke wij denken en het is fout is het ons aller schuld, als hij er een pakt die hij denkt, is het zijn schuld, ik bescherm mijn eigen gezicht, maaaaaaaaaaaar als ik nachtwaker was, zou ik dus tripack of robier pakken, ik denk tripack.
Mijn bezwaar is dus, wij weten ook niet echt iets, dus wij kunnen ook niet echt logische dingen zeggen
Door de 'of toch niet' in de hint geloof ik, is een beetje hetzelfde als is dat zo. Of zoiets, ik weet het ook niet meerquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Waarom vinden mensen trouwens ineens dat isdatzo maffia is, daar wijst de hint toch totaal niet op
Het lijkt me juist wel goed om de nachtwaker aan te sturen, het is als het ware gewoon een extra lynch.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nou goed hoor, bekijk het ook maarNachtwaker zoekt maar iemand uit puur op de gok ipv naar de hints te kijken, whatever floats your boat
Maar die hints konden op 6 verschillende mensen slaan, maar je hebt wel gelijk, we moeten wat, maar eigelijk vond ik dat we bij de eerste ook maar aan het gokken, daar hou ik nou eenmaal niet vanquote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee Sherlock, de hints gaan toch over TWEE mafia. Dus waarom zou nachtwaker niet de tweede op het lijstje pakken
Ik heb óók al gezegd dat ik dat niet 100% zeker weet, maar wel 90. En ik heb toch mafia afgemaakt nu? Waarom zou ik mn eigen mafia afmaken? Misschien zou mafia meegaan als het toch al een verloren zaak is, maar ik was de eerste die op hem stemde terwijl, jij bijvoorbeeld, op iemand anders wilde stemmen. Waarom zou dat jou niet verdacht maken? 4 hints die naar lordmagic leiden en één voor Tripack, yet, jij kiest Tripackquote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door de 'of toch niet' in de hint geloof ik, is een beetje hetzelfde als is dat zo. Of zoiets, ik weet het ook niet meerik verdenk hem ook niet per se, maar hoe kan hara nou zo zeker weten dat hij dorp is? Dat vind ik gewoon raar
Er wezen 4 dingen naar Lordmagic. En dan nog kun je m.i beter de tweede op de lijst maken dan lukraaks iemand kiezenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar die hints konden op 6 verschillende mensen slaan, maar je hebt wel gelijk, we moeten wat, maar eigelijk vond ik dat we bij de eerste ook maar aan het gokken, daar hou ik nou eenmaal niet van
Dudequote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
Moet de nachtwaker dan iemand killen?:D dat wist ik dan weer niet, dan heb je gelijk
Ja kom dan met wat beters, wat hebben we nu aan dat gejank alleenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:37 schreef timmmmm het volgende:
toch ben ik er niet helemaal gelukkig mee .........
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja kom dan met wat beters, wat hebben we nu aan dat gejank alleen
Kom zeg
Ok goed puntquote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb óók al gezegd dat ik dat niet 100% zeker weet, maar wel 90. En ik heb toch mafia afgemaakt nu? Waarom zou ik mn eigen mafia afmaken? Misschien zou mafia meegaan als het toch al een verloren zaak is, maar ik was de eerste die op hem stemde terwijl, jij bijvoorbeeld, op iemand anders wilde stemmen. Waarom zou dat jou niet verdacht maken? 4 hints die naar lordmagic leiden en één voor Tripack, yet, jij kiest Tripack
100% zeker ben je toch nooit. Dus dan kan je maar beter de `gok´ nemen die het meest zeker lijkt.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:40 schreef timmmmm het volgende:
tsssssssk, sorrie dat ik er tegen ben mensen te laten killen die misschien helemaal geen maffia zijn .........
Ja, ga jij het ook nog maar even proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
100% zeker ben je toch nooit. Dus dan kan je maar beter de `gok´ nemen die het meest zeker lijkt.
Het ligt aan timmmmmquote:Op donderdag 25 september 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Snapt de rest wel waarom ik Tripack zeg? Of ligt het alleen aan Timmmm
Ja, juist daarom wil ik hem nog niet lynchenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt aan timmmmmhet is dat hij zo overduidelijk zombie is maar anders zou hij van mij wel gelynched mogen worden
lordmagic is dood. tripack was tweede op t verdachtenlijstje maar timmmm wil liever iemand afmaken waar geen een hint naar wijst.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:46 schreef lynda het volgende:
Als je nou eens een samenvatting geeft van de afgelopen 4 topics
Jezus wat lullen jullie veel
dat zeg ik, ik heb gewoon iene miene mutte onder de MEN'ers gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
Vervolg: omdat ik veel in MEN zit terwijl anderen hier daar ook veel posten waaronder zijzelf
Als tripack maffia is, is timmmm de volgendequote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
lordmagic is dood. tripack was tweede op t verdachtenlijstje maar timmmm wil liever iemand afmaken waar geen een hint naar wijst.
Maar wáárom kiezen tussen de mensen met maar één hint die waarschijnlijk niet eens kloppen ipv mensen waar meerdere hints naar leidenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat zeg ik, ik heb gewoon iene miene mutte onder de MEN'ers gedaan
Het enige wat een zombie kan is killen nadat hij dood is, dus ik zou dan ook best dood willenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:52 schreef Robier het volgende:
Of hij is idd zombie, maar willen die zo graag dood dan?
Goeie jaquote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Robier het volgende:
[..]
Als tripack maffia is, is timmmm de volgende.
Note to self: hou tim te vriendquote:Op donderdag 25 september 2008 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het enige wat een zombie kan is killen nadat hij dood is, dus ik zou dan ook best dood willen
Ik ben al te laat nuquote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef Robier het volgende:
[..]
Note to self: hou tim te vriend
Dat vind ik ook raarquote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wáárom kiezen tussen de mensen met maar één hint die waarschijnlijk niet eens kloppen ipv mensen waar meerdere hints naar leiden
Dat is toch gek
Geen idee eigenlijk. Maar misschien zijn tegen die tijd mijn bodyguards al doodquote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef Robier het volgende:
[..]
Bodyguards beschermen niet tegen de zombie?
PS: Pi op de gok, fok is te sloom om ze te laden.
deze keer ging het toch maar om 1, omdat er maar 1 kill is gepleegd en dat zei SGquote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee Sherlock, de hints gaan toch over TWEE mafia. Dus waarom zou nachtwaker niet de tweede op het lijstje pakken
Maar Puntenslijpsel had toch ook alleen de MEN hint? Ik kan Puntenslijpsel trouwens altijd zo moeilijk als mafia plaatsen, dat lijkt me zo een lief meisjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raarhet enige wat naar mij zou wijzen is MEN, terwijl er naar anderen veel hardere bewijzen waren
Zou PS misschien ook maffia zijn? Die zit ook in de AKQ en ze houdt zich itt de eerdere topics wel erg stil
Dank u!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
lordmagic is dood. tripack was tweede op t verdachtenlijstje maar timmmm wil liever iemand afmaken waar geen een hint naar wijst.
Maar wel een tweede geprobeerd. En ik dacht sowieso niet dat dat zou uitmaken.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef tripack het volgende:
[..]
deze keer ging het toch maar om 1, omdat er maar 1 kill is gepleegd en dat zei SG
Ze is ook klein en blondquote:Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Puntenslijpsel had toch ook alleen de MEN hint? Ik kan Puntenslijpsel trouwens altijd zo moeilijk als mafia plaatsen, dat lijkt me zo een lief meisje
jah, maar het lukt toch niet om 2 mensen aan te wijzen in 1 kill.... of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wel een tweede geprobeerd. En ik dacht sowieso niet dat dat zou uitmaken.
Ehm, we komen nu al op 6 mensen uit. Wat beter je best doen als je je arse wil reddenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jah, maar het lukt toch niet om 2 mensen aan te wijzen in 1 kill.... of ligt dat aan mij?
Maar je negeert mijn eerdere bericht, hmmmquote:Op donderdag 25 september 2008 20:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze is ook klein en blond
ik dan weer niet, ik ben een lange brunette. Maar wel lief
Tripack was de tweede op de lijst en die wilde jij niet dood. Jij had liever dat de nachtwaker zelf maar gewoon iets deed.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Ho is even, ik wil niet iemand killen waar geen bewijzen naar leiden, ik wil niet iemand killen waar te weinig bewijzen naar leiden, niet mijn woorden verdraaien, Ei
Ik zei dat het niet uitmaakte of wij met zijn allen maar wat namen roepen of dat de nachtwaker zelf pakt wie die wil, allebei even veel kans om gelijk te hebben, er wijzen te weinig bewijzen naar tripack, straks laten we een dorp killenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tripack was de tweede op de lijst en die wilde jij niet dood. Jij had liever dat de nachtwaker zelf maar gewoon iets deed.
goh heel toevalligquote:Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ehm, we komen nu al op 6 mensen uit. Wat beter je best doen als je je arse wil redden
Ben jij nu werkelijk zo dom of doe je alsof? Echt hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei dat het niet uitmaakte of wij met zijn allen maar wat namen roepen of dat de nachtwaker zelf pakt wie die wil, allebei even veel kans om gelijk te hebben, er wijzen te weinig bewijzen naar tripack, straks laten we een dorp killen
welk berichtquote:Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je negeert mijn eerdere bericht, hmmm
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wáárom kiezen tussen de mensen met maar één hint die waarschijnlijk niet eens kloppen ipv mensen waar meerdere hints naar leiden
Dat is toch gek
maja je bent een held(quote:Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu eigelijk best wel genaait als tripack wèl maffia is hè
oh zo. Ik zag die van lordmagic niet zo, alleen maar dat van die sporen. Ik had geen zin om daarop te stemmen, zeker omdat die toch al de meerderheid had. Die van Robier of Tripack zag ik wel, maar ik vind nog steeds de MEN hint ook belangrijk. Daarom meerquote:
Ik stel gewoon dat we de tweede op de lijst pakken. Er moet sowieso iemand dood dus beter de tweede op de lijst dan lukraaks iemand kiezen.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef tripack het volgende:
[..]
maja je bent een held() als men erachter kom dat ik gewoon dorpeling ben
er waren 2 mensen met 2 stemmen.. robier en ik... dussss...quote:Op donderdag 25 september 2008 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stel gewoon dat we de tweede op de lijst pakken. Er moet sowieso iemand dood dus beter de tweede op de lijst dan lukraaks iemand kiezen.
Daar staat ook 'The people of tripack don't speak very much...' Zal ook wel te vergezocht zijn maar h et komt tenminste uit zn sigquote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat minicity gebeuren trouwens ook geen spel?
Mede door Robier kwamen we aan lordmagic, dus die zou ík het voordeel van de twijfel gunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef tripack het volgende:
[..]
er waren 2 mensen met 2 stemmen.. robier en ik... dussss...
zatten er nou voor 1 of 2 maffioso hints in de 1e kill?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nooit gezegt dat het offtopic is.
Hmmm zal ik het zeggen?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef tripack het volgende:
[..]
zatten er nou voor 1 of 2 maffioso hints in de 1e kill?
maar dan waren er ook 2 kills... 1 per killquote:Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ja dat is lekkerIk dacht toch dat er altijd hints over 2 mensen in zaten
Waar haal je dat nus teeds vandaan? Er zijn sowieso 2 kills geprobeerd, dat er één mislukt is doet daar niets aan afquote:Op donderdag 25 september 2008 20:33 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dan waren er ook 2 kills... 1 per kill
en dat was nu niet zo
@SG beetje matig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat weet ik.
A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:37 schreef -SG- het volgende:
Oke ik zal het jullie vertellen.
Per verhaaltje meerdere hints die naar 1 persoon wijzen.Dus met 6 mafia krijgen we steeds maar hints naar één persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat weet ik.
Ik hoop trouwens dat de nachtwaker überhaupt wat gaat doen, dorpsoudste heeft ook al niets gedaanI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jullie hebben al 1 uit 1. En inprinciepe kan je er 2 per avond krijgenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus met 6 mafia krijgen we steeds maar hints naar één persoon?
Ik hoop trouwens dat de nachtwaker überhaupt wat gaat doen, dorpsoudste heeft ook al niets gedaan
Oh. Omdat je zei één per verhaal dacht ik dus één per keer.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jullie hebben al 1 uit 1. En inprinciepe kan je er 2 per avond krijgen.
Nou, er zijn dus 2 doden op een avond (toevalig was er gister 1 beschermd) dus 2 verhaaltjes. Elk verhaal 1 andere maffia waar ik hints over verzin.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh. Omdat je zei één per verhaal dacht ik dus één per keer.
Dat dusquote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan nog hè6 mafia, één hint, vage hint die naar 6 mensen leidt. Congrats mafia
Wat? Niet zo zeuren! Jullie hebben genoeg kans om te winnen!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan nog hè6 mafia, één hint, vage hint die naar 6 mensen leidt. Congrats mafia
We moesten denk ik meer naar ''The perfect crime'' kijken, wij hebben ons alleen op spelletjes gerichtquote:Op donderdag 25 september 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Ohja en zal ik een geheimpje verklappen. Jullie hadden naar de verkeerde (verkeerde... Jullie hadden gewoon zelf hints verzonnen of willen zien wat geen hints zijn) hints gekeken. Eigenlijk leidde het verhaaltje naar iemand anders.
En nu heb ik het dorp wel genoeg geholpen!
dus tochquote:Op donderdag 25 september 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Ohja en zal ik een geheimpje verklappen. Jullie hadden naar de verkeerde (verkeerde... Jullie hadden gewoon zelf hints verzonnen of willen zien wat geen hints zijn) hints gekeken. Eigenlijk leidde het verhaaltje naar iemand anders.
WTFquote:Op donderdag 25 september 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Yes you do. No you don't. Yes it is. No it isn't. Yes I was right. Yes I was.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
Hup, opnieuw de hints bekijken nu.
I know i will.
Ik ook niet. Met perfect crime dacht ik aan Ladidadida maar dat is dan weer zo, nah ja, ik wacht wel op de nieuwe hintsquote:Op donderdag 25 september 2008 21:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
WTFmooie toevalstreffer dan
maar van de rest van de hint kan ik al helemaal niets maken
Je zit nog steeds fout.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Yes you do. No you don't. Yes it is. No it isn't. Yes I was right. Yes I was.
Ik blijf het ook aannemelijk vinden maar als ik dat zeg wordt hara weer boosquote:Op donderdag 25 september 2008 21:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ladidadidaquote:Op donderdag 25 september 2008 21:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wie deed er nou ook alweer rechten ofzoiets, waar the perfect crime op kon slaan?
Wacht maar tot 22.30, zul je zien dat ie dorp wasquote:Op donderdag 25 september 2008 21:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik blijf het ook aannemelijk vinden maar als ik dat zeg wordt hara weer boos
óf toch niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Waarom zou zij het niet zijn denk je? Crime --> rechten is best aannemelijkquote:
Nou ja, ik dacht misschien iets té ver. Maar wat mij betreft neemt nachtwaker de gok, ik zou het verder ook niet wetenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou zij het niet zijn denk je? Crime --> rechten is best aannemelijk
We hebben waarschijnlijk te ver doorgedacht jaquote:Op donderdag 25 september 2008 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht misschien iets té ver. Maar wat mij betreft neemt nachtwaker de gok, ik zou het verder ook niet weten
Maar nachtwaker moet nu ook al iemand vermoorden. Wordt er niet makkelijker op zoquote:Op donderdag 25 september 2008 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben waarschijnlijk te ver doorgedacht jalaten we eerst de kills en de hints afwachten
eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als alle speciale dingen binnenzijn, kunnen we de deadline dan niet naar voren trekken? Ik ben zo moe
de stilte voor de stormquote:
Keertje schakelen wil misschien wel helpen ja.. maar is best lastig schakelen tijdens een wheely.. dat welquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Keertje schakelen wil misschien wel helpen ja.. maar is best lastig schakelen tijdens een wheely.. dat wel
Ja en zo zou ik verdacht zijn omdat ik een gameboy had aangebodenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou zij het niet zijn denk je? Crime --> rechten is best aannemelijk
in het kort... iedereen is verdachtquote:Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef lynda het volgende:
Wie heeft er wel op iemand anders gestemt maar niet op euh hoe heet de laatste dooie?
Verdacht
Wie is er helemaal niet? toch 2 maffia doden? Dan zijn de totaal niet actieve niet verdacht (geen meerderheid enzo)
Wie is er voor het laatst gezien vanaf +/- 7 uur maar verder niet? Verdacht..
etc etc
Dat moet jij niet willen hè.. tenminste, als je hart voor het dorp hebt.quote:
Laduidaidaid en tripack hebben op Robier? gestemd. B.ertha op MaJoquote:Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef lynda het volgende:
Wie heeft er wel op iemand anders gestemt maar niet op euh hoe heet de laatste dooie?
Verdacht
Wie is er helemaal niet? toch 2 maffia doden? Dan zijn de totaal niet actieve niet verdacht (geen meerderheid enzo)
Wie is er voor het laatst gezien vanaf +/- 7 uur maar verder niet? Verdacht..
etc etc
Je probeert me zwart te makenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
OhWist het niet precies meer alleen dat jullie op anderen gestemd hebben
Zou ik toch nooit doenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je probeert me zwart te maken
Pff, dan weer een boel te lezen morgenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:28 schreef lynda het volgende:
Nou sg zet nieuwe topic maar alvast open
En toen niet meerquote:
Hara is erg goed in samenvattingen gevenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:29 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Pff, dan weer een boel te lezen morgen
Als duidelijk is wie persoon X is, komt er duidelijkheidquote:
Weer dat ene schot... en bij die andere negen in het lichaam en een in het hoofdquote:Op donderdag 25 september 2008 22:32 schreef -SG- het volgende:
Na een lange zware dag werken was bouwvakker BaraCupraCuda (dorpsbewoner) toe aan rust. Lekker thuis voor de buis een beetje zappend naar al die onzin en onrust op tv aan het kijken. Nee het was BaraCupraCuda niet ontgaan dat er 2 mensen vermoord waren in FOK!City. Zo ook de tv zenders niet.
Toen zijn vrouw naar beneden kwam om te kijken waar BaraCupraCuda bleef zag ze dat hij vermoord was 1 schotwond in zijn hart. Een roosje lag boven op zijn buik. Waarschijnlijk was deze van de dader.
domme nachtwakerquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef -SG- het volgende:
Ook de nachtwaker is vanavond op pad geweest. 3 moorden op dorpsbewoners vond de nachtwaker te veel. De nachtwaker had alle hints naast elkaar gelegd en een beslissing genomen Tripack (zombie) moest dood. Tripack was net bezig met een avond wandeling toen de nachtwaker eraankwam. Ik heb je ontmaskerd! Jij maffia! Helaas had de nachtwaker het niet aan het rechte eind.
quote:
nu gelijk ?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
Ohja Tripack mag iemand meenemen in zijn graf.
opzouten. volgende ronde mag je weer meedoen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTF he!
Ja, tot dat bleek dat die hints er niets mee te maken haddenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef -SG- het volgende:
[..]_! Jij stond vooraan de rij met het roepen van tripack
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |