"Voeger op school hadenne we eene wereld bol, die was groter dan denne echte! Beeeeeeeelllllllggggggiiiiiiiiieeeeee"quote:
die is toch allang ten onderquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef RudyCarell het volgende:
Even een JP post:
Washington Mutual gaat ten onder
Rarara wie benne ik..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
"Voeger op school hadenne we eene wereld bol, die was groter dan denne echte! Beeeeeeeelllllllggggggiiiiiiiiieeeeee"
En dan nu.... Een liiieedje... Of natuurlijk de hottentottentottentenstoonstelling...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Rarara wie benne ik..![]()
![]()
Van de week ff 9 albums geloof ik gevonden van uhm..
Sowieso grote collectie cabaret cd's
Bert Vischer, of hoe je zijn achternaam ook schrijft, ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef ursel het volgende:
Urbanus was ook wielrenner..![]()
[ afbeelding ]
Nu jij nog..quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bert Vischer, of hoe je zijn achternaam ook schrijft, ook.
"ik wil touruh, ik wel weg!"
Koersuh!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef staticdata het volgende:
"ik wil touruh, ik wel weg!"
Neukuh!quote:
En Grote Paluh!quote:
Dit is de beste show! Die heb ik op dvd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef ursel het volgende:
Urbanus was ook wielrenner..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen moet ursel eens leren een TT op te maken![]()
slechte spaties, slecht hoofdletter gebruik.... eigenlijk is alleen de tekst in de OP wel puik
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit is de beste show! Die heb ik op dvd!
Dat is makkelijk, die wordt naarmate de top nadert alleen maar lichterquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
whehhehe of met die bier fiets omhoog
Kwaliteit is wel ver te zoeken... 4:3 mono... http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000101553&Section=VIDEOquote:
Doelde meer op het andere lenen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kwaliteit is wel ver te zoeken... 4:3 mono... http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000101553&Section=VIDEO
Hieroquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
Wie heeft waar zijn fiets eigenlijk gekocht. Zelf ben ik ook een beetje aan het rondkijken
Bij de fietsenwinkel, voor Bulls gelden geloof ik vaste prijzen. Veel fiets voor weinig geld alhoewel het frame wel zwaar is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
Wie heeft waar zijn fiets eigenlijk gekocht. Zelf ben ik ook een beetje aan het rondkijken
http://www.cruiscontrolbikes.nlquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
Deze toch?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:01 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://www.cruiscontrolbikes.nl
Bij mijn vaste fietsenboerquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:09 schreef FJD het volgende:
Het is groen en zit op een hek?Het is geel en je kan er op staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze is ruim een kop kleiner als dat ik ben.. ook schattigquote:
Op me werk!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuke meid!
Waar heb je haar ontmoet enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ postman/cardiANAL > is er nog plek vrij voor de FoD lan? net een PM gehad en ik kom denk ik als ik nog welkom ben![]()
eigenlijk best zin om met wat nerds te knallen, alhoewel ik geen BF2 meer op mn pc heb![]()
maar wel nieuwe pr0n!!![]()
kan ik op plekje 10?quote:Game huisje 1 - GTN HQ - huisnr:
[GTN]
01-PoSTMaN
02-WouZ
03-MillHill
04-Fugazi
05-CptZomaar
06-BigM
07-_cyclops_
08-Cardinal
09-DutchDev1l
10-
quote:"ABN/AMRO gaat door als zelfstandige bank en Fortis wordt overgenomen door een buitenlandse investeerder" alsdus Willem Middelkoop in pauw&witteman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |