Omdat je rol bekend wordt gemaakt als je dood bent. Ik heb al gezegd dat ie bij mijn weten gewoon dorpsbewoner is, bodyguard dus sowieso niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:20 schreef Robier het volgende:
[..]
Maar wat nou als jij maffia bent, dan krijg je te horen dat Isdatzo bodyguard en dus dorp is. Dan weten we nog niets zeker.
Ah ok, in dat geval lijkt het me wel een goed plan eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat je rol bekend wordt gemaakt als je dood bent. Ik heb al gezegd dat ie bij mijn weten gewoon dorpsbewoner is, bodyguard dus sowieso niet.
Ja en? Dat je gelijk zou hebben over Isdatzo wil toch niet zeggen dat jij geen maffia bent....quote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat je rol bekend wordt gemaakt als je dood bent. Ik heb al gezegd dat ie bij mijn weten gewoon dorpsbewoner is, bodyguard dus sowieso niet.
Het zou natuurlijk ook een wilde gok kunnen zijn jaquote:Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja en? Dat je gelijk zou hebben over Isdatzo wil toch niet zeggen dat jij geen maffia bent....
Bij deze danquote:Op donderdag 25 september 2008 18:22 schreef Robier het volgende:
Wat naar trouwens dat er mensen zijn die alleen maar even hun stem komen vermelden en verder niets zeggen. Als dat maffia is weet je ook niet waar je aan toe bent.
Nee, maar je hebt wel meer zekerheid. Zeker als lordmagic mafia blijkt te zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 18:23 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja en? Dat je gelijk zou hebben over Isdatzo wil toch niet zeggen dat jij geen maffia bent....
Ik denk dat ik honger hebquote:
Dat is waar ja, al is het wel zo dat als je toch maffia blijkt te zijn het spel ook in no time over isquote:Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Harajuku. het volgende:
En waarom zou ik de moord op Isdatzo tegen willen houden als ik mafia ben? Die zou ik dan toch juist gelynched willen hebben
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Thieske het volgende:
Nog een half uur en dan bungelt er iemand aan de strop.
Hoe gaan we het trouwens doen? Gewoon met een traditioneel schavot, of Iran style met een kraan?![]()
We kunnen de burgemeester tock ook lynchen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan lekker doorgaan zolang ik bodyguards heb
Stenigen!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Thieske het volgende:
Nog een half uur en dan bungelt er iemand aan de strop.
Hoe gaan we het trouwens doen? Gewoon met een traditioneel schavot, of Iran style met een kraan?![]()
Of de massa keert zich tegen je en je gaat bungelenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan lekker doorgaan zolang ik bodyguards heb
Volgens mijn zesde zintuig ben jij ook een spaghettie vreter!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef Robier het volgende:
[..]
Of de massa keert zich tegen je en je gaat bungelen.
Klopt, maar dit ging over mafia. Dat ze je afmaken omdat je hints ontrafeltquote:Op donderdag 25 september 2008 18:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
We kunnen de burgemeester tock ook lynchen?
Wat je zegt ben je zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef Rimas het volgende:
[..]
Volgens mijn zesde zintuig ben jij ook een spaghettie vreter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |