Mede door Robier kwamen we aan lordmagic, dus die zou ík het voordeel van de twijfel gunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef tripack het volgende:
[..]
er waren 2 mensen met 2 stemmen.. robier en ik... dussss...
zatten er nou voor 1 of 2 maffioso hints in de 1e kill?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nooit gezegt dat het offtopic is.
Hmmm zal ik het zeggen?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:26 schreef tripack het volgende:
[..]
zatten er nou voor 1 of 2 maffioso hints in de 1e kill?
maar dan waren er ook 2 kills... 1 per killquote:Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ja dat is lekkerIk dacht toch dat er altijd hints over 2 mensen in zaten
Waar haal je dat nus teeds vandaan? Er zijn sowieso 2 kills geprobeerd, dat er één mislukt is doet daar niets aan afquote:Op donderdag 25 september 2008 20:33 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dan waren er ook 2 kills... 1 per kill
en dat was nu niet zo
@SG beetje matig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat weet ik.
A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:37 schreef -SG- het volgende:
Oke ik zal het jullie vertellen.
Per verhaaltje meerdere hints die naar 1 persoon wijzen.Dus met 6 mafia krijgen we steeds maar hints naar één persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat weet ik.
Ik hoop trouwens dat de nachtwaker überhaupt wat gaat doen, dorpsoudste heeft ook al niets gedaanI liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jullie hebben al 1 uit 1. En inprinciepe kan je er 2 per avond krijgenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus met 6 mafia krijgen we steeds maar hints naar één persoon?
Ik hoop trouwens dat de nachtwaker überhaupt wat gaat doen, dorpsoudste heeft ook al niets gedaan
Oh. Omdat je zei één per verhaal dacht ik dus één per keer.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jullie hebben al 1 uit 1. En inprinciepe kan je er 2 per avond krijgen.
Nou, er zijn dus 2 doden op een avond (toevalig was er gister 1 beschermd) dus 2 verhaaltjes. Elk verhaal 1 andere maffia waar ik hints over verzin.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh. Omdat je zei één per verhaal dacht ik dus één per keer.
Dat dusquote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan nog hè6 mafia, één hint, vage hint die naar 6 mensen leidt. Congrats mafia
Wat? Niet zo zeuren! Jullie hebben genoeg kans om te winnen!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
Maar dan nog hè6 mafia, één hint, vage hint die naar 6 mensen leidt. Congrats mafia
We moesten denk ik meer naar ''The perfect crime'' kijken, wij hebben ons alleen op spelletjes gerichtquote:Op donderdag 25 september 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Ohja en zal ik een geheimpje verklappen. Jullie hadden naar de verkeerde (verkeerde... Jullie hadden gewoon zelf hints verzonnen of willen zien wat geen hints zijn) hints gekeken. Eigenlijk leidde het verhaaltje naar iemand anders.
En nu heb ik het dorp wel genoeg geholpen!
dus tochquote:Op donderdag 25 september 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Ohja en zal ik een geheimpje verklappen. Jullie hadden naar de verkeerde (verkeerde... Jullie hadden gewoon zelf hints verzonnen of willen zien wat geen hints zijn) hints gekeken. Eigenlijk leidde het verhaaltje naar iemand anders.
WTFquote:Op donderdag 25 september 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |