"Voeger op school hadenne we eene wereld bol, die was groter dan denne echte! Beeeeeeeelllllllggggggiiiiiiiiieeeeee"quote:
die is toch allang ten onderquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef RudyCarell het volgende:
Even een JP post:
Washington Mutual gaat ten onder
Rarara wie benne ik..quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
"Voeger op school hadenne we eene wereld bol, die was groter dan denne echte! Beeeeeeeelllllllggggggiiiiiiiiieeeeee"
En dan nu.... Een liiieedje... Of natuurlijk de hottentottentottentenstoonstelling...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Rarara wie benne ik..![]()
![]()
Van de week ff 9 albums geloof ik gevonden van uhm..
Sowieso grote collectie cabaret cd's
Bert Vischer, of hoe je zijn achternaam ook schrijft, ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef ursel het volgende:
Urbanus was ook wielrenner..![]()
[ afbeelding ]
Nu jij nog..quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bert Vischer, of hoe je zijn achternaam ook schrijft, ook.
"ik wil touruh, ik wel weg!"
Koersuh!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef staticdata het volgende:
"ik wil touruh, ik wel weg!"
Neukuh!quote:
En Grote Paluh!quote:
Dit is de beste show! Die heb ik op dvd!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef ursel het volgende:
Urbanus was ook wielrenner..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
alleen moet ursel eens leren een TT op te maken![]()
slechte spaties, slecht hoofdletter gebruik.... eigenlijk is alleen de tekst in de OP wel puik
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dit is de beste show! Die heb ik op dvd!
Dat is makkelijk, die wordt naarmate de top nadert alleen maar lichterquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
whehhehe of met die bier fiets omhoog
Kwaliteit is wel ver te zoeken... 4:3 mono... http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000101553&Section=VIDEOquote:
Doelde meer op het andere lenen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kwaliteit is wel ver te zoeken... 4:3 mono... http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000101553&Section=VIDEO
Hieroquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef cardinalagain het volgende:
Wie heeft waar zijn fiets eigenlijk gekocht. Zelf ben ik ook een beetje aan het rondkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |