nou, ik had gewoon geen zin om op lordmagic te stemmen en vond MEN wél een goede aanwijzing. We gaan toch niet voor de meerderheid van mening maar de meerderheid van stemmen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:06 schreef Harajuku. het volgende:
De laatste tussenstand die ik vond:
Isdatzo (1) PP,
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim, Thieske
MaJo (1) B.ertha
tripack (2) , MaJo, Ladidadida
robier (2) tripack, timmmmm
Ik vind MaJo ook wel een gekke keuze. Er leidt sowieso meer naar lordmagic en tripack, en was iedereen het er niet over eens dat het heel gek zou zijn als alleen MEN genoeg was?
Ik denk dat we de beste kans maken met Lordmagic, zoals Hara al zei, 4 aanwijzingen zijn kant op.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:08 schreef Thieske het volgende:
Nou, ik stem ook maar op lordmagic al ben ik niet overtuigd.
## Vote Lordmagic
Tussenstand:
Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
Ik geloof het wel ja. Dan zou je toch eerder op lordmagic of tripack stemmen?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef Robier het volgende:
[..]
![]()
Is dat het enige wat naar MaJo leidt?
Nee, maar er wijst één dingetje naar MaJo en meerdere naar Tripack en Lordmagic, dus dat is verdacht!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nou, ik had gewoon geen zin om op lordmagic te stemmen en vond MEN wél een goede aanwijzing. We gaan toch niet voor de meerderheid van mening maar de meerderheid van stemmen?
En mijn stem maakt het verschil toch niet
Maar mn dubbele stem dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Thieske het volgende:
Even de juiste tussenstand, want die van Hara mist wat stemmen.![]()
Tussenstand:
Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (10) Harajuku., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
Maar we hadden een hele zooi gasten die alleen maar MEN in de AT hadden staan dacht ikquote:Op donderdag 25 september 2008 18:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nou, ik had gewoon geen zin om op lordmagic te stemmen en vond MEN wél een goede aanwijzing. We gaan toch niet voor de meerderheid van mening maar de meerderheid van stemmen?
En mijn stem maakt het verschil toch niet
Nou, áls ik de zombie ben, en ik ga dood, zal ik jou niet met me meenemen, maar ik ben de zombie niet, stiekem ben ik de velddokter, en de nachtwaker,quote:Op donderdag 25 september 2008 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
timmmm is echt supervervelendEn vast de zombie, dus laat hem maar leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ja, waaronder B.ertha zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Robier het volgende:
[..]
Maar we hadden een hele zooi gasten die alleen maar MEN in de AT hadden staan dacht ik.
Vergeten.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, áls ik de zombie ben, en ik ga dood, zal ik jou niet met me meenemen, maar ik ben de zombie niet, stiekem ben ik de velddokter, en de nachtwaker,Je hebt een tumor in je humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, áls ik de zombie ben, en ik ga dood, zal ik jou niet met me meenemen, maar ik ben de zombie niet, stiekem ben ik de velddokter, en de nachtwaker,Ik verdenk jouw ook van maffia, met je gezwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, RIP Lordmagicquote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Vergeten.![]()
Tussenstand:
Isdatzo (2) PP, Klautje
Lordmagic (11) Harajuku(2x)., Isdatzo, Robier, yosander, Susi, Puntenslijpsel, BarraCupraCuda, Hawaii_Tim Rimas Thieske
MaJo (1) B.ertha
één en alquote:Op donderdag 25 september 2008 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
B. jij bent verder ook gewoon MEN he
Eindelijk, dank u Thieskequote:Op donderdag 25 september 2008 18:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik verdenk jouw ook van maffia, met je gezwam.
Voor door de spaghetti?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindelijk, dank u Thieske![]()
Kut mn gehakt brand aan
Dat hebben mensen eerdere edities ook geprobeerd. Toen hebben ze mij als maffia ook in hun overleg betrokken, ideaal was dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef Robier het volgende:
Trouwens, is het niet slim voor de speciale rollen om te gaan samenwerken, is er geen manier om zeker te zijn dat iemand dorp is?
Daarom zeg ik ook, als Isdatzo straks dood is zul je zien dat hij dorp was en ik dus de waarheid spreekquote:Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef Robier het volgende:
Trouwens, is het niet slim voor de speciale rollen om te gaan samenwerken, is er geen manier om zeker te zijn dat iemand dorp is?
Als we nou zeker weten dat Hara dorp is en dan al het overleg via haar doen, zodat niemand van elkaar weet wie ze zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 18:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat hebben mensen eerdere edities ook geprobeerd. Toen hebben ze mij als maffia ook in hun overleg betrokken, ideaal was dat.
Maar wat nou als jij maffia bent, dan krijg je te horen dat Isdatzo bodyguard en dus dorp is. Dan weten we nog niets zekerquote:Op donderdag 25 september 2008 18:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, als Isdatzo straks dood is zul je zien dat hij dorp was en ik dus de waarheid spreekDus dan zouden speciale rollen kunnen PMen of zo zodat wij ook wat tactisch aan de slag kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |