Ik zal het er eens over hebben met JPquote:
Jij bent uiteraard nog welkomquote:
betaaldquote:Op zondag 28 september 2008 04:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
---
Het is gewoon een kwestie van betalen en je komt op de lijst
quote:Op zondag 28 september 2008 11:41 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ik ben gisteren 3de geworden in mijn categorie van de clubkampioenschappen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2008 16:15 schreef FJD het volgende:
Alles af-fluiten nuZit dik in de punten met de Voetbalpoule
-edit-
HeraclesVan 20 punten terug naar 4, daar gaat m'n rondekampioenschap.
Met welke groep heb je meegereden? Van CTWT?quote:Op zondag 28 september 2008 12:59 schreef FJD het volgende:
Goed gereden NielsHeb je niet wat meer info over hoe zoiets gaat?
Ik heb net met die gasten meegereden, dat was echt lekker. Rechte stukken tegen de 40 int uurStraks maar even lid worden. GPS geeft 31 gemiddeld en dat is inclusief verkeerd rijden enzo. Voel m'n beentjes wel maar als ik hier geen diepte op doe dan wordt t nooit meer wat
F1 begint weer, Singapore dus stratencircuit
http://www.decoureur.nl/quote:Op zondag 28 september 2008 16:31 schreef dutch_cyclist het volgende:
Met welke groep heb je meegereden? Van CTWT?
precies, de eerste 5 a 6 ronden kon ik aardig meekomen met de gehele grote groep, we reden rond 50 gemiddeld.quote:Op zondag 28 september 2008 16:37 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.decoureur.nl/
Met de trimmers meegefietst. Ik ben niet zo van het wedstrijd rijden. Ze rijden op woensdag en zondag. Ik ben wel veruit de jongste (er rijden mannen van 60+ mee) maar goed ik was nog steeds een van de langzaamste. Ze hebben allemaal wedstrijden gereden of rijden die nog. Nu reden ze naar eigen zeggen iets onder wedstrijdniveau. Tis jammer dat ik echt de Benjamin ben maar ach dit is wel precies het niveau wat ik zoek; net even boven mijn kunnen maar ik kan met m'n vingers bij de drempel en kan me optrekken. Daar wordt je beter van.
Kimi valt toch redelijk door de mand als ijskonijn. Vier maal 0 punten waarvan twee keer (misschien meer?) door z'n auto door een eigen fout een muur in te rijden. Niet heel erg handig.quote:Op zondag 28 september 2008 17:05 schreef staticdata het volgende:
Was een leuke race
Sinds Todt ook weg is gaat het bij Ferrari toch echt wel minder hoor.
Dat hebben ze zeker gisteren gehad zo te horen..quote:Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Kimi valt toch redelijk door de mand als ijskonijn. Vier maal 0 punten waarvan twee keer (misschien meer?) door z'n auto door een eigen fout een muur in te rijden. Niet heel erg handig.
Verder was het toch wel de race der knulligheid. Drie of vier keer gezeik met die tankslang, twee man die door een rood licht de pit in gaanKom op zeg, tis geen gezellig avondje weg ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |