Ik denk het niet, hij heeft wel erg weinig moeite gedaan om de beschuldigingen tegen te spreken....quote:Op donderdag 25 september 2008 18:56 schreef Harajuku. het volgende:
Zou trouwens wel vervelend zijn als ie nachtwaker blijkt te zijn
Hoezo pleit dit je vrij danquote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
Hhaha zie je wel, klootzakken. Mij nie tvertrouwen he
P-p-p-p-p-p-paaaaaaaaaaaarty time
Suggereer je dat Hara uit haar mond stinkt?quote:
Dat suggereert ze zelf.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Suggereer je dat Hara uit haar mond stinkt?
Omdat ik mijn eigen leden niet zou ophangenquote:
Wat vinden jullie hier trouwens van?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtwaker, als je dit leest, misschien is tripack een optie voor jouw kill?
erg liefquote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat vinden jullie hier trouwens van?
Ben eten nu, kan je even zeggen waarom? Anders zoek ik het zo wel terugquote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat vinden jullie hier trouwens van?
Maar de hints gaan toch over twee mensen? En hij was tweede op lijst. Nachtwaker moet sowieso een kill gaan makenquote:
Tripack was sowieso een van de hoogste op mijn lijst, dat BCC nu zo fanatiek tegen is, vind ik ook verdacht, ook heb ik nog bedenkingen tegen Robier. Maar Tripack lijkt me het beste denk ikquote:Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar de hints gaan toch over twee mensen? En hij was tweede op lijst. Nachtwaker moet sowieso een kill gaan maken
Nou, waarom? Die weet niets meer dan wij. Als wij dus hier logische dingen zeggen denkt nachtwaker misschien "Oh ja, dat vind ik ook wel" en hup, mafia 2 dood.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:16 schreef timmmmm het volgende:
maar ik denk dat de nachtwaker dat goed genoeg zelf kan beslissen,
Even kijken of ik het nog volgquote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik mijn eigen leden niet zou ophangen
Maar wij weten ook niets meer dan hij, wij kunnen hier gaan speculeren, maar als hij pakt welke wij denken en het is fout is het ons aller schuld, als hij er een pakt die hij denkt, is het zijn schuld, ik bescherm mijn eigen gezicht, maaaaaaaaaaaar als ik nachtwaker was, zou ik dus tripack of robier pakken, ik denk tripack.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, waarom? Die weet niets meer dan wij. Als wij dus hier logische dingen zeggen denkt nachtwaker misschien "Oh ja, dat vind ik ook wel" en hup, mafia 2 dood.
Ik persoonlijk voel me ook altijd aangesproken door ongegronde beschuldigingen!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even kijken of ik het nog volgisdatzo zou je niet lynchen omdat dat je bodyguard is. Daarmee is nog niet gezegd dat je geen maffia bent, eerder dat je het spel goed speelt. Je voelt je trouwens wel heel aangesproken door iets dat ik tegen isdatzo zeg
Nee, ik zeg nergens dat hij bodyguard is, ik zeg juist dat ik alleen weet dat ie dorp is, niets over speciale rollen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even kijken of ik het nog volgisdatzo zou je niet lynchen omdat dat je bodyguard is. Daarmee is nog niet gezegd dat je geen maffia bent, eerder dat je het spel goed speelt. Je voelt je trouwens wel heel aangesproken door iets dat ik tegen isdatzo zeg
Nee Sherlock, de hints gaan toch over TWEE mafia. Dus waarom zou nachtwaker niet de tweede op het lijstje pakkenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar wij weten ook niets meer dan hij, wij kunnen hier gaan speculeren, maar als hij pakt welke wij denken en het is fout is het ons aller schuld, als hij er een pakt die hij denkt, is het zijn schuld, ik bescherm mijn eigen gezicht, maaaaaaaaaaaar als ik nachtwaker was, zou ik dus tripack of robier pakken, ik denk tripack.
Mijn bezwaar is dus, wij weten ook niet echt iets, dus wij kunnen ook niet echt logische dingen zeggen
Door de 'of toch niet' in de hint geloof ik, is een beetje hetzelfde als is dat zo. Of zoiets, ik weet het ook niet meerquote:Op donderdag 25 september 2008 19:24 schreef timmmmm het volgende:
Waarom vinden mensen trouwens ineens dat isdatzo maffia is, daar wijst de hint toch totaal niet op
Het lijkt me juist wel goed om de nachtwaker aan te sturen, het is als het ware gewoon een extra lynch.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nou goed hoor, bekijk het ook maarNachtwaker zoekt maar iemand uit puur op de gok ipv naar de hints te kijken, whatever floats your boat
Maar die hints konden op 6 verschillende mensen slaan, maar je hebt wel gelijk, we moeten wat, maar eigelijk vond ik dat we bij de eerste ook maar aan het gokken, daar hou ik nou eenmaal niet vanquote:Op donderdag 25 september 2008 19:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee Sherlock, de hints gaan toch over TWEE mafia. Dus waarom zou nachtwaker niet de tweede op het lijstje pakken
Ik heb óók al gezegd dat ik dat niet 100% zeker weet, maar wel 90. En ik heb toch mafia afgemaakt nu? Waarom zou ik mn eigen mafia afmaken? Misschien zou mafia meegaan als het toch al een verloren zaak is, maar ik was de eerste die op hem stemde terwijl, jij bijvoorbeeld, op iemand anders wilde stemmen. Waarom zou dat jou niet verdacht maken? 4 hints die naar lordmagic leiden en één voor Tripack, yet, jij kiest Tripackquote:Op donderdag 25 september 2008 19:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Door de 'of toch niet' in de hint geloof ik, is een beetje hetzelfde als is dat zo. Of zoiets, ik weet het ook niet meerik verdenk hem ook niet per se, maar hoe kan hara nou zo zeker weten dat hij dorp is? Dat vind ik gewoon raar
Er wezen 4 dingen naar Lordmagic. En dan nog kun je m.i beter de tweede op de lijst maken dan lukraaks iemand kiezenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar die hints konden op 6 verschillende mensen slaan, maar je hebt wel gelijk, we moeten wat, maar eigelijk vond ik dat we bij de eerste ook maar aan het gokken, daar hou ik nou eenmaal niet van
Dudequote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef timmmmm het volgende:
Moet de nachtwaker dan iemand killen?:D dat wist ik dan weer niet, dan heb je gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |