Ja kom dan met wat beters, wat hebben we nu aan dat gejank alleenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:37 schreef timmmmm het volgende:
toch ben ik er niet helemaal gelukkig mee .........
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja kom dan met wat beters, wat hebben we nu aan dat gejank alleen
Kom zeg
Ok goed puntquote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb óók al gezegd dat ik dat niet 100% zeker weet, maar wel 90. En ik heb toch mafia afgemaakt nu? Waarom zou ik mn eigen mafia afmaken? Misschien zou mafia meegaan als het toch al een verloren zaak is, maar ik was de eerste die op hem stemde terwijl, jij bijvoorbeeld, op iemand anders wilde stemmen. Waarom zou dat jou niet verdacht maken? 4 hints die naar lordmagic leiden en één voor Tripack, yet, jij kiest Tripack
100% zeker ben je toch nooit. Dus dan kan je maar beter de `gok´ nemen die het meest zeker lijkt.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:40 schreef timmmmm het volgende:
tsssssssk, sorrie dat ik er tegen ben mensen te laten killen die misschien helemaal geen maffia zijn .........
Ja, ga jij het ook nog maar even proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
100% zeker ben je toch nooit. Dus dan kan je maar beter de `gok´ nemen die het meest zeker lijkt.
Het ligt aan timmmmmquote:Op donderdag 25 september 2008 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Snapt de rest wel waarom ik Tripack zeg? Of ligt het alleen aan Timmmm
Ja, juist daarom wil ik hem nog niet lynchenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt aan timmmmmhet is dat hij zo overduidelijk zombie is maar anders zou hij van mij wel gelynched mogen worden
lordmagic is dood. tripack was tweede op t verdachtenlijstje maar timmmm wil liever iemand afmaken waar geen een hint naar wijst.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:46 schreef lynda het volgende:
Als je nou eens een samenvatting geeft van de afgelopen 4 topics
Jezus wat lullen jullie veel
dat zeg ik, ik heb gewoon iene miene mutte onder de MEN'ers gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 19:41 schreef MaJo het volgende:
Vervolg: omdat ik veel in MEN zit terwijl anderen hier daar ook veel posten waaronder zijzelf
Als tripack maffia is, is timmmm de volgendequote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
lordmagic is dood. tripack was tweede op t verdachtenlijstje maar timmmm wil liever iemand afmaken waar geen een hint naar wijst.
Maar wáárom kiezen tussen de mensen met maar één hint die waarschijnlijk niet eens kloppen ipv mensen waar meerdere hints naar leidenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat zeg ik, ik heb gewoon iene miene mutte onder de MEN'ers gedaan
Het enige wat een zombie kan is killen nadat hij dood is, dus ik zou dan ook best dood willenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:52 schreef Robier het volgende:
Of hij is idd zombie, maar willen die zo graag dood dan?
Goeie jaquote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Robier het volgende:
[..]
Als tripack maffia is, is timmmm de volgende.
Note to self: hou tim te vriendquote:Op donderdag 25 september 2008 19:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het enige wat een zombie kan is killen nadat hij dood is, dus ik zou dan ook best dood willen
Ik ben al te laat nuquote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef Robier het volgende:
[..]
Note to self: hou tim te vriend
Dat vind ik ook raarquote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wáárom kiezen tussen de mensen met maar één hint die waarschijnlijk niet eens kloppen ipv mensen waar meerdere hints naar leiden
Dat is toch gek
Geen idee eigenlijk. Maar misschien zijn tegen die tijd mijn bodyguards al doodquote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef Robier het volgende:
[..]
Bodyguards beschermen niet tegen de zombie?
PS: Pi op de gok, fok is te sloom om ze te laden.
deze keer ging het toch maar om 1, omdat er maar 1 kill is gepleegd en dat zei SGquote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee Sherlock, de hints gaan toch over TWEE mafia. Dus waarom zou nachtwaker niet de tweede op het lijstje pakken
Maar Puntenslijpsel had toch ook alleen de MEN hint? Ik kan Puntenslijpsel trouwens altijd zo moeilijk als mafia plaatsen, dat lijkt me zo een lief meisjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raarhet enige wat naar mij zou wijzen is MEN, terwijl er naar anderen veel hardere bewijzen waren
Zou PS misschien ook maffia zijn? Die zit ook in de AKQ en ze houdt zich itt de eerdere topics wel erg stil
Dank u!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
lordmagic is dood. tripack was tweede op t verdachtenlijstje maar timmmm wil liever iemand afmaken waar geen een hint naar wijst.
Maar wel een tweede geprobeerd. En ik dacht sowieso niet dat dat zou uitmaken.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef tripack het volgende:
[..]
deze keer ging het toch maar om 1, omdat er maar 1 kill is gepleegd en dat zei SG
Ze is ook klein en blondquote:Op donderdag 25 september 2008 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar Puntenslijpsel had toch ook alleen de MEN hint? Ik kan Puntenslijpsel trouwens altijd zo moeilijk als mafia plaatsen, dat lijkt me zo een lief meisje
jah, maar het lukt toch niet om 2 mensen aan te wijzen in 1 kill.... of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wel een tweede geprobeerd. En ik dacht sowieso niet dat dat zou uitmaken.
Ehm, we komen nu al op 6 mensen uit. Wat beter je best doen als je je arse wil reddenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jah, maar het lukt toch niet om 2 mensen aan te wijzen in 1 kill.... of ligt dat aan mij?
Maar je negeert mijn eerdere bericht, hmmmquote:Op donderdag 25 september 2008 20:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze is ook klein en blond
ik dan weer niet, ik ben een lange brunette. Maar wel lief
Tripack was de tweede op de lijst en die wilde jij niet dood. Jij had liever dat de nachtwaker zelf maar gewoon iets deed.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Ho is even, ik wil niet iemand killen waar geen bewijzen naar leiden, ik wil niet iemand killen waar te weinig bewijzen naar leiden, niet mijn woorden verdraaien, Ei
Ik zei dat het niet uitmaakte of wij met zijn allen maar wat namen roepen of dat de nachtwaker zelf pakt wie die wil, allebei even veel kans om gelijk te hebben, er wijzen te weinig bewijzen naar tripack, straks laten we een dorp killenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tripack was de tweede op de lijst en die wilde jij niet dood. Jij had liever dat de nachtwaker zelf maar gewoon iets deed.
goh heel toevalligquote:Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ehm, we komen nu al op 6 mensen uit. Wat beter je best doen als je je arse wil redden
Ben jij nu werkelijk zo dom of doe je alsof? Echt hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 20:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zei dat het niet uitmaakte of wij met zijn allen maar wat namen roepen of dat de nachtwaker zelf pakt wie die wil, allebei even veel kans om gelijk te hebben, er wijzen te weinig bewijzen naar tripack, straks laten we een dorp killen
welk berichtquote:Op donderdag 25 september 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je negeert mijn eerdere bericht, hmmm
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wáárom kiezen tussen de mensen met maar één hint die waarschijnlijk niet eens kloppen ipv mensen waar meerdere hints naar leiden
Dat is toch gek
maja je bent een held(quote:Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nu eigelijk best wel genaait als tripack wèl maffia is hè
oh zo. Ik zag die van lordmagic niet zo, alleen maar dat van die sporen. Ik had geen zin om daarop te stemmen, zeker omdat die toch al de meerderheid had. Die van Robier of Tripack zag ik wel, maar ik vind nog steeds de MEN hint ook belangrijk. Daarom meerquote:
Ik stel gewoon dat we de tweede op de lijst pakken. Er moet sowieso iemand dood dus beter de tweede op de lijst dan lukraaks iemand kiezen.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef tripack het volgende:
[..]
maja je bent een held() als men erachter kom dat ik gewoon dorpeling ben
er waren 2 mensen met 2 stemmen.. robier en ik... dussss...quote:Op donderdag 25 september 2008 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stel gewoon dat we de tweede op de lijst pakken. Er moet sowieso iemand dood dus beter de tweede op de lijst dan lukraaks iemand kiezen.
Daar staat ook 'The people of tripack don't speak very much...' Zal ook wel te vergezocht zijn maar h et komt tenminste uit zn sigquote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat minicity gebeuren trouwens ook geen spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |