...harder ga je met een fiets onder je reet!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:54 schreef RudyCarell het volgende:
Je weet
... dat langzaam volloopt met zweet!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef FJD het volgende:
[..]
...harder ga je met een fiets onder je reet!
Kheb besloten om volgend jaar er ook weer wat verder mee te gaan..quote:
Speel je ook BF2?quote:
Die is nog steeds niet bekomen van de schok dat ik geen laatste ben gewordenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef ursel het volgende:
Fortis dondert omlaag op Damrak
Dat JP hier niet mee gekomen is zeg..![]()
Je ziet waar je kunt komen met een jaartje trainen, je rijdt iedereen eraf (en vervolgens de verkeerde kant op).quote:Op donderdag 25 september 2008 18:24 schreef ursel het volgende:
Kheb besloten om volgend jaar er ook weer wat verder mee te gaan..
Wie weet doe ik wel mee met die marmotte race over anderhalf jaar..![]()
![]()
Hoezo ook???quote:
alleen moet ursel eens leren een TT op te makenquote:
ik zie geen reclame hierquote:Op donderdag 25 september 2008 18:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeie google ads op dit moment
Is weer eens wat anders dan relatie/dating sites
Zit een goede image in he..quote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen moet ursel eens leren een TT op te maken![]()
slechte spaties, slecht hoofdletter gebruik.... eigenlijk is alleen de tekst in de OP wel puik
Heeel somsquote:
dubbel bruinquote:Op donderdag 25 september 2008 20:59 schreef FJD het volgende:
Urban anus oftewel rimmen in de ghetto
Heb geen fietsquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:37 schreef FJD het volgende:
Ga jij nou maar oefenen op de fiets, dan kun je volgens jaar Ursel eraf fietsen
Goedemorgen
Slap excuus of hebben ze in Zeeland nog geen winkels?quote:
in zeeland werken ze zelfs nog met melkmeisjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Slap excuus of hebben ze in Zeeland nog geen winkels?
Kan je ook op rijden..quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
in zeeland werken ze zelfs nog met melkmeisjes
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:35 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je ook op rijden..
En verder, mijn fiets was slechts ¤120 op MP..![]()
Als ik een goeie fiets en goeie berijder had was ik met 2 vingers in mijn neus eerste geworden..quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:58 schreef staticdata het volgende:
[..]daar was het resultaat dan ook naar
Precies. Ik zeg ook dat het aan de fiets lagquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ik een goeie fiets en goeie berijder had was ik met 2 vingers in mijn neus eerste geworden..
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:06 schreef ursel het volgende:
Als ik een goeie fiets en goeie berijder had was ik met 2 vingers in mijn neus eerste geworden..
De enige manier dat hij eerste wordt is met eenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Precies. Ik zeg ook dat het aan de fiets lag
Dus voor volgend jaar hoef jij nog geneens te trainen, mits je een goede fiets hebt
I know..quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Gewoon flink trainen Urs, dan rijd je ze allemaal los volgende keer.
Hoor ik daar een tandem-Alpe-d'Huez klim?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:55 schreef ursel het volgende:
[..]Laat maar komen..
Ga ik kijken of ik die fiets en Lance kan regelen voor volgend jaar..![]()
whehhehe of met die bier fiets omhoogquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoor ik daar een tandem-Alpe-d'Huez klim?
Zou ook wel peppie wezen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoor ik daar een tandem-Alpe-d'Huez klim?
"Voeger op school hadenne we eene wereld bol, die was groter dan denne echte! Beeeeeeeelllllllggggggiiiiiiiiieeeeee"quote:
die is toch allang ten onderquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef RudyCarell het volgende:
Even een JP post:
Washington Mutual gaat ten onder
Rarara wie benne ik..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
"Voeger op school hadenne we eene wereld bol, die was groter dan denne echte! Beeeeeeeelllllllggggggiiiiiiiiieeeeee"
En dan nu.... Een liiieedje... Of natuurlijk de hottentottentottentenstoonstelling...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Rarara wie benne ik..![]()
![]()
Van de week ff 9 albums geloof ik gevonden van uhm..
Sowieso grote collectie cabaret cd's
Bert Vischer, of hoe je zijn achternaam ook schrijft, ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef ursel het volgende:
Urbanus was ook wielrenner..![]()
[ afbeelding ]
Nu jij nog..quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bert Vischer, of hoe je zijn achternaam ook schrijft, ook.
"ik wil touruh, ik wel weg!"
Koersuh!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef staticdata het volgende:
"ik wil touruh, ik wel weg!"
Neukuh!quote:
En Grote Paluh!quote:
Dit is de beste show! Die heb ik op dvd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef ursel het volgende:
Urbanus was ook wielrenner..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen moet ursel eens leren een TT op te maken![]()
slechte spaties, slecht hoofdletter gebruik.... eigenlijk is alleen de tekst in de OP wel puik
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit is de beste show! Die heb ik op dvd!
Dat is makkelijk, die wordt naarmate de top nadert alleen maar lichterquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
whehhehe of met die bier fiets omhoog
Kwaliteit is wel ver te zoeken... 4:3 mono... http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000101553&Section=VIDEOquote:
Doelde meer op het andere lenen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kwaliteit is wel ver te zoeken... 4:3 mono... http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000101553&Section=VIDEO
Hieroquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
Wie heeft waar zijn fiets eigenlijk gekocht. Zelf ben ik ook een beetje aan het rondkijken
Bij de fietsenwinkel, voor Bulls gelden geloof ik vaste prijzen. Veel fiets voor weinig geld alhoewel het frame wel zwaar is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
Wie heeft waar zijn fiets eigenlijk gekocht. Zelf ben ik ook een beetje aan het rondkijken
http://www.cruiscontrolbikes.nlquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
Deze toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://www.cruiscontrolbikes.nl
Bij mijn vaste fietsenboerquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:09 schreef FJD het volgende:
Het is groen en zit op een hek?Het is geel en je kan er op staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze is ruim een kop kleiner als dat ik ben.. ook schattigquote:
Op me werk!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke meid!
Waar heb je haar ontmoet enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ postman/cardiANAL > is er nog plek vrij voor de FoD lan? net een PM gehad en ik kom denk ik als ik nog welkom ben![]()
eigenlijk best zin om met wat nerds te knallen, alhoewel ik geen BF2 meer op mn pc heb![]()
maar wel nieuwe pr0n!!![]()
kan ik op plekje 10?quote:Game huisje 1 - GTN HQ - huisnr:
[GTN]
01-PoSTMaN
02-WouZ
03-MillHill
04-Fugazi
05-CptZomaar
06-BigM
07-_cyclops_
08-Cardinal
09-DutchDev1l
10-
quote:"ABN/AMRO gaat door als zelfstandige bank en Fortis wordt overgenomen door een buitenlandse investeerder" alsdus Willem Middelkoop in pauw&witteman.
Martientje Boere levert geloof ik 95% van alle fietsen in Prinsenbeekquote:Op zaterdag 27 september 2008 09:23 schreef FJD het volgende:
BrabandersDat eeuwige ge-houdoe
![]()
Anyway, wel geslaagd in de fietswinkel van PrinsenbeekNog even langs je oude huis gereden JP. Heel gek, deze mensen hadden niet zoveel interesse in een BoF! meeting om half 9 op zaterdag...dat was vroeger wel anders. Als je het mij vraagt gaat de gastvrijheid in Brabant met rasse schreden achteruit!
Nu schaatsen halen
Met twee fietsen kanon dubbel zo snel toch? Kheb nu een handfiets, zo vaak stuur je ook weer niet dus dan kunnen ze mooi meehelpenquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:38 schreef ursel het volgende:
Heb je nu alweer een nieuwe fiets gekocht..![]()
Ik had een ontzettend ongeinteresseerd menneke wat me hielp. Beetje jammer, wel een goede bakker trouwens daaro!quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:22 schreef jpjedi het volgende:
Martientje Boere levert geloof ik 95% van alle fietsen in PrinsenbeekHeeft zelf ook gekoerst.
Ja die ouwe vrijgezel die nu dat huis woont is niet zo van de feestjes.De buren echter wel hoor!
![]()
![]()
Eej Houdoe hee!
Moet even wennen aan de nieuwe verhaallijn. In S1 draait een heel om het ontdekken van de krachten maar dat kan nu natuurlijk niet meer maar ik vind het wel weer erg gaaf jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
Hij is weer meesterlijk!
Zoiets??quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Met twee fietsen kanon dubbel zo snel toch? Kheb nu een handfiets, zo vaak stuur je ook weer niet dus dan kunnen ze mooi meehelpen
Ferdi, wat fijn dat je weer wat te mopperen hebt, misschien moet ik dat ook eens gaan doen over jullie vele topiclange fietsverhalen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef FJD het volgende:
@Diamond; fijn om te zien dat je cursus werkt, tegenwoordig durf je Feyenoord al zelfs voluit te spellen. Een bewonderingswaardige waar ik toch even stil bij wil staan. Het is tenslotte nogal een prestatie! Je bent op de goede weg en ik heb er alle vertrouwen in dat je de volgende stap, Feyenoord met een hoofdletter schrijven, ook snel onder de knie hebt.
Bravo!
Dat zou een welkome afwisseling zijn van dat eeuwige gezeik op Feyenoordquote:Op zaterdag 27 september 2008 17:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ferdi, wat fijn dat je weer wat te mopperen hebt, misschien moet ik dat ook eens gaan doen over jullie vele topiclange fietsverhalen.
Die afwisseling is dan al lang aan de gangquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zou een welkome afwisseling zijn van dat eeuwige gezeik op Feyenoord
Het erge is dat je het zelf ook nog gelooft. Dat en dat je niet lijkt te zien dat niemand hierop zit te wachten, of zou Kevin gewoon met het slechte been uit bed zijn gestapt toen hij hier laatst zo uitviel?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
Bovendien zeik ik nu niet op feyenoord
Dan raak je al je unlocks weer kwijt juist doordat je die andere versies installeerd..quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef spy08 het volgende:Homies... ff een vraagje: Klopt het dat je weer andere unlocks krijgt als je Euro Force en Battlefield 2: Armored Furry hebt geinstalleerd?
Wij zijn niet goed genoeg meer..quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Het erge is dat je het zelf ook nog gelooft. Dat en dat je niet lijkt te zien dat niemand hierop zit te wachten, of zou Kevin gewoon met het slechte been uit bed zijn gestapt toen hij hier laatst zo uitviel?
Anyway, laten we het maar weer over normale BoF-bezigheden gaan hebben. Airsoften, bier drinken, curlen, kerstdiner, winterkampioenschap![]()
Morgen voor t eerst met een andere groep fietsen, ze schijnen hard door te fietsen dus niet teveel bier drinken vanavond
Dan ga je morgen meer, om 09:30 bij de pont in Maassluis. Ze rijden wel door overigensquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Wij zijn niet goed genoeg meer..
Wanneer gaan we curlen??
Mja, vier morgen mijn verjaardag alvast, dus dat gaat niet lukken..quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ga je morgen meer, om 09:30 bij de pont in Maassluis. Ze rijden wel door overigens
Curlen met JP doen alst airsoften niet lukt?
ls je effe had doorgereden naar Schijndel had je koffie gehadquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Met twee fietsen kanon dubbel zo snel toch? Kheb nu een handfiets, zo vaak stuur je ook weer niet dus dan kunnen ze mooi meehelpen
Ja laat ik braaf sommige dingen niet meer zeggen om bepaalde redenenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Het erge is dat je het zelf ook nog gelooft. Dat en dat je niet lijkt te zien dat niemand hierop zit te wachten, of zou Kevin gewoon met het slechte been uit bed zijn gestapt toen hij hier laatst zo uitviel?
Ik zal het er eens over hebben met JPquote:
Jij bent uiteraard nog welkomquote:
betaaldquote:Op zondag 28 september 2008 04:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
---
Het is gewoon een kwestie van betalen en je komt op de lijst
quote:Op zondag 28 september 2008 11:41 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ik ben gisteren 3de geworden in mijn categorie van de clubkampioenschappen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2008 16:15 schreef FJD het volgende:
Alles af-fluiten nuZit dik in de punten met de Voetbalpoule
-edit-
HeraclesVan 20 punten terug naar 4, daar gaat m'n rondekampioenschap.
Met welke groep heb je meegereden? Van CTWT?quote:Op zondag 28 september 2008 12:59 schreef FJD het volgende:
Goed gereden NielsHeb je niet wat meer info over hoe zoiets gaat?
Ik heb net met die gasten meegereden, dat was echt lekker. Rechte stukken tegen de 40 int uurStraks maar even lid worden. GPS geeft 31 gemiddeld en dat is inclusief verkeerd rijden enzo. Voel m'n beentjes wel maar als ik hier geen diepte op doe dan wordt t nooit meer wat
F1 begint weer, Singapore dus stratencircuit
http://www.decoureur.nl/quote:Op zondag 28 september 2008 16:31 schreef dutch_cyclist het volgende:
Met welke groep heb je meegereden? Van CTWT?
precies, de eerste 5 a 6 ronden kon ik aardig meekomen met de gehele grote groep, we reden rond 50 gemiddeld.quote:Op zondag 28 september 2008 16:37 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.decoureur.nl/
Met de trimmers meegefietst. Ik ben niet zo van het wedstrijd rijden. Ze rijden op woensdag en zondag. Ik ben wel veruit de jongste (er rijden mannen van 60+ mee) maar goed ik was nog steeds een van de langzaamste. Ze hebben allemaal wedstrijden gereden of rijden die nog. Nu reden ze naar eigen zeggen iets onder wedstrijdniveau. Tis jammer dat ik echt de Benjamin ben maar ach dit is wel precies het niveau wat ik zoek; net even boven mijn kunnen maar ik kan met m'n vingers bij de drempel en kan me optrekken. Daar wordt je beter van.
Kimi valt toch redelijk door de mand als ijskonijn. Vier maal 0 punten waarvan twee keer (misschien meer?) door z'n auto door een eigen fout een muur in te rijden. Niet heel erg handig.quote:Op zondag 28 september 2008 17:05 schreef staticdata het volgende:
Was een leuke race
Sinds Todt ook weg is gaat het bij Ferrari toch echt wel minder hoor.
Dat hebben ze zeker gisteren gehad zo te horen..quote:Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Kimi valt toch redelijk door de mand als ijskonijn. Vier maal 0 punten waarvan twee keer (misschien meer?) door z'n auto door een eigen fout een muur in te rijden. Niet heel erg handig.
Verder was het toch wel de race der knulligheid. Drie of vier keer gezeik met die tankslang, twee man die door een rood licht de pit in gaanKom op zeg, tis geen gezellig avondje weg ofzo.
Fortis verkocht, fietsseizoen afgelopen, voetbal gaat kut. Nou nou nou wat een kansen!quote:
Jij kan als je ziek bent toch gewoon naar je werk toe gaan??quote:Op maandag 29 september 2008 06:53 schreef Keltie het volgende:
Oeh, volgens mij heb ik deze ronde niet voorspeld... Maargoed, ben vanaf dinsdagavond tot en met vrijdag ziek geweest
Altijd leuk, koortsaanvallen en snachts zeiknat van het zweet wakker worden
Gisteren naar Grunn geweest, wat een feest.
Om 10.00 maatje opgehaald om naar Grunn te gaan, om 12.00 (ergens in die buurt) in Beilen aangekomen om vervolgens een uur in de bus te zitten (en half Grunn gezien te hebben) waar ze het Eredivisiekanaal hadden
Wedstrijdje gezien waar Feijenoord, ondanks 10 man toch wel sterk voor de dag kwam, en op de terugweg gelijk kunnen zien dat Hofland de man niet raakt dus rood eigenlijk onterecht was
Maatje, zat thuis te kijken, zei dat Grunn ook nog ergens rood had moeten krijgen? Maargoed, moesten terug over Loosdrecht, om de vriendin van die andere gast op te halen, dus wij om 17.30 uit Beilen naar Loosdrecht en daar om 20.00 aangekomen.. Kopje koffie, plakje cake (en dat zonder een crematie maartoch) en om 20.30 naar huis.. File, file, file dus om 22.00 thuis aangekomen
Zaterdag zelf moeten voetballen, stel noppen op m'n voet gekregen dus loop mank... Erg prettig om met een pijnlijke voet een stuk of 10 trappen in het Grunnstadion te moeten lopen
En Curlen..quote:Op maandag 29 september 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Fortis verkocht, fietsseizoen afgelopen, voetbal gaat kut. Nou nou nou wat een kansen!![]()
Gelukkig kunnen we het vanaf volgende week over schaatsen hebben en wanneer gaan we weer eens BF2 spelen?
Jah, die grap maakte ik zelf ook al 100xquote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij kan als je ziek bent toch gewoon naar je werk toe gaan??![]()
Je ziek melden bij een ziekenhuis is ook nooit grappigquote:Op maandag 29 september 2008 09:01 schreef Keltie het volgende:
Jah, die grap maakte ik zelf ook al 100x
"Ziek thuis? Je werkt in een ziekenhuis!"
quote:Op maandag 29 september 2008 09:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Dit weekend verhuist!Nogmaals bedankt voor de hulp Ferdi
A.s. donderdag pas internet / TV / telefonieGelukkig op 't werk wel internet!
Ehm tis wel het huis van m'n oudersquote:
Dus??quote:Op maandag 29 september 2008 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ehm tis wel het huis van m'n oudersEind volgend jaar ga ik op mezelf wonen
Geen probleem, was toch in de buurtquote:Op maandag 29 september 2008 09:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh
Dit weekend verhuist!Nogmaals bedankt voor de hulp Ferdi
A.s. donderdag pas internet / TV / telefonieGelukkig op 't werk wel internet!
Ja, heroes is nu gewoon TE VET! NCIS moet ik nog checken...quote:Op zondag 28 september 2008 17:46 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
@rudy : heb je ep 2 al gezien ? Wordt erg spannend S3, kan niet wachten tot volgende ep.
Ben nu bezig met NCIS S5 en Bleach.
Nee naar de patat die ik 's-avonds ging halenquote:Op maandag 29 september 2008 10:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen probleem, was toch in de buurtStinkt je Prius nog naar cavia?
Kom je binnenkort nog Star Wars spelen? Tis echt geniaal!
Housewarming
Ontvangen en ingeschreven!quote:
Netjesquote:Op zondag 28 september 2008 11:41 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ik ben gisteren 3de geworden in mijn categorie van de clubkampioenschappen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt wel goed toch??quote:Op maandag 29 september 2008 10:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben van het weekend naar de Posbank gereden, na 15 km (vlak) al last van me knie, maar toch gewoon de Posbank op gegaan en toen weer terug naar huis. 29km/u gemiddeld. Niet slecht, gezien de knie.
Vanmorgen naar de dokter geweest en het is de pees die langs je knieschijf loopt. Vandaag afspraak maken met Fysio en dan waarschijnlijk gaan spinnen en aan de techniek werken. Ik vermoed dat het de afstelling van de fiets icm de techniek is.
Nu maar eens werken
Oh en voetbal is nu echt kansloos voor mij
Sterker nog ik weet de uitslagen nog niet eens
Die zullen we wel nodig hebben denk ik..quote:Op maandag 29 september 2008 11:32 schreef FJD het volgende:
Ardennen is wel gaaf maar t zal wel te koud zijn om te fietsen. Wel gaaf dat je meer gaat trainen, zeker omdat je niet wilt verliezen van je collega :p
Mocht de groep groot genoeg zijn dan zijn er wss ook extra huisjes te huur in Auris
Komt al nieuw fietsie aan, voorjaar beginnen en vanaf daar verder kijken..quote:Op maandag 29 september 2008 12:05 schreef FJD het volgende:
Kan wel maar dat voorzichtig proberen moet je hoofd laten. Drie keer in de week trainen, toerclubje zoeken en kilometers vreten
straks krijg je nog geld toequote:Op maandag 29 september 2008 12:19 schreef ursel het volgende:
Fortis schiet omhoog op Damrak
En vervolgens:
Fortis stuitert weer omlaag
Nog maar ¤4.20
quote:‘Na Fortis wacht andere Europese banken een ramp’
ACHTERGROND, Van onze verslaggever Robert Giebels
gepubliceerd op 29 september 2008 00:14, bijgewerkt op 29 september 2008 08:39
AMSTERDAM - Andere Europese banken dan Fortis wacht een grote ramp. En iedereen die een blik werpt op hun balansen kan die zien aankomen. De boeken van Europese reuzen zoals Deutsche Bank, Barclays in Groot-Brittannië en UBS in Zwitserland zijn zo ongezond dat ze in een paar dagen ten onder kunnen gaan. En dan kan niemand ze redden.
Dat is de waarschuwing van de Duitse econoom Daniel Gros. De wetenschapper leidt het gerenommeerde Centre for European Policy Studies (CEPS) in Brussel. Deze onafhankelijke 25 jaar oude denktank over Europees beleid, richt zich nu vooral op financieel beleid. ‘De Europese Centrale Bank en Europese toezichthouders leven in geleende tijd’, zegt Gros.
Hij wijst op het probleem waar in Europa alle grote banken mee te maken hebben: ze hebben een veel groter tekort aan geld dan Amerikaanse banken, maar ze zijn te groot om te redden. ‘In Amerika zagen we banken en financiële instellingen die ‘too big to fail’ waren: te groot, te belangrijk om te verdwijnen. In Europa geldt: te groot om failliet te gaan is te groot om te redden. Dat komt doordat het thuisland van een grote bank te klein is om zo’n bank van de ondergang te redden.’
Zo heeft Deutsche Bank voor 2.000 miljard euro uitstaan, oftewel viervijfde van de Duitse economie. Barclays heeft voor 1.640 miljard euro aan verplichtingen, meer dan de Britse economie groot is.
‘Neem Fortis’, zegt Gros, waarna hij meteen stilvalt. ‘Hè, ik had me juist voorgenomen Fortis niet te noemen.’ De Belgisch-Nederlandse bank-verzekeraar heeft last van elk verkeerd woord, vandaar. ‘Nou ja, de feiten zijn dat Fortis een grensoverschrijdende bank is. En dat zowel België als Nederland te klein zijn om Fortis te redden.’
Als individuele landen banken niet kunnen redden, dan zal Europa het moeten doen. De roep om gemeenschappelijke actie wordt steeds luider. Zo roept het europarlement de Europese Commissie op zo snel mogelijk met betere en duidelijkere spelregels voor de financiële markt te komen. Het parlement wil dat vooral het toezicht wordt verbeterd.
Ook gaan er stemmen op om net als in de Verenigde Staten, de Europese banken met een noodfonds te hulp te schieten. Oud-bankier en economiehoogleraar Dolf van den Brink stelde vorige week in NRC Handelsblad voor een fonds ter grootte van 600 miljard euro in te stellen om de slechte leningen over te nemen, die van Amerika naar Europa zijn overgewaaid. De Europese Centrale Bank (ECB) en de Europese Commissie zouden dat samen moeten doen.
Beide reageren afwerend. Het in de financiële markt pompen van honderden miljarden euro’s, wat de ECB al weken doet, maakt zo’n Europees noodfonds overbodig, vinden Brussel en Frankfurt.
‘Het is ook veel te duur’, zegt Daniel Gros van denktank CEPS. Hij heeft een simpeler oplossing die eentiende kost van wat Van den Brink voorstelt. Een snellere oplossing bovendien.
Hij stelt voor Europese regeringen zo snel als mogelijk het eigen vermogen van grote kwetsbare banken aan te laten vullen. ‘En op de lange termijn moeten twaalf Europese toezichthouders de handen ineen slaan en een gezamenlijk toezicht gaan houden op de financiële markt van Europa.’
Het is de hefboom, zegt Gros, die maakt dat de Europese banken op een catastrofe afstevenen. Hij bedoelt het aantal keren dat een bank zijn eigen vermogen heeft geleend. Die factor is in Europa veel groter dan bij Amerikaanse banken. ‘Dat komt door de zakelijke activiteiten van Europese banken. Juist die divisies leenden hier zo veel. In Amerika gebeurde dat minder, omdat er strengere regelgeving is voor algemene banken die tegelijk zakenbank zijn.’
In de VS lenen banken minder dan 20 keer uit dan wat ze daadwerkelijk aan eigen vermogen hebben. Dat is vergelijkbaar met iemand die 100 euro van zichzelf heeft en van twintig mensen 100 euro heeft geleend. In Europa doen banken dat zo'n 35 keer.
‘De geringste twijfel over hoe een financiële instelling met een grote hefboom er financieel voorstaat, kan voor een razendsnelle ondergang ervan zorgen’, waarschuwt Gros. ‘De gedwongen uitverkoop van een klein bedrijfsonderdeel kan ze al heel snel in grote problemen brengen.’
De denktankdirecteur ging rekenen met bankencijfers en signaleerde flinterdunne buffertjes. Barclays leent 61 keer zijn eigen vermogen. UBS, Deutsche Bank en de Nederlandse ING Groep hebben circa 47 keer het eigen vermogen aan vreemd vermogen.
Die banken wijzen liever op een ander cijfer. Namelijk hoe het eigen vermogen zich verhoudt tot het risico dat een bank loopt. Dat varieert per bank, want de ene heeft zijn geld in risicovollere producten zitten dan de andere. Het gros van de banken houdt aan tien keer het eigen vermogen risicovol uit te lenen.
Komende woensdag komt eurocommissaris McGreevy – hij gaat over de financiële dienstenmarkt – met voorstellen voor regels om die verhouding te fixeren en vast te leggen. Welke verhouding dat ook wordt, de banken zullen er niet blij mee zijn. Brussel is momenteel negatief over financiële markten en wil het ‘archaïsche’ systeem van regulering steviger en transparanter maken. Maar een fonds zoals dat van de Amerikaanse minister van Financiën Paulson, dat liever niet.
Het Paulson-fonds kan de verhoudingen op de Europese financiële markt zelfs verstoren. Banken uit Europa die flink aanwezig zijn in de VS, profiteren van het plan. Dat zijn banken zoals Deutsche Bank, Barclays en UBS. Hun slechte leningen worden afgekocht tegen een naar verwachting goede prijs.
Maar de slechte Amerikaanse leningen van Europese banken die geen megakantoor op Wall Street hebben, vallen hoogstwaarschijnlijk niet onder het plan. Voor die banken volgt dus nog een stevige verliespost. Een voorbeeld van zo’n bank? De Belgisch-Nederlandse combinatie Fortis.
Bron:Volkskrant
Je bent al aan t kopen geslagenquote:Op maandag 29 september 2008 12:09 schreef ursel het volgende:
Komt al nieuw fietsie aan, voorjaar beginnen en vanaf daar verder kijken..
quote:Op maandag 29 september 2008 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent al aan t kopen geslagen? Kan Kev je oude fiets kopen en ook beginnen met trainen
Ik ga volgend jaar ook eens kijken voor iets beters.
Ben benieuwd hoe ver je gaat komen
ik betaal geen belastingquote:Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef ursel het volgende:
[..]
En dat allemaal van jou belasting centjes..
Dat geloof ik niet. Wat nu wel positief is is dat ajaxieden nu ook meebetalen aan de sponsoring van Feyenoord..quote:Op maandag 29 september 2008 13:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik betaal geen belasting
zat wel te denken, nu de burger Fortis heeft gered, kunnen we ons aandeel dan aftrekken van de belasting? Als zijnde het geven aan en goed doel?
Ik zou Ajax direct gaan sponsoren als hun prestaties op die van Feyenoord gaan lijkenquote:Op maandag 29 september 2008 13:14 schreef ursel het volgende:
Dat geloof ik niet. Wat nu wel positief is is dat ajaxieden nu ook meebetalen aan de sponsoring van Feyenoord..
Vandaar dat Feyenoord op zoek is naar 60 miljoen..quote:Op maandag 29 september 2008 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zou Ajax direct gaan sponsoren als hun prestaties op die van Feyenoord gaan lijken
quote:Op maandag 29 september 2008 08:18 schreef FJD het volgende:
Gelukkig kunnen we het vanaf volgende week over schaatsen hebben en wanneer gaan we weer eens BF2 spelen?
En de hele zaterdag de drinkbussen op de bank gezelschap gehoudenquote:Op maandag 29 september 2008 10:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ontvangen en ingeschreven!
[..]
Netjes![]()
Ik ben van het weekend naar de Posbank gereden, na 15 km (vlak) al last van me knie, maar toch gewoon de Posbank op gegaan en toen weer terug naar huis. 29km/u gemiddeld. Niet slecht, gezien de knie.
Vanmorgen naar de dokter geweest en het is de pees die langs je knieschijf loopt. Vandaag afspraak maken met Fysio en dan waarschijnlijk gaan spinnen en aan de techniek werken. Ik vermoed dat het de afstelling van de fiets icm de techniek is.
Ligt eraan tegen wie je gelijk speelt??quote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
En de hele zaterdag de drinkbussen op de bank gezelschap gehouden![]()
We hebben gelijk gespeeld en dat terwijl we promotie intenties hebben
intentie kan anders zijn dan de waarheidquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Ik heb nog 1,5 set gespeeldquote:Op maandag 29 september 2008 15:41 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Goede vraag nieuwe klasse voor mij, geen idee van de tegenstandersquote:Op maandag 29 september 2008 15:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ligt eraan tegen wie je gelijk speelt??![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 20:13 schreef jpjedi het volgende:
oh nu wil men een motie om de stemregels aan te passen en het plan toch erdoorheen te drukken.... rare jongens die Amerikanen.Reconsider procedure gestart.
Goed voor het vertrouwen.quote:Op maandag 29 september 2008 20:13 schreef jpjedi het volgende:
oh nu wil men een motie om de stemregels aan te passen en het plan toch erdoorheen te drukken.... rare jongens die Amerikanen.Reconsider procedure gestart.
Ik wacht nog een paar weekjes maar zit wel op t vinketouwquote:
quote:Op maandag 29 september 2008 23:27 schreef ursel het volgende:
JP, Ik hoorde van een insite bron dat het allemaal weer goed gaat met de beurs..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik kan ook eindelijk meepraten over fietsen !! Heb nog wat fotootjes uit de oude doos gevonden.
[ afbeelding ]
Hier rijd ik netjes 2e en trek ik een sprintje die uiteindelijk de zege bezorgd.
[ afbeelding ]
Hier sta ik helemaal rechts van de foto en wacht ik op de start
Nooit geweten dat je een vrouwtje was..quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik kan ook eindelijk meepraten over fietsen !! Heb nog wat fotootjes uit de oude doos gevonden.
[ afbeelding ]
Hier rijd ik netjes 2e en trek ik een sprintje die uiteindelijk de zege bezorgd.
[ afbeelding ]
Hier sta ik helemaal rechts van de foto en wacht ik op de start
Duh! Daarom zeurt hij ook zoveelquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je een vrouwtje was..
Sportautos in de uitverkoopquote:
Waren de woorden van Bos nog zo slecht nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:44 schreef jpjedi het volgende:
Goed bezig Diamond..![]()
Kijken wat het weer voor bloedbad op de Damrak wordt vandaag.![]()
Nederland doet het overall nog niet zo slecht eigenlijk..![]()
[ afbeelding ]
Gejat uit het Feijenoord-Topic.quote:Neergang van Fortis raakt ook sport
AMSTERDAM - De neergang van Fortis houdt ook in de Nederlandse sportwereld de gemoederen bezig. Het Belgisch-Nederlandse bank- en verzekeringsconcern is hoofdsponsor van Feyenoord en heeft zijn naam bovendien verbonden aan de Marathon van Rotterdam, de City-Pier-City Loop, de Zevenheuvelenloop en Singelloop. "Hoe het nu verder gaat? Ik heb geen glazen bol, maar vooralsnog hebben we geen enkel signaal dat dit gevolgen zal hebben voor onze sponsorrelatie", aldus commercieel directeur Chris Woerts van Feyenoord.
"Al sinds 1990 bestaat er een sponsorrelatie met Feyenoord. Eerst was Stad Rotterdam de sponsor, sinds 2004 Fortis", aldus Bas van der Pompe, hoofd sponsoring van Fortis. "Het is nu de day after. Wat voor consequenties de nu bestaande situatie heeft voor onze sportsponsoring is niet te zeggen. Je zou kunnen zeggen dat het belang van sponsoring alleen maar groter wordt, omdat je niet alleen in goede tijden, maar ook in slechte tijden moet laten zien dat je er bent."
Een opvatting die bijval krijgt van gerenommeerde sportmarketeers als Frank van den Wall Bake en Floris van Dam. "Als je geschoren wordt, moet je stil zitten. En niet de paniek vergroten", aldus Van den Wall Bake. "Het gaat om doorlopende contracten, dus Fortis kan er niet ineens mee stoppen. Als het bedrijf wordt overgenomen, worden die contracten mede overgenomen. Als Fortis er wel onderuit zou kunnen, zou het heel onverstandig zijn om dat te doen. De consument heeft momenteel niet zoveel vertrouwen in het bedrijf en stoppen met sponsoring zou opnieuw een deuk in het imago zijn", weet Van Dam, directeur Benelux van Sport+Markt. Het contract van Fortis met Feyenoord, dat kledingsponsor Kappa inruilt voor Puma, loopt in 2009 af. "We zijn al geruime tijd in gesprek over een mogelijke verlenging", aldus Woerts. "Ik ken het beleid bij Fortis niet, maar ik zou doorgaan", aldus Van den Wall Bake. "Om vertrouwen terug te winnen, moet je met de consument blijven communiceren en voetbal is daar een uitstekend middel voor, omdat die sport dicht bij de mensen staat."
Waar Fortis nu circa zes miljoen betaalt, heeft Aegon met het nieuwe Ajax-contract van tien tot twaalf miljoen euro per jaar een nieuwe trend ingezet. "Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord zich al lang oriënteert op potentiële opvolgers, die acht, negen of tien miljoen willen betalen. Dat is Feyenoord ook waard, ook al gaat het nu sportief wat minder", aldus Van den Wall Bake, die ondanks de huidige malaise ook Fortis zou adviseren voor een hoger bedrag opnieuw met Feyenoord in zee te gaan. "Juist als het slecht gaat, moet je lef tonen. Als bedrijf dat afhankelijk is van consumenten moet je altijd reclame blijven maken en sportsponsoring is een relatief goedkope en zeer goed functionerende vorm van communicatie met de markt." Van Dam ziet echter ook mogelijke beren op de weg. "Als er door de problemen duizenden banen komen te vervallen, valt het heel moeilijk te verkopen een nieuw miljoenencontract met Feyenoord af te sluiten, terwijl dat vanuit marketingoogpunt wel het verstandigste zou zijn."
Ach ja, tis nog maar de vraag of Aegon zich staande zal weten te houden..quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:23 schreef Keltie het volgende:
Ik doe ook even een Dollar in het beurszakje
[..]
Gejat uit het Feijenoord-Topic.
Ik wacht altijd op de wmvhd versie... Op een of andere manier wil de 5.1 stream nooit meekomen vanaf me pc... Maar dat hij uitermate vet wordt, dat is duidelijk!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:21 schreef FJD het volgende:
Heroes S3E3 staat online, vanmiddag kijken
Heb je meer tijd om geld in die oude sok onder je matras te stekenquote:Op dinsdag 30 september 2008 04:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben trouwens blij dat mijn pensioen nog even duurt... Wat een slagveld zeg. Zijn zelfs al mensen eten in blik aan het inslaan.![]()
ach tot 20.000 is gedekt door DNB dus je kan het ook gewoon op een bank zettenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:25 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Heb je meer tijd om geld in die oude sok onder je matras te steken
Maar goed dat ik geen geld voor nieuwe sokken heb, anders had ik ook geen ouwe sokken..quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:25 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
Heb je meer tijd om geld in die oude sok onder je matras te steken
Als je geld voor nieuwe sokken had, had je je ook geen zorgen gemaakt om je pensioenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen geld voor nieuwe sokken heb, anders had ik ook geen ouwe sokken..![]()
Om 15:30 gaat Dow weer open dan wordt het weer gezelligquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:06 schreef ursel het volgende:
Valt me trouwens wel op dat nu er weinig negatief nieuws is, JP er ook opeens niet meer is om ons op te vrolijken. Alleen als er paniek is is JP er ook om paniek te zaaien..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Om 15:30 gaat Dow weer open dan wordt het weer gezellig
LEIDEN! 3 Oktober gaan we weer los!quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:39 schreef ursel het volgende:
Voor degene die zo nog over de N44 van DH naar Leiden rijden, ze staan volgens mij te flitsen, vlak na de Shell
In een paars mercedes busje..En ze flitsen je van voren..
Drie oktober, drie oktoberquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
LEIDEN! 3 Oktober gaan we weer los!
Er is ook geen reden voor paniek.. "All is well" zeggen de banken toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:06 schreef ursel het volgende:
Valt me trouwens wel op dat nu er weinig negatief nieuws is, JP er ook opeens niet meer is om ons op te vrolijken. Alleen als er paniek is is JP er ook om paniek te zaaien..
Hmmm, LEES:quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Er is ook geen reden voor paniek.. "All is well" zeggen de banken toch?![]()
Maar goed..ben erg druk met budget 2009. Moet een presentatie van 3 uur houden voor de raad van bestuur op 16 oktober. Als dat niet goed in elkaar steekt dan wordt ik aardig neergesabeld.. Maand geleden begon mijn order intake te dalen en een economische dip plus publieke onrust zou daar debet aan zijn volgens mijn raportages. Echter nu mag ik de economische crisis ook gaan vertalen naar cijfers.
-20% is mijn laatste prognose en dus een winst bijstelling.
Weg bonus.
![]()
Oftewel erg druk..
Ik ben geen vrouwtjequote:Op dinsdag 30 september 2008 09:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je een vrouwtje was..
Eeuuhh.. ja, daarmee ontkracht je het nog niet..quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouwtjeVrouwen hebben geen verstand van voetbal
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:41 schreef ursel het volgende:
[..]
Eeuuhh.. ja, daarmee ontkracht je het nog niet..
VMWare zeker?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:38 schreef Keltie het volgende:
Vandaag en morgen lekker rond 12.00 naar huis
Maargoed, gisteren ook van 6.30 tot 21.30/21.45 gewerkt
Gehehe, net te horen gekregen dat er 52 virtuele servers uitliggen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:38 schreef Keltie het volgende:
Vandaag en morgen lekker rond 12.00 naar huis
Maargoed, gisteren ook van 6.30 tot 21.30/21.45 gewerkt
Gehehe, net te horen gekregen dat er 52 virtuele servers uitliggen
niets mis met VMWarequote:
Om de een of andere reden zie je zo'n stekkerdoos niet bij een MCS-kast vol met Bladeservers liggenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je dat knopje... Probeer hem eens op I te zetten ipv O
oow, kut. Ik dacht de bovenste 2 hoekjes..quote:
Echt wel, grafpakketquote:
Hier geen problemen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt wel, grafpakketZeker in combinatie met Citrix.
Virtuozzo
quote:Vorig jaar kwam Microsoft met de eerste revisie voor de Xbox 360, het ging hier om het Falcon-type, welke een zuinigere processor kende en daardoor minder stroom vrat (en daarnaast bezat deze Xbox 360 ook meteen een HDMI-aansluiting). Nu komt Microsoft met de tweede revisie voor de Xbox 360, het nog zuinigere Jasper-type is nu in de winkels gesignaleerd.
Deze heeft naast een processor op 65 nanometer ook een GPU (Graphics Processing Unit) op 65 nanometer, zodat deze in principe nog minder stroom vreet en hopelijk ook minder kans op een Red Ring of Death heeft. Voor Microsoft heeft dit nog meer voordelen, kleinere chips zijn goedkoper om te maken.
Ben je op zoek naar een Jasper-360, let dan op de productiedatum (MFR), als deze later is dan 2008-08-06, dan zit je goed. Ook kun je letten op het Lot-nummer, deze moet hoger zijn dan 8031. Ook het productie-team kun je op letten, deze moet CSON zijn. Deze informatie is allemaal te vinden achter het flapje waar ook het serienummer van de console te vinden is.
quote:
Ach hier ook niet. VMWare ESX staat zeer goed te boek, maar ja Frankie hequote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hier geen problemen.
VMWare ESX doet netjes z'n werk zegmaar.. Tenminste, in zoverre ik het hoor en merk
Ben ook een MS figuur, maar Virtual Server/ Virtual PC vind ik schijt en schijt traag in vergelijking met de gratis VMWare troep die ik op m'n laptop draaiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach hier ook niet. VMWare ESX staat zeer goed te boek, maar ja Frankie he
Bijna iedereen gebruikt VMWare, maar goed er is altijd wel iemand die iets te zeiken heeft
Zelfs ik als echte MS man, zou ook kiezen voor VMWare, behalve voor mijn eigen ontwikkelpc's dan gebruik ik gewoon lekker VirtualPC2007.
Zorg wel voor goede ventilatie in je kamer, uit deze revisie komt de hele dag rookquote:
Laat even weten of het wat isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 09 is te koop bij de FRS! Gelijk gereserveerd voor mij en een collega, na 't werk ophalen!
Je gaat er de volle 65,- voor neerleggen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 09 is te koop bij de FRS! Gelijk gereserveerd voor mij en een collega, na 't werk ophalen!
Tuurlijk, je weet tochquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat er de volle 65,- voor neerleggen?
10% ANWB korting dus ¤ 59,50. Dat is FIFA 09 wel waardquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Je gaat er de volle 65,- voor neerleggen?
Gelukkig maar, ¤65 is namelijk echt veel te veel..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
10% ANWB korting dus ¤ 59,50. Dat is FIFA 09 wel waardIk moet het spel wel in Nederland kopen want hij is niet regiovrij.
Owwwwwww in dat geval heb ik m nu ook gekochtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
10% ANWB korting dus ¤ 59,50. Dat is FIFA 09 wel waardIk moet het spel wel in Nederland kopen want hij is niet regiovrij.
Ik zou opschieten want ze vliegen de toonbank over. Bel anders eerst ff naar een FRS dat ze em voor je reserverenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Owwwwwww in dat geval heb ik m nu ook gekocht
Welk deel van "ik heb hem" begreep je niet helemaal :pquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou opschieten want ze vliegen de toonbank over. Bel anders eerst ff naar een FRS dat ze em voor je reserveren
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel van "ik heb hem" begreep je niet helemaal :p
Doen! Dan is het scherm van je telefoon groter dan die in je woonkamerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:56 schreef ursel het volgende:
Zit er trouwens aan te denken de N96 te halen met mob TV..
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Doen! Dan is het scherm van je telefoon groter dan die in je woonkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt wel de FOD LAN in het SEX huisjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zorg wel voor goede ventilatie in je kamer, uit deze revisie komt de hele dag rook
[ afbeelding ]
Hoe kom je van het dal naar de topquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:52 schreef FJD het volgende:
Ow ja voor m'n volgende tentamen gaan we weer naar Alpe d'Huez. Ik had een 9,1![]()
Nu was het natuurlijk niet helemaal eerlijk dat het over logistiek ging maar toch
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:48 schreef FJD het volgende:
Maak je borst maar nat Frankie! 3x raden hoe ik zojuist m'n eerste goal in Fifa 09 maakt
quote:
Hmmquote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:27 schreef FJD het volgende:
Vanavond even FC Knackebrod vd matspelen
Goedemorgen
Een echte Feyenoorder herken je aan zijn grenzeloze & totaal ongefundeerde vertrouwen in de Stadionclub.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm
Ik denk dat ik dit jaar kan besparen op de uitgave voor een passe-partout voor de UEFA Cup
De PC versie is kut. Koop nou gewoon de Xbox 360 versie dan kunnen we via Live tegen elkaar spelenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel van "ik heb hem" begreep je niet helemaal :p
Kom vrijdag maar spelen, bier staat koud.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil bewijs zien! Ik geloof je niet
Vorige keer was t nog Stokedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
I'll let you know
Pre-orderen!!!!!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Vorige keer was t nog StokedIk wacht nog wel even af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |